- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten závěr článku je úsměvný
Dokud budou dodavatelé požadovat měsíční paušál, nutnost uzavření smlouvy na dobu určitou a příp. ještě její automatické prodloužení, tak se nejedná o žádný boj. V podstatě tak svoje podnikatelské riziko přenášejí na zákazníka a tím, že si ho zavážou, jsou sami nad vodou. Nad takovým podnikáním říkám "fuj, hanba" a lidem doporučuju najít takového dodavatele, se kterým budete mít smlouvu na dobu neurčitou a bez měsíčního paušálu. To, že u takového dodavatele zůstanu, je samozřejmě závislé pouze na jeho službách a přístupu ke mě jako k zákazníkovi.
Nic nesnižujte nebo nám to zase zdražej.
Zdravím, ten kalkulátor tzb používám taky, je to tam docela do detailu a dá se podle toho najít slušná sleva. Knížku mám, koupil jsem přímo od autora na http://www.jaknazmenudodavatele.cza můžu jen doporučit. Obchodnící jsou zmije, ty neporadí nic, jen koukaj, aby dostali provizi, ale vysvětlujte to některým…
Většinou to je jak v té pohádce o dědečkovi co měnil a měnil, až vyměnil..
Co je nižší na ceně komodity jiná firmy "kompenzuje" cenou na distribuce. A tak nula od nuly pojde a na konci období zákazník zjistí, že rozdíl je 2-3 sta v ročním vyúčtování což nestojí za všechny administrativní úkony.
Což je právě ten pasivní přístup tlachalů v hospodě.
Stačí se kouknout na vlastní spotřebu a rázem si spočítáte, zda se Vám vyplatí ušetřit na paušálu a jít do vyšších cen, protože máte tak malý odběr, že to pokryje rozdíl ceny. Já takhle ušetřil cca 3-4 stovky za rok. A stojí mi to za administrativu - stejně jako mě stojí za to mít SIPO do mailu místo do schránky (úspora byla asi 60 Kč/rok), vypovědět kabelovce marginální tři programy za 40/měsíc. V součtu to totiž jsou všechno mé peníze, které nedávám nenažrancům.