- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
neřekl bych že je to tím, že jsou špičkové ..... pouze nejvíckrát opakované. Pokud není produkt nějak spojen rýmem (Vanish - skvrn a špíny se zbavíš) nebo svojí nesnesitelností a častým opakováním (XXXlutz ci Alza) tak po reklame nestekne ani pes. Neboť ženské zvolání "žijte s chutí !!" mám jasně v paměti i s melodii, ale je mi buřt jestli je to na Heru, Floru nebo Vitanu. To samé "chrání vaše sny" .... no možná, že bych tipnul, že je to na pojišťovnu, ale zaboha bych nevěděl na kterou. Takže ono to není o dobrém sloganu....
cokoliv od Alza, Danone, Kinder Bueno...díky příšerný reklamě, mi nic z toho nesmí přes práh. Dobrá práce kreativců
Tak nejznámější bude ten uřvanej zelenej skřet s jeho 100 tablety týdně.
Toho kreativce patří nakopat do vajec a pro výstrahu mu tohle pouštět nonstop několik dní....
Nejlepší slogan všech dob byl "Vychutnej svého Kozla". Lepší kampaň už těžko někdo udělá.
Ony se umi vryt do pameti zejmena proto, ze se to vali odevsad. Rekl bych ze kvantita vitezi nad kvalitou. Sebelepsi reklama, kterou uvidite 1-2x, se do pameti moc nevryje. Napr. desiva reklama na Hamé je sna d vsude a pamatuji si prave z techto duvodu. A pusobi na mne tak, ze od hame nic neberu.
Toto je skutečně rozsáhlé téma. Můžeme se učit od dob první republiky, např.: Až jsi černý jako bota, umyje tě mýdlo Otta.
Teta, po špíně je veta. Jako reklama to sice nikde nebylo, ale tento výrok z "Básníků" je nezapomenutelný.
Když jsme ve čtvrťáku VŠ na propagaci měli vymyslet název pro bílé pěnivé mýdlo z Bratislavy, volila jsem "BLAVAMYL". Pan profesor řekl, že je to něco jako na Nový rok ráno... asi blééé.
mě se líbí ty s Kohákem na jistou banku, přijdou mi vtipný a jsem u nich.
Reklama opravdu funguje. Už asi 15 let jsem si nekoupil nic od Danone.
To já je kupuji, protože obsahují bifidus. To mě přesvědčilo
Když je špína zažraná, pustíme na ni Tix. Tixi k noze. Trhej!