Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Šest pravidel, která vám zajistí úspěch v jednání s klienty a šéfy

Zákazníka je třeba si předcházet, to věděli všichni úspěšní podnikatelé. Jenže zákazníkem není pouze skutečný klient. Může jím být šéf sousedního oddělení nebo kolega z partnerské pobočky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J35a91n 63M17u31c29h13a 8969746312386

ten Špok se nějak rozjel ;-D;-D

0/0
10.12.2014 14:55

M98i71l56a82n 72M14a21j66e27r37č47í47k 1570730184616

Mám značný problém s uvedeným bodem 6 "Bez tolerance nepracujte ve službách" - zejména přeprava či léčení osob (ale např. i provozování pouťových atrakcích) jsou také služby, jenže velmi specifické tím, že dotyční poskytovatelé za ty své "zákazníky" berou značnou právní zodpovědnost = příslušní "zákazníci" (přepravovaní či léčení atd.) mají mít k dotyčným poskytovatelům služeb respekt a dodržovat jejich nařízení, protože v opačném případě se zvyšuje riziko různých typů nehod či i jen zdržení v poskytnutí/provedení oné služby (při nedodržení nařízené léčby se tato protáhne či dokonce zkomplikuje; při neprovedení správného informování řidiče o svém úmyslu nastoupit/vystoupit na zastávce na znamení či kdekoliv s kočárkem/invalidním vozíkem/jinou pohybovou či orientační indispozicí nemusí být umožněn dotyčným nástup/výstup či i jen poskytnut dostatečný čas na jeho provedení = nenastoupí do nejbližšího spoje či s ním naopak dojedou dál než chtěli, ale nikoliv kvůli libovůli příslušného řidiče, ale jen své nepozornosti či blbosti).

A v takových případech prostě je dost kontraproduktivní, aby poskytovatel ze sebe dělal šaška/otloukánka apod., protože to se mu jedině vrátí jako bumerang a dříve či později si to k němu dovolí větší a větší množství "zákazníků" (přece řidič v rozporu s bezpečnostními nařízení nezastaví nebezpečně rychle či bezpečně, ale mimo zastávku, protože pak to dřív či později budou chtít další a další cestující)!

+2/0
8.12.2014 21:03

J51i55ř75í 97C24a94j51t76h52a21m40l 9783807490622

Jako zákazníka mne dokáže nas.rat to zpívané "Dobrý den, jak vám mohu pomocí?" Zdvořilé až k nás.raní.

+3/−5
8.12.2014 19:42

J94a96n62a 59M73r36á61z37k35o31v61á 8856860853710

Mne to též nadzdvihuje. Obvykle se necítím tak na dně, že bych od někoho potřebovala pomoci. Asi se hodně típků cítí být povoláni stále někomu pomáhat. Zřejmě to přišlo z USA. Ale to je už lepší to jejich: What can I do for you?

+2/−2
8.12.2014 23:16

J73a71n 42M61u29c97h88a 8279786832786

v USA jsme kdysi opakovaně volali do prodejny autodílů a když jsem během pěti minut potřetí slyšel "Thanks for choosing Autopalace, this is Rob speaking, may I help you?", tak jsem měl sto chutí mu říct, ať si to jméno zkrátí ;-D;-D

0/0
10.12.2014 14:57

P51e55t28r 11P57a78l86e16č69e51k 3970185594782

Ti kdož vás touto otázkou častují bohužel obvykle nemohou jinak, mívají tuto otázku předepsánu vnitřními pokyny a musí to dodržovat, jinak by za to mohli být sankcionováni. Doporučuji tedy svou zlost směřovat na vymýšleče takovýchto hloupých postupů.

0/0
10.12.2014 17:23

M98a39r66t85i86n 98K54a89r42á56s89e52k 1358654729234

Pokud je vůbec šance se jich dopátrat.

0/0
11.12.2014 10:32

D10a76v50i74d 62P81e82t29r68ž32e40l91a 2836334603230

Obětujte se pro zákazníka, pro zaměstnavatele, pro společnost. Autor však zapomíná na jednu dost podstatnou věci - ze vztahu k sobě se vztahuji k ostatním, z respektu k sobě respektuji ostatní. A musíte-li spoustu věcí spolknout? Jistě, spolkněte, však ono nezpracované se nějak projeví. A hovoří-li autor o egu, pak by měl rovněž vědět, že přehlídkou ega je i naplňování své profesní role - a jde paradoxně o ego mocnější, protože pokud se projevíte, pak z Vás alespoň něco elementárního zůstalo - pokud zůstanete v profesní roli a zbytek potlačíte, zůstane jen vyprázdněnost. Přirozenost přitahuje, nikoli umělost. Anebo naopak - klidně využívejte jako zákazník servilní poskytovatele služeb - možná si pak časem uvědomí :-)

+4/0
8.12.2014 16:19

J58a89n 72S70o78u59k53u23p 1904804366695

Umění není ego odvrhnout na stálo, ale odvrhnout ho v ten správný okamžik. Někdy je třeba prohrát, aby se dalo zvítězit.

+2/0
8.12.2014 21:20

D77a82v20i62d 28P66e30t66r75ž45e35l28a 2696784593680

Ego je bipolární - vyhrát nebo prohrát. V principu jde však o totéž, jen jste na druhém konci. S odvrhnutím ega to nemá nic společného.

0/0
9.12.2014 8:37

P83a39v64e54l 92K19r76a10u32s 8213880605261

Dalo by se říct, že tohle všechno funguje na všech úrovních. Takže třeba i ve vztahu :)

+3/0
8.12.2014 15:57

J18a95r91o92s54l97a83v 93T10a77c18h15o32v85s98k36y 2762830274330

Ve vztahu rozhodne ne. Pokud ve vztahu potrebujete neco prodat, tak je to spatne.

+1/0
8.12.2014 23:51



Finance.iDNES.cz radí

Víte, že půjčku můžete vyřídit kompletně on-line?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.