- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
největší šunty mají u toho velkého zeleného "D"troje boty a u všech stejná vada prasklá podrážka a rozpadající se švy. Reklamace vypadala u všech bot stejně oni jsou špinavé(zaprášené) to vám nemůžu vzít pořádně je umyjte nejlépe v pračce. Po týdnu prasklá podrážka je kvůli tomu že se vám prodřela papírová vložka špatným nošením a švy že se namočili a boty se nesmí namočit proto se rozpadly. "Fajná" prodavačka co Po trochu zvýšeném hlasu a humbuku v prodejně mi dvoje bot uznali ale peníze za ně vrátit nechtěli jen poukázku na nákup jejich šuntu.
deichmann už nikdy víc.
Zákazníci zato nemohou, že zde do České republiky dováží obchodníci boty do rakve a převedou to do sortimentu módního zboží, které se má doma jen vystavit a vůbec, ale vůbec nenosit. TAK HONEM K SOUDNÍMU ZNALCI a když následný posudek je kladný, tak je to snadný, poslední apel a pak sbohem u soudu a udělat si čekárnu. Nu to to !!!
V USA je bežné, že když vám během sezóny dojde, že ty boty vám nevyhovují, tak je prostě vrátíte a dostanete zpět peníze. Nikdo neřeší oprávněnost, nebo neoprávněnost požadavku.
kupující mají zase opačný pocit. boty se rozpadnou první týden a nevyreklamuje nic.
Jak to zpívá Nohavica,nejlepší a nejeestetičtější jsou papírové boty 20 kaček/pár !
Jak tady nize pise jeden pan ze za 1500 boty sehnat nelze tak ho bohuzel musim vyvezt z omylu. Kdyz sem byl mladsi kupoval sem boty za 3 az 5 tisic (na skate). Vyrostl trochu i z moudrel a zjistil ze za hranicema dostanu to same jen za mensi penize. Takze kdo si muze dovolit nechat se odrbavat a mysli si jaky je frajer za dal 8 litru za boty, jeho problem, ale inteligentni clovek nakupuje kvalitu za rozumnou cenu. Ale hlavni asi je rict kamosovi mam boty za 10 sice vypadaji jak do vinohradu ale v obchode tolik chteli. Co uz nekterym neni pomoci...
V CR jit neco reklamovat? Delate si srandu? Tolik vymluv a vykrucovani jak kdyby to ta pani za pokladnou mela platit ze sveho nebo opravovat po vecerech.
Potřebovala jsem si v těhotenství koupit kecky, protože jsem žádné placaté boty neměla (kromě zimních, ale ty jsem v březnu a dubnu už nemohla nosit). Nechtěla jsem za ně utratit moc peněz, tak jsem šla do CCC. Boty jsem měla 2 měsíce, z toho jsem je nosila cca 3 týdny a praskly obě podrážky. Myslíte, že mi reklamaci uznali? Kdepak, moc jsem chodila.
Do CCC už nikdy, nejsem jediná, kdo s nimi má špatnou zkušenost..
Mam stejnou zkusenost s dvojema botama od nich, take vzdy praskla podrazka po cca 1 mesici. Zatim mi to ale vzdy vymenili za jine, ktere dopadly ale stejne - ted se jim je chystam opet zanest.... A myslim, ze jako vychazkovou obuv je uzivam tak jak se ma a ani je nijak nepretezuji.
Bot mám poměrně dost, tak že je střídám, ale pochybuju že kdybych nosila jedny více či méně pořád, že by vydržely ty 2 roky záruky. A tím nemyslím opotřebení jako okopané špičky ale spíš prasklé podrážky nebo dost často rozpadající se šev u podrážky či odlepení podrážky.
Jinak je pro mne novinka že boty označené jako módní či vysoce módní v podstatě nejsou určeny k nošení ale jen občasnému ukazování.
I když jde o designový kousek, tak boha jeho snad furt musí být schopen plnit primární funkci boty jako takové, ne?
Reklamoval jsem neúspěšně obuv u firmy Lacoste. Obuv jsem nosil asi 3 měsíce ve městě v suchu a zespoda praskla podrážka, to podle mě není opotřebení, ale prostě výrobní vada. Lidé se snaží možná reklamovat různé blbosti, ale výrobci se zase snaží vše svést na opotřebení, špatně zakřivenou nohu apod.
V mém případě to bylo prý způsobené nerovnoměrným ošoupáním obuvy vinou špatné stavby nohy:) Přitom obě boty byly ošoupány prakticky symetricky a vždy na patě a pod polštářky. Nevím tedy, jak mají zaměstnanci firmy Lacoste ošoupané boty, ale pochybuji, že někdo má rovnoměrně ošoupanou celou podrážku:)
Takže z mého pohledu značka Lacoste předsavuje šmejd. Jiné boty za srovnatelnou cenu mi vydržely 2 roky, tam jsem asi měl správnou stavbu nohy:)