Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Službu nevyužila, banka jí za to nově naúčtovala 30 korun

Zatímco některé absurdní bankovní poplatky mizí ke spokojenosti klientů v nenávratnu, jiné se překvapivě vyloupnou na scénu a dokážou pořádně naštvat. Potvrzuje to čtenářka z Prahy, která má v Expobank ke svému běžnému účtu zřízený kontokorent.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Z92b37y95n15ě42k 62M56e82l65i19c96h71a91r 9295557985109

službu nevyužila, ale měla ji sjednanou, tudíž je poplatek v pořádku (pokud je v sazebníku) / taky může dostat pokutu za nepovolený debet, tak ať si vybere ;-)

0/0
23.5.2015 9:38

K70a33r55e54l 63J33a37n34í67k 9688302225774

to je jako v mBank, kde si snadno zřídíte všechno online, ale zrušit se to musí na pobočce. Mám takhle u nich tři různé spořící účty z dávných dob, kdy měly pro mne smysl a postupně se změnou podmínek z jejich strany staly nepoužitelnými a v nabídce je nahradil jiný druh, ten později další.

Zrušit na pobočce jsem to jednou zkoušel, ale pracovnice se tvářila, že budu nejmíň dvacet minut vypisovat papíry. Zřídit to ale můžete jedním kliknutím tlačítka...

0/0
19.5.2015 15:58

P52e94t23r 76K82n82ě42b59o69r73t 8442438889890

Záleží na úhlu pohledu. Když půjdete do mínusu, tak vám banka ten poplatek odpustí. No není to od ní hezký?

0/0
15.5.2015 9:29

J53á60n 10K45o91t84ú89č 2446954648616

Ak som to správne pochopil, tak tento poplatok sa neplatí za každý mesiac, ale len vtedy, ak v danom mesiaci klient NEpadne do mínusu. Takže je to vlastne trest za to, že ho nemôžu ošklbať na úrokoch za kontokorent. Veľmi drzý a neférový poplatok.

Je to asi ako keby PČR poslala každý rok všetkým občanom, ktorí nezaplatili pokutu za dopravný priestupok, šek na 100 korún, ako trest za to, že ich nemohli ošklbať na normálnej pokute :)

+7/0
14.5.2015 20:13

Z39b13y68n80ě73k 92B36í69l86ý 1657120581245

mě mbank minulý měsíc ztrha 29kč za platební kartu, ktera ani nebyla aktivovaná. Musel sem prohrabat odpad, aktivovat kartu abych ji mohl deaktivovat a zmizet od nich. Když mě nechcou,jejich věc :)

+1/0
14.5.2015 19:09

J46á72n 66K50o10t58ú21č 2216734428836

Za neaktivovanú kartu?? Sila.

0/0
14.5.2015 20:14

R72o67m33a37n 37P86o18l97á58č25e52k 5786739775

Navíc umí malé banky vůbec tento typ služby? U Airbank jsem ho nenašel...

0/0
14.5.2015 18:57

M95i79l18o72š 11S33e51t12í84k 3979289284490

V článku máte tabulku se seznamem bank a potřebnými údaji. Zkuste to dočíst do konce, než začnete psát příspěvky do diskuse. ;-)

0/0
18.5.2015 17:45

K43a47r52e50l 65P69l84i17n15t69a 9970429108578

No to je taky správné, tato služba, je ve své podstatě zlodějna a to Air Bank nedělá, proto ji máme rádi!!!!

0/0
18.5.2015 21:45

M13a10t98e92j 92F91i71l14i78p 9132484726

Muzeme se zde sice dohadovat zda poplatek za vedeni kontokorentu  ano/ne.

Nicmene v tomto pripade pevne stojim na strany banky. Nadpis i clanek lzive napsany. Klientka vyuzivala sluzbu kontokorent, za coz ji bylo radne uctovano 30Kc. Tak jakepak sluzbu nevyuzila. Pokud kontokorent nechce, ma si ho zrusit uplne nebo si poridit kreditku. A ne si z toho delat holubnik.

Byla to proste sluzbu kterou mela aktivni. To je jedno, ze zrovna nebyla v kontokorentu v minusu.

I kdyz ano, obhajoba banky, ze kvuli klientce rezervuje zdroje je jakasi podivna ale budiz.

+4/−2
14.5.2015 18:37

R18o41m70a81n 34P18o18l47á73č60e15k 5736869195

Jak se to vezme... Takhle to vypadá jako kontokorent na 20 000, ale když máte desitisíce klientů s kontokorentem a najednou ho všichni budou chtít použít podle jejich smlouvy, tak to není úplně malá částka.

0/0
14.5.2015 18:53

M88a69t89e20j 19F39i11l75i48p 9122854156

Teoreticky..  V praxi by lidem oznamili "smula, momentalne kontokorent cerpat nemuzete". Stejne jako by lidem rekli "smula" pokud by si desetitisice klientu zacalo najednou rusit ucty a vybirat sve penize.

0/0
14.5.2015 20:07

R35o36m76a39n 68P48o12l92á60č52e46k 5336449885

;-D;-DAsi těžko by měli co vybírat, když chtějí čerpat úvěr

0/0
14.5.2015 20:57

P34e61t83r 51M93e34j16z83l12í11k 8248674921180

V případě peněz, které jsou jen virtuální, je to docela směšný předpoklad.

+1/0
14.5.2015 20:25

V70l42a92s67t94i29m82i81l 70P44l91a65c71h92ý 5575468334653

A co takhle, banka vam dopisem slavostne oznami, ze u nich mate predschvaleny uver ve vysi 500 000, nasledne vam zacne strhavat poplatek za vedeni uveru. Budete ho platit? Logicka vec je platit za neco co cerpam nebo vy si snad myslite, ze banky maji malo volnych financi a proto se musi platit poplatky za rezervaci dane sumy

+2/0
14.5.2015 19:29

M75a30t15e48j 90F95i17l60i97p 9502334746

Dopis ze mi predschvalili uver ma stejnou uroven jako kdyz se me zeptaji "a nechcete kontokorent"? Tudiz zadnou hodnotu. Teprve kdybych odpovedel "ano chci uver 500 000" logicky za nej budu platit. Stejne jako pani odpovedela "ano chci kontokorent" a tak je samozrejme ze za nej plati. Dokonce v clanku se pise, ze ho aktivne pouziva, kdyz nevyjde s vyplatou.

Sam pisete ze je logicke platit za neco co cerpam. A v clanku se dokonce pise, ze pani kontokorent vyuziva.

+1/0
14.5.2015 20:03

V24l10a55s93t31i28m58i78l 37P24l15a51c89h49ý 5585378624223

Ano platit ma kdyz ho vyuziva tzn kdyz ho cerpa

0/0
14.5.2015 20:05

M36a65t77e57j 91F71i12l31i51p 9962594446

Ale ona ho vyuziva... To je jako kdyz byste mel mobilni pausal na 300 minut mesicne a pak ho nechtel zaplatit s tim, ze jste zrovna v kvetnu nevolal.

+2/0
14.5.2015 20:09

P30e42t57r 95M29e91j20z77l71í39k 8868544381600

Celý vtip je v tom, že paní měla kontokorent zdarma, na tuto skutečnost ji banka nalákala, až teprve v novém ceníku se objevila pofidérní položka "rezervace zdrojů". Do roku 2015 banka zdroje alokovat nemusela (a proč taky, žádné fyzické peníze samozřejmě nejsou potřeba). A klientku na změnu ceníku v její neprospěch samozřejmě neupozornila

0/0
14.5.2015 20:32

K25a62r57e51l 46N79o97v85á24k 7671954668180

"A klientku na změnu ceníku v její neprospěch samozřejmě neupozornila "

Naučte se číst.:-/

0/0
15.5.2015 11:12

M82i90l98a75n 61B28r92č93á72k 5936934304664

EXPOBANK je nejhorší banka na trhu s nejvíce poplatky, které jsou skryté - pozor na tuto banku a raději ihned pryč před jakýmkoli uzavřením čehokoli. I kdyby jste tam měli například hypo, tak na odchodnou k jiné bance vám například dají poplatek za vyčíslení úvěru 1210, poplatek za kartu je 50 Kč, ... . Rychle pryč :(

0/0
14.5.2015 15:35

K27a84r50e95l 77N33o29v41á56k 7491724108590

RvŽádná banka nemá skryté poplatky. Všechno uvádějí v sazebníku, který je na to, abyste si jej třeba studoval před usnutím (pak vás nic nepřekvapí) nebo si s ním vytřel pér del (a pak čuměl jak puk). Veškeré změny musí klientům oznamovat min. 1 nebo 2 měsíce předem a pokud nesouhlasíte, můžete z banky zmizet.

+1/0
15.5.2015 11:17

K79r45y44š27t88o98f 61L83a36n85í71k 1629350355445

s takovou budou mit male banky brzy vice poplatku nez ty velke.

0/−1
14.5.2015 15:07

P66e51t68r 63M30e78j61z22l44í27k 8898714461750

"Rezervace zdrojů" je čistá fabulace.

0/0
14.5.2015 14:16

J35a51n 35F75r12o47l56í58k 6546140935674

Teď nám socialisti zvýší poplateček za rezervovaný výkon (podle jističe). Také čistá fabulace když odeberu tak 2,5 MWh ročně.;-D

0/0
14.5.2015 16:53

P82a89v97e77l 43M51i96k83u74l15a 6798193786797

No nazdar!

Nazdar - 10 korun!

+3/0
14.5.2015 13:16

S28t33a98n98i97s37l24a17v 10Z44a46h85á33l87k87a 3178950638688

Ono se to v souvislosti s poplatky pomalu začíná přetáčet na druhou stranu. Dříve poplatky ubývaly a nyní jich začíná přibývat. Na příklad mBank začínala jako jedna z prvních zcela bez poplatků. Současnost je již zcela jiná:

poplatek za neaktivní debetní kartu ( transaxe < 500,- Kč ) 29,- Kč

poplatek za zjištění zůstatku na účtu přes bankomat 9,- Kč

změna pinu na platební kartě 25,- Kč.

Možná. že bych pochopil zavádění poplatků, kdybych neviděl zbytečné promrhání značných prostředků v nesmyslné inovaci internetového bankovnictví, nárůst kamenných poboček, kiosků a smluvních partnerů atd. Při vstupu banky v r. 2007 na český trh se přitom banka prezentovala jako nízkonákladová, plně internetová, s minimálním počtem kamenných poboček. A jak sleduji diskuzi, jsou jiné banky na tom obdobně.

0/0
14.5.2015 13:07

R62o95m70a23n 66P83o48l73á62č11e30k 5706269965

Akcinoáři chtějí víc a víc. Žádná banka není dobročinná organizace.

0/0
14.5.2015 18:58

K31a29r33e58l 55N15o66v52á75k 7891634418560

Na co máte kartu, když ji nepoužíváte???

Vy nemáte přehled o stavu svého účtu bez bankomatu? Internet (zdarma) nepoužíváte?

K čemu potřebujete měnit PIN. Za 8 let u mBank jsem to nepotřeboval ani jednou.

"...zbytečné promrhání značných prostředků v nesmyslné inovaci internetového bankovnictví..."  Zde s vámi plně souhlasím, místo toho mohly být třeba vyšší úroky na účtech.

0/−1
15.5.2015 11:23

K28a19r95e66l 18J26a49n26í83k 9568192425244

mbank hospodaří v plusu a většinou její poplatky směřují k intenzivnějšímu využívání platebních karet.

Jako klienta mě to netěší, ale chápu to. Horší pro mne je samotný fakt, že se to mění. Třeba až dnes jsem se dozvěděl, že na mSpoření už není úrok 3%. V mém případě jde o drobné, ale i tak mi taková skrytá změna vadí, nemám čas pořád sledovat její ceník.

0/0
19.5.2015 16:27
Foto

J62i61ř15í 78B72r30a87b12e68c 5649588502573

Docelá zajímavé, že někdo dá v anketě odpověď na otázku ne ;-O

Je bankovní poplatek za nevyužití služby absurdní?

Sorry, ale to musí být nějací trollové ;-D

To je podobné, jako kdyby vám naúčtovali pivo v restauraci, které jste si neobjednal, nikdo ho nenatočil a ani nevypil.

A s poplatkem za kontokorent - myslím si, že už tak mají slušně vyděláno z úroků. Ale proč nenahrabat více, když jsou lidi hloupí nebo jim to nevadí, že bankám platí za nesmysly. Pravda, že konkurence je dostatečná a změnit dnes banku není nic složitého. Nebo pohrozit, že odejdu, A hned vám nabídnou slevu.

Každopádně zatím špatná zkušenost tchána z KB. Nabídli mu firemní účet bez poplatku, když k nim přejde. A protože ČS se k tomu neměla, tak proč ne. A už druhý měsíc v KB účtují nějakých 230Kč. První měsíc tam volal. Ano, chyba v systému. Teď ruhý měsíc, volal tam znovu. Ano, omlouváme se, opět chyba. Někdo (tajemný) se vám ozve. 14 dní nic. A na email po týdnu žádná reakce. Děs běs Rv

+3/−1
14.5.2015 11:25

J12o19z29e80f 59B34á37l29i64n65t 3449227544756

Je třeba se zamyslet nad tím co že je to kontokorent vlastně za službu. To není jen faktické zapůjčení peněz ale i příslib zapůjčení (banka jim přislíbí peníze kdykoli, ihned jakmile budou potřebovat, bez dalšího jednání půjčit a aby to mohla udělat musí ty peníze banka mít). Tedy lidé kteří si kontokorent s bankou sjednali tím tuto službu fakticky využili. Pokud úvěr čerpají pak na tom banka vydělává a tento poplatek jim odpustí, jinak chce uhradit drobný poplatek. To podle mého logiku má, otázkou je jestli je to nutné dělat protože každý poplatek klienty štve ale to už je jiný příběh.

+6/0
14.5.2015 11:33
Foto

J80i46ř71í 23B25r40a54b14e89c 5699208892213

Jasně. Banka mi je přislíbí kdykoli, za úrok. Takže mi je vlastně půjčí. A klienty to štve, protože vedle to můžou mít a mají bez poplatku. Ať si to naúčtují do úroků R^

+1/0
14.5.2015 11:46

M67a26r50t41i18n 66V67a47j16s63a74r 5589173866406

V úrocích vás to bude samozřejmě stát tím víc, čím víc ty peníze potřebujete. Ale když to tak chcete, proč ne...

0/0
14.5.2015 12:12
Foto

J96i95ř70í 66B28r53a17b64e95c 5509428202123

Těch 30 Kč je na úrokách jen promile. Nu což, jak jsem psal, konkurence je dostačující. Půjdu tam, kde jsou podmínky výhodnější. Mají kontokorent bez poplatku a dokonce ještě nižší úrok než v bance, kde mají kontokorent s poplatkem ;-)

+1/0
14.5.2015 13:11

M97a28r58t70i69n 23V68a13j24s33a35r 5559863386736

Dejme tomu, že průměrná výše úvěru z kontokorentu je 1 000 Kč. Na úrocích Vám tedy při této výši úvěru banka přirazí 30 Kč za měsíc, což opravdu asi moc nepoznáte.

Ale řekněme, že jste se dostal do potíží a potřebujete si půjčit 10 000 Kč. V tu chvíli už z Vás banka, díky úroku, vytáhne 300 Kč, oproti tomu, kdy poplatek 30 Kč platíte bokem a ne v úroku. To v situaci, kdy otáčíte každou korunu (jinak byste si přes kontokorent tak moc nepůjčoval), už možná poznáte.

Ta čísla jsou samozřejmě vycucaná z prstu, možná to ve skutečnosti je jinak. Já jen ukazuji, proč přístup "co nejméně poplatků, dáme to do úroků" nemusí být vždycky pro zákazníka nejvýhodnější. Neobhajuju konkrétní výše ani struktury poplatků, jen vysvětluji, proč mi ten extra poplatek nepřijde "absurdní".

Jsem samozřejmě rád, že je možnost si vybrat a každý může přejít tam, kde mu to vyhovuje.

0/0
14.5.2015 13:21
Foto

J82i96ř64í 18B52r24a16b92e98c 5539708662593

No jenže praktika je jiná. Banka se hájí tím, že jsou to administrativní poplatky. Počítá s tím, že si toho plno lidí ani nevšimne. A nebo se bojí ozvat či změny.

Tak budu mít úrok za kontokorent 19,85 místo 19,80. (orientačně). Kontokorent nebývá do statisíců. Nebo ano? Takže tu rezervu má banka vždy po ruce.

0/0
14.5.2015 13:36

E61d53a 90D75r56á64b49e86k 7149142883927

No já nevím, když máte havarijní pojištění a "nevyužijete ho" (nehavarujete), je jeho platba absurdní?

0/−1
14.5.2015 11:34
Foto

J27i36ř82í 71B44r20a41b24e43c 5809988852333

Nepřipadá mi to jako vhodné srovnání. U havarijního se pojišťuji, zajišťuji, kdyb se stalo něco nepříjemného. Ale platím jen jeden poplatek, pravidelně. Pokud se něco stane, už neplatím žádné úroky a další poplatky.

U kontokorentu se také zajišťuji, kdyby jsem nevyšel s penězi, Ale tam si je pak půjčuji a platím slušný úrok. Pro mě je to dvojí poplatek.

+2/0
14.5.2015 11:44

M66i86c90h34a59l 27K97r55č18á51l 6698428596982

S tím pivem to moc nesedí. Je to jako byste si s restaurací dohodl, že v průběhu měsíce tam půjdete na pivo a že vám ho tam budou rezervovat. Pokud tam ale nepřijdete, tak se vás hospodský minimálně zeptá, co s tím pivem má dál dělat. Pokud to takhle udělá tisíc lidí, tak hospodský bude sedět v prázdné hospodě na rezervovaných sudech s pivem a bude ho to stát peníze.

0/0
14.5.2015 12:49
Foto

J31i88ř85í 77B91r74a24b35e87c 5339308642423

No vidíte. Ale on rezervu má neustále. A nic za to nechce. Chce jen zaplatit za to, co vypiji ;-)

0/0
14.5.2015 13:08

M39a51r26t79i54n 15V51a88j76s57a61r 5549863896476

Ale když přijdete a pivo není, tak prostě není, a jdete o lokál dál. (Realističtější situace je, že je v hospodě plno nebo je tam nějaká akce a Vás tam  nepustí.) To se Vám u kontokorentu stát nemůže. Nebo u Vaší banky ano? ;-)

Poplatky tohoto druhu ve skutečnosti jsou velmi běžné. Platí se takhle za telefony, mobily, elektřinu, vodu a nevím co všechno ještě. Obecně jsou to služby, které máte k dispozici ve chvíli, kdy si vzpomenete, a dodavatel má smluvní povinost Vám je poskytnout. Kontokorent je tomu dosti podobný.

0/0
14.5.2015 13:27

J18a83n23a 39N84o21v19á35k56o12v16á 2201199419989

KB má systém na účty zdarma,na konci měsíce si strhne poplatek a kolem desátého ho vrátí,mám to tak už několik let,ze začátku jsem tam taky volala

0/0
14.5.2015 17:54

K66a13r94e83l 68J13a90n70í24k 9378172195534

zrovna teď jsem viděl na jedné ceduly nápis, že si účtují za každou započatou hodinu spánku bez objednávky stovku. Tedy vámi uvedený "absurdní příklad".

0/0
19.5.2015 16:29

M40a33r33t15i84n 76P26i13t20u90c79h30a 8292268693765

Je zjevné, že tady došlo k nedorozumění. Úkolem banky NENÍ mít spokojené klienty, úkolem banky je profit akcionářů. Spokojený klient je jen jedna z možností, jak hlavního úkolu (profitu) dosáhnout.

+10/0
14.5.2015 11:19

J48i93ř42í 57Z77á89h57a59d12a 5305430272226

Bohužel jsem taky klientem Expobank z důvodu úvěru, naštěstí za 3 měsíce jdu do jiné banky. Problém s poplatky vidím spíše v tom, že věci, které máte nejdříve zadarmo nebo v nějaké akci (u Expobank to byla volitelná položka v balíčku zdarma), vám je zdraží. U Expobank jsem začínal na poplatku za účet cca 60Kč/měs a nyní díky poplatkům to mám za 120Kč. Chápal bych zvýšení cen za obsluhu na pobočce, ale toto moc nechápu. Mimochodem vyšší poplatky jsou pro klienta této banky spíše důvod pro hledání alternativ a pokud není vázán múčet k úvěru da se jich najít několik levnějších a dokonce i zadarmo.

Nejsem pro za každou cenu mít něco zadarmo, ale pokud to bude něco co potřebuji a využívam tak jsem za to ochoten i zaplati. Bohužel u Expobanky to neplatí.

+4/0
14.5.2015 10:00

J97a12n 76P12r65o93v32a78z11n34í42k 6248944560221

Změnil se sazebník, dali jí o tom vědět, ona se na to vykašlala a pak byla překvapená. Podle mě je to od banky naprosto korektní postup.

+5/−3
14.5.2015 9:45
Foto

P24a62t49r86i31k 93C75h42r74z 4608749492749

Poplatek za rezervaci prostředků je zrovna jeden z těch (mála), který za nesmyslný nepovažuji. Banka musí držet určitý stav peněz (ať už v trezoru v hotovosti nebo na účtech ČNB) a za tyto peníze musí platit těm, kdo jí je půjčili (vkladatelé) a také musí plnit kritéria (např. Basel II), tedy musí mít určitou výši základního kapitálu v poměru ke svým závazkům – i to s sebou nese náklady – akcionáři chtějí za své vložené prostředky dividendy.

Je pak na rozhodnutí banky, jakým způsobem tyto náklady uhradí, jestli je vyúčtuje přímo tam kde vznikají (tedy naúčtuje poplatek těm klientům, kteří službu nevyužívají), zpoplatní službu paušálně (tedy poplatek budou platit všichni klienti, kteří mají kontokorent bez ohledu na to, jestli ho využívají nebo ne), započte ho do úrokové sazby (poplatek tedy budou platit jen klienti, kteří službu využívají) nebo ho přenese úplně na všechny klienty (a například bude zahrnut v poplatku za vedení účtu, karty, za pohyby,…). Z tohoto mi přijde nejspravedlivější způsob, který zvolila právě Expobank, i když ještě lepší by bylo účtování poplatku jako určitý podíl z nevyužité části úvěrového rámce. Některé banky zase dělají to, že nevyužívaný kontokorent jednoduše (třeba po roce) vypoví, je otázka co je lepší.

Do toho všeho ještě vstupují další faktory, jako např. marketing – kontokorent „zdarma“ se prodá lépe, než takový, za který musíte platit, atd. Zkrátka možností je více a žádnou apriori nepovažuji za špatnou nebo naopak nejlepší.

 

Celý problém vznikl ale proto, že klienta nesledovala změny v sazebníku a pak se divila. Expobank nemám, nemohu tedy posoudit, jak moc aktivně o změnách informuje, používám více bank a některé mě změny, které pro mne mohou mít negativní dopad výslovně upozorní, jiné pouze upozorní, že vyšel nový sazebník a třetí skupina jen vyvěsí nový sazebník na webu. Takže tady bych viděl prostředek pro zlepšení, kdy banka mohla všem, kteří mají službu aktivovanou poslat upozornění, že od určitého data za ni mohou platit.

+1/0
14.5.2015 9:20

J73i12n63d42ř98i89c21h 87K12u28c62h31a46ř 4976463688

k poslednímu odstavci - vidím velky problém, že k tomu abych rozumně přežil v dnešní době, tak musím mít účet v bance, musím platit elektřinu, musím platit daně, musím mít mobil, musím platit nájem/hypotéku, musím platit MHD (jinak se do práce nedostanu), musím...

U všech těchto "musím" je třeba odsouhlasit několikastránkové podmínky, které nejsou zrovna nejsrozumitelnější a troufám si říct že bez právního vzdělání je nelze zcela pochopit a povšimnout si každé "pasti" - navíc stejně je nakonec musím podepsat i když se mi úplně nelíbí, jelikož bez těchto věcí se rychle octnu na okraji společnosti a všichni je mají plus mínus stejné. Navíc sledovat u všech každou změnu a pochopit jaké to má důsledky... Zákazník je v těchto případech vždy v postavení výrazně slabšího...

Pzn: Ano, vím že většinu těchto věcí skutečně nemusím mít a dá se přežít.

+5/0
14.5.2015 9:32

R10o42s82t43i45s44l49a80v 55C94a28h32a 8685121500892

Castecne mate pravdu. Ale jen castecne. Ty penize musite rezervovat, pokud je pujcujete jen za mirne vyssi urokovou sazbu, nez je trh. Mohlo by se Vam stat, ze az skutecne budou potreba, ze uz si je sami za takovou levnou castku nepujcite. Dalsim parametrem je vyse takoveho uveru. Vzhledem k tomu, ze banky davaji na BU urok nula nula nic a presto tam lide maji hodne penez, tak si nemyslim, ze by banka mohla mit v tomto pripade problem s cash flow. I kdyz je tedy v clanku zminena jedna z mensich bank.

0/0
14.5.2015 9:39





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že půjčku můžete vyřídit kompletně on-line?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.