- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mně přijde operák na autě jako dobrý nápad v případě, že chcete ta auta točit. Prostě mít každý rok nebo dva zase nové.
Ve článku mi chybí informace, jak se budou posuzovat např. drobná poškození karoserie. Jestli to vezmou všechno najednou, nebo budou každý škrábanec posuzovat jako novou pojistnou událost.
Nechapu pro koho stanovi rocni limit 20 tisic km.....
Podle vlastni zkusenosti mam rocni najezd kolem 70 tisic km
pri pronajmu rekneme na 5 let vubec nevidim vyhodnost, auta v zaruce se kazi minimalne a naklady na servis nejsou velke, v cem je tedy vyhoda? To ze si nemusim koupit gumy za 3 roky? a dale? Kdyz to za 5 let splatim na mesicnich splatkach a auto neni porad moje, kde je ta vyhoda? jo jasne vyhodne pro prodejce, u firem muze byt samozrejme jina situace, o nic se nestarat a auto jde za 3 nebo 5 let pryc ve zbidacenem stavu...
Mě se to celkem líbí, platím pevnou měsíční splátku a mít každé dva roky nové auto s tím, že se o něj nemusím vůbec starat. Nezapoňtě, že v těch splátkách neplatíte jen cenu vozu ale také všechna pojištění a servis a také ten komfort. Pro mě už je to jen zajímavé tím, že přijdu podepíšu a jedu, nemusím se starat o značky, pojištění nic, prostě ušetřím spoustu času. Pak už do toho leju jen vodu a když by mě to náhodou někde nechalo tak mi přivezou náhradní. A měsíčně platím tolik kolik jsem předtím platil čistě za úvěr. Když k tomu napočítám pojištění a kolik jsem vrazil na servis tak jsem cca 30% ušetřil a ještě jezdím novým vozem ne olítanou plečkou.
pri nekterych castkach za mesic u operativniho leasingu u nekterych spolecnosti nevidim moc vyhodnost ...
Jste na spatne strane smlouvy. Pokud budete ten, kdo pronajima, tak to vyhodne bude