- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... a proto vyhledejte nějaké „Partnera", který Vám naopak pomůže ochotně a se vším, neb tomu OPRAVDU rozumí
90% voličů ČSSD, KSČM a ANO tady není ani když k nim připočtu všechny ostatní důchodce. Já nebyl na pobočce od založení mBank, kdy jsem tam musel jít pro razítko pro úřad. A když jsme brali úvěr na opravu činžáku tak jsem tam šel jen podepsat smlouvu. Můj vnuk ani neví kde je nějaká kamenná pobočka jeho Air banky.
A opět jen umně zabalený PR článek Partners.
Prej neprijemnej personal :D Personal v bankach je obecne katastrofalni, jak chovanim tak znalostma. Chovani se obcas zmeni az po zjisteni zustatku na uctu. Znalosti nikoliv.
hele choďte furt k jedný bankovní poradkyni... když Vám chce narvat produkt, kterej vás nestojí nic nebo jen málo, tak jí nechte tu čárku vydělat a ona vám snese modrý z nebe.... Pamatuju si jak manželce cpali rok dětský konto... žádnej poplatek nic jen vklad aspoň 50 korun, tak jsem jí po roce řekl ať to teda dítěti založí dá tam pade. Dítě dostalo hračku, s účtem se 5 let nic nedělo a padesátka tam je furt lehce zhodnocená a po otevření účtu byla bankovní poradkyně jak vyměněná... evidentně jí to splnilo nějakej plán, za kterej jí furt jeba*i z vedení
Už bych měl jít od PC.... Já tam četl: "Pamatuju si jak manželce cpali rok dětský porno..."
Problém je, že přes internet nelze získat slevy, které má v šuplíku schovaný prodejce
Mě se líbí když si češi stěžují, že se na ně báby na pobočkách mračí. Dyť to vyjde na stejno jestli poradkyně na pobočce nebo číšník v hospodě nebo prodavačka v obchodě... kyselý jsou češi všichni. Akorát na pobočce ještě kyselejší lidi, protože je někdo přinutil to používat. Vsadil bych se o co chcete, že kdyby firmy neměli povinnost vyplácet mzdy přes účet, tak 90% dělníků řemeslníků ale i některýc ouředníků by účet nemělo a radši každej měsíc stály frontu na vejplatu v práci na personálním
Od kdy je Dagmar Koutská mluvčí Allianz pojišťovny? Dokonce sama pojišťovna má na svých stránkách svého dlouholetého mluvčího Václava Bálka... Že by nějaká interní informace??
Když je mezi dvěma bankama rychlejší přenýst CZK v hotovosti, a pro zahraniční měny je to navíc i několikrát levnější, tak občas člověk pobočku navštívit musí, i když nechce.
Proč zase společnost Partners? Co s nimi má IDnes společného? To už je tento týden asi 4 článek,kde čtu,jak vše posuzovali,a radili.
S to tu Partners zaplatili? Musí být vidět, budou prebirat nějaké fransizy Unicredit.