- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já už sem banku změnil dávno a nevím proč zmenit banku je složitější než změna operátora. Jediné co jsem musel navíc bylo zajít do ČS a dát jim výpověď. Zbytek jsem uz zařídil přes internet a jen v práci nahlásil jinej účet. Předtím mě banka stála asi -1000,- za rok. Teď díky úrokům to je cca + 500 rok.
A takhle je to se v ším. Člověk se nesmí nechat. Vyhádal sem telefon, internet, ručení, energie a když to všechno sečtu, tak mi vyjde že jsem ročně ušetřil pomalu 5000,- a to mi za těch cca 5 hodin čistého času porovnání nabídek a vyřízovaní rozhodně stojí.
Já mám účty u tří bank (čistě pro info mBank, Fio a AirBank) a v životě jsem už bankovní účet rušil dvakrát (Era, Raifeissen Bank). Pokaždé tento úkon vyžadoval jen zajít do banky, vyplnit pár řádků, podepsat a projednat u stolečku s bankéřem. Celkem tak 10-15 minut času. No a následně nahlasit jiný učet v práci. Tedy přesně jak píšete, nic ci by nesvedla průměrně inteligentní opice, tudíž taktéž nechápu výmluvy mnoha známích, kteří na svou banku nadávají roky, ale pořád u ní účet mají.
No a hlavně by jste měli vědět, co podepisujete, pak samozřejmě dodržet smlouvu!
Klienti tady nejsou tady pro banky, banky by tu měli být pro klienty!
Klient by neměl být vazalem banky!
Sestra chtěla přejít k FIO. Doporučil jsem jí to já (účet u nich nemám, ale tady v těchto diskuzích to hodně lidí vychvalovalo).
První dojem byl prý úplně hrozný. Na pobočce se k ní chovali úplně bez zájmu jako ke kusu hadru. Poradil jsem jí dříve, že tyhle "nové banky" umí samy nastavit trvalé příkazy a inkasa podle účtu jak to měla u své staré banky. Když se na to zeptala, tak jí jenom odbyli, že "to trvá dlouho" a bude lepší, když si to zařídí sama.
Vzala si od nich nějaké propagační papíry a pak mi řekla, že tu banku už v životě nechce vidět.
Jsem u Zuno víc jak tři roky (mám účet plus=zaplatit kartou měsíčně 3tis) a nikdy jsem neplatil ani korunu. Vedení, pohyby na účtu v CZK, výběry z bankomatů doma i v zahraničí (tedy nad 1tis, ale kdo vybírá méně), okamžité zůstatkové SMS, spořící účty a poměrně přehledný internet banking. To vše zdarma. Samo mají i své mouchy, o tom žádná, ale nedokážu si představit platit za něco, co lze mít Yinde zdarma...
Jinak kdo by chtěl taky k Zuno napiště mi na davoun@centrum.cz, doporučím Vás a dostaneme každý on banky 300,-
čtu tady samé omluvy poplatků bank typu
"pokud udělám dost plateb kartou, mám výběr z bankomatu zdarma ... samozřejmě pokud oběhnu celé město a najdu ten správný bankomat. A když udělám 3 kotouly vzad, nebudu platit ani za vedení účtu."
Právě z důvdu podobého "plnění bobříků" pro odpuštění poplatků jsem si vybral Equabank, která má výběry z bankomatů zdarma - a to z jakéhokoliv bankomatu, jakékoliv množství výběrů, a bez plnění nějakých dodatečných podmínek.
Po roce od výměny banky naprostá spokojenost, ani koruna jakýchkoliv poplatků.
Jo, tři kotouly dělat nemusíte, stačí mít zůstatek 100.000 nebo příjem 10.000. Neříkám, že to je nesplnitelné, ale rozhodně ne "bez podmínek". mBank má výběr tři výběry měsíčně sice za 9 Kč, ale skutečně bez podmínek. Equa byla zajímává, dokud měla 2.3% na spořícím účtu.
Je to normální postup. Když se Vám nelíbí odvedená práce za kterou platíte, reklamujete, nebo vyměníte dodavatele. Jen jsme u bank trochu zpohodlněli a ony nám kladou drobné překážky proti přeskakování z banky do banky. Tržní chování se tomu říká?
Žádné překážky z banky do banky nejsou, pokud se u nich vědomě nezadlužíte.
Tak já nevím. Jsem u KB a nemůžu si stěžovat. Vzhledem k pohybům na účtě (10-20 transakcí za měsíc) neplatím bance vlastně nic, výběr z bankomatu mám taky zadarmo a tak nevím v čem je problém. Je sice fakt, že systém je lehce složitý, kdy se poplatky během měsíce strhávají, ale na konci měsíce mi je na účet vrátí (výběr z bankomatu zdarma je podmíněn placením kartou, za jeden nákup jeden výběr zdarma)...ve výsledku ale bance neplatím skoro nic, bankomaty i pobočky jsou na každém rohu, v Brně jsou i pobočky s víkendovým provozem, internetové bankovnictví momentálně šlape jak hodinky a je velmi přehledné a k tomu mám vnitřně lepší pocit, že jsou mé peníze ve velké stabilní bance a ne nějaké pochybné nové bance z Ruska, která ani nemá pobočky.
KB je jedna z nejhorších bank, tolik moje osobní zkušenost ;-)
Neuspokojivé služby, vysoké poplatky nebo složitý přístup k pobočce - úplně ze stejných důvodů jsem odešel od mBank.
Souhlas... Už od října čekám na jedno lejstro a přes opakované urgence stále nic...... Asi bude taky změna....