- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V regálech obchodů je málo čínského zboží, že si ho někdo musí z Číny objednat? Co kdybychom si takhle objednali v Číně nějaké důchodce nebo pracovní sílu? Ti by také vyšli levněji než domácí.
Noname boty z číny si přes ešop koupí jen magor a dobře mu tak...tím bych celou tu "aferu" zhodnotil
koupi zprostředkovává každý obchod. i kamenný. a je to on, kdo řeší reklamaci.
to máte asi mylnou představu co znamená zprostředkovat. Kamený obchod zboží koupí, tedy se stane jeho vlastníkem a pak ho prodává dál.
Zprostředkování obchodu je třeba to, že Vy my dáte 100 a já za Vás zítra udělám velkej nákup. Ale nikdy se nestanu vlastníkem toho zboží které vám přinesu. To je vlastně to samé jako by jste chtěla zboží z e-shopu reklamovat u řidiče co Vám to přivezl.
Co je na tom nekalého? Když si nejsem schopen zboží z Asie koupit sám (třeba neznám jazyk), zaplatím někomu, aby mi ho zprostředkoval. Úplně normální věc.
"nekalé" je asi to, že průměrnej trouba neví co je to zaplatit za zprostředkování (viz Eliška Kučerová) a pak se diví, že nemá komu reklamovat...
Nejvetsi blbost je predevsim natukat Tvojeboty.eu namisto Aliexpress.com. Neco jako prijit do Tesca a nekomu platit za to, zemi dava veci do kosiku.
A jak by tedy měl vypadat zprostředkovatelský web, aby byl podle dTestu kalý? Je to úplně normální dropshipping, že to někdo nezná je jeho problém a ten web to nijak neskrývá.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Dropshipping
Druhá věc je, že ten web je docela příšernej a mě by tam nedonutili nakoupit ani za zlatý prase.
Díval jsem se na tu srránku, zkoušel něco koupit, ale že by nešlo o standardní e-shop jsem se nedověděl. To je psáno v obchodních podmínkách. Kdo při nákupu na čte podmínky?? Aby bylo vše alespoň morálně v pořádku, měla by stránka mít titulek, že se nejedná o nákup, ale zprostředkování. Takto je evidentní, že snaha obchodníka je kupujícího nechat v omylu.
A v čem je, právně, rozdíl mezi touto stránkou a mezi tím, když řeknu kamarádovi, který jede do USA, aby mi tam to či ono koupil a dám mu na to peníze?
Me prekvapuje kolik je v diskusi pitomcu, co obhajuji tenhle radobypodnikatelsky smejd. Vedi uplne prd co je v obcanskem zakoniku, ale zcela jiste vi, ze dTest tomu nerozumi a ze prece co je napsano na poslední zalozce webu je svate pismo. Kdo si před koupi toto svate pismo neprecte a pozadoval by pak nejakou pravni ochranu vyplyvajici z obcasnkeho zakoniku, je podle těchto chytrolinu naprosty looser.
Asi uz stihli opravit internetove stranky, kde maji uvedeno, ze zaruka je 24 mesicu a reklamace a vraceni zbozi se resi nekde v Praze na Zizkove
tak na aukru to dela kazdy druhy. akorat se o tom dozvite az pri reklamaci...
Pokud umite cist tak se to dozvite hned pri prohlizeni zbozi. Tedy jeste pred odeslanim objednavky.