- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Každý profesionál pohybující se v obchodě ví, že cena je fiktivní a sleva je relativní. Což v překladu znamená: NIkdo neví, kolik to vlastně stojí před slevou a jestli ta nabízená sleva je slevou a z čeho. Také platí pravidla: 1) Když obchodník nemusí, tak slevu nedává. 2) Sleva se nevezme sama od sebe. Jestli ji chceš, musíš si o ni říct. 3) Největší slevu dostaneš na aukčních portálech, kde se předbíhají dodavatelé na konkrétní poptávky - a věřte, mám stím osobní zkušenosti. Jeden aukční portál provozuji a tam je vidět, jak se lámou slevy a kdy je obchodník vůbec ochoten slevu dát.
Někdy stačí zavolat do inzerovaného hotelu a zjistíte, že oni za stejnou cenu jako slevový portál nabízí více.
Stalo se mi to už u 2 "rádoby výhodných" koupí.
Žádná sleva není zadarmo, jak nebýt nachytán? Nekupovat slevy... už to je dost na hlavu, ne?
prave ze vubec. Podstatou slevovyho portalu je mnozstvi - dodavatel da slevu, ale ziska na jednu kampan desitky zakazniku, takze win-win strategie.
Celý tenhle článek ve mě evokuje pocit, že je na objednávku portálu pepa.cz. Kritérium podle kterého poznáte dobrý slevový portál...že je na trhu déle než 3 roky? Nebo slábnoucí prodejní síla? nebo stagnující počet prodaných kupónů? To je přece nesmysl. To jen říká že daný portál má nižší návštěvnost a že nerve miliony do reklamy (které pak musí inkasovat od svých klientů zpět). O kvalitě portálu to neříká zhola nic. Nehledě na to, že počet prodaných kupónů může být zcela vymyšlený údaj. Viz praktiky pepa.cz který jednu nabídku točí ob týden navozuje dojem že se jedná o novou slevu, ale počet prodejů se načítá i z předchozích prodejů. Solidní portál se dá poznat jen a pouze na základě referecní předchozích zákazníků. Spokojený zákazník je nejdůležitější vyzitka portálu.
Posledni dve vety jsou asi nejpodstatnejsi radou