- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
už se těším až budu mít jen koně, neb na jednu zelenou kartu čekám už měsíc a půl a na přeplatek z ukončeného ručení čekám měsíc (uniqua + čsob) , peníze za pojistku chtěj hned, ale vrátit je jim trvá sto let :)
Mně přeplatek nevrátili, prý je to na případné budoucí škody. Tak jsem změnila pojišťovnu (týkalo se povinného ručení a nevrátila mi to pojišťovna ČSOB)
Tak žijeme v konkurenčním prostředí, žádná pojišťovna nechce přijít o dobrého klienta a proto mu zaplatí to, nač má nárok. Pokud ne, pojišťovna klienta ztrácí...jenže hodně klientů podepisuje pojistky s "kámošama", kteří tuhle práci po pár měsících přestanou dělat .....
Nechápu, jaký význam má pro klienta vědět jestli ten pán je likvidátor nebo pojistný technik.
U Kooperativy jsem neměl nikdy žádný problém. Podepsal jsem plnou moc a o nic jsem se nestaral.
Jsme v Cechach a mame tu Partners, OVB a podobne exoty, proto vetsinou se stane, ze je "zlikvidovan" mnohem drive klient, nez udalost. Budeme-li na to koukat ze strany moralni a financni...
Není to lepší ani u těch největších pojišťoven. Všichni hledají jen důvody, proč nezaplatit pokud možno vůbec nic