Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zákazník versus slevový portál. Jak nešlápnout na časovanou bombu

Možná se vám už stalo. Koupíte si něco on-line, zaplatíte a najednou vás napadne, jestli vám právě tenhle slevový portál tu věc skutečně pošle. Bohužel jsou lidé, kteří nedostali ani zboží či službu, ani peníze zpět. Nikdo neodpovídá na e-maily ani nezvedá telefon.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M28a78r44t81i11n 93Š98v22o95r84c 9949203318700

Každý profesionál pohybující se v obchodě ví, že cena je fiktivní a sleva je relativní. Což v překladu znamená: NIkdo neví, kolik to vlastně stojí před slevou a jestli ta nabízená sleva je slevou a z čeho.  Také platí pravidla: 1) Když obchodník nemusí, tak slevu nedává. 2) Sleva se nevezme sama od sebe. Jestli ji chceš, musíš si o ni říct. 3) Největší slevu dostaneš na aukčních portálech, kde se předbíhají dodavatelé na konkrétní poptávky - a věřte, mám stím osobní zkušenosti. Jeden aukční portál provozuji a tam je vidět, jak se lámou slevy a kdy je obchodník vůbec ochoten slevu dát.

0/0
19.9.2014 14:52

E34l84i84š34k16a 15J50a49h74o50d66o80v76á 5908297231970

Někdy stačí zavolat do inzerovaného hotelu a zjistíte, že oni za stejnou cenu jako slevový portál nabízí více.

Stalo se mi to už u 2 "rádoby výhodných" koupí.:-(

0/0
18.9.2014 18:56

M23a89r40t96i66n 17M83a27i24k55s54n31a48r 3144513968502

Žádná sleva není zadarmo, jak nebýt nachytán? Nekupovat slevy... už to je dost na hlavu, ne?

+1/−4
18.9.2014 11:33

O66n35d57r45e85j 11F63l78i13d92r 3255290278177

prave ze vubec. Podstatou slevovyho portalu je mnozstvi - dodavatel da slevu, ale ziska na jednu kampan desitky zakazniku, takze win-win strategie.

+4/0
18.9.2014 16:47

J92a81n 86D80e30v90e73r67a 7769119173900

Celý tenhle článek ve mě evokuje pocit, že je na objednávku portálu pepa.cz. Kritérium podle kterého poznáte dobrý slevový portál...že je na trhu déle než 3 roky? Nebo slábnoucí prodejní síla? nebo stagnující počet prodaných kupónů? To je přece nesmysl. To jen říká že daný portál má nižší návštěvnost a že nerve miliony do reklamy (které pak musí inkasovat od svých klientů zpět). O kvalitě portálu to neříká zhola nic. Nehledě na to, že počet prodaných kupónů může být zcela vymyšlený údaj. Viz praktiky pepa.cz který jednu nabídku točí ob týden navozuje dojem že se jedná o novou slevu, ale počet prodejů se načítá i z předchozích prodejů. Solidní portál se dá poznat jen a pouze na základě referecní předchozích zákazníků. Spokojený zákazník je nejdůležitější vyzitka portálu.

+9/0
18.9.2014 9:33

M59a94r27t35i46n 25C83e35r33v92e65n61y 2363888766278

Posledni dve vety jsou asi nejpodstatnejsi radou ;-D

+2/0
18.9.2014 8:44

V62í23ť68a 97N96o47v61á49k 1618323305161

Slevětečedobotcz.cz ;-D

+1/0
18.9.2014 0:24





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete mít účet bez poplatků s dvěmi embosovanými kartami zdarma?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.