Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Šest pravidel, která vám zajistí úspěch v jednání s klienty a šéfy

Zákazníka je třeba si předcházet, to věděli všichni úspěšní podnikatelé. Jenže zákazníkem není pouze skutečný klient. Může jím být šéf sousedního oddělení nebo kolega z partnerské pobočky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J22a91n 74M46u27c66h94a 8829646512326

ten Špok se nějak rozjel ;-D;-D

0/0
10.12.2014 14:55

M70i72l56a34n 97M89a66j23e76r41č73í52k 1740680114426

Mám značný problém s uvedeným bodem 6 "Bez tolerance nepracujte ve službách" - zejména přeprava či léčení osob (ale např. i provozování pouťových atrakcích) jsou také služby, jenže velmi specifické tím, že dotyční poskytovatelé za ty své "zákazníky" berou značnou právní zodpovědnost = příslušní "zákazníci" (přepravovaní či léčení atd.) mají mít k dotyčným poskytovatelům služeb respekt a dodržovat jejich nařízení, protože v opačném případě se zvyšuje riziko různých typů nehod či i jen zdržení v poskytnutí/provedení oné služby (při nedodržení nařízené léčby se tato protáhne či dokonce zkomplikuje; při neprovedení správného informování řidiče o svém úmyslu nastoupit/vystoupit na zastávce na znamení či kdekoliv s kočárkem/invalidním vozíkem/jinou pohybovou či orientační indispozicí nemusí být umožněn dotyčným nástup/výstup či i jen poskytnut dostatečný čas na jeho provedení = nenastoupí do nejbližšího spoje či s ním naopak dojedou dál než chtěli, ale nikoliv kvůli libovůli příslušného řidiče, ale jen své nepozornosti či blbosti).

A v takových případech prostě je dost kontraproduktivní, aby poskytovatel ze sebe dělal šaška/otloukánka apod., protože to se mu jedině vrátí jako bumerang a dříve či později si to k němu dovolí větší a větší množství "zákazníků" (přece řidič v rozporu s bezpečnostními nařízení nezastaví nebezpečně rychle či bezpečně, ale mimo zastávku, protože pak to dřív či později budou chtít další a další cestující)!

+2/0
8.12.2014 21:03

J88i73ř19í 46C65a60j35t65h85a52m88l 9443827430202

Jako zákazníka mne dokáže nas.rat to zpívané "Dobrý den, jak vám mohu pomocí?" Zdvořilé až k nás.raní.

+3/−5
8.12.2014 19:42

J43a10n26a 49M86r48á13z87k71o30v15á 8396370803270

Mne to též nadzdvihuje. Obvykle se necítím tak na dně, že bych od někoho potřebovala pomoci. Asi se hodně típků cítí být povoláni stále někomu pomáhat. Zřejmě to přišlo z USA. Ale to je už lepší to jejich: What can I do for you?

+2/−2
8.12.2014 23:16

J31a70n 57M64u62c92h89a 8419846152216

v USA jsme kdysi opakovaně volali do prodejny autodílů a když jsem během pěti minut potřetí slyšel "Thanks for choosing Autopalace, this is Rob speaking, may I help you?", tak jsem měl sto chutí mu říct, ať si to jméno zkrátí ;-D;-D

0/0
10.12.2014 14:57

P31e68t22r 47P77a78l92e97č62e18k 3740515614542

Ti kdož vás touto otázkou častují bohužel obvykle nemohou jinak, mívají tuto otázku předepsánu vnitřními pokyny a musí to dodržovat, jinak by za to mohli být sankcionováni. Doporučuji tedy svou zlost směřovat na vymýšleče takovýchto hloupých postupů.

0/0
10.12.2014 17:23

M49a70r30t74i44n 54K95a37r14á34s66e72k 1348774569504

Pokud je vůbec šance se jich dopátrat.

0/0
11.12.2014 10:32

D19a83v63i81d 37P81e29t58r82ž37e59l43a 2826634223950

Obětujte se pro zákazníka, pro zaměstnavatele, pro společnost. Autor však zapomíná na jednu dost podstatnou věci - ze vztahu k sobě se vztahuji k ostatním, z respektu k sobě respektuji ostatní. A musíte-li spoustu věcí spolknout? Jistě, spolkněte, však ono nezpracované se nějak projeví. A hovoří-li autor o egu, pak by měl rovněž vědět, že přehlídkou ega je i naplňování své profesní role - a jde paradoxně o ego mocnější, protože pokud se projevíte, pak z Vás alespoň něco elementárního zůstalo - pokud zůstanete v profesní roli a zbytek potlačíte, zůstane jen vyprázdněnost. Přirozenost přitahuje, nikoli umělost. Anebo naopak - klidně využívejte jako zákazník servilní poskytovatele služeb - možná si pak časem uvědomí :-)

+4/0
8.12.2014 16:19

J15a12n 18S52o29u20k20u69p 1654354406175

Umění není ego odvrhnout na stálo, ale odvrhnout ho v ten správný okamžik. Někdy je třeba prohrát, aby se dalo zvítězit.

+2/0
8.12.2014 21:20

D23a20v15i67d 29P15e67t65r67ž97e71l22a 2876114253600

Ego je bipolární - vyhrát nebo prohrát. V principu jde však o totéž, jen jste na druhém konci. S odvrhnutím ega to nemá nic společného.

0/0
9.12.2014 8:37

P27a45v92e31l 69K54r76a29u75s 8483970885721

Dalo by se říct, že tohle všechno funguje na všech úrovních. Takže třeba i ve vztahu :)

+3/0
8.12.2014 15:57

J52a22r71o56s87l51a69v 26T54a75c63h58o54v39s47k13y 2452390404190

Ve vztahu rozhodne ne. Pokud ve vztahu potrebujete neco prodat, tak je to spatne.

+1/0
8.12.2014 23:51





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete nechat peníze úročit a zároveň je kdykoliv vybrat?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.