Diskuze

Jak pěstovat vztahy v práci a vyhnout se pracovním konfliktům

V práci člověk stráví asi třetinu života. Často více času než s partnerem nebo se svými dětmi. Vztahy na pracovišti jsou tedy pro životní spokojenost velice důležité. Jak je pěstovat, radí psycholog.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bod 3: podle toho tedy doma či v rodině MOHOU lidé "na druhé křičet, nenávidět je nebo shazovat, projevovat negativní emoce, hádat se" atd.?! 8-o To pak není domov, ale peklo na zemi.

0 0
možnosti

J80a85n 58M25o49h23y46l77a

22. 9. 2014 23:43

Nedovádějte všechno ad absurdum jen proto, že něco neuznáváte. Doma se takové věci stávat mohou (a v drtivé většině rodin stávají) a ničemu to v přiměřené míře nevadí, ba naopak. Do pracovních vztahů takové věci prostě nepaří, tečka.

0 0
možnosti

Díky svému oboru pracuji odjakživa jen v čistě ženských kolektivech. Nebývá to jednoduché. Ženy jsou velmi komplikované a velmi často zatahují své osobní problémy i do práce. Rozhodně mi nevadí, když se kolegyně svěří, že ji něco trápí, ale jinak se snaží, aby to v té pracovní rovině nikdo nepociťoval, ale nesnesitelné je, pokud někdo ráno přijde do práce, je protivný, utrhuje se na vás, nic mu není vhod, celý den s ním stojí doslova za nic a vy nevíte proč...Zažila jsem mnohokrát i různé podrazy a úklady, pomlouvání až šikanu. Nevím, zda něčeho takového jsou schopni muži, ale ženské kolektivy skutečně bývají velmi složité.

2 0
možnosti

Základní problém je, že jsme v práci zbytečně dlouho. Své bych udělal mezi 8-13 a zbytek dne bych věnoval žití.

6 0
možnosti

A co ti v tom brání?

3 1
možnosti

Na pracovisti se chovat profesionalne. Nejsme tam pro radost, ale pro penize. Reci o loyalite firme jsou naprosta zhovadilost. Z vlastni zkusenosti vim, ze jakykoliv ustupek nebo nadstandardni vztahy zamestnavatel zneuzil. Bez vyjimky. Takze chovat se korektne a striktne podle smlouvy a zakoniku prace.

7 1
možnosti

L93a57d92a 83N62o54v51a94k

20. 9. 2014 16:43

haha.. z vlastní zkušenosti vim, že jakýkoliv pokus o demokracii na pracovišti a nadstandardní vztahy zaměstnavatel - zaměstnanec vždy zaměstnanec zneužil..., takže žádný kamarádšoft... a zewláky okamžitě na pracák...

2 4
možnosti

J34a68n 12F33r53o98l26í54k

20. 9. 2014 10:32

Moje dlouholetá osobní zkušenost.

1. Osobní sympatie hrají hlavní roli ve vztazích na pracovišti.

2. Pokud vedoucí nechce mít v kolektivu peklo nesmí na jednom oddělení pracovat víc jak 1 žena.

3. Pokud vedoucí  potřebuje skutečně vykonat nějakou práci musí o ni požádat pouze tu jedinou ženu.

4. Zbývající mužské osazenstvo Vám většinu pracovní doby vyplní argumenty jak to nejde, proč to nejde, nač to dělat atd.;-D

5 6
možnosti

Já mám v kolektivu  5 žen a totálně v pohodě. Jde o to , aby dokázaly dobře tvořit tým. Tyto ženy musí něco spojovat. Já mám 3 čtyřicátnice , jednu padesátnici a jednu paní před penzí. A všechno to jsou velice aktivní ženy ,mimo práci zaměstnané svými rodinami , ve volném času hodně sportují atd...lepší tým jsem pod sebou neměl...

12 0
možnosti

Pekne popsane. V podstate to znamena, drzet si odstup.

5 0
možnosti

Přesně tak...

Nejhorší ale pro jakýkoliv pracovní tým je neschopný vedoucí....

14 0
možnosti