Diskuze

Vymysleli trička s příběhem. Nápad má úspěch a míří i do Evropy

Vyrábět a prodávat trička s potiskem může být podnikatelský propadák. Dva Janové a Karolína však dokázali opak. Jejich podnikatelský nápad má náboj a sklízí úspěch, v Česku na Slovensku a teď míří už do Evropy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RD

Mno ... pro milovníky této tématiky asi dobrý, ale jak už tu bylo několikrát psáno, taktéž se mi to zdá moc přeplácané, příběh žádný nevidím (neznám) o ceně nemluvě. Jediné, co se mi trochu líbí je to porche 911 a i tam bych ubral na barvě.

Myslím, že kdby ubrali na barvě a nechali max 2-3, tak by cena šla taky pěkně dolu.

0 0
možnosti
MV

Batoh s zidlickou, tricka s netradicnim potiskem ... vsechno je to zajimave a pekne, ale zabiji to ta cena !! Tricko za 700 ?? Kdyz je to vyroba ve vetsich seriich, tak by to melo byt vyrazne levnejsi nez kdyz pujdu do reklamky s JPG a tam mne to natisknout. Naopak je to vyrazne drazsi.

0 0
možnosti
PO

Jestli von to není třeba kvalitnější tisk než igelit nalepený na tričko.

0 0
možnosti
PD

Za sebe říkám, že takové tričko si nekoupím. Ale můžu jim popřát úspěch v tom sockomunistickém bordelu.

4 1
možnosti
Foto

J12a93n 40Č21e35r40m58á87k

20. 2. 2015 19:50

líbí se mi to... Až tedy na tu cenu... 

Jak už tu bylo zmíněno, např. Rezavá vrtule má ceny mnohem příznivější, ale v návrhu a zpracování je lepší dle mého soudu tato firma... Její návrhy a zpracování nepřipomínají levný otisk fota... 

Pěkná trička má ještě třeba Antonio i když mnohem úžeji zaměřená pouze na letectví... Opět za mnohem příznivější cenu... 

Nicméně ten slogan se jim fakt povedl...

1 0
možnosti
KT

Antonio je taková grafika neurazí nenadchne.

Cena je u Rescue vyšší, zato grafika je jiná kategorie.

0 0
možnosti
JK

J90a32n 21K71i41s91z79a

20. 2. 2015 19:48

To už raději trika z edice "vlastenecká trika", z jejichž prodeje jde část na vojenské veterány. Nebo pak limitované edice od rezavé vrtule.

0 0
možnosti
VB

Nic nového tohle se vyrábí za velkou louží už nějakou desítku let, tan se lidé odlišují podle toho, s jakým motivem nosí trička, ale pokud na tom u nás vydělají, já jim to přeji.

0 0
možnosti
RK

Nemáte na mysli uniformy ve fast foodu? :-P Já jsem si tedy za velkou louží nevšiml že by si moc lidí na sebe vzalo takovou vopičárnu.

0 0
možnosti
RZ

R72a59d95i48m 16Z12e78h81e68r

20. 2. 2015 16:04

A Číňani nebudou mít co žrát...

1 0
možnosti
RK

Tak bavlna bude 100% čínská. Látka bude určitě čínská. Tričko od francouzského výrobce bude nejspíš také čínské:-P

2 0
možnosti
LK

Mě by jen zajímalo, kdo je jejich konkurence, když jsou "řádově nižší o 200 až 300 korun" a přesto jsou ty trička nehorázně drahé? Anebo je to jen chyba autora článku/rozhovoru stejně jako hromada dalších chyb?

A jak už bylo psáno, nevidím příběh. Podle mě je ten nápad s příběhy silně nedotažený...

2 0
možnosti
JH

"jeden design vzniká 3 měsíce" - tak to už se nedivím té ceně ;-D. Výsledek designu tomu ale fakt neodpovídá...

1 0
možnosti
JH

Zaprvé to není originální nápad, takových výrobců je u nás víc. Tito se liší jen nic moc kvalitou a přemrštěnou cenou 700,-Kč za obyčejné tričko... Existují kvalitněji zpracované za nižší cenu. Navíc motivy nejsou aspoň podle mě moc graficky  propracované.Ale proti gustu...

2 1
možnosti
KT

Co myslíte pod pojmem graficky propracované? Mě připadá jejich grafika velmi dobrá, jednoduchá, kompozičně vyvážená.

2 0
možnosti