Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pobočky nejsou přežitek. Vadí nám však fronty a nepříjemný personál

Zdá se, že i když jsme si zvykli téměř vše vyřizovat přes internet, kamenných poboček finančních institucí se vzdát jen tak nehodláme. Zkrátka osobní kontakt je pro nás stále velmi důležitý. To však neznamená, že jsme s tím, jak to na pobočkách chodí, spokojeni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M83i16c74h44a54l 92F82r85e56i32s 3533734521879

... a proto vyhledejte nějaké „Partnera", který Vám naopak pomůže ochotně a se vším, neb tomu OPRAVDU rozumí!!;-D

+1/0
11.3.2015 18:52

J79a26n 91F68r55o20l76í35k 6896430355584

90% voličů ČSSD, KSČM a ANO tady není ani když k nim připočtu všechny ostatní důchodce. Já nebyl na pobočce od založení mBank, kdy jsem tam musel jít pro razítko pro úřad. A když jsme brali úvěr na opravu činžáku tak jsem tam šel jen podepsat smlouvu. Můj vnuk ani neví kde je nějaká kamenná pobočka jeho Air banky.;-)

+1/0
11.3.2015 13:26

D58a92n62i25e86l 33K37r45a12u94s 4271893152314

A opět jen umně zabalený PR článek Partners.

+3/0
11.3.2015 11:55
Foto

P11a15t62r46i64c57k 67B72l16a20h64o 3347905150289

Prej neprijemnej personal :D Personal v bankach je obecne katastrofalni, jak chovanim tak znalostma. Chovani se obcas zmeni az po zjisteni zustatku na uctu. Znalosti nikoliv. :-P

0/−1
11.3.2015 11:33

R58a25d40e18k 94K43l89o32s 4415440298460

hele choďte furt k jedný bankovní poradkyni... když Vám chce narvat produkt, kterej vás nestojí nic nebo jen málo, tak jí nechte tu čárku vydělat a ona vám snese modrý z nebe.... Pamatuju si jak manželce cpali rok dětský konto... žádnej poplatek nic jen vklad aspoň 50 korun, tak jsem jí po roce řekl ať to teda dítěti založí dá tam pade. Dítě dostalo hračku, s účtem se 5 let nic nedělo a padesátka tam je furt lehce zhodnocená a po otevření účtu byla bankovní poradkyně jak vyměněná... evidentně jí to splnilo nějakej plán, za kterej jí furt jeba*i z vedení ;-D

+6/0
11.3.2015 10:58

R17a85d84o98s11l63a33v 19K70l72a53u78d77a 5904848854522

Už bych měl jít od PC....  Já tam četl: "Pamatuju si jak manželce cpali rok dětský porno..."

+2/0
11.3.2015 11:18

M31i26l53e78n85a 80K19l87o21u82č31k11o45v21á 1594863311210

Za Dětské konto je malo carek, jo to kdybyste si vzali úvěr,hypo nebo si koupili nějaké fondy, to byste ji pomohli víc.  ;-D

0/0
11.3.2015 11:39

R62a70d66e95k 56K84l70o61s 4405130578130

tak to nevim... ale volala ji kuli tomu dětskýmu kontu i třikrát do měsíce. Každopádně fondy máme trvalákem to měla tehdy taky radost

+1/0
11.3.2015 12:55

J79i80ř81í 85H24a89v42á15č22e30k 1533450963

Problém je, že přes internet nelze získat slevy, které má v šuplíku schovaný prodejce!!

0/0
11.3.2015 10:54

R34a24d45e70k 18K86l66o28s 4895870698940

Mě se líbí když si češi stěžují, že se na ně báby na pobočkách mračí. Dyť to vyjde na stejno jestli poradkyně na pobočce nebo číšník v hospodě nebo prodavačka v obchodě... kyselý jsou češi všichni. Akorát na pobočce ještě kyselejší lidi, protože je někdo přinutil to používat. Vsadil bych se o co chcete, že kdyby firmy neměli povinnost vyplácet mzdy přes účet, tak 90% dělníků řemeslníků ale i některýc ouředníků by účet nemělo a radši každej měsíc stály frontu na vejplatu v práci na personálním

+1/0
11.3.2015 10:50

D76a24n77i70e90l 37K69r12a95u27s 4681643882684

Tu sázku byste prohrál.

+1/0
11.3.2015 11:57

J61a90n 55F84r26o89l35í66k 6686720875714

Ve státě, kde se zdvihne vlna nevole proti vyplácení sociálních dávek bezhotovostně bych si nebyl tak jistý s prohrou.;-D

0/0
11.3.2015 13:29

J28i61ř84í 91T15h42o14m64a38y11e13r 6776236885876

Od kdy je Dagmar Koutská mluvčí Allianz pojišťovny? Dokonce sama pojišťovna má na svých stránkách svého dlouholetého mluvčího Václava Bálka... Že by nějaká interní informace??

0/0
11.3.2015 9:50

P59e18t17r 54Z79a80s48k35o74č72i14l 2705782698199

Když je mezi dvěma bankama rychlejší přenýst CZK v hotovosti, a pro zahraniční měny je to navíc i několikrát levnější, tak občas člověk pobočku navštívit musí, i když nechce.

0/0
11.3.2015 9:02

M54a14r81t29i18n17a 27S14l21á36d60k33o40v59á 5879769709367

Proč zase společnost Partners? Co s nimi má IDnes společného? To už je tento týden asi 4 článek,kde čtu,jak vše posuzovali,a radili.8-oRv

+1/0
11.3.2015 8:58

M12i74l58e61n28a 17K89l79o36u20č28k10o70v34á 1944283561970

S to tu Partners zaplatili? Musí být vidět, budou prebirat nějaké fransizy Unicredit.

0/0
11.3.2015 11:41

J94a93r79o79s42l14a94v 27K29a57d18l74e85c 5941429442761

Do budoucna bych uvítal, kdyby na jedné pobočce mohly být přepážky více bank pro nás, kteří máme účty u více peněžních ústavů. Na druhou stranu nemám rád, když jdu vyřídit konkrétní věc a pracovník banky se snaží do mne hustit jiné pro mne nesmysly.

+2/0
11.3.2015 8:30

R94a59d92o85s74l38a38v 79K16l84a20u65d35a 5384218134892

Kamenné pobočky se vrací z úplně jiného důvodu. Přes internet se blbě prodává a bankám a pojišťovnám klesají zisky.

+4/−1
11.3.2015 7:13

K76a55r31e41l 54B65ř10e87z42i71n61a 1340333671351

Já jsem už přes 2 roky u Airbank a vřele doporučuju - můžu srovnávat s předchozími cca 4-5 bankami od 1990 a jsem nadšenej - od IT bankovnictví po např. zde zmiňovaný personál. Naposledy jsem musel něco vyřizovat v "klasických" bankách Komerčce a GE a úplně jsem se osypal že bych tam měl být klientem.

0/−1
11.3.2015 5:25

J57a10r67o62s21l30a64v 51K10a36d28l83e61c 5931299952711

Vyřizovat přes internet můžete u většiny bank a dokonce se i objednat bez čekání.Rv

+1/0
11.3.2015 8:31

J22a65n 87F54r62o15l36í85k 6856950665284

Proč se otravovat, marniot čas a chodit do pěší zóny kde se banky u nás usídlily, když to jde mailem, telefonem, přes aplikaci atd.

+1/0
11.3.2015 13:31

R81a60d52o39s76l37a52v 49K77l61a21u14d31a 5154358814472

Občas mám problém když potřebuju nutně nějaké zboží a peníze lze pouze poukázat na účet. Pokud je převedu ve středu, často se k příjemci dostanou až v pondělí. Teprve pak on odešle zboží, takže já ho obdržím za tejden. Fakt jsem nepochopil proč banky pracují tímto podivným způsobem. Jak dlouho trvá převod? XX milisekund? Schválně je platba někde zadržována.

0/−2
11.3.2015 14:39

L93a23d74i89s38l20a12v 47N13o46s62e36k 1355433683837

To je přeci nesmysl. Když peníze pošlu ve středu, na druhém účtu jsou ve čtvrtek. A to s milisekundama je taky naprostý blud - vůbec nevíte, jak převod funguje.

+1/0
13.3.2015 7:20

S80o53ň66a 41B31a26j90k53o31v27á 7605536830325

musím potvrdit, když už jdu občas do spořky, využívám aplikaci Lístkomat, objednám se vždy na konkrétní termín i hodinu, a nemusím čekat, ideální:-)

0/0
11.3.2015 15:42

P57e79t54r 47J91a81r91o37š 8537505509

Článek bohužel naprosto o ničem. Připomíná mi školní povinnou práci. Hlavně hodně písmenek, nějaký graf, data z netu a mám splněno..

+1/0
11.3.2015 2:04

T91o73m89á89š 22J52e27ž52i29š49e60k 1670494253770

Mě naprosto fascinuje, jak zase nějaký pisálek rozebírá, co je ve které bance špatně ... Proč proboha? Pokud se mi na mojí něco nelíbí, zvednu zadek a jdu jinam, a není třeba ztrácet čas podobnými pseudorozbory, jenže problém je právě v tom, že spousta lidí je lenivá ten zadek zvednout, a tohle spousta bankéřů dobře ví, když se změní tohle, změní se i pitomci na druhé straně, dokud budeme sedět s pivem v ruce u TV, nemůžeme čekat, že z nás budou banky odvázané a že pro nás vše udělají, jen proto, že jsem to MY, naučte místo podobných blbých keců lidi zvednout zadek a bude všem a všude mnohem lépe, dokud budou lidé s pivem v ruce u TV nebo u podobného článku ztrácet čas, nezmění se nic, bohužel, zdaleka ne poprvé jsem nucen konstatovat, že úroveň české novinařiny je katastrofální ...

+1/0
11.3.2015 1:12

M31i31l67a20n 59N57o62v79á88k 2820815865515

úroveň české novinařiny je katastrofální ,  tak stačí zvednout zadek a číst jiné noviny.

+3/0
11.3.2015 1:35

J91i52ř10í 26V89a39v52ř11í63k 7184749425100

Když se mě nelíbí noviny-nekupuji a nečtu. Když se ale bankovní úředníci chovají arogantně, 15vkladů a za další zaplať. To je ostuda banky..... Jdu jinam;-O

0/0
11.3.2015 6:50



Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete nechat peníze úročit a zároveň je kdykoliv vybrat?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.