- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když dala výpověď tak si ředitel musel oddechnout.
Lepší než umět se prodat je něco umět. Za svoji profesní kariéru jsem viděl hodně těch, kteří neuměli nic, ale nechybělo jim se dobře uplatnit. Byli většinou celí v zadní části někoho, kdo jim mohl pomoci a postupně přecházeli z jedné zadní části do jiné, v závislosti na vývoji. Tito lidé většinou jen škodí.
A naprosto ideální je kombinace obojího. Je spousta lidí, kteří něco skutečně umí, ale neumí to prodat.
To určitě. Holky z Perlovky by mohly vyprávět. A sype to!
A já si bláhově myslel, že základem je NĚCO UMĚT
Nicméně rozumím, že v současném ryze konkurenčním prostředí je důležité "umět se prodat", páč ten "zbytek" je v podstatě nepotřebný balast, který nikoho "nebere" :-)
Naučit někoho efektivně komunikovat není jednoduchá věc. Obvykle je třeba lidem pootočit pohled na svět. Obdivuji každého kdo to dokáže.
Neřekl bych dobře prodat, ale udělat ze sebe šlapku (přeneseně). Ať už je to u pásu, nebo na manažerské pozici za 100 tis. Obvykle ne pro českou firmu, takže veškeré zisky ven a my budeme pořád platově na třetině německa, i když náklady kromě mzdových se přibližují.
souhlasím, holky, které to fakt umí, tak jsou "za vodou" a já jsem taky (u)spokojený...
"Jdi do velkomesta plnyho svetel a prodej se..." To slysi mnoho mladych divek od svych nejen rodicu. Jaky je pak udiv, kdyz to pak skutecne delaji....
Práce na sobě? Skutečně? Anebo práce na svém egu. Ještě lépe odpovídat potřebám společnosti. Být lepším manažerem, lepším kariéristou, více vydělávat, mít lepší auto.