Diskuze

Co je dobré znát při reklamacích na slevových portálech

V reklamování zboží a služeb koupených na slevových portálech řada lidí stále tápe. Potvrzují to dotazy čtenářů, kteří se ptají, zda se dá vrátit nevhodný voucher, jak řešit situaci, když hrozí jeho propadnutí, a co dělat, když dodavatel služby vůbec nekomunikuje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Taky jsem přišel o nocleh v Praze. HOtel prý změnil majitele a nový s tím nechtěl nic mít. SLEVY.cz jen zprostředkovávaly nabídku jiného serveru - a ten je v insolvenci.

0 0
možnosti
Foto

Nedoporučuji v případě problémů portál vykupto. Ze dvou kupónů jsem měla 2x problém, vykupto vůbec nereaguje, nekomunikuje emailem a potom tvrdí, že email poslalo. Snažili se mě tlačit do toho, ať se s dodavatelem domluvím sama místo převzetí odpovědnosti.

Slevomat jsem využila jednou a bez problémů.:-)

0 0
možnosti