Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zákazník versus slevový portál. Jak nešlápnout na časovanou bombu

Možná se vám už stalo. Koupíte si něco on-line, zaplatíte a najednou vás napadne, jestli vám právě tenhle slevový portál tu věc skutečně pošle. Bohužel jsou lidé, kteří nedostali ani zboží či službu, ani peníze zpět. Nikdo neodpovídá na e-maily ani nezvedá telefon.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M75a78r59t41i62n 55Š32v63o68r55c 9899203488380

Každý profesionál pohybující se v obchodě ví, že cena je fiktivní a sleva je relativní. Což v překladu znamená: NIkdo neví, kolik to vlastně stojí před slevou a jestli ta nabízená sleva je slevou a z čeho.  Také platí pravidla: 1) Když obchodník nemusí, tak slevu nedává. 2) Sleva se nevezme sama od sebe. Jestli ji chceš, musíš si o ni říct. 3) Největší slevu dostaneš na aukčních portálech, kde se předbíhají dodavatelé na konkrétní poptávky - a věřte, mám stím osobní zkušenosti. Jeden aukční portál provozuji a tam je vidět, jak se lámou slevy a kdy je obchodník vůbec ochoten slevu dát.

0/0
19.9.2014 14:52

E76l97i48š87k58a 21J83a90h15o76d51o38v22á 5978277851520

Někdy stačí zavolat do inzerovaného hotelu a zjistíte, že oni za stejnou cenu jako slevový portál nabízí více.

Stalo se mi to už u 2 "rádoby výhodných" koupí.:-(

0/0
18.9.2014 18:56

M79a94r70t88i19n 30M11a12i95k52s90n50a80r 3554883388482

Žádná sleva není zadarmo, jak nebýt nachytán? Nekupovat slevy... už to je dost na hlavu, ne?

+1/−4
18.9.2014 11:33

O32n29d24r68e58j 91F91l86i54d63r 3205260198647

prave ze vubec. Podstatou slevovyho portalu je mnozstvi - dodavatel da slevu, ale ziska na jednu kampan desitky zakazniku, takze win-win strategie.

+4/0
18.9.2014 16:47

J51a68n 47D39e52v67e81r67a 7769479853620

Celý tenhle článek ve mě evokuje pocit, že je na objednávku portálu pepa.cz. Kritérium podle kterého poznáte dobrý slevový portál...že je na trhu déle než 3 roky? Nebo slábnoucí prodejní síla? nebo stagnující počet prodaných kupónů? To je přece nesmysl. To jen říká že daný portál má nižší návštěvnost a že nerve miliony do reklamy (které pak musí inkasovat od svých klientů zpět). O kvalitě portálu to neříká zhola nic. Nehledě na to, že počet prodaných kupónů může být zcela vymyšlený údaj. Viz praktiky pepa.cz který jednu nabídku točí ob týden navozuje dojem že se jedná o novou slevu, ale počet prodejů se načítá i z předchozích prodejů. Solidní portál se dá poznat jen a pouze na základě referecní předchozích zákazníků. Spokojený zákazník je nejdůležitější vyzitka portálu.

+9/0
18.9.2014 9:33

M68a91r50t33i30n 61C98e73r75v96e70n83y 2313128786128

Posledni dve vety jsou asi nejpodstatnejsi radou ;-D

+2/0
18.9.2014 8:44

V64í66ť90a 84N86o86v48á80k 1438253455701

Slevětečedobotcz.cz ;-D

+1/0
18.9.2014 0:24





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že půjčku můžete vyřídit kompletně on-line?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.