Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pobočky nejsou přežitek. Vadí nám však fronty a nepříjemný personál

Zdá se, že i když jsme si zvykli téměř vše vyřizovat přes internet, kamenných poboček finančních institucí se vzdát jen tak nehodláme. Zkrátka osobní kontakt je pro nás stále velmi důležitý. To však neznamená, že jsme s tím, jak to na pobočkách chodí, spokojeni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M36i18c70h57a37l 16F68r40e41i18s 3423554191249

... a proto vyhledejte nějaké „Partnera", který Vám naopak pomůže ochotně a se vším, neb tomu OPRAVDU rozumí!!;-D

+1/0
11.3.2015 18:52

J39a98n 69F32r92o18l13í95k 6856810215754

90% voličů ČSSD, KSČM a ANO tady není ani když k nim připočtu všechny ostatní důchodce. Já nebyl na pobočce od založení mBank, kdy jsem tam musel jít pro razítko pro úřad. A když jsme brali úvěr na opravu činžáku tak jsem tam šel jen podepsat smlouvu. Můj vnuk ani neví kde je nějaká kamenná pobočka jeho Air banky.;-)

+1/0
11.3.2015 13:26

D49a20n77i96e32l 26K13r25a61u53s 4411303862294

A opět jen umně zabalený PR článek Partners.

+3/0
11.3.2015 11:55
Foto

P42a17t42r30i81c84k 78B87l59a93h63o 3887915930829

Prej neprijemnej personal :D Personal v bankach je obecne katastrofalni, jak chovanim tak znalostma. Chovani se obcas zmeni az po zjisteni zustatku na uctu. Znalosti nikoliv. :-P

0/−1
11.3.2015 11:33

R52a67d49e30k 27K11l69o91s 4125820248850

hele choďte furt k jedný bankovní poradkyni... když Vám chce narvat produkt, kterej vás nestojí nic nebo jen málo, tak jí nechte tu čárku vydělat a ona vám snese modrý z nebe.... Pamatuju si jak manželce cpali rok dětský konto... žádnej poplatek nic jen vklad aspoň 50 korun, tak jsem jí po roce řekl ať to teda dítěti založí dá tam pade. Dítě dostalo hračku, s účtem se 5 let nic nedělo a padesátka tam je furt lehce zhodnocená a po otevření účtu byla bankovní poradkyně jak vyměněná... evidentně jí to splnilo nějakej plán, za kterej jí furt jeba*i z vedení ;-D

+6/0
11.3.2015 10:58

R21a35d13o58s57l71a18v 65K16l89a73u13d85a 5294388914282

Už bych měl jít od PC....  Já tam četl: "Pamatuju si jak manželce cpali rok dětský porno..."

+2/0
11.3.2015 11:18

M44i65l19e61n72a 61K46l46o43u60č25k22o88v40á 1604883821940

Za Dětské konto je malo carek, jo to kdybyste si vzali úvěr,hypo nebo si koupili nějaké fondy, to byste ji pomohli víc.  ;-D

0/0
11.3.2015 11:39

R73a73d82e37k 85K42l46o21s 4445120438390

tak to nevim... ale volala ji kuli tomu dětskýmu kontu i třikrát do měsíce. Každopádně fondy máme trvalákem to měla tehdy taky radost

+1/0
11.3.2015 12:55

J53i96ř82í 72H73a89v94á51č54e26k 1513850943

Problém je, že přes internet nelze získat slevy, které má v šuplíku schovaný prodejce!!

0/0
11.3.2015 10:54

R34a70d32e54k 73K60l24o54s 4675480198320

Mě se líbí když si češi stěžují, že se na ně báby na pobočkách mračí. Dyť to vyjde na stejno jestli poradkyně na pobočce nebo číšník v hospodě nebo prodavačka v obchodě... kyselý jsou češi všichni. Akorát na pobočce ještě kyselejší lidi, protože je někdo přinutil to používat. Vsadil bych se o co chcete, že kdyby firmy neměli povinnost vyplácet mzdy přes účet, tak 90% dělníků řemeslníků ale i některýc ouředníků by účet nemělo a radši každej měsíc stály frontu na vejplatu v práci na personálním

+1/0
11.3.2015 10:50

D70a91n35i33e86l 28K98r35a97u58s 4801813452424

Tu sázku byste prohrál.

+1/0
11.3.2015 11:57

J76a25n 18F15r77o32l37í21k 6446560515854

Ve státě, kde se zdvihne vlna nevole proti vyplácení sociálních dávek bezhotovostně bych si nebyl tak jistý s prohrou.;-D

0/0
11.3.2015 13:29

J72i79ř87í 65T92h82o37m14a34y79e72r 6796616895276

Od kdy je Dagmar Koutská mluvčí Allianz pojišťovny? Dokonce sama pojišťovna má na svých stránkách svého dlouholetého mluvčího Václava Bálka... Že by nějaká interní informace??

0/0
11.3.2015 9:50

P98e75t35r 45Z33a95s92k77o78č21i90l 2335102268929

Když je mezi dvěma bankama rychlejší přenýst CZK v hotovosti, a pro zahraniční měny je to navíc i několikrát levnější, tak občas člověk pobočku navštívit musí, i když nechce.

0/0
11.3.2015 9:02

M69a97r22t51i71n57a 48S35l78á91d26k51o59v48á 5209839349147

Proč zase společnost Partners? Co s nimi má IDnes společného? To už je tento týden asi 4 článek,kde čtu,jak vše posuzovali,a radili.8-oRv

+1/0
11.3.2015 8:58

M51i74l31e26n57a 74K60l36o55u91č71k24o14v26á 1234113781550

S to tu Partners zaplatili? Musí být vidět, budou prebirat nějaké fransizy Unicredit.

0/0
11.3.2015 11:41

J85a91r91o15s56l14a76v 96K97a26d10l61e36c 5611519222261

Do budoucna bych uvítal, kdyby na jedné pobočce mohly být přepážky více bank pro nás, kteří máme účty u více peněžních ústavů. Na druhou stranu nemám rád, když jdu vyřídit konkrétní věc a pracovník banky se snaží do mne hustit jiné pro mne nesmysly.

+2/0
11.3.2015 8:30

R91a88d28o32s90l35a23v 81K86l97a32u10d53a 5374548324962

Kamenné pobočky se vrací z úplně jiného důvodu. Přes internet se blbě prodává a bankám a pojišťovnám klesají zisky.

+4/−1
11.3.2015 7:13

K81a54r57e64l 82B39ř21e11z70i83n39a 1570743711621

Já jsem už přes 2 roky u Airbank a vřele doporučuju - můžu srovnávat s předchozími cca 4-5 bankami od 1990 a jsem nadšenej - od IT bankovnictví po např. zde zmiňovaný personál. Naposledy jsem musel něco vyřizovat v "klasických" bankách Komerčce a GE a úplně jsem se osypal že bych tam měl být klientem.

0/−1
11.3.2015 5:25

J77a63r71o88s62l63a96v 73K68a23d31l89e93c 5191989932981

Vyřizovat přes internet můžete u většiny bank a dokonce se i objednat bez čekání.Rv

+1/0
11.3.2015 8:31

J17a97n 16F29r25o43l46í40k 6626490615234

Proč se otravovat, marniot čas a chodit do pěší zóny kde se banky u nás usídlily, když to jde mailem, telefonem, přes aplikaci atd.

+1/0
11.3.2015 13:31

R22a21d13o67s73l34a81v 74K76l67a34u92d91a 5934678194692

Občas mám problém když potřebuju nutně nějaké zboží a peníze lze pouze poukázat na účet. Pokud je převedu ve středu, často se k příjemci dostanou až v pondělí. Teprve pak on odešle zboží, takže já ho obdržím za tejden. Fakt jsem nepochopil proč banky pracují tímto podivným způsobem. Jak dlouho trvá převod? XX milisekund? Schválně je platba někde zadržována.

0/−2
11.3.2015 14:39

L96a79d79i88s29l58a80v 71N54o79s57e51k 1725283263667

To je přeci nesmysl. Když peníze pošlu ve středu, na druhém účtu jsou ve čtvrtek. A to s milisekundama je taky naprostý blud - vůbec nevíte, jak převod funguje.

+1/0
13.3.2015 7:20

S21o28ň61a 17B76a82j16k41o29v74á 7355326390605

musím potvrdit, když už jdu občas do spořky, využívám aplikaci Lístkomat, objednám se vždy na konkrétní termín i hodinu, a nemusím čekat, ideální:-)

0/0
11.3.2015 15:42

P53e45t93r 40J90a26r42o40š 8247485259

Článek bohužel naprosto o ničem. Připomíná mi školní povinnou práci. Hlavně hodně písmenek, nějaký graf, data z netu a mám splněno..

+1/0
11.3.2015 2:04

T52o19m29á96š 20J82e30ž73i76š10e97k 1500444713130

Mě naprosto fascinuje, jak zase nějaký pisálek rozebírá, co je ve které bance špatně ... Proč proboha? Pokud se mi na mojí něco nelíbí, zvednu zadek a jdu jinam, a není třeba ztrácet čas podobnými pseudorozbory, jenže problém je právě v tom, že spousta lidí je lenivá ten zadek zvednout, a tohle spousta bankéřů dobře ví, když se změní tohle, změní se i pitomci na druhé straně, dokud budeme sedět s pivem v ruce u TV, nemůžeme čekat, že z nás budou banky odvázané a že pro nás vše udělají, jen proto, že jsem to MY, naučte místo podobných blbých keců lidi zvednout zadek a bude všem a všude mnohem lépe, dokud budou lidé s pivem v ruce u TV nebo u podobného článku ztrácet čas, nezmění se nic, bohužel, zdaleka ne poprvé jsem nucen konstatovat, že úroveň české novinařiny je katastrofální ...

+1/0
11.3.2015 1:12

M15i23l26a61n 96N29o56v28á90k 2820765725305

úroveň české novinařiny je katastrofální ,  tak stačí zvednout zadek a číst jiné noviny.

+3/0
11.3.2015 1:35

J26i87ř70í 90V44a51v91ř92í13k 7314269125420

Když se mě nelíbí noviny-nekupuji a nečtu. Když se ale bankovní úředníci chovají arogantně, 15vkladů a za další zaplať. To je ostuda banky..... Jdu jinam;-O

0/0
11.3.2015 6:50





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že správným používáním kreditky můžete značně ušetřit?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.