- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak KB to poslala nejrychleji, protože se tam asi nudí Znám spoustu lidí, kteří tam rušili účet a šli jinam. Já jsem jeden z nich.
Znám spoustu lidí, co v KB zrušili běžák a když potřebovali půjčit na bydlení, tak se vrátili a ještě rádi ...
Jedna z bývalých firem, kde jsem dělal sice nebyla banka, ale odpovědi se zákazník dočkal klidně až za 3 týdny. Jo to je tak, když jde ven narychlo sešitý produkt a zákaznická linka se z toho může podělat...
Tak ja se minulý čtvrtek dotazval emailem na mBank, proč mi njede založit inkaso a dnes je úterý, takže výsledky docela sedí.
Ja jsem zatim majl psal do Airbank a tam mi odpovedeli do 2 hodin :) a to jsem jim ten dotaz posilal nekdy v 5h odpoledne :D takze mi to prislo jako slusny cas :)
Za ty poplatky a s tím počtem zaměstnanců by teda Č.Spořitelna měla odpovídat nejrychleji
celkem článek o ničem, 3 dotazy nejxou dostatečný vzorek