- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jj, ty triky se opravdu pouzivaji. Je vsak nutno rici, ze z ceskych zakazniku se jiz stali tzv. "SUPI", kdy chodi nakupovat do obchodu jenom zbozi v akci.
Vy se divíte při těch přemrštěných cenách? :-) Tady se dostáváme do bludného kruhu, kdy zákazník hledá nejnižší cenu, proto vyhledává akce, prodavač uměle navýší cenu, aby mohl udělat "akci". Co včil?
Ještě zapomněli na jeden fígl - zboží je sice levné, takže ve vyhledávači heureka.cz a podobně je obchod na předních příčkách, ale ke zboží se připočítává nehorázně předražené poštovné a osobní odběr není možný buď vůbec, nebo je s manipulačním poplatkem (často ve stejné výši, jako poštovné). Tedy za inzerovanou cenu zboží vlastně vůbec nejde koupit. To je např. specialita prodeje pneumatik přes net, kdy za 4 disky s pneumatikami si obchody běžně naúčtují poštovné ve výši 800 - 1000 Kč (účtováno jako 100-125/kus).
hlavně si dávejte pozor na potraviny v "akci", pokud chcete být dlouho zdrávi, doktoři stojí moc peněz
vážení, zjistil jsem, že nejvíce ušetřím, pokud veškeré akce a slevy ignoruji. Alespoň co se týče potravin či drogerie... Pokud totiž z hlavy vyženu slovo sleva, kupuji pouze to, co potřebuji a nikoliv to, co je právě "levné"... Tudíž chodím do večerky na rohu a jsem v pohodě...
Pokud nejsem důchodce, který 80 % výrobků, co kupuje, opravdu nepotřebuje, a pokud nejsem mentálně retardovaný, tak se snad nemám čeho bát. Jdu jen pro to, co chci.
Anebo něco hodně levnyho v letaku a pak tam clovek prijde a uz to jakože maj vyprodany, to me taky dokaze nasrat .-)
Já osobně považuji za nejhorší obchodní trik různé pumpování vody do potravin. Všechny ty glazované rybí filé, voda v šunce v masu atd. To už snad hraničí s podvodem, kdy vlastně obchodník podvádí a šidí na váze. Někde jsem četl, že už vodu pumpují i do citrusových plodů. Za středověku by již takového obchodníka máchali ve Vltavě.
Pane Robert.Nemec tecka com.Nejsme vsichni blbci.....
Těch triků je daleko víc, třeba Tesco v nich vyniká. Především ty jejich slevové kupónky ke clubcard, ty jsou obvzlášť vypečené. Na některý typ zboží dají slevu, pak pracně pátráte, zda se jedná opravdu o ono zboží. Ve finále se u kasy dovíte, že sice je tam sleva, zboží máte správné, ale sleva se týká 2 kusů, což je na kuponu velmi drobným písmem, takže si nevšimnete.
Nás akcni slevy zajimaji jen tehdy, když maji levný Fernet Stock,jinak je nam to putna