- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Pokud se vozidlo nenajde, techničák není potřeba na nic, auto se nesmí vyřadit z registru vozidel.
Takže ukraden auto se nesmí vyřadit z registru, aby mohl s ním zloděj jezdit s menšími problémy ?
A nejvetsi legrace na tom je, ze zrejme pak tedy stale musite na to auto platit povinne ruceni a jste tim vlastne i zodpovedny za skody, ktere s tim autem budou spachany
Tvrzení o povinnosti odevzdávat pojišťovně technický průkaz je v přímém rozporu se zákonem o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích ( zákon č. 56/2001 Sb. a od 1.1.2015 účinná novela č. 239/2013 Sb.).
az bude mozno likvidovat zlodeje, nebude treba likvidovat skody
"Na autě byla vrstva prachu a uvnitř byly osobní věci klientky, která vozu odcizení nahlásila."
A já si myslel, že se to má hlásit policii a pojišťovně a ne přímo vozu. Aspoň to píšou před tím v článku...
Jednou mě nějaký trouba naboural na parkovišti když vycouvával z řady, na své pojišťovně nahlásil, že na tom mám spoluvinu.
Auto jsem dal opravit (40k) do servisu ze seznamu mé pojišťovny (Allianz). Výsledek - polovinu plnění jsem dostal z povinného ručení druhé strany a druhou polovinu z havarijní pojistky od Allianz jsem nikdy neviděl. Důvod - nárok nebyl prokázán.
Ruce pryč od Allianz.
A zkusil jste amortizace.cz? Mě to zaplatili a potom si to soudili samy
Radši bych prostřihnul plechovou střechu , než podle rádoby odborníka: Poznáte na prvnípohled, že se auto stalo terčem amatérů?
Zloději – amatéři se do aut dostávají rozbitím čelních, nebo bočních skel, vypáčením zámků.
Zdroj:http://finance.idnes.cz/kradeze-aut-likvidace-skody-libor-beran-fcp-/poj.aspx?c=A150120_152528_poj_sov Boční skla chápu.Ale vypáčení zámků ??Cesta přez laminované čelní sklo ???
Zloději jsou zejména pojišťovny, pane nejdelší rozhovore v historii.
Dnes není výjimkou i odmítnutí plnění za zničené auto s odkazem na nějaký z bodů Vašich stostránkových všeobecných podmínek. Pojišťovna má 100 advokátů a lobbisty, klient je bez auta a pokud bude trvat na svém, čeká ho několikaletý soud. 90% lidí to prostě vzdá a u těch 10% se pojišťovně vyplatí zaplatit náklady na prohraný soud.
Auto mi ukradli před třemi lety z ulice před domem. Zjistil jsem to v deset večer a ještě ve čtyři ráno jsem seděl na policejní stanici, kde se mnou jednali jako bych si auto ukradl sám, což v situaci jako byla tato člověk "opravdu ocení".
Jednání jak policie, tak následně pojišťovny byla jedním slovem katastrofa o výši pojistného plnění se ani nezmiňuji.
To je fakt, auto mi ukradli dvakrát, a jednou jsem s nějakými cikány čekal asi dvě hodiny v zakouřené (od policistů) čekárně, a potom seržant datloval na psacím stroji asi půl hodiny pár údajů a tvářil se, že ho dost prudím.
Tak to je v pořádku. 90 % jmenovaných věcí moje auto nemá.
17. listopadu 2014 mi ukradli auto - Octavii II. Včetně dětských sedaček a spousty dalších věcí. Auto bylo pojištěno na 200.000 se spolúčastí 20% minimálně 20.000Kč + pojištění přepravovaých věcí na 10.000 + pojištění věcí řidiči blízkých.
Doložil jsem pojišťovně všechny dokumenty, včetně servisní knížky z autorizovaného servisu, klíčky, VTP, osvědčení o leptání VIN na skla. Auto bylo pojištěno rok a půl. Dneska mi přišlo plnění - 120.000Kč vč DPH Dost slušnej výsměch klientovi. Když mě lapali, krásně mi zpívali...
Zůstatková cena auta padá rychle, vyplatí se u nového auta GAP na 3 roky, starší auto je problém u všech pojišťoven. To byla Alianz?