Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zákazník versus slevový portál. Jak nešlápnout na časovanou bombu

Možná se vám už stalo. Koupíte si něco on-line, zaplatíte a najednou vás napadne, jestli vám právě tenhle slevový portál tu věc skutečně pošle. Bohužel jsou lidé, kteří nedostali ani zboží či službu, ani peníze zpět. Nikdo neodpovídá na e-maily ani nezvedá telefon.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M74a53r44t28i60n 21Š91v61o44r12c 9119893748260

Každý profesionál pohybující se v obchodě ví, že cena je fiktivní a sleva je relativní. Což v překladu znamená: NIkdo neví, kolik to vlastně stojí před slevou a jestli ta nabízená sleva je slevou a z čeho.  Také platí pravidla: 1) Když obchodník nemusí, tak slevu nedává. 2) Sleva se nevezme sama od sebe. Jestli ji chceš, musíš si o ni říct. 3) Největší slevu dostaneš na aukčních portálech, kde se předbíhají dodavatelé na konkrétní poptávky - a věřte, mám stím osobní zkušenosti. Jeden aukční portál provozuji a tam je vidět, jak se lámou slevy a kdy je obchodník vůbec ochoten slevu dát.

0/0
19.9.2014 14:52

E72l35i78š81k12a 74J43a14h83o64d91o49v97á 5958187561380

Někdy stačí zavolat do inzerovaného hotelu a zjistíte, že oni za stejnou cenu jako slevový portál nabízí více.

Stalo se mi to už u 2 "rádoby výhodných" koupí.:-(

0/0
18.9.2014 18:56

M73a41r34t53i13n 46M29a68i69k16s65n50a54r 3124353848422

Žádná sleva není zadarmo, jak nebýt nachytán? Nekupovat slevy... už to je dost na hlavu, ne?

+1/−4
18.9.2014 11:33

O30n25d72r85e91j 19F40l49i60d63r 3675710938647

prave ze vubec. Podstatou slevovyho portalu je mnozstvi - dodavatel da slevu, ale ziska na jednu kampan desitky zakazniku, takze win-win strategie.

+4/0
18.9.2014 16:47

J35a54n 72D25e42v90e41r69a 7879589223410

Celý tenhle článek ve mě evokuje pocit, že je na objednávku portálu pepa.cz. Kritérium podle kterého poznáte dobrý slevový portál...že je na trhu déle než 3 roky? Nebo slábnoucí prodejní síla? nebo stagnující počet prodaných kupónů? To je přece nesmysl. To jen říká že daný portál má nižší návštěvnost a že nerve miliony do reklamy (které pak musí inkasovat od svých klientů zpět). O kvalitě portálu to neříká zhola nic. Nehledě na to, že počet prodaných kupónů může být zcela vymyšlený údaj. Viz praktiky pepa.cz který jednu nabídku točí ob týden navozuje dojem že se jedná o novou slevu, ale počet prodejů se načítá i z předchozích prodejů. Solidní portál se dá poznat jen a pouze na základě referecní předchozích zákazníků. Spokojený zákazník je nejdůležitější vyzitka portálu.

+9/0
18.9.2014 9:33

M68a76r63t38i62n 65C64e64r75v92e83n52y 2813318936148

Posledni dve vety jsou asi nejpodstatnejsi radou ;-D

+2/0
18.9.2014 8:44

V52í82ť60a 96N75o50v40á94k 1818853915931

Slevětečedobotcz.cz ;-D

+1/0
18.9.2014 0:24



Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete nechat peníze úročit a zároveň je kdykoliv vybrat?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.