- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
reklamoval jsem DVD s pohádkou pro děti, obdsah byl jen v Italštině a angličtině obal č.j. tak jsem zvědav.
Proc by proboha nemohl chtit prodejce za naklady vznikle s neopravnenou reklamaci? Tohle uz je fakt debilita jak chranit chudaka zakaznika. Zda je reklamace opravnena nebo neni je jedna vec. To sem vsak nepletme.
Jste dobrej, ale tak trochu mimo mísu s poplatkem a si i bez něj, jste člověk a nebo robot, co zná jen tvrdou nespravedlnost o utopeném debilovi a tak si to trochu upravte a hlavně ve své hlavě napravte. Á pán podnikavec, podniká, no to je jiná, tady nelze jinak, než slušná omluva, vždyť podnikavci to jsou dravci a tak se ptám, kdyby nebylo Vás, kdy by tady vznikla rozvinutá kapitalistická společnost, ale si konečně račte vážit i slušnosti a soudné spravedlnosti.
Tohle neni nic noveho a uprimne je to docela uzitecny. Protoze jak jinak odradit zakazniky, co si zbozi koupi, znici a pak ho chteji reklamovat? Typicky utopeny mobil nebo ruzne zasahy typu "tady to trochu upravim aby to sedelo".
Ehm, ono je pravda tak trochu na obou stranách. Ano, obchodníci si leckdy dovolí hodně drsné věci. Jenže zákazníci také. Vzpomínám na pána, který si poslal reklamovat mobil. Očividně s ním někdo hrál fotbal na asfaltu nebo betonu. Všechny rohy omlácené, displej pokrábaný ho hloubky atd. A když jsme mu to vrátili s poznámkou, že se reklamace nevztahuje na úmyslné zničení zákazníkem, tak vyhrožoval žalobou.
To není"Nový obchodnický tah",mne se to stalo již před šesti lety u prodejce CZC v našem městě.Poslal jsem tiskárnu,reklamace neuznána,musel jsem platit 2x 150Kč poštovné.Takže prodejci,takto obchází zákon již léta,nic nového.
Ale poštovné platit nemusíte, když to tam donesete a vyzvednete osobně. Takže si nepleťte poplatek zmíněný v článku a poštovné.
Stačí mít spolehlivou právní ochranu a je vyřešeno...
Tak vidím, že jsme se v našem "Idiotenlandu" posunuli opět na další level