Diskuze

Zapomenuté smlouvy v šuplíku jsou jako antivirus bez aktualizace

Češi sice mají doma smlouvy na kdejaký finanční produkt, ale s jejich aktualizací si hlavu nelámou. Více než polovina Čechů své pojistné smlouvy neaktualizuje, u většiny smluv nedošlo ke změně osm a více let. Vyplynulo to z průzkumu České asociace pojišťoven.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Člověk, který se tomu věnuje na plný úvazek se vlastně pořád učí, jezdí na kurzy, školení, které si často platí sám (pokud není zaměstnán v bance kupříkladu). Připočtu VŠ a jste na 5 letech studia a cca 2-3 letech praxe. Ve společnostech typu Partners, BCAS, Fincentrum a podobně jsou nahoře renomovaní ekonomové, analytici a poradci, ale dole lidi, kteří v půl třetí odpíchnou ve slévárně, v šatně oblíknou kvádro a jdou radit. Na jednání přijede v ohnilé Felicii (pokud je pozičně výš - rozuměj prodal víc pojistek) přijede v operákovém autě a dává rozumy na všechny strany (samozřejmě čest výjimkám - znám i lidi, které to velmi slušně živí, jenže vesměs jsou to všechno lidé věnující se činnosti na plný úvazek, kteří prošli bankou nebo pojišťovnou). Ale drtivá většina jsou lidi, kterým někdo nakukal, že toto je jediná cesta, jak vydělat větší peníze (ano, je, ale pro svou oblastní agenturu, pro sebe je to o dost horší). Po půl roce poradce nejlepší firmy odchází s prodělkem, protože jím uzavřené pojistky a produkty jsou klientem vypovězeny a on vrací provizi, kterou již dávno utratil a tudíž jeho mrzká mzda ze slévárny jde na úhradu tohoto dluhu. Ve svém širokém okolí ze sebe udělá debila a je všem pro smích.

Z tohoto pohledu je mi těch (většinou mladých lidí) líto.

Druhý pohled je neskutečné otravování po telefonu, protože buď nějaký dobrodinec dá tip (většinou někdo z kamarádů) a nebo dnes používají i o call centra, kde nemá smysl řvát, protože číslo (neveřejné) vybírá počítač.

nejlíp, když volají v půl osmé večer nebo v sobotu v poledne a podobně - člověka napadají černé myšlenky.

 

Pak když vidím mediální masáž tohoto typu, mám pocit, že když jsem si zařídil hypotéku a pojištění sám, jsem méněcenný a hloupý, protože kdo nemá poradce, jakoby nežil....

0 0
možnosti

pěkný PR článek....;-D u mne aktualizace pojistné smlouvy představuje trojnásobek původní smlouvy u původní pojištovny, u jiné mě toto vyjde o 200 Kč více než původní částka

1 0
možnosti

Mel 'obrovske' stesti, ze nedoslo k pojistne udalosti na dome? Nevim podle jakych statistikto tvrdite, ale dle zkusenosti ze sveho okoli bych rekl, ze by mel v takovem pripade spise obrovskou smulu.

1 0
možnosti

Neviem prečo tu napadátě tú spoločnosť Partnerov, lebo nič lepšieho tú na tem finančnom trhu něje.

To hovorím zo zkúsenosti, lebo tam robí synek, ktorý tomu všetkému rozumije nalepčije v široko ďalekém okoliju a snád aj najlepčije v Čechách. On temu a prospechu klijentov venuje všetkén čás a svoje hlboké ználostě. A vertě, že ich má skutočně hlboké to něchodíl do dajakéj tej obyčejnej základnej škóly, kdě kantorov zaujímajú ibá dajaké tjé osnóvy a šup šup dialej, ale vyštudovál dajakú tú škólu zvláštnú, kdě sa učitelja tým žiakom individuálno venujú a všetko opakujú dokial to študentovja dvókladně a skutočně nepochopija. A syndek bol v temto tak prýkladný a sam bol natoľko zodpovedný, že pokial si něbol istý, že všetké stopercento pochopíl něváhal si aj dajaký ten školský ročník zvopakováť a preto aj študovál takmer do dvadcati rokov veku a to všetké čo zná s chuťou predává klientom pre ich prospéch.

A takých rovnakých poradcov je u tých Pártnerov vetčiná a tak im ludja vertě, lebo pre Vás udělajú to najlepčije, čo Vám na očiach uvidja aj mnohom viacej.

4 0
možnosti

chyba č.1 - Partners je prodejně-finanční společnost produktů. Karel udělal drahou zkušenost, že se obrátil na ně, bo nechal je lést do svých smluv.:-(

chyba č.2 - prodejci z Partners se vždy ozvou, když se potřebují "aktualizovat" smlouvy.8-o;-O

chyba č.3 - Partners nedělá pravidelný servis. Nemají to v nabídce, ani v metodice. Žijí proto z provizí a to je chybou č.2 ;-)

Jinak PR článek jako vyšitý. To jim nestačí PR články na http://www.mesec.cz?Rv

5 0
možnosti
Foto

ad 1) Můžete nějak dokázat, že Karel učinil špatně a stálo ho to více peněz, než bylo nutné, že se obrátil právě na společnost Partners a Pepu Uchytila?

ad 2) Určitě má Partners z hlediska servisu na čem pracovat, ale myslím, že už tohle je pokrok, vzhledem k tomu, že servis na trhu nikdo v podstatě nedělá.

ad 3) Jak to můžete dokázat? Moje zkušenost je diametrálně odlišná od té Vaší.

0 0
možnosti

P54e29t56r 37T38y83č54k74a

7. 1. 2015 10:16

Karel si sjednal novou smlouvu. Bude platit sice vyšší částku, ale zase může být v klidu;-D

3 0
možnosti

J64a42k57u10b 13Ř17í26h45a

7. 1. 2015 11:57

Nojo, když ona ta předchozí byla sice levnější, ale nijak by mu nepomohla ;). A dost často je vhodnější starou ukončit a udělat novější. Bo se produkty v čase mění. A je možné, že úpravou staré smlouvy by za stejné pojistné dostal menší ochranu než u nové smlouvy. Copak by si jednou za čas nepředěláte tarif na telefonu? Máte pořád 10 let starý tarif?

0 0
možnosti

J88a24n 75P87e82k17a

7. 1. 2015 10:15

von je super nápad, tyhle spořivky měnit, když úrok, kterej dali "tenkrát", vám už dneska nikdo nedá...

4 0
možnosti
Foto

Nevím na co přesně narážíte, ale např. stavební spořitelny výrazně snižovali a snižují úrokové sazby klientům na smlouvách po uplynutí vázací doby, která je často smluvně brána jako doba fixace úrokové sazby.

0 0
možnosti

Většina aktualizací je jen o navýšení částky za službu...;-D

5 0
možnosti

medle spíš o provizi pro makléře ;-)

0 0
možnosti

Karlíku, půlku zruš a o tu druhou se pořádně starej ty kluku. :)

5 0
možnosti

problem je, ze jim jde casto jen o provize, takze tyhle "aktualizace" mohou byt casto ku skode

2 0
možnosti
Foto

Pepu Uchytila znám osobně a rozhodně to není člověk, který by šel po provizích, to mi věřte. Navíc v článku jsou jednotlivé věci poměrně dobře rozepsané, co byste navrhoval Vy?

0 0
možnosti