Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Špičkové české reklamní slogany se umí vrýt do paměti. Otestujte se

Vymyslet reklamní slogan, který se lidem dostane pod kůži a vryje do paměti, není vůbec snadné. Špičkový slogan musí být krátký, úderný a přitom předat zákazníkům co nejvíce informací. Když se „kreativcům“ podaří splnit tato tři kritéria, mají vyhráno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R34o45m97a36n 89D85o62r98s54k82ý 1856234640738

neřekl bych že je to tím, že jsou špičkové ..... pouze nejvíckrát opakované. Pokud není produkt nějak spojen rýmem (Vanish - skvrn a špíny se zbavíš) nebo svojí nesnesitelností a častým opakováním (XXXlutz ci Alza) tak po reklame nestekne ani pes. Neboť ženské zvolání "žijte s chutí !!" mám jasně v paměti i s melodii, ale je mi buřt jestli je to na Heru, Floru nebo Vitanu. To samé "chrání vaše sny" .... no možná, že bych tipnul, že je to na pojišťovnu, ale zaboha bych nevěděl na kterou. Takže ono to není o dobrém sloganu....

0/0
28.5.2015 12:14

A75n31n69a 78K22i80r51š78o34v20á 9296760735613

cokoliv od Alza, Danone, Kinder Bueno...díky příšerný reklamě, mi nic z toho nesmí přes práh. Dobrá práce kreativců ;-)

0/0
27.5.2015 22:47

P38a42v37e75l 79M95a19r91e69š 2443838501911

Tak nejznámější bude ten uřvanej zelenej skřet s jeho 100 tablety týdně.

Toho kreativce patří nakopat do vajec a pro výstrahu mu tohle pouštět nonstop několik dní....

+2/0
25.5.2015 17:14

L10u74m91í11r 15V49i32t65h57a 2217787746842

Nejlepší slogan všech dob byl "Vychutnej svého Kozla". Lepší kampaň už těžko někdo udělá.

0/0
25.5.2015 12:41

P98e52t93r 29S12p78á65l84e34n92ý 3545537859888

Ony se umi vryt do pameti zejmena proto, ze se to vali odevsad. Rekl bych ze kvantita vitezi nad kvalitou. Sebelepsi reklama, kterou uvidite 1-2x, se do pameti moc nevryje. Napr. desiva reklama na Hamé je sna d vsude a pamatuji si prave z techto duvodu. A pusobi na mne tak, ze od hame nic neberu.

+4/0
25.5.2015 12:17

J93a79n21a 77M19r77á95z10k85o33v45á 8376750683210

Toto je skutečně rozsáhlé téma. Můžeme se učit od dob první republiky, např.: Až jsi černý jako bota, umyje tě mýdlo Otta.

+1/0
24.5.2015 19:24

L16u76k79á64š 11Š31m34a91h26e50l 2647484222444

Teta, po špíně je veta. Jako reklama to sice nikde nebylo, ale tento výrok z "Básníků" je nezapomenutelný.:-)

0/0
25.5.2015 18:16
Foto

H88a66n17a 60A95n46t75o63n41o66v96á 6747319554924

Kdo pil, umřel. Kdo nepil, umřel taky. Ale kdo pije náš májový ležák, tomu se  umřít nechce.

0/0
25.5.2015 22:29

J42a77n43a 37M19r65á80z47k75o16v34á 8916570863840

Když jsme ve čtvrťáku VŠ na propagaci měli vymyslet název pro bílé pěnivé mýdlo z Bratislavy, volila jsem "BLAVAMYL". Pan profesor řekl, že je to něco jako na Nový rok ráno... asi blééé.

0/0
24.5.2015 19:21

V92á37c41l61a72v 87H55o70s67c17h 8256698102261

mě se líbí ty s Kohákem na jistou banku, přijdou mi vtipný a jsem u nich.

+1/−1
24.5.2015 18:37

J32a44n 34P58a69v69e56l31k69a 3777161794101

Reklama opravdu funguje. Už asi 15 let jsem si nekoupil nic od Danone.

+8/0
24.5.2015 18:18

R35a22d29o39s51l70a82v 78K21l81a93u24d41a 5684898874662

To já je kupuji, protože obsahují bifidus. To mě přesvědčilo:-)

+1/0
25.5.2015 6:18

R50a58d65e77k 75D89o11l57e32ž37a24l 2339793200900

Přesně :-) Zní to jak Salmonella nebo tak :-)

+2/0
25.5.2015 9:59

N93i81n75a 69P42a93n95o39ž57k54o48v64á 9237765755558

Když je špína zažraná, pustíme na ni Tix. Tixi k noze. Trhej! ;-D

+7/−1
24.5.2015 17:59

I24v61a 79K89r48i38s51t69o44f52o49v50á 7235603512952

Jó to byly časy. Soda.... Proč je špína zažraná?

0/0
24.5.2015 22:05
Foto

H58a23n14a 50A74n17t21o96n17o63v69á 6487279444614

Jak to, že vaše dítě není čisté a bílé?

0/0
25.5.2015 22:30

R92i19c59h48a76r64d 57P20u14č42a46n 2278728596520

Mefuňková :-)

0/0
24.5.2015 17:56

M88a17r41e87k 22V27e28s61e51l73ý 1867718770504

Coz o to, slogany si clovek zapamatuje, ale pak k nim priradit ten zpravny vyrobek nebo znacku je obcas problem :-) Nejlepsi slogan je, kdyz jeho nedilnou soucasti je i samotny nazev znacky.

+1/0
24.5.2015 17:53

L31a87d98i94s35l14a87v 29J50a90r56o80š 6584559390707

Pamatuji si a používám v běžné řeči spoustu sloganů. Ale i když mám své dny, ferneta si nekoupím, i když nemusím, já už ho vidím, tak kofolu nepijí. Snad jedinou výjimkou je kuřízek, ten normálně jím, ale do Tesca pro něj kvůli sloganu nepoběžím. Je to jako s "Hujer, metelesku blesku... Hliník se odstěhoval do Humpolce", hlášku znám, ale že bych si kvuli tomu každý večer pouštěl Marečku, podejte mi pero, to rozhodně nehrozí.

+6/0
24.5.2015 17:38

L74a74d79i44s13l26a58v 20P13a73j79e91r 9410852355898

Mám rád reklamy T-Mobile. Pobaví a neurazí R^

+2/−2
24.5.2015 17:09
Foto

R70e48n35a90t25a 38K72l63u27s84á28č21k46o30v69á 4473138940447

Nejpovedenejší je "asi jinej gang" , "poď mi hop" a "takijakonakaši a skluzan tavič"

 ;-D

+2/0
24.5.2015 19:54

M26i96c13h69a85e84l81a 46V25o11s24t49r58č59i70l54o67v84á 3902441826590

Na reklamy je třeba koukat s nadhledem. Jak umí pomalu až vytočit (třeba always), tak mě umí i pobavit. Dobré reklamy umí třeba Heineken. Naprostý TOP na českém trhu je podle mě jednoznačně fofolaR^;-). Hodně mi také utkvěla kampaň Never say no to panda, k vidění na Youtube;-)

+2/0
24.5.2015 17:08

J51a70r48d98a 73K90u90b36r 5586323923825

Konkrétně u me je trapný slogan a trapný maskot spíše otázkou nekoupit u prodejce nebo ten produkt. Příklad je Alza. Na druhou stranu třeba Kofola má celkově vynikající PR a naopak ji koupí rád podpořím.

+9/0
24.5.2015 16:46

M39a55r54e51k 32V31e38s52e89l27ý 1127828140714

Ano, presne tak. Na Alze bych z principu nic nekoupil prave kvuli te zelene oblude s protivnym hlasem.

+9/0
24.5.2015 17:55
Foto

R87e69n98a91t44a 20K53l80u23s52á28č24k45o82v72á 4333208870897

No pamatovala jsem si 8 hlášek, poněvadž mě reklamy baví, ale ony jmenované produkty používám velmi sporadicky. No možná Fernet by se dal víc využít, poněvadž kudy teče, tudy léčí.;-D Tak nevím, jak je to s těm klíčovými sděleními, ale uznávám, že asi nebudu typická cílová skupina zákazníků.

+3/0
24.5.2015 16:39

P36e66t86r 24A22s39c48h22e61n31b97r80e31n96n89e85r 6295473872331

3 body, a to jsem se opravdu snažil

+2/0
24.5.2015 16:37

P10e48t29r 12A72s37c78h12e23n17b17r53e77n72n26e80r 6615133212771

Stejně, nejvíce si pamatuji "bóbika"

+6/0
24.5.2015 16:40

J32a79n14a 67K61o31č29k43o24v84á 4813471892496

To by to toho testu nedali, dělali by reklamu konkurenci ;-)

+2/0
24.5.2015 22:23

J11i13ř65í 48K94v19ě66š 1213436582171

Teď ještě jestli si pamatujete, na co ta reklama byla. :-) To bylo totiž největší slabinou jinak povedené reklamy.

+1/0
25.5.2015 16:56

J90i72ř76í 29B27r69u47t84o83v21s32k26ý 3486979159751

Nejlepší je ten s tou barvou-to Vy už tady nebudete;-D;-D;-D;-D

+18/0
24.5.2015 16:37

P56e82t78r 92A31s70c40h81e75n78b58r47e72n82n22e23r 6915333122241

Reklamu si pamatuji, ale ne na jakou barvu byla...

+8/0
24.5.2015 16:43

T38o70m46á65š 64M76a52c64e27j90k42a 6321552217607

Na Antirezín.

0/0
24.5.2015 16:56

J45a85k75u37b 97Ř51í15h87a 4445939672361

Souhlasím a takových bylo....

0/0
24.5.2015 23:12
Foto

M46a47r49i13e 35M15e80t72l42i53c18k55á 9641164621392

To, že reklamy slyším a si pamatuji ještě neznamená, že se podle nich řídím. U mne to kupodivu leckdy funguje spíš naopak. Zahlédnu obchod Alza a vzpomenu si na vřeštící nepříjemnou zelenou příšeru. Jdu raději jinam. A bankovní reklama, že Air bank je ta lepší? Ale když ten "záporňák" je tak báječnej, že bych obětovala i nějaký ten poplatek ;-D;-D;-D;-D A mohla bych pokračovat ;-D;-D;-D;-D

+20/0
24.5.2015 16:34
Foto

O21s61k66a15r 50Š36t10e61j56f46a 2363857407299

Nebylo náhodou dlouhý život pro vaší pracku vas calgon?

+5/0
24.5.2015 16:11

M40a76r30e82k 83Z37a80h53r91a28d30i16l 6794719535311

Váš Calcium...

0/0
25.5.2015 7:27

M29i51l85o98š 35H15o82l16e68č40e96k 7230121729574

A prší prší je taky špičkový slogan... Ten si pamatuji už přes 30 let :-D

+1/0
24.5.2015 15:06
Foto

R43o45m55a23n 88H25o87r84n79í54k 2825802234221

Počet dosažených bodů: 0.00

Reklamu na sebe nejspíš nenecháváte příliš působit a raději se při nákupu spoléháte na svůj vlastní úsudek a zkušenost.

Mám v palici nainstalovaný AdBIock Plus ;-D

+8/−1
24.5.2015 14:50

V32o15j93t80ě84c92h 15T66o87r43á40č 2516241986772

Hlavne jsi krutoprisnej frajer

+4/−3
24.5.2015 14:59
Foto

R68o49m55a78n 25H56o58r46n35í96k 2175392364961

Vskutku. Ono je to tím, že se na TV krom ČT24 nedívám a webovou reklamu mám blokovanou.

+2/0
24.5.2015 15:13

A23n55t59o10n34í54n 27L74e17j18s90e72k 1493409887355

Kdybyste to všechno tipoval, tak máte 97,4% pravděpodobnost, že trefíte aspoň něco. Mít nechtě nulu je možné, ale málo pravděpodobné.

+6/0
24.5.2015 18:37

V55á83c46l70a79v 76J24o40n66á43š 8162573452443

..a lhář....

+6/0
24.5.2015 15:50

R58o94m96a36n 60D45o26r95s64k98ý 1526234310808

Ale no táák. Neříkejte, že máte po celý den klapky na očích a špunty v uších. Vždyť reklamy jsou na bilboardech, ve výlohách, v nákupních centrech, vysílá se v rádiích a určitě jste někdy prošel okolo televize, kde zrovna nehrálo ČT24 ( různé kavárny, bary, i u lékaře jsou TV, na mistrovství nebo na OH asi koukate ne, ne ?...) Nehledě na to, že spousta reklam vsází na rýmovost. Takže pochybuji, že k reklame "Skvrn a špíny se zbavíš", že jste dosadil Lanza místo Vanish. A kofola má tuto reklamu už taky nějaký ten pátek a navíc valí každé léto limitované edice čili není co řešit .-) Prostě jste chtěl být svým příspěvkem zajímavým, že se Vás reklama nijak netýká.

0/0
28.5.2015 12:00

I70v16a65n 84P95r93o18c81h83á52z60k52a 3741814855925

Jediný slogan, co si pamatuji, je "A bude mít taky ty zahnutý zuby nahoru?".

Už ani nevím, jestli to byla reklama na maso z divočáka, nebo vánoční stromky. :-)

+9/−1
24.5.2015 14:47

A86l83e67n58a 72G56r23o54s43s62o73v20á 4660503151801

Ani na jedno :D Dej si fofolu :D

+7/0
24.5.2015 15:43

B34a10r19b85o71r98a 91S59v47o63b86o24d52o18v83á 6722307818230

Jo "das si fofolu" je momentalne muj nejoblibenejsi vysílány slogan... A air bank je diky zapornakovy taky super ale stejne bych k nim nepresla...

0/0
24.5.2015 17:21

M58i35l47e23n22a 43K18l71o50u60č55k18o73v84á 1204473931560

Taky test na 100procent, ale s klidem rikam, že jsem nepropadla ani jediné reklamě.

+3/−1
24.5.2015 13:33
Foto

P84a83v11e21l 67Č65e22r18n58í67k 1288195640350

kruciš, tohle je první test kdy z plného počtu bodů nemám zrovna radost. ;-D

+6/0
24.5.2015 12:49

J92a29n 32F66r75o74l71í72k 6596650835874

Sice stokrát nic umořilo osla, ale je správnou otázkou závěr testu, zda se reklamou řídíme i při výběru služeb a zboží.

+4/0
24.5.2015 13:05
Foto

J95a13n 41Č16e78r33m73á35k 4369358385737

a já myslel, že zlaté dědictví je "polívka"... :-D

+3/0
24.5.2015 9:29





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že stát stále přispívá až 2000 Kč/rok na stavební spoření?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.