Diskuze

Pobočky nejsou přežitek. Vadí nám však fronty a nepříjemný personál

Zdá se, že i když jsme si zvykli téměř vše vyřizovat přes internet, kamenných poboček finančních institucí se vzdát jen tak nehodláme. Zkrátka osobní kontakt je pro nás stále velmi důležitý. To však neznamená, že jsme s tím, jak to na pobočkách chodí, spokojeni.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

... a proto vyhledejte nějaké „Partnera", který Vám naopak pomůže ochotně a se vším, neb tomu OPRAVDU rozumí!!;-D

1 0
možnosti

J46a54n 37F89r25o23l53í35k

11. 3. 2015 13:26

90% voličů ČSSD, KSČM a ANO tady není ani když k nim připočtu všechny ostatní důchodce. Já nebyl na pobočce od založení mBank, kdy jsem tam musel jít pro razítko pro úřad. A když jsme brali úvěr na opravu činžáku tak jsem tam šel jen podepsat smlouvu. Můj vnuk ani neví kde je nějaká kamenná pobočka jeho Air banky.;-)

1 0
možnosti

A opět jen umně zabalený PR článek Partners.

3 0
možnosti

Prej neprijemnej personal :D Personal v bankach je obecne katastrofalni, jak chovanim tak znalostma. Chovani se obcas zmeni az po zjisteni zustatku na uctu. Znalosti nikoliv. :-P

0 1
možnosti

R72a24d70e15k 27K65l43o73s

11. 3. 2015 10:58

hele choďte furt k jedný bankovní poradkyni... když Vám chce narvat produkt, kterej vás nestojí nic nebo jen málo, tak jí nechte tu čárku vydělat a ona vám snese modrý z nebe.... Pamatuju si jak manželce cpali rok dětský konto... žádnej poplatek nic jen vklad aspoň 50 korun, tak jsem jí po roce řekl ať to teda dítěti založí dá tam pade. Dítě dostalo hračku, s účtem se 5 let nic nedělo a padesátka tam je furt lehce zhodnocená a po otevření účtu byla bankovní poradkyně jak vyměněná... evidentně jí to splnilo nějakej plán, za kterej jí furt jeba*i z vedení ;-D

6 0
možnosti

Už bych měl jít od PC....  Já tam četl: "Pamatuju si jak manželce cpali rok dětský porno..."

2 0
možnosti

Problém je, že přes internet nelze získat slevy, které má v šuplíku schovaný prodejce!!

0 0
možnosti

R25a11d19e83k 95K61l39o31s

11. 3. 2015 10:50

Mě se líbí když si češi stěžují, že se na ně báby na pobočkách mračí. Dyť to vyjde na stejno jestli poradkyně na pobočce nebo číšník v hospodě nebo prodavačka v obchodě... kyselý jsou češi všichni. Akorát na pobočce ještě kyselejší lidi, protože je někdo přinutil to používat. Vsadil bych se o co chcete, že kdyby firmy neměli povinnost vyplácet mzdy přes účet, tak 90% dělníků řemeslníků ale i některýc ouředníků by účet nemělo a radši každej měsíc stály frontu na vejplatu v práci na personálním

1 0
možnosti

Tu sázku byste prohrál.

1 0
možnosti

Od kdy je Dagmar Koutská mluvčí Allianz pojišťovny? Dokonce sama pojišťovna má na svých stránkách svého dlouholetého mluvčího Václava Bálka... Že by nějaká interní informace??

0 0
možnosti

Když je mezi dvěma bankama rychlejší přenýst CZK v hotovosti, a pro zahraniční měny je to navíc i několikrát levnější, tak občas člověk pobočku navštívit musí, i když nechce.

0 0
možnosti

Proč zase společnost Partners? Co s nimi má IDnes společného? To už je tento týden asi 4 článek,kde čtu,jak vše posuzovali,a radili.8-oRv

1 0
možnosti

S to tu Partners zaplatili? Musí být vidět, budou prebirat nějaké fransizy Unicredit.

0 0
možnosti