- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Silniční zákon to řeší jasně: V případě uzavírky nevznikají nikomu nároky na odškodnění.
Poravdě. Jinak to ani nejde.
Co to je za hloupý titulek? A proč zrovna velkopekař? Myslím, že oprava ulice více trápí malé prodejce, kterých tam je dost. A evropské dotace vážně mohou za pomalou pravu Nádražní?
Nic noveho pod sluncem, takhle se proste stat chova ke svym zivitelum. Pokud chcete, aby se to zlepsilo, zkuste priste volit hlavou a ne zadni casti tela.
Snažíte se vést na vlně nevole Idnesácké audience proti dotacím, co?
No, tentokrát vám to nevyšlo, poučte se z toho
Jak prosím za neschopnost rekonstrukce plánovat a neuvěřitelně pomalou realizaci mohou EVROPSKÉ dotace?
Jakoby nestačilo, že si německými penězi v dané oblasti namastí kapsu, ale ještě za to budou Němce obviňovat, že jim rozbíjí obchody?
To, co nám z dotací zůstane po odečtení, kolik posíláme zpět je natolik směšné, že tahat sem "Němce", kteří si tímto způsobem koupili v podstatě celý náš trh a mohli spolu s Francouzi zničit naše zemědělství, velkou část vinařství, cukrovarnictví, značný kus průmyslu, je opravdu o ničem. A to ještě navíc jsou ty dotace většinou účelové a poskytují se na projekty, které často bývají reálně nesmyslné a silně sociálně-inženýrské. Na konci se na to ještě musí nalepit štítek, že to bylo "postaveno z peněz EU", přičemž my jsme k tomu museli přidat další peníze z našeho rozpočtu.
Suma sumárum, je celý tento dotační systém korupční, vede v mnoha případech k realizaci nesmyslů, tlačí ty, kdo dotace čerpají k absurditám, jako je například to, co je popsáno v článku a nejde o nic jiného, než o nástroj o ovládnutí bruselských protektorátů prostřednictvím peněz, které byly ukradeny občanům členských zemí EU.
A mezi námi - pokud mají Němci problém s tím, že jejich daně jsou utráceny proto, aby tu Čtvrtou říši konečně vybudovali, mají se vzepřít. Prozatím jsou to oni a jejich politická reprezentace + totéž ve Francii, kdo se snaží tu bruselskou eurototalitu přitvrdit co nejvíce.
V našem pidiměstě dělali rekonstrukci náměstí za cca 50 milionů, jen aby se utratily dotace. Přínos nulový, jen výrazně ubyla zeleň a ani se nezlepšilo parkování. Jen se napakovaly dvě firmy které rekonstrukci prováděly. A je dost možné že i ti, co jim zakázku přiklepli.
Považuji jakoukoliv dotaci za čistokrevnou zlodějnu, ať je na cokoliv. napřed se peníze někomu musí sebrat, aby se nekontrolovatelně rozdaly.
Přitom naše pidiměsto vykrmuje hejno nezaměstnaných, někteří i stavebních profesí kteří ale klidně pracují načerno, třeba u tatíkovy stavební firmy. Kdyby měla radnice potažmo stát koule, tak si zrovna to hejnu vyčuránků za podpory zaměstná na veřejně prospěšné práce, což může být zrovna ta oprava náměstí. Zapracovat na nádenícké práce snad není problém.
Stávající stav není žádná tržní ekonomika, ale jakýsi podivný slepenec socialismu a mafianismu.
Faktem je, že ve velkých městech ČR trvají rekonstrukce ulic zhruba 12 x déle, než například v Rakousku. Zatímco tam jsou s rekonstrukcí hotovi za dva měsíce, u nás obvykle za dva roky. Je to dáno tím, že se nepracuje na těchto stavbách v noci a o víkendech. Ve Vídni je běžné, že stavba běží nonstop, tedy i v noci a o víkendech. Díky kratší výstavbě jsou i nižší mzdové náklady a náklady na pronájem strojů, stavba je levnější.
Přesně. A platí to o infrastruktuře obecně - např, na D3 je už nějakých ca. pět let obestavěn několikakilometrový úsek kužely a nic se tam neděje. Prázdnými staveništi, kde je bez jakéhokoliv zjevného důvodu omezena rychlost, ačkoliv tam evidentně nikdo už pěkně dlouho nepracuje, je tu fůra. Přitom zrovna mimo města už se nedá ani argumentovat hlukem, který by v noci rušil lidi bydlící v okolí.
Hezké video o evropských dotacích zde: https://www.youtube.com/watch?v=i-zFePfou6Q
V Liberci na Sokoláku pracovali rok a odrovnalo to i podniky, které tam fungovaly i 15 let.