Diskuze

Osm situací, jak se opřít o spotřebitelská práva a finančně netratit

Ve vztahu obchodník – spotřebitel to bývá většinou zákazník, kdo tahá za kratší konec. Kdo se však umí opřít o spotřebitelská práva, z duelu nemusí vyjít jako poražený. Rozhoduje také rychlost, pečlivost a důslednost s jakou svá práva uplatníte.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Podobní prodejci energií jsou sebranka největších negramotů, jeden mi dokonce tvrdil, že zastupuje tuším RWE a že chce vidět fakturu a mával na mě občankou a řidičákem nebo co to bylo, tak jsem mu řekl, ať počká, že zavolám na RWE a zeptát se, jestli RWE provádí podobní prodeje a než jsem si došel pro telefon, tak byl pryč. Jinak je pakuju z paneláku rovnou ven a jen debil jim doma něco podepíše.

0 0
možnosti

Pokud si dobre pamatuju, tak ohledne bodu 5 je to lehce slozitejsi. Plati to jen pokud prodejce prijde domu bez pozvani, jinak se to bere stejne jako podpis smlouvy na prodejne. Takze pozor na pristup "tak mi tu nechte materialy, ja si je prostuduju a pristi tyden se zase stavte a podepiseme to."

0 0
možnosti