- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hella, Honeywell a většina dalších firem má interní limit pro nábor nového zaměstnance 40 let. Proto se vám pan Axler z Helly Mohelnice neozval, v podstatě ani nemůže.
Některé firmy jsou ovšem výjimkou. Tesco SW bere jen do 30 let.
A jak je tomu u Nádvorníků? Jaké je jméno jeho firmy?
Interní limit,pokud tomu rozumím tak, jak tomu rozumím, znamená, že toto mají ve firmě někde oficiálně uvedené v nějakých elektronických nebo písemných pokynech.
To už by bylo skoro uchopitelné nějakým trestním oznámením, pokud by se k tomu sehnaly důkazy.
Neexistuje v těch firmách nějaký zaměstnanec, který má k té dokumentaci přístup a chce odejít, protože ho ta práce tam z nějakého důvodu štve?
To je cenná zpráva. Já už jsem dřív věděl, dokonce jsem to přímo viděl, protože jsem se krátce k personalistice dostal i z druhé strany náboru zaměstnanců, že zadavatelé - manažeři firem personalistům k výběru nového uchazeče poměrně běžně dávají vedle oficiálních písemných pokynů i neoficiální v papíru a elektronice nezachycené slovní týkající se právě diskriminačních požadavků na uchazeče.
Jako je právě věk, pohlaví, vzhled, počet dětí, atd.
Děkuji za tuto informaci.
No, na zubaře 20 tis. ? Není to málo ? Včera jsem od zubaře odcházel kratší
o 66 tis., není to k chlubení a také je to středověké mučení.
Hmm. firmy lákají pracovníky na benefity - tak proč máme tak vysokou nezaměstnanost a proč hodně lidí dělá na plat, blízký minimální mzdě? Ti nepotřebují příspěvek na kadeřníka, ale normální výlatu, aby mohli zaplatit nájem a koupit dětem boty.
Kecy, kecy, kecy. To už není o čem psát?
Vysoká nezaměstnanost je proto, že lidi prostě dělat nechtějí. Lidí je málo, firmy skutečně nemají kde brát, lidi z pracáku si chodí jen pro razítka, asi pracují načerno. Neznám osobně nikoho, kdo by chtěl makat a nenašel uspokojivou práci.
Je to pravda, firmy se opravdu snaží lákat talenty nejrůznějšími způsoby a začínají být i hodně flexibilní. Nedávní např. zařídili oklikou firelmní auto pro nového manažera i ve firmě, která má celosvětově "no car policy". Dobrých lidí prostě stále málo a firmy to začínají chápat. HOdně populární začínají být benefity typu privátních zdravotnických zařízení nebo šestý týden dovolené... Home office např. jednou týdně je standardem ve velkém množství firem u pozic, kde je to možné. Konečně se hodnotí výsledky práce a ne odkud je udělaná...
Řekla bych, že tyto články se týkají výhradně velkných nadnárodních společností.