Diskuze

Nový obchodnický tah: Reklamace je neoprávněná, uhraďte poplatek

Ať se obchodníci snaží sebevíc, nikdy nezaručí, že všechno jimi nabízené zboží bude bez vady. Někteří prodejci však přišli na taktiku, jak reklamaci smést ze stolu a navíc inkasovat peníze. „Jdou v reklamacích za hranu zákona,“ upozorňuje advokát Tomáš Chalupa.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

reklamoval jsem DVD s pohádkou pro děti, obdsah byl jen v Italštině a angličtině obal č.j. tak jsem zvědav.

0 0
možnosti

Proc by proboha nemohl chtit prodejce za naklady vznikle s neopravnenou reklamaci? Tohle uz je fakt debilita jak chranit chudaka zakaznika. Zda je reklamace opravnena nebo neni je jedna vec. To sem vsak nepletme.

0 5
možnosti

Jste dobrej, ale tak trochu mimo mísu s poplatkem a si i bez něj, jste člověk a nebo robot, co zná jen tvrdou nespravedlnost o utopeném debilovi a tak si to trochu  upravte a hlavně ve své hlavě napravte. Á pán podnikavec, podniká, no to je jiná, tady nelze jinak, než slušná omluva, vždyť podnikavci to jsou dravci a tak se ptám, kdyby nebylo Vás, kdy by tady vznikla rozvinutá kapitalistická společnost, ale si konečně račte vážit i slušnosti a soudné spravedlnosti.

0 0
možnosti

Tohle neni nic noveho a uprimne je to docela uzitecny. Protoze jak jinak odradit zakazniky, co si zbozi koupi, znici a pak ho chteji reklamovat? Typicky utopeny mobil nebo ruzne zasahy typu "tady to trochu upravim aby to sedelo".

0 0
možnosti

Ehm, ono je pravda tak trochu na obou stranách. Ano, obchodníci si leckdy dovolí hodně drsné věci. Jenže zákazníci také. Vzpomínám na pána, který si poslal reklamovat mobil. Očividně s ním někdo hrál fotbal na asfaltu nebo betonu. Všechny rohy omlácené, displej pokrábaný ho hloubky atd. A když jsme mu to vrátili s poznámkou, že se reklamace nevztahuje na úmyslné zničení zákazníkem, tak vyhrožoval žalobou.

1 0
možnosti

To není"Nový obchodnický tah",mne se to stalo již před šesti lety u prodejce CZC v našem městě.Poslal jsem tiskárnu,reklamace neuznána,musel jsem platit 2x 150Kč poštovné.Takže prodejci,takto obchází zákon již léta,nic nového.

0 1
možnosti

Ale poštovné platit nemusíte, když to tam donesete a vyzvednete osobně. Takže si nepleťte poplatek zmíněný v článku a poštovné.

1 0
možnosti

Stačí mít spolehlivou právní ochranu a je vyřešeno...

2 0
možnosti

J73i43ř10í 41B67o91l95f

5. 12. 2014 6:39

Tak vidím, že jsme se v našem "Idiotenlandu" posunuli opět na další level :-(

12 1
možnosti