- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V cesku radsi nakupuju v malych obchudcich.protoze praktiky velkych koncernu jsou na zvraceni,od prelepovani proslych byrobku,pres prodej uz skoro, nebo uz plesnivyho masa a lahudek az po hradky s cenou,fuj.
To se tady u těhle děje stále. Musíte si dávat pozor a řvát. Zkoušejí a pokud oslík jen mávne rukou proč by se něco snažili měnit. Jen si projděte nákup když tam budete mít více položek, ve většině případů tam objevíte nějaký "virus" ve formě špatné ceny
Mám naprosto jinou zkušenost. Dcera měla ušetřených 50Kč, tak jsem jí řekl, že si může cokoliv koupit do této částky. Našla v Tescu špatně naceněnou panenku, na cenovce bylo 49,-Kč v systému to ukazovalo 249,-Kč. Došel jsem s ní na informace, tam jim popsal situaci a doplnil, že dcera je ZÁKAZNÍK. Jak to dopadlo? Panenku koupila za 49,-Kč.
Zrovna v Tescu se mi to stalo asi 3x. Vzdycky jsem sel od kasy rovnou na informace (pokladni jsem to ani nerikal) a 3x mi bez reci vyplatili rozdil. V jednom pripade jsem si vzal "spatny" vyrobek, protoze nejaky blb prehodil asi 3 kusy do vedlejsiho "supliku" - a bylo to nejake uzene maso, coz od sebe fakt nepoznam. Takze mi vratili penize a dali ten spravny. Jinde jsou vetsi experti - napr. Globus. Tam vam reknou berte jak je nebo si vemte zpatky penize. Ale vyplatit rozdil, to ne.
no nevim zrovna v tescu kde mohu vrátit zboží bez udání důvodu, bud to uhádám nebo to vrátim taky už jsem se párkrát napálil ale s řešením problému na informacích jsem neměl těžké pořízení.
me se to stava pravidelne v kaufu. dvakrat jsem to nechal ale uz asi petkrat jsem si vyrval tu cenu, ktera byla uvedena.
"V obou případech se jedná o porušení § 3 písm. c) zákona o ochraně spotřebitele, tedy povinnosti zboží správně účtovat".
Tiskový mluvčí ČOI se hluboce mýlí, když uvádí porušení jakéhosi ustanovení § 3 písm. c). Jím zmiňovaná povinnost je totiž uvedena v § 3 odst. 1 písm. c).
Přitom stačí tak málo - když nevím, tak do zákona nahlédnu (např. http://www.portal.gov.cz)..... a neplácám nesmysly.
Nákupy v tescu jsem omezil na minimum - prakticky každý druhý nákup se mi stávalo, že u nějaké položky cena na regále neodpovídala ceně na pokladně, vždy v můj neprospěch. Ano, na informacích vždy rozdíl vrátili, ale proč chodit někam, kde se mě soustavně pokoušejí podvést?? Platí o tescu Chrudim, avšak podobnou zkušenost má i známý v Jaroměři, tudíž zřejmě to bude systémové.....
V Tesku moc nenakupuji. Kvalita neodpovídá ceně. Proto asi mají v Česku potíže. A pokud se přidají podvůdky a vykořisťování zaměstnanců. Je na zváženou to bojkotovat úplně.
Mám rád férovou hru, i mé podnikání je na férovém jednání.
U nás v jednom obchodním řetězci je běžnou praxí, že zítřejší ceny (snížené) se zakládají ke zboží už pozdě odpoledne předcházející den. To by mi tolik nevadilo, já ty ženské v podstatě chápu, jen kdyby používali pokaždé jinou barvu jinou barvu. Takhle si po zkontrolování ceny zda je jedlá musím vždycky ještě zkontrolovat datum zda je ta inzerovaná cena platná. V druhém obchodním řetězci si zase musím vždycky zkontrolovat pokladní blok, protože ve více než polovině nákupů nejméně jedna položka nesedí (platí to u slev), je mi pravidelně účováno kolik zboží stálo odpoledne když nakupuji večer. Třetí případ nakoupil jsem 3 různékusy pečiva a byly mi naúčtovány 3 stejné kusy toho nejdražšího z nich. Mimochodem nemohly by ty paragony chodit tam kde mají kasu rovnou také na mail i se specifikací kolik jakých sajrajtů v té uzenině převažuje nad masem?