Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Službu nevyužila, banka jí za to nově naúčtovala 30 korun

Zatímco některé absurdní bankovní poplatky mizí ke spokojenosti klientů v nenávratnu, jiné se překvapivě vyloupnou na scénu a dokážou pořádně naštvat. Potvrzuje to čtenářka z Prahy, která má v Expobank ke svému běžnému účtu zřízený kontokorent.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Z90b10y59n38ě18k 10M60e84l16i35c28h67a91r 9735297275849

službu nevyužila, ale měla ji sjednanou, tudíž je poplatek v pořádku (pokud je v sazebníku) / taky může dostat pokutu za nepovolený debet, tak ať si vybere ;-)

0/0
23.5.2015 9:38

K41a93r80e20l 67J47a84n58í88k 9688322605834

to je jako v mBank, kde si snadno zřídíte všechno online, ale zrušit se to musí na pobočce. Mám takhle u nich tři různé spořící účty z dávných dob, kdy měly pro mne smysl a postupně se změnou podmínek z jejich strany staly nepoužitelnými a v nabídce je nahradil jiný druh, ten později další.

Zrušit na pobočce jsem to jednou zkoušel, ale pracovnice se tvářila, že budu nejmíň dvacet minut vypisovat papíry. Zřídit to ale můžete jedním kliknutím tlačítka...

0/0
19.5.2015 15:58

P34e28t57r 68K85n65ě51b73o38r53t 8442388699360

Záleží na úhlu pohledu. Když půjdete do mínusu, tak vám banka ten poplatek odpustí. No není to od ní hezký?

0/0
15.5.2015 9:29

J28á59n 57K34o59t27ú87č 2946964288486

Ak som to správne pochopil, tak tento poplatok sa neplatí za každý mesiac, ale len vtedy, ak v danom mesiaci klient NEpadne do mínusu. Takže je to vlastne trest za to, že ho nemôžu ošklbať na úrokoch za kontokorent. Veľmi drzý a neférový poplatok.

Je to asi ako keby PČR poslala každý rok všetkým občanom, ktorí nezaplatili pokutu za dopravný priestupok, šek na 100 korún, ako trest za to, že ich nemohli ošklbať na normálnej pokute :)

+7/0
14.5.2015 20:13

Z69b25y12n94ě47k 13B66í83l67ý 1547700571985

mě mbank minulý měsíc ztrha 29kč za platební kartu, ktera ani nebyla aktivovaná. Musel sem prohrabat odpad, aktivovat kartu abych ji mohl deaktivovat a zmizet od nich. Když mě nechcou,jejich věc :)

+1/0
14.5.2015 19:09

J74á52n 16K81o23t13ú56č 2876614218326

Za neaktivovanú kartu?? Sila.

0/0
14.5.2015 20:14

R33o65m74a69n 33P19o68l77á55č76e19k 5156739675

Navíc umí malé banky vůbec tento typ služby? U Airbank jsem ho nenašel...

0/0
14.5.2015 18:57

M54i34l61o61š 33S60e74t89í78k 3879699884300

V článku máte tabulku se seznamem bank a potřebnými údaji. Zkuste to dočíst do konce, než začnete psát příspěvky do diskuse. ;-)

0/0
18.5.2015 17:45

K54a21r66e56l 66P68l24i43n35t80a 9430289928848

No to je taky správné, tato služba, je ve své podstatě zlodějna a to Air Bank nedělá, proto ji máme rádi!!!!

0/0
18.5.2015 21:45

M47a48t39e96j 95F39i71l18i38p 9872424376

Muzeme se zde sice dohadovat zda poplatek za vedeni kontokorentu  ano/ne.

Nicmene v tomto pripade pevne stojim na strany banky. Nadpis i clanek lzive napsany. Klientka vyuzivala sluzbu kontokorent, za coz ji bylo radne uctovano 30Kc. Tak jakepak sluzbu nevyuzila. Pokud kontokorent nechce, ma si ho zrusit uplne nebo si poridit kreditku. A ne si z toho delat holubnik.

Byla to proste sluzbu kterou mela aktivni. To je jedno, ze zrovna nebyla v kontokorentu v minusu.

I kdyz ano, obhajoba banky, ze kvuli klientce rezervuje zdroje je jakasi podivna ale budiz.

+4/−2
14.5.2015 18:37

R59o70m10a14n 98P79o53l30á98č87e35k 5326969475

Jak se to vezme... Takhle to vypadá jako kontokorent na 20 000, ale když máte desitisíce klientů s kontokorentem a najednou ho všichni budou chtít použít podle jejich smlouvy, tak to není úplně malá částka.

0/0
14.5.2015 18:53

M27a10t85e20j 27F35i52l27i56p 9952934506

Teoreticky..  V praxi by lidem oznamili "smula, momentalne kontokorent cerpat nemuzete". Stejne jako by lidem rekli "smula" pokud by si desetitisice klientu zacalo najednou rusit ucty a vybirat sve penize.

0/0
14.5.2015 20:07

R30o58m32a57n 81P93o48l38á79č80e15k 5756199425

;-D;-DAsi těžko by měli co vybírat, když chtějí čerpat úvěr

0/0
14.5.2015 20:57

P23e92t14r 92M27e40j18z70l17í74k 8698214871550

V případě peněz, které jsou jen virtuální, je to docela směšný předpoklad.

+1/0
14.5.2015 20:25

V27l41a44s57t86i51m83i59l 79P77l38a12c73h25ý 5535778704163

A co takhle, banka vam dopisem slavostne oznami, ze u nich mate predschvaleny uver ve vysi 500 000, nasledne vam zacne strhavat poplatek za vedeni uveru. Budete ho platit? Logicka vec je platit za neco co cerpam nebo vy si snad myslite, ze banky maji malo volnych financi a proto se musi platit poplatky za rezervaci dane sumy

+2/0
14.5.2015 19:29

M38a22t59e42j 83F43i12l89i57p 9132284236

Dopis ze mi predschvalili uver ma stejnou uroven jako kdyz se me zeptaji "a nechcete kontokorent"? Tudiz zadnou hodnotu. Teprve kdybych odpovedel "ano chci uver 500 000" logicky za nej budu platit. Stejne jako pani odpovedela "ano chci kontokorent" a tak je samozrejme ze za nej plati. Dokonce v clanku se pise, ze ho aktivne pouziva, kdyz nevyjde s vyplatou.

Sam pisete ze je logicke platit za neco co cerpam. A v clanku se dokonce pise, ze pani kontokorent vyuziva.

+1/0
14.5.2015 20:03

V86l73a29s77t27i90m35i87l 43P74l84a35c51h30ý 5425478624793

Ano platit ma kdyz ho vyuziva tzn kdyz ho cerpa

0/0
14.5.2015 20:05

M68a42t58e26j 42F27i48l87i29p 9832254136

Ale ona ho vyuziva... To je jako kdyz byste mel mobilni pausal na 300 minut mesicne a pak ho nechtel zaplatit s tim, ze jste zrovna v kvetnu nevolal.

+2/0
14.5.2015 20:09

P18e80t69r 31M73e20j87z86l50í33k 8988524251120

Celý vtip je v tom, že paní měla kontokorent zdarma, na tuto skutečnost ji banka nalákala, až teprve v novém ceníku se objevila pofidérní položka "rezervace zdrojů". Do roku 2015 banka zdroje alokovat nemusela (a proč taky, žádné fyzické peníze samozřejmě nejsou potřeba). A klientku na změnu ceníku v její neprospěch samozřejmě neupozornila

0/0
14.5.2015 20:32

K33a25r66e98l 18N60o68v24á65k 7651434288410

"A klientku na změnu ceníku v její neprospěch samozřejmě neupozornila "

Naučte se číst.:-/

0/0
15.5.2015 11:12

M70i61l84a72n 85B98r24č89á68k 5316424494724

EXPOBANK je nejhorší banka na trhu s nejvíce poplatky, které jsou skryté - pozor na tuto banku a raději ihned pryč před jakýmkoli uzavřením čehokoli. I kdyby jste tam měli například hypo, tak na odchodnou k jiné bance vám například dají poplatek za vyčíslení úvěru 1210, poplatek za kartu je 50 Kč, ... . Rychle pryč :(

0/0
14.5.2015 15:35

K25a87r68e79l 55N17o92v42á73k 7331844948680

RvŽádná banka nemá skryté poplatky. Všechno uvádějí v sazebníku, který je na to, abyste si jej třeba studoval před usnutím (pak vás nic nepřekvapí) nebo si s ním vytřel pér del (a pak čuměl jak puk). Veškeré změny musí klientům oznamovat min. 1 nebo 2 měsíce předem a pokud nesouhlasíte, můžete z banky zmizet.

+1/0
15.5.2015 11:17

K57r14y10š29t10o17f 18L54a53n68í19k 1629470675515

s takovou budou mit male banky brzy vice poplatku nez ty velke.

0/−1
14.5.2015 15:07

P26e33t10r 75M39e85j28z29l51í49k 8768734471840

"Rezervace zdrojů" je čistá fabulace.

0/0
14.5.2015 14:16

J62a68n 51F98r62o23l28í31k 6206270425294

Teď nám socialisti zvýší poplateček za rezervovaný výkon (podle jističe). Také čistá fabulace když odeberu tak 2,5 MWh ročně.;-D

0/0
14.5.2015 16:53

P71a18v78e24l 35M86i97k39u94l15a 6818683716677

No nazdar!

Nazdar - 10 korun!

+3/0
14.5.2015 13:16

S81t74a23n11i80s64l68a76v 79Z30a33h10á78l26k51a 3628190808548

Ono se to v souvislosti s poplatky pomalu začíná přetáčet na druhou stranu. Dříve poplatky ubývaly a nyní jich začíná přibývat. Na příklad mBank začínala jako jedna z prvních zcela bez poplatků. Současnost je již zcela jiná:

poplatek za neaktivní debetní kartu ( transaxe < 500,- Kč ) 29,- Kč

poplatek za zjištění zůstatku na účtu přes bankomat 9,- Kč

změna pinu na platební kartě 25,- Kč.

Možná. že bych pochopil zavádění poplatků, kdybych neviděl zbytečné promrhání značných prostředků v nesmyslné inovaci internetového bankovnictví, nárůst kamenných poboček, kiosků a smluvních partnerů atd. Při vstupu banky v r. 2007 na český trh se přitom banka prezentovala jako nízkonákladová, plně internetová, s minimálním počtem kamenných poboček. A jak sleduji diskuzi, jsou jiné banky na tom obdobně.

0/0
14.5.2015 13:07

R28o67m84a98n 79P40o97l58á22č97e63k 5386569925

Akcinoáři chtějí víc a víc. Žádná banka není dobročinná organizace.

0/0
14.5.2015 18:58

K80a54r56e63l 38N52o28v28á90k 7521194478550

Na co máte kartu, když ji nepoužíváte???

Vy nemáte přehled o stavu svého účtu bez bankomatu? Internet (zdarma) nepoužíváte?

K čemu potřebujete měnit PIN. Za 8 let u mBank jsem to nepotřeboval ani jednou.

"...zbytečné promrhání značných prostředků v nesmyslné inovaci internetového bankovnictví..."  Zde s vámi plně souhlasím, místo toho mohly být třeba vyšší úroky na účtech.

0/−1
15.5.2015 11:23

K65a74r39e25l 88J39a15n61í85k 9378552545254

mbank hospodaří v plusu a většinou její poplatky směřují k intenzivnějšímu využívání platebních karet.

Jako klienta mě to netěší, ale chápu to. Horší pro mne je samotný fakt, že se to mění. Třeba až dnes jsem se dozvěděl, že na mSpoření už není úrok 3%. V mém případě jde o drobné, ale i tak mi taková skrytá změna vadí, nemám čas pořád sledovat její ceník.

0/0
19.5.2015 16:27
Foto

J80i84ř37í 77B30r18a34b45e49c 5699588812643

Docelá zajímavé, že někdo dá v anketě odpověď na otázku ne ;-O

Je bankovní poplatek za nevyužití služby absurdní?

Sorry, ale to musí být nějací trollové ;-D

To je podobné, jako kdyby vám naúčtovali pivo v restauraci, které jste si neobjednal, nikdo ho nenatočil a ani nevypil.

A s poplatkem za kontokorent - myslím si, že už tak mají slušně vyděláno z úroků. Ale proč nenahrabat více, když jsou lidi hloupí nebo jim to nevadí, že bankám platí za nesmysly. Pravda, že konkurence je dostatečná a změnit dnes banku není nic složitého. Nebo pohrozit, že odejdu, A hned vám nabídnou slevu.

Každopádně zatím špatná zkušenost tchána z KB. Nabídli mu firemní účet bez poplatku, když k nim přejde. A protože ČS se k tomu neměla, tak proč ne. A už druhý měsíc v KB účtují nějakých 230Kč. První měsíc tam volal. Ano, chyba v systému. Teď ruhý měsíc, volal tam znovu. Ano, omlouváme se, opět chyba. Někdo (tajemný) se vám ozve. 14 dní nic. A na email po týdnu žádná reakce. Děs běs Rv

+3/−1
14.5.2015 11:25

J33o89z88e25f 66B80á88l87i87n21t 3659417884986

Je třeba se zamyslet nad tím co že je to kontokorent vlastně za službu. To není jen faktické zapůjčení peněz ale i příslib zapůjčení (banka jim přislíbí peníze kdykoli, ihned jakmile budou potřebovat, bez dalšího jednání půjčit a aby to mohla udělat musí ty peníze banka mít). Tedy lidé kteří si kontokorent s bankou sjednali tím tuto službu fakticky využili. Pokud úvěr čerpají pak na tom banka vydělává a tento poplatek jim odpustí, jinak chce uhradit drobný poplatek. To podle mého logiku má, otázkou je jestli je to nutné dělat protože každý poplatek klienty štve ale to už je jiný příběh.

+6/0
14.5.2015 11:33
Foto

J40i14ř51í 48B94r76a11b95e72c 5139198672813

Jasně. Banka mi je přislíbí kdykoli, za úrok. Takže mi je vlastně půjčí. A klienty to štve, protože vedle to můžou mít a mají bez poplatku. Ať si to naúčtují do úroků R^

+1/0
14.5.2015 11:46

M69a34r57t49i92n 75V29a79j33s95a61r 5469663396586

V úrocích vás to bude samozřejmě stát tím víc, čím víc ty peníze potřebujete. Ale když to tak chcete, proč ne...

0/0
14.5.2015 12:12
Foto

J10i95ř49í 88B19r51a92b56e50c 5389538402263

Těch 30 Kč je na úrokách jen promile. Nu což, jak jsem psal, konkurence je dostačující. Půjdu tam, kde jsou podmínky výhodnější. Mají kontokorent bez poplatku a dokonce ještě nižší úrok než v bance, kde mají kontokorent s poplatkem ;-)

+1/0
14.5.2015 13:11

M38a23r87t29i92n 76V78a30j16s50a40r 5829483156646

Dejme tomu, že průměrná výše úvěru z kontokorentu je 1 000 Kč. Na úrocích Vám tedy při této výši úvěru banka přirazí 30 Kč za měsíc, což opravdu asi moc nepoznáte.

Ale řekněme, že jste se dostal do potíží a potřebujete si půjčit 10 000 Kč. V tu chvíli už z Vás banka, díky úroku, vytáhne 300 Kč, oproti tomu, kdy poplatek 30 Kč platíte bokem a ne v úroku. To v situaci, kdy otáčíte každou korunu (jinak byste si přes kontokorent tak moc nepůjčoval), už možná poznáte.

Ta čísla jsou samozřejmě vycucaná z prstu, možná to ve skutečnosti je jinak. Já jen ukazuji, proč přístup "co nejméně poplatků, dáme to do úroků" nemusí být vždycky pro zákazníka nejvýhodnější. Neobhajuju konkrétní výše ani struktury poplatků, jen vysvětluji, proč mi ten extra poplatek nepřijde "absurdní".

Jsem samozřejmě rád, že je možnost si vybrat a každý může přejít tam, kde mu to vyhovuje.

0/0
14.5.2015 13:21
Foto

J84i70ř25í 97B24r64a39b43e54c 5189708412793

No jenže praktika je jiná. Banka se hájí tím, že jsou to administrativní poplatky. Počítá s tím, že si toho plno lidí ani nevšimne. A nebo se bojí ozvat či změny.

Tak budu mít úrok za kontokorent 19,85 místo 19,80. (orientačně). Kontokorent nebývá do statisíců. Nebo ano? Takže tu rezervu má banka vždy po ruce.

0/0
14.5.2015 13:36

E25d16a 56D46r34á89b35e91k 7799332323777

No já nevím, když máte havarijní pojištění a "nevyužijete ho" (nehavarujete), je jeho platba absurdní?

0/−1
14.5.2015 11:34
Foto

J19i64ř32í 27B29r81a67b20e19c 5179458732683

Nepřipadá mi to jako vhodné srovnání. U havarijního se pojišťuji, zajišťuji, kdyb se stalo něco nepříjemného. Ale platím jen jeden poplatek, pravidelně. Pokud se něco stane, už neplatím žádné úroky a další poplatky.

U kontokorentu se také zajišťuji, kdyby jsem nevyšel s penězi, Ale tam si je pak půjčuji a platím slušný úrok. Pro mě je to dvojí poplatek.

+2/0
14.5.2015 11:44

M69i10c39h97a33l 89K59r32č69á58l 6738708256762

S tím pivem to moc nesedí. Je to jako byste si s restaurací dohodl, že v průběhu měsíce tam půjdete na pivo a že vám ho tam budou rezervovat. Pokud tam ale nepřijdete, tak se vás hospodský minimálně zeptá, co s tím pivem má dál dělat. Pokud to takhle udělá tisíc lidí, tak hospodský bude sedět v prázdné hospodě na rezervovaných sudech s pivem a bude ho to stát peníze.

0/0
14.5.2015 12:49
Foto

J91i67ř39í 93B44r32a28b90e41c 5609338882853

No vidíte. Ale on rezervu má neustále. A nic za to nechce. Chce jen zaplatit za to, co vypiji ;-)

0/0
14.5.2015 13:08

M53a22r96t57i95n 46V39a88j26s66a32r 5789923346546

Ale když přijdete a pivo není, tak prostě není, a jdete o lokál dál. (Realističtější situace je, že je v hospodě plno nebo je tam nějaká akce a Vás tam  nepustí.) To se Vám u kontokorentu stát nemůže. Nebo u Vaší banky ano? ;-)

Poplatky tohoto druhu ve skutečnosti jsou velmi běžné. Platí se takhle za telefony, mobily, elektřinu, vodu a nevím co všechno ještě. Obecně jsou to služby, které máte k dispozici ve chvíli, kdy si vzpomenete, a dodavatel má smluvní povinost Vám je poskytnout. Kontokorent je tomu dosti podobný.

0/0
14.5.2015 13:27

J29a14n10a 56N69o18v95á94k42o24v76á 2431749359779

KB má systém na účty zdarma,na konci měsíce si strhne poplatek a kolem desátého ho vrátí,mám to tak už několik let,ze začátku jsem tam taky volala

0/0
14.5.2015 17:54

K21a16r90e38l 36J42a83n14í61k 9728662805544

zrovna teď jsem viděl na jedné ceduly nápis, že si účtují za každou započatou hodinu spánku bez objednávky stovku. Tedy vámi uvedený "absurdní příklad".

0/0
19.5.2015 16:29

M50a76r77t10i48n 97P17i15t13u83c84h96a 8512888603105

Je zjevné, že tady došlo k nedorozumění. Úkolem banky NENÍ mít spokojené klienty, úkolem banky je profit akcionářů. Spokojený klient je jen jedna z možností, jak hlavního úkolu (profitu) dosáhnout.

+10/0
14.5.2015 11:19

J24i21ř82í 90Z96á11h80a27d62a 5895770662716

Bohužel jsem taky klientem Expobank z důvodu úvěru, naštěstí za 3 měsíce jdu do jiné banky. Problém s poplatky vidím spíše v tom, že věci, které máte nejdříve zadarmo nebo v nějaké akci (u Expobank to byla volitelná položka v balíčku zdarma), vám je zdraží. U Expobank jsem začínal na poplatku za účet cca 60Kč/měs a nyní díky poplatkům to mám za 120Kč. Chápal bych zvýšení cen za obsluhu na pobočce, ale toto moc nechápu. Mimochodem vyšší poplatky jsou pro klienta této banky spíše důvod pro hledání alternativ a pokud není vázán múčet k úvěru da se jich najít několik levnějších a dokonce i zadarmo.

Nejsem pro za každou cenu mít něco zadarmo, ale pokud to bude něco co potřebuji a využívam tak jsem za to ochoten i zaplati. Bohužel u Expobanky to neplatí.

+4/0
14.5.2015 10:00

J65a56n 33P38r60o68v48a91z96n56í76k 6728184830331

Změnil se sazebník, dali jí o tom vědět, ona se na to vykašlala a pak byla překvapená. Podle mě je to od banky naprosto korektní postup.

+5/−3
14.5.2015 9:45
Foto

P32a57t97r17i19k 83C15h79r50z 4238399932859

Poplatek za rezervaci prostředků je zrovna jeden z těch (mála), který za nesmyslný nepovažuji. Banka musí držet určitý stav peněz (ať už v trezoru v hotovosti nebo na účtech ČNB) a za tyto peníze musí platit těm, kdo jí je půjčili (vkladatelé) a také musí plnit kritéria (např. Basel II), tedy musí mít určitou výši základního kapitálu v poměru ke svým závazkům – i to s sebou nese náklady – akcionáři chtějí za své vložené prostředky dividendy.

Je pak na rozhodnutí banky, jakým způsobem tyto náklady uhradí, jestli je vyúčtuje přímo tam kde vznikají (tedy naúčtuje poplatek těm klientům, kteří službu nevyužívají), zpoplatní službu paušálně (tedy poplatek budou platit všichni klienti, kteří mají kontokorent bez ohledu na to, jestli ho využívají nebo ne), započte ho do úrokové sazby (poplatek tedy budou platit jen klienti, kteří službu využívají) nebo ho přenese úplně na všechny klienty (a například bude zahrnut v poplatku za vedení účtu, karty, za pohyby,…). Z tohoto mi přijde nejspravedlivější způsob, který zvolila právě Expobank, i když ještě lepší by bylo účtování poplatku jako určitý podíl z nevyužité části úvěrového rámce. Některé banky zase dělají to, že nevyužívaný kontokorent jednoduše (třeba po roce) vypoví, je otázka co je lepší.

Do toho všeho ještě vstupují další faktory, jako např. marketing – kontokorent „zdarma“ se prodá lépe, než takový, za který musíte platit, atd. Zkrátka možností je více a žádnou apriori nepovažuji za špatnou nebo naopak nejlepší.

 

Celý problém vznikl ale proto, že klienta nesledovala změny v sazebníku a pak se divila. Expobank nemám, nemohu tedy posoudit, jak moc aktivně o změnách informuje, používám více bank a některé mě změny, které pro mne mohou mít negativní dopad výslovně upozorní, jiné pouze upozorní, že vyšel nový sazebník a třetí skupina jen vyvěsí nový sazebník na webu. Takže tady bych viděl prostředek pro zlepšení, kdy banka mohla všem, kteří mají službu aktivovanou poslat upozornění, že od určitého data za ni mohou platit.

+1/0
14.5.2015 9:20

J13i46n26d88ř52i22c16h 27K34u85c42h37a71ř 4526553728

k poslednímu odstavci - vidím velky problém, že k tomu abych rozumně přežil v dnešní době, tak musím mít účet v bance, musím platit elektřinu, musím platit daně, musím mít mobil, musím platit nájem/hypotéku, musím platit MHD (jinak se do práce nedostanu), musím...

U všech těchto "musím" je třeba odsouhlasit několikastránkové podmínky, které nejsou zrovna nejsrozumitelnější a troufám si říct že bez právního vzdělání je nelze zcela pochopit a povšimnout si každé "pasti" - navíc stejně je nakonec musím podepsat i když se mi úplně nelíbí, jelikož bez těchto věcí se rychle octnu na okraji společnosti a všichni je mají plus mínus stejné. Navíc sledovat u všech každou změnu a pochopit jaké to má důsledky... Zákazník je v těchto případech vždy v postavení výrazně slabšího...

Pzn: Ano, vím že většinu těchto věcí skutečně nemusím mít a dá se přežít.

+5/0
14.5.2015 9:32

R89o93s49t33i18s18l77a66v 55C19a72h57a 8465491320802

Castecne mate pravdu. Ale jen castecne. Ty penize musite rezervovat, pokud je pujcujete jen za mirne vyssi urokovou sazbu, nez je trh. Mohlo by se Vam stat, ze az skutecne budou potreba, ze uz si je sami za takovou levnou castku nepujcite. Dalsim parametrem je vyse takoveho uveru. Vzhledem k tomu, ze banky davaji na BU urok nula nula nic a presto tam lide maji hodne penez, tak si nemyslim, ze by banka mohla mit v tomto pripade problem s cash flow. I kdyz je tedy v clanku zminena jedna z mensich bank.

0/0
14.5.2015 9:39



Finance.iDNES.cz radí

Víte, že připojení na pult centrální ochrany objektu snižuje cenu pojištění domácnosti?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.