Diskuze

Nemáte na nic čas? Změňte to v šesti krocích

Máte ve své práci příliš mnoho povinností a skoro žádný čas na rodinu, na sebe. Ač tomu možná nebudete chtít věřit, je to všechno jen ve vašich rukou. Lepší hospodaření s časem není velká věda, stačí dodržovat šest základních kroků, radí lektorka osobního rozvoje Olga Medlíková.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Po většinu svého pofesního života jsem se aktivně zabýval logistikou a ta je spojena s časem. Posledních 5 let před osamostatněním jsem pracoval v seniorské manažerské pozici v logistické divizi druhé největší japonské korporace. Přesto všechno jsem začal čas mít až v okamžiku, kdy jsem sejmul z ruky náramkové hodinky a začal být vlastním pánem.

Zároveň doporučuji například z běžného Multitaskingu, přejít na metodu Core Task Management, tedy úplné splnění menších úkolů a teprve následný přechod na další práci a úkol.

1 0
možnosti

Češtinu zvládám, ale přesto mi nejde do hlavy slovo "předpřipravený". On existuje ještě nějaký stupeň před tím, než mám formulář připravený?

Já bych tyhle všemožné lektory a kouče (jak osobního rozvoje, tak i sexu) společně s kritiky umění zařadil mezi nejzbytečnější lidské profese.

2 1
možnosti

J42a23n 17M15u47c37h97a

5. 5. 2015 16:27

mne slovo "predpripraveny" smysl dava :-) proste "preprepared" (http://en.wiktionary.org/wiki/preprepared:-)

0 0
možnosti

Po přelétnutí článku jsem zjistil, že budu mít víc času, když nebudu číst bláboly lektorek osobního rozvoje, jako je třeba autorka nebo pí Nečasová

10 1
možnosti

Existuje jen jedno 100% funkční pravidlo - dobře vědět, na co se můžete úplně vy...kašlat a vůbec to neřešit. Tyhle plány patří zrovna z drtivé většiny mezi to, na co byste se měli vy....kašlat jako první. Tím ovšem nechci hájit chaos.

6 1
možnosti

Tak tak - tyhle plány jsou spíš pro lidi s anankastickou poruchou osobnosti a jinými druhy pedanterie. "Normálního" člověka takové plány mohou být spíše kontraproduktivní - jejich vymýšlení taky zabere nějaký čas, který by se dal využít k produktivní práci a ve výsledku mohou člověka zaskočit, znejistět a zúzkostnit. Navíc by se člověk měl řídit spíš dle typu osobnosti - např. já mám tendenci se řídit vlastní intuicí a tím, jak to "cítím" - což se mi mnohokrát vyplatilo víc než se rozhodovat čistě racionálně a na základě rozumu (to si nechávám na jiné věci).

1 1
možnosti

P63e35t84r53a 13M90a11l20á

5. 5. 2015 7:57

To mě baví, jak se tady každou chvilku octne článek určený jen velmi malé skupině pracujících, většinou manažerům, apod., kteří myslím rady z idnes nepotřebují. Nebo se pletu a už jsme národ lidí jen sedících v kanclících a jediné co potřebujeme řešit jsou bussines plány, time managemanty a HR problémy?

8 0
možnosti

Autorkou článku je lektorka osobního rozvoje, to je také zajímavá moderní profese.

1 3
možnosti