Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Službu nevyužila, banka jí za to nově naúčtovala 30 korun

Zatímco některé absurdní bankovní poplatky mizí ke spokojenosti klientů v nenávratnu, jiné se překvapivě vyloupnou na scénu a dokážou pořádně naštvat. Potvrzuje to čtenářka z Prahy, která má v Expobank ke svému běžnému účtu zřízený kontokorent.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Z62b39y18n10ě42k 27M83e12l78i46c19h98a33r 9205817395489

službu nevyužila, ale měla ji sjednanou, tudíž je poplatek v pořádku (pokud je v sazebníku) / taky může dostat pokutu za nepovolený debet, tak ať si vybere ;-)

0/0
23.5.2015 9:38

K77a33r19e90l 42J54a16n10í35k 9858972665354

to je jako v mBank, kde si snadno zřídíte všechno online, ale zrušit se to musí na pobočce. Mám takhle u nich tři různé spořící účty z dávných dob, kdy měly pro mne smysl a postupně se změnou podmínek z jejich strany staly nepoužitelnými a v nabídce je nahradil jiný druh, ten později další.

Zrušit na pobočce jsem to jednou zkoušel, ale pracovnice se tvářila, že budu nejmíň dvacet minut vypisovat papíry. Zřídit to ale můžete jedním kliknutím tlačítka...

0/0
19.5.2015 15:58

P83e44t43r 79K72n26ě90b66o41r41t 8362888309190

Záleží na úhlu pohledu. Když půjdete do mínusu, tak vám banka ten poplatek odpustí. No není to od ní hezký?

0/0
15.5.2015 9:29

J26á66n 95K58o64t13ú97č 2296294618896

Ak som to správne pochopil, tak tento poplatok sa neplatí za každý mesiac, ale len vtedy, ak v danom mesiaci klient NEpadne do mínusu. Takže je to vlastne trest za to, že ho nemôžu ošklbať na úrokoch za kontokorent. Veľmi drzý a neférový poplatok.

Je to asi ako keby PČR poslala každý rok všetkým občanom, ktorí nezaplatili pokutu za dopravný priestupok, šek na 100 korún, ako trest za to, že ich nemohli ošklbať na normálnej pokute :)

+7/0
14.5.2015 20:13

Z17b32y17n74ě56k 28B27í75l94ý 1117750281605

mě mbank minulý měsíc ztrha 29kč za platební kartu, ktera ani nebyla aktivovaná. Musel sem prohrabat odpad, aktivovat kartu abych ji mohl deaktivovat a zmizet od nich. Když mě nechcou,jejich věc :)

+1/0
14.5.2015 19:09

J93á90n 72K16o45t95ú29č 2706334378496

Za neaktivovanú kartu?? Sila.

0/0
14.5.2015 20:14

R14o76m30a93n 67P15o63l82á53č71e49k 5186269195

Navíc umí malé banky vůbec tento typ služby? U Airbank jsem ho nenašel...

0/0
14.5.2015 18:57

M23i24l59o92š 28S42e96t15í11k 3669919964610

V článku máte tabulku se seznamem bank a potřebnými údaji. Zkuste to dočíst do konce, než začnete psát příspěvky do diskuse. ;-)

0/0
18.5.2015 17:45

K33a98r89e65l 79P82l12i97n35t34a 9590709418288

No to je taky správné, tato služba, je ve své podstatě zlodějna a to Air Bank nedělá, proto ji máme rádi!!!!

0/0
18.5.2015 21:45

M32a55t21e84j 74F63i92l31i46p 9352524896

Muzeme se zde sice dohadovat zda poplatek za vedeni kontokorentu  ano/ne.

Nicmene v tomto pripade pevne stojim na strany banky. Nadpis i clanek lzive napsany. Klientka vyuzivala sluzbu kontokorent, za coz ji bylo radne uctovano 30Kc. Tak jakepak sluzbu nevyuzila. Pokud kontokorent nechce, ma si ho zrusit uplne nebo si poridit kreditku. A ne si z toho delat holubnik.

Byla to proste sluzbu kterou mela aktivni. To je jedno, ze zrovna nebyla v kontokorentu v minusu.

I kdyz ano, obhajoba banky, ze kvuli klientce rezervuje zdroje je jakasi podivna ale budiz.

+4/−2
14.5.2015 18:37

R39o43m12a19n 38P95o15l81á63č92e86k 5916669165

Jak se to vezme... Takhle to vypadá jako kontokorent na 20 000, ale když máte desitisíce klientů s kontokorentem a najednou ho všichni budou chtít použít podle jejich smlouvy, tak to není úplně malá částka.

0/0
14.5.2015 18:53

M27a82t87e63j 88F61i10l20i51p 9932264916

Teoreticky..  V praxi by lidem oznamili "smula, momentalne kontokorent cerpat nemuzete". Stejne jako by lidem rekli "smula" pokud by si desetitisice klientu zacalo najednou rusit ucty a vybirat sve penize.

0/0
14.5.2015 20:07

R38o14m39a86n 73P47o75l49á48č10e87k 5966379545

;-D;-DAsi těžko by měli co vybírat, když chtějí čerpat úvěr

0/0
14.5.2015 20:57

P88e76t34r 44M62e54j78z56l79í14k 8678564721510

V případě peněz, které jsou jen virtuální, je to docela směšný předpoklad.

+1/0
14.5.2015 20:25

V78l87a48s84t26i10m91i74l 93P89l54a20c52h27ý 5155398854603

A co takhle, banka vam dopisem slavostne oznami, ze u nich mate predschvaleny uver ve vysi 500 000, nasledne vam zacne strhavat poplatek za vedeni uveru. Budete ho platit? Logicka vec je platit za neco co cerpam nebo vy si snad myslite, ze banky maji malo volnych financi a proto se musi platit poplatky za rezervaci dane sumy

+2/0
14.5.2015 19:29

M19a98t84e74j 74F87i49l47i45p 9572984716

Dopis ze mi predschvalili uver ma stejnou uroven jako kdyz se me zeptaji "a nechcete kontokorent"? Tudiz zadnou hodnotu. Teprve kdybych odpovedel "ano chci uver 500 000" logicky za nej budu platit. Stejne jako pani odpovedela "ano chci kontokorent" a tak je samozrejme ze za nej plati. Dokonce v clanku se pise, ze ho aktivne pouziva, kdyz nevyjde s vyplatou.

Sam pisete ze je logicke platit za neco co cerpam. A v clanku se dokonce pise, ze pani kontokorent vyuziva.

+1/0
14.5.2015 20:03

V39l10a94s96t60i10m24i70l 96P45l78a93c86h79ý 5345208364723

Ano platit ma kdyz ho vyuziva tzn kdyz ho cerpa

0/0
14.5.2015 20:05

M27a92t53e58j 56F87i76l13i10p 9982474806

Ale ona ho vyuziva... To je jako kdyz byste mel mobilni pausal na 300 minut mesicne a pak ho nechtel zaplatit s tim, ze jste zrovna v kvetnu nevolal.

+2/0
14.5.2015 20:09

P51e92t13r 64M88e59j23z90l27í90k 8678884241390

Celý vtip je v tom, že paní měla kontokorent zdarma, na tuto skutečnost ji banka nalákala, až teprve v novém ceníku se objevila pofidérní položka "rezervace zdrojů". Do roku 2015 banka zdroje alokovat nemusela (a proč taky, žádné fyzické peníze samozřejmě nejsou potřeba). A klientku na změnu ceníku v její neprospěch samozřejmě neupozornila

0/0
14.5.2015 20:32

K15a96r93e50l 76N22o73v28á64k 7541234818210

"A klientku na změnu ceníku v její neprospěch samozřejmě neupozornila "

Naučte se číst.:-/

0/0
15.5.2015 11:12

M27i92l60a10n 75B89r54č51á75k 5386974304214

EXPOBANK je nejhorší banka na trhu s nejvíce poplatky, které jsou skryté - pozor na tuto banku a raději ihned pryč před jakýmkoli uzavřením čehokoli. I kdyby jste tam měli například hypo, tak na odchodnou k jiné bance vám například dají poplatek za vyčíslení úvěru 1210, poplatek za kartu je 50 Kč, ... . Rychle pryč :(

0/0
14.5.2015 15:35

K28a19r81e59l 14N38o28v51á90k 7811624328850

RvŽádná banka nemá skryté poplatky. Všechno uvádějí v sazebníku, který je na to, abyste si jej třeba studoval před usnutím (pak vás nic nepřekvapí) nebo si s ním vytřel pér del (a pak čuměl jak puk). Veškeré změny musí klientům oznamovat min. 1 nebo 2 měsíce předem a pokud nesouhlasíte, můžete z banky zmizet.

+1/0
15.5.2015 11:17

K73r62y86š47t89o82f 77L41a29n40í26k 1249760435715

s takovou budou mit male banky brzy vice poplatku nez ty velke.

0/−1
14.5.2015 15:07

P63e75t98r 73M38e58j13z90l67í59k 8268934401300

"Rezervace zdrojů" je čistá fabulace.

0/0
14.5.2015 14:16

J45a40n 37F24r12o36l67í14k 6856550295874

Teď nám socialisti zvýší poplateček za rezervovaný výkon (podle jističe). Také čistá fabulace když odeberu tak 2,5 MWh ročně.;-D

0/0
14.5.2015 16:53

P91a86v91e67l 81M69i65k63u74l90a 6178333736817

No nazdar!

Nazdar - 10 korun!

+3/0
14.5.2015 13:16

S81t93a36n30i94s51l56a95v 87Z13a11h21á49l74k67a 3778300788858

Ono se to v souvislosti s poplatky pomalu začíná přetáčet na druhou stranu. Dříve poplatky ubývaly a nyní jich začíná přibývat. Na příklad mBank začínala jako jedna z prvních zcela bez poplatků. Současnost je již zcela jiná:

poplatek za neaktivní debetní kartu ( transaxe < 500,- Kč ) 29,- Kč

poplatek za zjištění zůstatku na účtu přes bankomat 9,- Kč

změna pinu na platební kartě 25,- Kč.

Možná. že bych pochopil zavádění poplatků, kdybych neviděl zbytečné promrhání značných prostředků v nesmyslné inovaci internetového bankovnictví, nárůst kamenných poboček, kiosků a smluvních partnerů atd. Při vstupu banky v r. 2007 na český trh se přitom banka prezentovala jako nízkonákladová, plně internetová, s minimálním počtem kamenných poboček. A jak sleduji diskuzi, jsou jiné banky na tom obdobně.

0/0
14.5.2015 13:07

R46o70m20a33n 85P89o59l39á65č38e37k 5176639415

Akcinoáři chtějí víc a víc. Žádná banka není dobročinná organizace.

0/0
14.5.2015 18:58

K30a42r41e82l 89N13o71v91á13k 7831904568410

Na co máte kartu, když ji nepoužíváte???

Vy nemáte přehled o stavu svého účtu bez bankomatu? Internet (zdarma) nepoužíváte?

K čemu potřebujete měnit PIN. Za 8 let u mBank jsem to nepotřeboval ani jednou.

"...zbytečné promrhání značných prostředků v nesmyslné inovaci internetového bankovnictví..."  Zde s vámi plně souhlasím, místo toho mohly být třeba vyšší úroky na účtech.

0/−1
15.5.2015 11:23

K93a97r85e54l 22J31a85n12í70k 9588182465704

mbank hospodaří v plusu a většinou její poplatky směřují k intenzivnějšímu využívání platebních karet.

Jako klienta mě to netěší, ale chápu to. Horší pro mne je samotný fakt, že se to mění. Třeba až dnes jsem se dozvěděl, že na mSpoření už není úrok 3%. V mém případě jde o drobné, ale i tak mi taková skrytá změna vadí, nemám čas pořád sledovat její ceník.

0/0
19.5.2015 16:27
Foto

J64i85ř28í 68B79r48a68b90e17c 5439838862263

Docelá zajímavé, že někdo dá v anketě odpověď na otázku ne ;-O

Je bankovní poplatek za nevyužití služby absurdní?

Sorry, ale to musí být nějací trollové ;-D

To je podobné, jako kdyby vám naúčtovali pivo v restauraci, které jste si neobjednal, nikdo ho nenatočil a ani nevypil.

A s poplatkem za kontokorent - myslím si, že už tak mají slušně vyděláno z úroků. Ale proč nenahrabat více, když jsou lidi hloupí nebo jim to nevadí, že bankám platí za nesmysly. Pravda, že konkurence je dostatečná a změnit dnes banku není nic složitého. Nebo pohrozit, že odejdu, A hned vám nabídnou slevu.

Každopádně zatím špatná zkušenost tchána z KB. Nabídli mu firemní účet bez poplatku, když k nim přejde. A protože ČS se k tomu neměla, tak proč ne. A už druhý měsíc v KB účtují nějakých 230Kč. První měsíc tam volal. Ano, chyba v systému. Teď ruhý měsíc, volal tam znovu. Ano, omlouváme se, opět chyba. Někdo (tajemný) se vám ozve. 14 dní nic. A na email po týdnu žádná reakce. Děs běs Rv

+3/−1
14.5.2015 11:25

J16o92z42e86f 29B75á53l94i61n52t 3209257154316

Je třeba se zamyslet nad tím co že je to kontokorent vlastně za službu. To není jen faktické zapůjčení peněz ale i příslib zapůjčení (banka jim přislíbí peníze kdykoli, ihned jakmile budou potřebovat, bez dalšího jednání půjčit a aby to mohla udělat musí ty peníze banka mít). Tedy lidé kteří si kontokorent s bankou sjednali tím tuto službu fakticky využili. Pokud úvěr čerpají pak na tom banka vydělává a tento poplatek jim odpustí, jinak chce uhradit drobný poplatek. To podle mého logiku má, otázkou je jestli je to nutné dělat protože každý poplatek klienty štve ale to už je jiný příběh.

+6/0
14.5.2015 11:33
Foto

J61i70ř70í 33B94r22a35b27e53c 5339338452313

Jasně. Banka mi je přislíbí kdykoli, za úrok. Takže mi je vlastně půjčí. A klienty to štve, protože vedle to můžou mít a mají bez poplatku. Ať si to naúčtují do úroků R^

+1/0
14.5.2015 11:46

M64a33r60t24i98n 37V15a38j52s24a51r 5819633506196

V úrocích vás to bude samozřejmě stát tím víc, čím víc ty peníze potřebujete. Ale když to tak chcete, proč ne...

0/0
14.5.2015 12:12
Foto

J21i74ř12í 62B58r85a97b29e82c 5489708602973

Těch 30 Kč je na úrokách jen promile. Nu což, jak jsem psal, konkurence je dostačující. Půjdu tam, kde jsou podmínky výhodnější. Mají kontokorent bez poplatku a dokonce ještě nižší úrok než v bance, kde mají kontokorent s poplatkem ;-)

+1/0
14.5.2015 13:11

M62a69r19t51i97n 21V29a43j46s53a82r 5199763776476

Dejme tomu, že průměrná výše úvěru z kontokorentu je 1 000 Kč. Na úrocích Vám tedy při této výši úvěru banka přirazí 30 Kč za měsíc, což opravdu asi moc nepoznáte.

Ale řekněme, že jste se dostal do potíží a potřebujete si půjčit 10 000 Kč. V tu chvíli už z Vás banka, díky úroku, vytáhne 300 Kč, oproti tomu, kdy poplatek 30 Kč platíte bokem a ne v úroku. To v situaci, kdy otáčíte každou korunu (jinak byste si přes kontokorent tak moc nepůjčoval), už možná poznáte.

Ta čísla jsou samozřejmě vycucaná z prstu, možná to ve skutečnosti je jinak. Já jen ukazuji, proč přístup "co nejméně poplatků, dáme to do úroků" nemusí být vždycky pro zákazníka nejvýhodnější. Neobhajuju konkrétní výše ani struktury poplatků, jen vysvětluji, proč mi ten extra poplatek nepřijde "absurdní".

Jsem samozřejmě rád, že je možnost si vybrat a každý může přejít tam, kde mu to vyhovuje.

0/0
14.5.2015 13:21
Foto

J28i88ř69í 53B13r23a51b50e69c 5739588322453

No jenže praktika je jiná. Banka se hájí tím, že jsou to administrativní poplatky. Počítá s tím, že si toho plno lidí ani nevšimne. A nebo se bojí ozvat či změny.

Tak budu mít úrok za kontokorent 19,85 místo 19,80. (orientačně). Kontokorent nebývá do statisíců. Nebo ano? Takže tu rezervu má banka vždy po ruce.

0/0
14.5.2015 13:36

E49d22a 52D47r38á52b67e43k 7729522703437

No já nevím, když máte havarijní pojištění a "nevyužijete ho" (nehavarujete), je jeho platba absurdní?

0/−1
14.5.2015 11:34
Foto

J17i71ř67í 91B91r85a79b48e79c 5409238942663

Nepřipadá mi to jako vhodné srovnání. U havarijního se pojišťuji, zajišťuji, kdyb se stalo něco nepříjemného. Ale platím jen jeden poplatek, pravidelně. Pokud se něco stane, už neplatím žádné úroky a další poplatky.

U kontokorentu se také zajišťuji, kdyby jsem nevyšel s penězi, Ale tam si je pak půjčuji a platím slušný úrok. Pro mě je to dvojí poplatek.

+2/0
14.5.2015 11:44

M47i56c21h98a44l 92K75r74č79á31l 6928158536662

S tím pivem to moc nesedí. Je to jako byste si s restaurací dohodl, že v průběhu měsíce tam půjdete na pivo a že vám ho tam budou rezervovat. Pokud tam ale nepřijdete, tak se vás hospodský minimálně zeptá, co s tím pivem má dál dělat. Pokud to takhle udělá tisíc lidí, tak hospodský bude sedět v prázdné hospodě na rezervovaných sudech s pivem a bude ho to stát peníze.

0/0
14.5.2015 12:49
Foto

J18i44ř74í 74B27r35a46b41e55c 5589578832923

No vidíte. Ale on rezervu má neustále. A nic za to nechce. Chce jen zaplatit za to, co vypiji ;-)

0/0
14.5.2015 13:08

M19a52r14t36i26n 85V10a81j40s67a97r 5789763946636

Ale když přijdete a pivo není, tak prostě není, a jdete o lokál dál. (Realističtější situace je, že je v hospodě plno nebo je tam nějaká akce a Vás tam  nepustí.) To se Vám u kontokorentu stát nemůže. Nebo u Vaší banky ano? ;-)

Poplatky tohoto druhu ve skutečnosti jsou velmi běžné. Platí se takhle za telefony, mobily, elektřinu, vodu a nevím co všechno ještě. Obecně jsou to služby, které máte k dispozici ve chvíli, kdy si vzpomenete, a dodavatel má smluvní povinost Vám je poskytnout. Kontokorent je tomu dosti podobný.

0/0
14.5.2015 13:27

J84a77n61a 48N35o76v45á73k14o22v87á 2581359909969

KB má systém na účty zdarma,na konci měsíce si strhne poplatek a kolem desátého ho vrátí,mám to tak už několik let,ze začátku jsem tam taky volala

0/0
14.5.2015 17:54

K63a25r50e82l 32J70a52n14í17k 9158702355494

zrovna teď jsem viděl na jedné ceduly nápis, že si účtují za každou započatou hodinu spánku bez objednávky stovku. Tedy vámi uvedený "absurdní příklad".

0/0
19.5.2015 16:29

M45a94r97t32i70n 60P63i93t20u32c17h57a 8442488913475

Je zjevné, že tady došlo k nedorozumění. Úkolem banky NENÍ mít spokojené klienty, úkolem banky je profit akcionářů. Spokojený klient je jen jedna z možností, jak hlavního úkolu (profitu) dosáhnout.

+10/0
14.5.2015 11:19

J67i60ř19í 83Z76á52h57a94d53a 5345200792696

Bohužel jsem taky klientem Expobank z důvodu úvěru, naštěstí za 3 měsíce jdu do jiné banky. Problém s poplatky vidím spíše v tom, že věci, které máte nejdříve zadarmo nebo v nějaké akci (u Expobank to byla volitelná položka v balíčku zdarma), vám je zdraží. U Expobank jsem začínal na poplatku za účet cca 60Kč/měs a nyní díky poplatkům to mám za 120Kč. Chápal bych zvýšení cen za obsluhu na pobočce, ale toto moc nechápu. Mimochodem vyšší poplatky jsou pro klienta této banky spíše důvod pro hledání alternativ a pokud není vázán múčet k úvěru da se jich najít několik levnějších a dokonce i zadarmo.

Nejsem pro za každou cenu mít něco zadarmo, ale pokud to bude něco co potřebuji a využívam tak jsem za to ochoten i zaplati. Bohužel u Expobanky to neplatí.

+4/0
14.5.2015 10:00

J56a76n 10P36r10o78v16a89z26n96í70k 6958854410181

Změnil se sazebník, dali jí o tom vědět, ona se na to vykašlala a pak byla překvapená. Podle mě je to od banky naprosto korektní postup.

+5/−3
14.5.2015 9:45
Foto

P92a48t83r77i15k 45C56h94r86z 4578969872989

Poplatek za rezervaci prostředků je zrovna jeden z těch (mála), který za nesmyslný nepovažuji. Banka musí držet určitý stav peněz (ať už v trezoru v hotovosti nebo na účtech ČNB) a za tyto peníze musí platit těm, kdo jí je půjčili (vkladatelé) a také musí plnit kritéria (např. Basel II), tedy musí mít určitou výši základního kapitálu v poměru ke svým závazkům – i to s sebou nese náklady – akcionáři chtějí za své vložené prostředky dividendy.

Je pak na rozhodnutí banky, jakým způsobem tyto náklady uhradí, jestli je vyúčtuje přímo tam kde vznikají (tedy naúčtuje poplatek těm klientům, kteří službu nevyužívají), zpoplatní službu paušálně (tedy poplatek budou platit všichni klienti, kteří mají kontokorent bez ohledu na to, jestli ho využívají nebo ne), započte ho do úrokové sazby (poplatek tedy budou platit jen klienti, kteří službu využívají) nebo ho přenese úplně na všechny klienty (a například bude zahrnut v poplatku za vedení účtu, karty, za pohyby,…). Z tohoto mi přijde nejspravedlivější způsob, který zvolila právě Expobank, i když ještě lepší by bylo účtování poplatku jako určitý podíl z nevyužité části úvěrového rámce. Některé banky zase dělají to, že nevyužívaný kontokorent jednoduše (třeba po roce) vypoví, je otázka co je lepší.

Do toho všeho ještě vstupují další faktory, jako např. marketing – kontokorent „zdarma“ se prodá lépe, než takový, za který musíte platit, atd. Zkrátka možností je více a žádnou apriori nepovažuji za špatnou nebo naopak nejlepší.

 

Celý problém vznikl ale proto, že klienta nesledovala změny v sazebníku a pak se divila. Expobank nemám, nemohu tedy posoudit, jak moc aktivně o změnách informuje, používám více bank a některé mě změny, které pro mne mohou mít negativní dopad výslovně upozorní, jiné pouze upozorní, že vyšel nový sazebník a třetí skupina jen vyvěsí nový sazebník na webu. Takže tady bych viděl prostředek pro zlepšení, kdy banka mohla všem, kteří mají službu aktivovanou poslat upozornění, že od určitého data za ni mohou platit.

+1/0
14.5.2015 9:20

J53i97n60d79ř92i47c43h 32K79u56c65h42a12ř 4306703888

k poslednímu odstavci - vidím velky problém, že k tomu abych rozumně přežil v dnešní době, tak musím mít účet v bance, musím platit elektřinu, musím platit daně, musím mít mobil, musím platit nájem/hypotéku, musím platit MHD (jinak se do práce nedostanu), musím...

U všech těchto "musím" je třeba odsouhlasit několikastránkové podmínky, které nejsou zrovna nejsrozumitelnější a troufám si říct že bez právního vzdělání je nelze zcela pochopit a povšimnout si každé "pasti" - navíc stejně je nakonec musím podepsat i když se mi úplně nelíbí, jelikož bez těchto věcí se rychle octnu na okraji společnosti a všichni je mají plus mínus stejné. Navíc sledovat u všech každou změnu a pochopit jaké to má důsledky... Zákazník je v těchto případech vždy v postavení výrazně slabšího...

Pzn: Ano, vím že většinu těchto věcí skutečně nemusím mít a dá se přežít.

+5/0
14.5.2015 9:32

R22o96s45t44i63s56l69a55v 15C43a23h60a 8895511390222

Castecne mate pravdu. Ale jen castecne. Ty penize musite rezervovat, pokud je pujcujete jen za mirne vyssi urokovou sazbu, nez je trh. Mohlo by se Vam stat, ze az skutecne budou potreba, ze uz si je sami za takovou levnou castku nepujcite. Dalsim parametrem je vyse takoveho uveru. Vzhledem k tomu, ze banky davaji na BU urok nula nula nic a presto tam lide maji hodne penez, tak si nemyslim, ze by banka mohla mit v tomto pripade problem s cash flow. I kdyz je tedy v clanku zminena jedna z mensich bank.

0/0
14.5.2015 9:39





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete nechat peníze úročit a zároveň je kdykoliv vybrat?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.