Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Šest pravidel, která vám zajistí úspěch v jednání s klienty a šéfy

Zákazníka je třeba si předcházet, to věděli všichni úspěšní podnikatelé. Jenže zákazníkem není pouze skutečný klient. Může jím být šéf sousedního oddělení nebo kolega z partnerské pobočky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J82a50n 26M57u83c81h67a 8569366752806

ten Špok se nějak rozjel ;-D;-D

0/0
10.12.2014 14:55

M10i20l56a48n 78M37a67j74e73r61č39í47k 1530140864376

Mám značný problém s uvedeným bodem 6 "Bez tolerance nepracujte ve službách" - zejména přeprava či léčení osob (ale např. i provozování pouťových atrakcích) jsou také služby, jenže velmi specifické tím, že dotyční poskytovatelé za ty své "zákazníky" berou značnou právní zodpovědnost = příslušní "zákazníci" (přepravovaní či léčení atd.) mají mít k dotyčným poskytovatelům služeb respekt a dodržovat jejich nařízení, protože v opačném případě se zvyšuje riziko různých typů nehod či i jen zdržení v poskytnutí/provedení oné služby (při nedodržení nařízené léčby se tato protáhne či dokonce zkomplikuje; při neprovedení správného informování řidiče o svém úmyslu nastoupit/vystoupit na zastávce na znamení či kdekoliv s kočárkem/invalidním vozíkem/jinou pohybovou či orientační indispozicí nemusí být umožněn dotyčným nástup/výstup či i jen poskytnut dostatečný čas na jeho provedení = nenastoupí do nejbližšího spoje či s ním naopak dojedou dál než chtěli, ale nikoliv kvůli libovůli příslušného řidiče, ale jen své nepozornosti či blbosti).

A v takových případech prostě je dost kontraproduktivní, aby poskytovatel ze sebe dělal šaška/otloukánka apod., protože to se mu jedině vrátí jako bumerang a dříve či později si to k němu dovolí větší a větší množství "zákazníků" (přece řidič v rozporu s bezpečnostními nařízení nezastaví nebezpečně rychle či bezpečně, ale mimo zastávku, protože pak to dřív či později budou chtít další a další cestující)!

+2/0
8.12.2014 21:03

J47i40ř20í 12C10a61j77t24h49a12m84l 9523707770602

Jako zákazníka mne dokáže nas.rat to zpívané "Dobrý den, jak vám mohu pomocí?" Zdvořilé až k nás.raní.

+3/−5
8.12.2014 19:42

J23a62n41a 32M61r93á10z12k10o98v91á 8716740523120

Mne to též nadzdvihuje. Obvykle se necítím tak na dně, že bych od někoho potřebovala pomoci. Asi se hodně típků cítí být povoláni stále někomu pomáhat. Zřejmě to přišlo z USA. Ale to je už lepší to jejich: What can I do for you?

+2/−2
8.12.2014 23:16

J72a53n 95M53u29c25h26a 8739806472426

v USA jsme kdysi opakovaně volali do prodejny autodílů a když jsem během pěti minut potřetí slyšel "Thanks for choosing Autopalace, this is Rob speaking, may I help you?", tak jsem měl sto chutí mu říct, ať si to jméno zkrátí ;-D;-D

0/0
10.12.2014 14:57

P41e98t76r 51P24a14l94e10č25e83k 3220805354432

Ti kdož vás touto otázkou častují bohužel obvykle nemohou jinak, mívají tuto otázku předepsánu vnitřními pokyny a musí to dodržovat, jinak by za to mohli být sankcionováni. Doporučuji tedy svou zlost směřovat na vymýšleče takovýchto hloupých postupů.

0/0
10.12.2014 17:23

M47a37r19t12i18n 88K12a70r46á39s41e55k 1268574449964

Pokud je vůbec šance se jich dopátrat.

0/0
11.12.2014 10:32

D88a60v83i29d 61P10e35t57r84ž87e76l74a 2366284603710

Obětujte se pro zákazníka, pro zaměstnavatele, pro společnost. Autor však zapomíná na jednu dost podstatnou věci - ze vztahu k sobě se vztahuji k ostatním, z respektu k sobě respektuji ostatní. A musíte-li spoustu věcí spolknout? Jistě, spolkněte, však ono nezpracované se nějak projeví. A hovoří-li autor o egu, pak by měl rovněž vědět, že přehlídkou ega je i naplňování své profesní role - a jde paradoxně o ego mocnější, protože pokud se projevíte, pak z Vás alespoň něco elementárního zůstalo - pokud zůstanete v profesní roli a zbytek potlačíte, zůstane jen vyprázdněnost. Přirozenost přitahuje, nikoli umělost. Anebo naopak - klidně využívejte jako zákazník servilní poskytovatele služeb - možná si pak časem uvědomí :-)

+4/0
8.12.2014 16:19

J70a20n 80S87o16u70k71u58p 1404694616465

Umění není ego odvrhnout na stálo, ale odvrhnout ho v ten správný okamžik. Někdy je třeba prohrát, aby se dalo zvítězit.

+2/0
8.12.2014 21:20

D19a67v86i46d 64P28e93t60r96ž15e80l46a 2126614273300

Ego je bipolární - vyhrát nebo prohrát. V principu jde však o totéž, jen jste na druhém konci. S odvrhnutím ega to nemá nic společného.

0/0
9.12.2014 8:37

P22a36v44e28l 78K69r84a15u75s 8563900285871

Dalo by se říct, že tohle všechno funguje na všech úrovních. Takže třeba i ve vztahu :)

+3/0
8.12.2014 15:57

J35a88r91o47s87l47a26v 10T39a19c18h33o98v74s64k38y 2442840544530

Ve vztahu rozhodne ne. Pokud ve vztahu potrebujete neco prodat, tak je to spatne.

+1/0
8.12.2014 23:51





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že termínovaný vklad je obvykle lépe úročený než spořicí účet?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.