Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Špičkové české reklamní slogany se umí vrýt do paměti. Otestujte se

Vymyslet reklamní slogan, který se lidem dostane pod kůži a vryje do paměti, není vůbec snadné. Špičkový slogan musí být krátký, úderný a přitom předat zákazníkům co nejvíce informací. Když se „kreativcům“ podaří splnit tato tři kritéria, mají vyhráno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R44o44m30a59n 22D17o91r85s37k63ý 1146674610968

neřekl bych že je to tím, že jsou špičkové ..... pouze nejvíckrát opakované. Pokud není produkt nějak spojen rýmem (Vanish - skvrn a špíny se zbavíš) nebo svojí nesnesitelností a častým opakováním (XXXlutz ci Alza) tak po reklame nestekne ani pes. Neboť ženské zvolání "žijte s chutí !!" mám jasně v paměti i s melodii, ale je mi buřt jestli je to na Heru, Floru nebo Vitanu. To samé "chrání vaše sny" .... no možná, že bych tipnul, že je to na pojišťovnu, ale zaboha bych nevěděl na kterou. Takže ono to není o dobrém sloganu....

0/0
28.5.2015 12:14

A82n88n73a 68K52i40r52š91o98v20á 9426750195763

cokoliv od Alza, Danone, Kinder Bueno...díky příšerný reklamě, mi nic z toho nesmí přes práh. Dobrá práce kreativců ;-)

0/0
27.5.2015 22:47

P83a85v39e89l 89M13a44r78e62š 2483528151491

Tak nejznámější bude ten uřvanej zelenej skřet s jeho 100 tablety týdně.

Toho kreativce patří nakopat do vajec a pro výstrahu mu tohle pouštět nonstop několik dní....

+2/0
25.5.2015 17:14

L98u18m97í71r 56V36i13t82h45a 2367487456552

Nejlepší slogan všech dob byl "Vychutnej svého Kozla". Lepší kampaň už těžko někdo udělá.

0/0
25.5.2015 12:41

P92e12t67r 21S81p37á30l62e95n47ý 3595697889978

Ony se umi vryt do pameti zejmena proto, ze se to vali odevsad. Rekl bych ze kvantita vitezi nad kvalitou. Sebelepsi reklama, kterou uvidite 1-2x, se do pameti moc nevryje. Napr. desiva reklama na Hamé je sna d vsude a pamatuji si prave z techto duvodu. A pusobi na mne tak, ze od hame nic neberu.

+4/0
25.5.2015 12:17

J57a40n82a 33M69r43á41z79k44o72v17á 8596390813380

Toto je skutečně rozsáhlé téma. Můžeme se učit od dob první republiky, např.: Až jsi černý jako bota, umyje tě mýdlo Otta.

+1/0
24.5.2015 19:24

L47u39k45á86š 31Š91m61a50h42e85l 2557674892394

Teta, po špíně je veta. Jako reklama to sice nikde nebylo, ale tento výrok z "Básníků" je nezapomenutelný.:-)

0/0
25.5.2015 18:16
Foto

H28a10n23a 25A53n78t22o12n93o67v10á 6827859514384

Kdo pil, umřel. Kdo nepil, umřel taky. Ale kdo pije náš májový ležák, tomu se  umřít nechce.

0/0
25.5.2015 22:29

J38a53n89a 90M27r19á26z67k17o47v65á 8716840253430

Když jsme ve čtvrťáku VŠ na propagaci měli vymyslet název pro bílé pěnivé mýdlo z Bratislavy, volila jsem "BLAVAMYL". Pan profesor řekl, že je to něco jako na Nový rok ráno... asi blééé.

0/0
24.5.2015 19:21

V40á24c41l66a29v 28H37o47s37c87h 8706478552591

mě se líbí ty s Kohákem na jistou banku, přijdou mi vtipný a jsem u nich.

+1/−1
24.5.2015 18:37

J44a92n 63P17a60v51e68l46k50a 3327311804431

Reklama opravdu funguje. Už asi 15 let jsem si nekoupil nic od Danone.

+8/0
24.5.2015 18:18

R51a40d37o45s80l86a61v 11K80l63a57u14d10a 5494818524442

To já je kupuji, protože obsahují bifidus. To mě přesvědčilo:-)

+1/0
25.5.2015 6:18

R67a73d33e13k 10D86o24l13e48ž73a21l 2199433960240

Přesně :-) Zní to jak Salmonella nebo tak :-)

+2/0
25.5.2015 9:59

N87i90n91a 65P49a35n69o65ž91k11o40v91á 9237355185178

Když je špína zažraná, pustíme na ni Tix. Tixi k noze. Trhej! ;-D

+7/−1
24.5.2015 17:59

I11v71a 27K28r31i93s29t47o90f62o33v70á 7535643852912

Jó to byly časy. Soda.... Proč je špína zažraná?

0/0
24.5.2015 22:05
Foto

H72a65n47a 60A24n22t85o52n65o43v41á 6887739774174

Jak to, že vaše dítě není čisté a bílé?

0/0
25.5.2015 22:30

R12i75c56h91a87r49d 77P75u96č37a67n 2938958706820

Mefuňková :-)

0/0
24.5.2015 17:56

M73a28r44e91k 41V98e22s32e64l44ý 1387858380564

Coz o to, slogany si clovek zapamatuje, ale pak k nim priradit ten zpravny vyrobek nebo znacku je obcas problem :-) Nejlepsi slogan je, kdyz jeho nedilnou soucasti je i samotny nazev znacky.

+1/0
24.5.2015 17:53

L25a22d45i25s15l40a82v 13J85a19r94o45š 6974539630527

Pamatuji si a používám v běžné řeči spoustu sloganů. Ale i když mám své dny, ferneta si nekoupím, i když nemusím, já už ho vidím, tak kofolu nepijí. Snad jedinou výjimkou je kuřízek, ten normálně jím, ale do Tesca pro něj kvůli sloganu nepoběžím. Je to jako s "Hujer, metelesku blesku... Hliník se odstěhoval do Humpolce", hlášku znám, ale že bych si kvuli tomu každý večer pouštěl Marečku, podejte mi pero, to rozhodně nehrozí.

+6/0
24.5.2015 17:38

L39a22d33i31s50l98a88v 61P55a52j67e46r 9700632415338

Mám rád reklamy T-Mobile. Pobaví a neurazí R^

+2/−2
24.5.2015 17:09

R65e40n80a31t36a 21K92l83u72s77á81č45k48o76v56á 4823198400227

Nejpovedenejší je "asi jinej gang" , "poď mi hop" a "takijakonakaši a skluzan tavič"

 ;-D

+2/0
24.5.2015 19:54

M86i85c48h93a68e68l77a 77V44o76s50t78r30č78i23l23o71v41á 3702671656430

Na reklamy je třeba koukat s nadhledem. Jak umí pomalu až vytočit (třeba always), tak mě umí i pobavit. Dobré reklamy umí třeba Heineken. Naprostý TOP na českém trhu je podle mě jednoznačně fofolaR^;-). Hodně mi také utkvěla kampaň Never say no to panda, k vidění na Youtube;-)

+2/0
24.5.2015 17:08

J50a84r12d31a 42K78u46b22r 5546583843245

Konkrétně u me je trapný slogan a trapný maskot spíše otázkou nekoupit u prodejce nebo ten produkt. Příklad je Alza. Na druhou stranu třeba Kofola má celkově vynikající PR a naopak ji koupí rád podpořím.

+9/0
24.5.2015 16:46

M46a64r95e61k 12V86e58s69e23l63ý 1937638680734

Ano, presne tak. Na Alze bych z principu nic nekoupil prave kvuli te zelene oblude s protivnym hlasem.

+9/0
24.5.2015 17:55

R16e16n87a27t74a 88K36l84u63s16á25č32k56o33v29á 4583628140247

No pamatovala jsem si 8 hlášek, poněvadž mě reklamy baví, ale ony jmenované produkty používám velmi sporadicky. No možná Fernet by se dal víc využít, poněvadž kudy teče, tudy léčí.;-D Tak nevím, jak je to s těm klíčovými sděleními, ale uznávám, že asi nebudu typická cílová skupina zákazníků.

+3/0
24.5.2015 16:39

P33e27t20r 36A23s70c56h14e70n79b81r21e95n25n54e60r 6705323272731

3 body, a to jsem se opravdu snažil

+2/0
24.5.2015 16:37

P31e17t31r 41A49s38c82h38e94n65b97r39e76n52n41e60r 6455583822551

Stejně, nejvíce si pamatuji "bóbika"

+6/0
24.5.2015 16:40

J94a16n25a 88K48o61č63k61o34v15á 4543371542816

To by to toho testu nedali, dělali by reklamu konkurenci ;-)

+2/0
24.5.2015 22:23

J81i83ř87í 37K97v27ě14š 1583746932361

Teď ještě jestli si pamatujete, na co ta reklama byla. :-) To bylo totiž největší slabinou jinak povedené reklamy.

+1/0
25.5.2015 16:56

J49i60ř59í 65B70r15u74t25o12v84s82k55ý 3666799249331

Nejlepší je ten s tou barvou-to Vy už tady nebudete;-D;-D;-D;-D

+18/0
24.5.2015 16:37

P38e10t49r 82A26s54c87h25e43n42b41r10e18n60n68e66r 6635383812891

Reklamu si pamatuji, ale ne na jakou barvu byla...

+8/0
24.5.2015 16:43

T58o85m18á12š 69M53a98c25e12j68k64a 6971962777307

Na Antirezín.

0/0
24.5.2015 16:56

J42a29k16u20b 15Ř27í28h65a 4615539162581

Souhlasím a takových bylo....

0/0
24.5.2015 23:12
Foto

M47a55r10i64e 17M93e16t30l68i56c50k67á 9241844321262

To, že reklamy slyším a si pamatuji ještě neznamená, že se podle nich řídím. U mne to kupodivu leckdy funguje spíš naopak. Zahlédnu obchod Alza a vzpomenu si na vřeštící nepříjemnou zelenou příšeru. Jdu raději jinam. A bankovní reklama, že Air bank je ta lepší? Ale když ten "záporňák" je tak báječnej, že bych obětovala i nějaký ten poplatek ;-D;-D;-D;-D A mohla bych pokračovat ;-D;-D;-D;-D

+20/0
24.5.2015 16:34
Foto

O46s64k20a67r 88Š54t57e60j45f19a 2263387157789

Nebylo náhodou dlouhý život pro vaší pracku vas calgon?

+5/0
24.5.2015 16:11

M59a64r23e53k 43Z18a17h62r44a39d50i36l 6624279435821

Váš Calcium...

0/0
25.5.2015 7:27

M92i68l62o17š 96H72o98l58e96č11e45k 7830361129254

A prší prší je taky špičkový slogan... Ten si pamatuji už přes 30 let :-D

+1/0
24.5.2015 15:06

R56o65m54a12n 17H58o16r32n87í85k 2955372574491

Počet dosažených bodů: 0.00

Reklamu na sebe nejspíš nenecháváte příliš působit a raději se při nákupu spoléháte na svůj vlastní úsudek a zkušenost.

Mám v palici nainstalovaný AdBIock Plus ;-D

+8/−1
24.5.2015 14:50

V54o71j63t91ě82c12h 28T64o15r30á61č 2626761686162

Hlavne jsi krutoprisnej frajer

+4/−3
24.5.2015 14:59

R15o91m16a78n 84H47o29r13n21í21k 2945162714351

Vskutku. Ono je to tím, že se na TV krom ČT24 nedívám a webovou reklamu mám blokovanou.

+2/0
24.5.2015 15:13

A59n57t27o37n93í15n 28L43e64j70s95e93k 1933129777435

Kdybyste to všechno tipoval, tak máte 97,4% pravděpodobnost, že trefíte aspoň něco. Mít nechtě nulu je možné, ale málo pravděpodobné.

+6/0
24.5.2015 18:37

V10á52c24l26a18v 11J58o17n53á38š 8432753572293

..a lhář....

+6/0
24.5.2015 15:50

R57o51m70a47n 77D35o55r43s42k14ý 1446194960218

Ale no táák. Neříkejte, že máte po celý den klapky na očích a špunty v uších. Vždyť reklamy jsou na bilboardech, ve výlohách, v nákupních centrech, vysílá se v rádiích a určitě jste někdy prošel okolo televize, kde zrovna nehrálo ČT24 ( různé kavárny, bary, i u lékaře jsou TV, na mistrovství nebo na OH asi koukate ne, ne ?...) Nehledě na to, že spousta reklam vsází na rýmovost. Takže pochybuji, že k reklame "Skvrn a špíny se zbavíš", že jste dosadil Lanza místo Vanish. A kofola má tuto reklamu už taky nějaký ten pátek a navíc valí každé léto limitované edice čili není co řešit .-) Prostě jste chtěl být svým příspěvkem zajímavým, že se Vás reklama nijak netýká.

0/0
28.5.2015 12:00

I75v17a13n 29P59r96o94c85h15á23z27k16a 3281834605465

Jediný slogan, co si pamatuji, je "A bude mít taky ty zahnutý zuby nahoru?".

Už ani nevím, jestli to byla reklama na maso z divočáka, nebo vánoční stromky. :-)

+9/−1
24.5.2015 14:47

A84l70e91n92a 33G27r67o47s67s44o38v64á 4430273141421

Ani na jedno :D Dej si fofolu :D

+7/0
24.5.2015 15:43

B93a54r87b92o41r47a 89S51v16o39b45o52d62o27v88á 6692727508210

Jo "das si fofolu" je momentalne muj nejoblibenejsi vysílány slogan... A air bank je diky zapornakovy taky super ale stejne bych k nim nepresla...

0/0
24.5.2015 17:21

M21i90l38e72n17a 71K74l63o26u79č90k53o20v67á 1394223861450

Taky test na 100procent, ale s klidem rikam, že jsem nepropadla ani jediné reklamě.

+3/−1
24.5.2015 13:33
Foto

P69a93v78e40l 56Č50e70r98n78í76k 1948935270530

kruciš, tohle je první test kdy z plného počtu bodů nemám zrovna radost. ;-D

+6/0
24.5.2015 12:49

J51a87n 40F34r31o79l33í76k 6616560465404

Sice stokrát nic umořilo osla, ale je správnou otázkou závěr testu, zda se reklamou řídíme i při výběru služeb a zboží.

+4/0
24.5.2015 13:05
Foto

J48a10n 32Č64e26r56m94á90k 4429928695507

a já myslel, že zlaté dědictví je "polívka"... :-D

+3/0
24.5.2015 9:29





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že cestovní pojištění vás chrání proti vysokým výlohám na léčení v zahraničí?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.