Diskuze

Rozdíl mezi nejrychlejší a nejpomalejší odpovědí bank je více než 3 dny

Na e-mail odpoví banky v průměru za 14 hodin, pojišťovnám to trvá ještě o 12 hodin déle, tedy v průměru více než jeden den. Oproti loňskému roku si pojišťovny pohoršily o jedenáct hodin, banky o více než čtyři. Kvalita odpovědí je však stále dobrá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak KB to poslala nejrychleji, protože se tam asi nudí ;-D Znám spoustu lidí, kteří tam rušili účet a šli jinam. Já jsem jeden z nich.

3 0
možnosti

Znám spoustu lidí, co v KB zrušili běžák a když potřebovali půjčit na bydlení, tak se vrátili a ještě rádi ...

0 0
možnosti

Jedna z bývalých firem, kde jsem dělal sice nebyla banka, ale odpovědi se zákazník dočkal klidně až za 3 týdny. Jo to je tak, když jde ven narychlo sešitý produkt a zákaznická linka se z toho může podělat...

0 0
možnosti

Tak ja se minulý čtvrtek dotazval emailem na mBank, proč mi njede založit inkaso a dnes je úterý, takže výsledky docela sedí.

3 0
možnosti

Ja jsem zatim majl psal do Airbank a tam mi odpovedeli do 2 hodin :) a to jsem jim ten dotaz posilal nekdy v 5h odpoledne :D takze mi to prislo jako slusny cas :)

3 0
možnosti

A54l90a18n 76Ř62e82p51k14a

5. 8. 2014 10:21

Za ty poplatky a s tím počtem zaměstnanců by teda Č.Spořitelna měla odpovídat nejrychleji ;-D

4 0
možnosti

T70o43m79a25s 37S90p32a22k

5. 8. 2014 8:56

Česká spořitelna ;-D;-D;-D

3 0
možnosti

celkem článek o ničem, 3 dotazy nejxou dostatečný vzorek

0 1
možnosti