Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Špičkové české reklamní slogany se umí vrýt do paměti. Otestujte se

Vymyslet reklamní slogan, který se lidem dostane pod kůži a vryje do paměti, není vůbec snadné. Špičkový slogan musí být krátký, úderný a přitom předat zákazníkům co nejvíce informací. Když se „kreativcům“ podaří splnit tato tři kritéria, mají vyhráno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R16o61m24a78n 76D76o16r39s17k39ý 1906334140588

neřekl bych že je to tím, že jsou špičkové ..... pouze nejvíckrát opakované. Pokud není produkt nějak spojen rýmem (Vanish - skvrn a špíny se zbavíš) nebo svojí nesnesitelností a častým opakováním (XXXlutz ci Alza) tak po reklame nestekne ani pes. Neboť ženské zvolání "žijte s chutí !!" mám jasně v paměti i s melodii, ale je mi buřt jestli je to na Heru, Floru nebo Vitanu. To samé "chrání vaše sny" .... no možná, že bych tipnul, že je to na pojišťovnu, ale zaboha bych nevěděl na kterou. Takže ono to není o dobrém sloganu....

0/0
28.5.2015 12:14

A66n27n78a 70K63i51r80š68o34v85á 9666590955693

cokoliv od Alza, Danone, Kinder Bueno...díky příšerný reklamě, mi nic z toho nesmí přes práh. Dobrá práce kreativců ;-)

0/0
27.5.2015 22:47

P48a95v35e21l 58M22a11r59e10š 2523498351411

Tak nejznámější bude ten uřvanej zelenej skřet s jeho 100 tablety týdně.

Toho kreativce patří nakopat do vajec a pro výstrahu mu tohle pouštět nonstop několik dní....

+2/0
25.5.2015 17:14

L97u23m69í16r 85V94i72t75h88a 2327667756502

Nejlepší slogan všech dob byl "Vychutnej svého Kozla". Lepší kampaň už těžko někdo udělá.

0/0
25.5.2015 12:41

P61e46t37r 38S22p26á80l45e90n21ý 3145797749908

Ony se umi vryt do pameti zejmena proto, ze se to vali odevsad. Rekl bych ze kvantita vitezi nad kvalitou. Sebelepsi reklama, kterou uvidite 1-2x, se do pameti moc nevryje. Napr. desiva reklama na Hamé je sna d vsude a pamatuji si prave z techto duvodu. A pusobi na mne tak, ze od hame nic neberu.

+4/0
25.5.2015 12:17

J57a16n27a 35M31r37á19z81k54o63v79á 8796640323920

Toto je skutečně rozsáhlé téma. Můžeme se učit od dob první republiky, např.: Až jsi černý jako bota, umyje tě mýdlo Otta.

+1/0
24.5.2015 19:24

L58u72k68á45š 18Š60m63a32h70e39l 2337544942174

Teta, po špíně je veta. Jako reklama to sice nikde nebylo, ale tento výrok z "Básníků" je nezapomenutelný.:-)

0/0
25.5.2015 18:16
Foto

H12a65n36a 21A13n25t68o71n96o45v47á 6407799904724

Kdo pil, umřel. Kdo nepil, umřel taky. Ale kdo pije náš májový ležák, tomu se  umřít nechce.

0/0
25.5.2015 22:29

J58a41n61a 58M52r41á47z45k44o66v40á 8926830553940

Když jsme ve čtvrťáku VŠ na propagaci měli vymyslet název pro bílé pěnivé mýdlo z Bratislavy, volila jsem "BLAVAMYL". Pan profesor řekl, že je to něco jako na Nový rok ráno... asi blééé.

0/0
24.5.2015 19:21

V97á82c24l73a52v 97H53o68s60c16h 8346858752321

mě se líbí ty s Kohákem na jistou banku, přijdou mi vtipný a jsem u nich.

+1/−1
24.5.2015 18:37

J96a76n 79P71a58v22e97l70k95a 3527751644301

Reklama opravdu funguje. Už asi 15 let jsem si nekoupil nic od Danone.

+8/0
24.5.2015 18:18

R90a54d72o32s84l26a11v 46K64l26a15u48d74a 5154728114512

To já je kupuji, protože obsahují bifidus. To mě přesvědčilo:-)

+1/0
25.5.2015 6:18

R27a54d71e22k 46D88o59l30e34ž43a96l 2369853700970

Přesně :-) Zní to jak Salmonella nebo tak :-)

+2/0
25.5.2015 9:59

N87i76n61a 24P86a83n49o69ž73k84o42v60á 9747335825178

Když je špína zažraná, pustíme na ni Tix. Tixi k noze. Trhej! ;-D

+7/−1
24.5.2015 17:59

I35v69a 53K34r31i91s18t54o64f22o11v59á 7825143202772

Jó to byly časy. Soda.... Proč je špína zažraná?

0/0
24.5.2015 22:05
Foto

H54a16n60a 97A52n58t23o67n77o83v96á 6367149384834

Jak to, že vaše dítě není čisté a bílé?

0/0
25.5.2015 22:30

R96i51c35h71a66r42d 46P76u94č68a16n 2588748816880

Mefuňková :-)

0/0
24.5.2015 17:56

M86a69r74e63k 15V68e71s84e63l76ý 1567848560464

Coz o to, slogany si clovek zapamatuje, ale pak k nim priradit ten zpravny vyrobek nebo znacku je obcas problem :-) Nejlepsi slogan je, kdyz jeho nedilnou soucasti je i samotny nazev znacky.

+1/0
24.5.2015 17:53

L94a80d49i36s37l14a18v 56J41a53r44o17š 6394659380457

Pamatuji si a používám v běžné řeči spoustu sloganů. Ale i když mám své dny, ferneta si nekoupím, i když nemusím, já už ho vidím, tak kofolu nepijí. Snad jedinou výjimkou je kuřízek, ten normálně jím, ale do Tesca pro něj kvůli sloganu nepoběžím. Je to jako s "Hujer, metelesku blesku... Hliník se odstěhoval do Humpolce", hlášku znám, ale že bych si kvuli tomu každý večer pouštěl Marečku, podejte mi pero, to rozhodně nehrozí.

+6/0
24.5.2015 17:38

L98a48d85i87s96l36a61v 49P32a25j34e65r 9710942205578

Mám rád reklamy T-Mobile. Pobaví a neurazí R^

+2/−2
24.5.2015 17:09
Foto

R89e39n10a87t66a 32K46l77u80s39á37č31k28o96v39á 4163568270767

Nejpovedenejší je "asi jinej gang" , "poď mi hop" a "takijakonakaši a skluzan tavič"

 ;-D

+2/0
24.5.2015 19:54

M98i67c49h67a28e98l13a 21V78o51s84t46r42č86i27l98o64v50á 3782761116180

Na reklamy je třeba koukat s nadhledem. Jak umí pomalu až vytočit (třeba always), tak mě umí i pobavit. Dobré reklamy umí třeba Heineken. Naprostý TOP na českém trhu je podle mě jednoznačně fofolaR^;-). Hodně mi také utkvěla kampaň Never say no to panda, k vidění na Youtube;-)

+2/0
24.5.2015 17:08

J16a66r97d40a 31K34u85b27r 5196533273125

Konkrétně u me je trapný slogan a trapný maskot spíše otázkou nekoupit u prodejce nebo ten produkt. Příklad je Alza. Na druhou stranu třeba Kofola má celkově vynikající PR a naopak ji koupí rád podpořím.

+9/0
24.5.2015 16:46

M57a31r89e41k 68V66e29s34e97l39ý 1547898870414

Ano, presne tak. Na Alze bych z principu nic nekoupil prave kvuli te zelene oblude s protivnym hlasem.

+9/0
24.5.2015 17:55
Foto

R79e40n50a15t48a 10K16l90u61s82á68č87k77o77v35á 4613428400297

No pamatovala jsem si 8 hlášek, poněvadž mě reklamy baví, ale ony jmenované produkty používám velmi sporadicky. No možná Fernet by se dal víc využít, poněvadž kudy teče, tudy léčí.;-D Tak nevím, jak je to s těm klíčovými sděleními, ale uznávám, že asi nebudu typická cílová skupina zákazníků.

+3/0
24.5.2015 16:39

P40e38t95r 18A33s81c21h56e75n19b76r22e18n51n89e54r 6555763132151

3 body, a to jsem se opravdu snažil

+2/0
24.5.2015 16:37

P27e94t66r 69A17s72c79h88e50n98b46r95e23n70n56e12r 6825313272321

Stejně, nejvíce si pamatuji "bóbika"

+6/0
24.5.2015 16:40

J36a52n39a 80K83o70č60k46o87v32á 4793831382356

To by to toho testu nedali, dělali by reklamu konkurenci ;-)

+2/0
24.5.2015 22:23

J12i44ř70í 36K11v59ě12š 1323166762721

Teď ještě jestli si pamatujete, na co ta reklama byla. :-) To bylo totiž největší slabinou jinak povedené reklamy.

+1/0
25.5.2015 16:56

J80i97ř46í 93B86r71u34t58o80v78s73k65ý 3856849469221

Nejlepší je ten s tou barvou-to Vy už tady nebudete;-D;-D;-D;-D

+18/0
24.5.2015 16:37

P43e10t27r 28A61s66c86h67e22n40b56r29e66n30n13e46r 6615173132711

Reklamu si pamatuji, ale ne na jakou barvu byla...

+8/0
24.5.2015 16:43

T23o51m10á60š 54M35a57c56e38j77k84a 6501642477677

Na Antirezín.

0/0
24.5.2015 16:56

J31a87k57u21b 23Ř21í77h81a 4565259142901

Souhlasím a takových bylo....

0/0
24.5.2015 23:12
Foto

M74a37r14i78e 81M73e97t91l10i66c72k35á 9191404391432

To, že reklamy slyším a si pamatuji ještě neznamená, že se podle nich řídím. U mne to kupodivu leckdy funguje spíš naopak. Zahlédnu obchod Alza a vzpomenu si na vřeštící nepříjemnou zelenou příšeru. Jdu raději jinam. A bankovní reklama, že Air bank je ta lepší? Ale když ten "záporňák" je tak báječnej, že bych obětovala i nějaký ten poplatek ;-D;-D;-D;-D A mohla bych pokračovat ;-D;-D;-D;-D

+20/0
24.5.2015 16:34
Foto

O50s43k96a80r 10Š73t15e68j89f48a 2753317317839

Nebylo náhodou dlouhý život pro vaší pracku vas calgon?

+5/0
24.5.2015 16:11

M85a13r79e47k 48Z10a19h49r71a97d92i78l 6104839905231

Váš Calcium...

0/0
25.5.2015 7:27

M63i32l55o30š 32H91o22l59e39č68e49k 7450731799844

A prší prší je taky špičkový slogan... Ten si pamatuji už přes 30 let :-D

+1/0
24.5.2015 15:06
Foto

R59o35m28a19n 85H79o95r30n52í35k 2105712984871

Počet dosažených bodů: 0.00

Reklamu na sebe nejspíš nenecháváte příliš působit a raději se při nákupu spoléháte na svůj vlastní úsudek a zkušenost.

Mám v palici nainstalovaný AdBIock Plus ;-D

+8/−1
24.5.2015 14:50

V30o72j31t76ě75c84h 53T75o10r61á93č 2906301186782

Hlavne jsi krutoprisnej frajer

+4/−3
24.5.2015 14:59
Foto

R60o73m74a91n 22H43o52r81n74í15k 2425662124121

Vskutku. Ono je to tím, že se na TV krom ČT24 nedívám a webovou reklamu mám blokovanou.

+2/0
24.5.2015 15:13

A22n70t18o94n27í68n 97L93e41j83s35e66k 1243949597865

Kdybyste to všechno tipoval, tak máte 97,4% pravděpodobnost, že trefíte aspoň něco. Mít nechtě nulu je možné, ale málo pravděpodobné.

+6/0
24.5.2015 18:37

V91á61c35l78a85v 54J76o90n56á71š 8422283502733

..a lhář....

+6/0
24.5.2015 15:50

R15o39m73a77n 58D10o83r43s14k76ý 1966804580278

Ale no táák. Neříkejte, že máte po celý den klapky na očích a špunty v uších. Vždyť reklamy jsou na bilboardech, ve výlohách, v nákupních centrech, vysílá se v rádiích a určitě jste někdy prošel okolo televize, kde zrovna nehrálo ČT24 ( různé kavárny, bary, i u lékaře jsou TV, na mistrovství nebo na OH asi koukate ne, ne ?...) Nehledě na to, že spousta reklam vsází na rýmovost. Takže pochybuji, že k reklame "Skvrn a špíny se zbavíš", že jste dosadil Lanza místo Vanish. A kofola má tuto reklamu už taky nějaký ten pátek a navíc valí každé léto limitované edice čili není co řešit .-) Prostě jste chtěl být svým příspěvkem zajímavým, že se Vás reklama nijak netýká.

0/0
28.5.2015 12:00

I25v59a19n 82P78r61o19c43h95á49z35k26a 3401144695955

Jediný slogan, co si pamatuji, je "A bude mít taky ty zahnutý zuby nahoru?".

Už ani nevím, jestli to byla reklama na maso z divočáka, nebo vánoční stromky. :-)

+9/−1
24.5.2015 14:47

A64l74e89n19a 29G36r50o26s11s86o66v58á 4560573811151

Ani na jedno :D Dej si fofolu :D

+7/0
24.5.2015 15:43

B94a59r75b96o61r59a 49S88v63o71b43o33d51o41v69á 6782727188210

Jo "das si fofolu" je momentalne muj nejoblibenejsi vysílány slogan... A air bank je diky zapornakovy taky super ale stejne bych k nim nepresla...

0/0
24.5.2015 17:21

M31i89l49e97n87a 18K92l81o91u93č60k85o47v67á 1304313801370

Taky test na 100procent, ale s klidem rikam, že jsem nepropadla ani jediné reklamě.

+3/−1
24.5.2015 13:33
Foto

P72a44v15e35l 11Č55e57r92n27í73k 1688275860840

kruciš, tohle je první test kdy z plného počtu bodů nemám zrovna radost. ;-D

+6/0
24.5.2015 12:49

J48a45n 59F25r55o60l86í87k 6686760575934

Sice stokrát nic umořilo osla, ale je správnou otázkou závěr testu, zda se reklamou řídíme i při výběru služeb a zboží.

+4/0
24.5.2015 13:05
Foto

J94a64n 31Č19e88r51m10á72k 4169958875927

a já myslel, že zlaté dědictví je "polívka"... :-D

+3/0
24.5.2015 9:29



Finance.iDNES.cz radí

Víte, že cestovní pojištění vás chrání proti vysokým výlohám na léčení v zahraničí?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.