Diskuze

Špičkové české reklamní slogany se umí vrýt do paměti. Otestujte se

Vymyslet reklamní slogan, který se lidem dostane pod kůži a vryje do paměti, není vůbec snadné. Špičkový slogan musí být krátký, úderný a přitom předat zákazníkům co nejvíce informací. Když se „kreativcům“ podaří splnit tato tři kritéria, mají vyhráno.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

neřekl bych že je to tím, že jsou špičkové ..... pouze nejvíckrát opakované. Pokud není produkt nějak spojen rýmem (Vanish - skvrn a špíny se zbavíš) nebo svojí nesnesitelností a častým opakováním (XXXlutz ci Alza) tak po reklame nestekne ani pes. Neboť ženské zvolání "žijte s chutí !!" mám jasně v paměti i s melodii, ale je mi buřt jestli je to na Heru, Floru nebo Vitanu. To samé "chrání vaše sny" .... no možná, že bych tipnul, že je to na pojišťovnu, ale zaboha bych nevěděl na kterou. Takže ono to není o dobrém sloganu....

0 0
možnosti

cokoliv od Alza, Danone, Kinder Bueno...díky příšerný reklamě, mi nic z toho nesmí přes práh. Dobrá práce kreativců ;-)

0 0
možnosti

P22a43v40e11l 86M25a18r30e46š

25. 5. 2015 17:14

Tak nejznámější bude ten uřvanej zelenej skřet s jeho 100 tablety týdně.

Toho kreativce patří nakopat do vajec a pro výstrahu mu tohle pouštět nonstop několik dní....

2 0
možnosti

Nejlepší slogan všech dob byl "Vychutnej svého Kozla". Lepší kampaň už těžko někdo udělá.

0 0
možnosti

Ony se umi vryt do pameti zejmena proto, ze se to vali odevsad. Rekl bych ze kvantita vitezi nad kvalitou. Sebelepsi reklama, kterou uvidite 1-2x, se do pameti moc nevryje. Napr. desiva reklama na Hamé je sna d vsude a pamatuji si prave z techto duvodu. A pusobi na mne tak, ze od hame nic neberu.

4 0
možnosti

Toto je skutečně rozsáhlé téma. Můžeme se učit od dob první republiky, např.: Až jsi černý jako bota, umyje tě mýdlo Otta.

1 0
možnosti

Teta, po špíně je veta. Jako reklama to sice nikde nebylo, ale tento výrok z "Básníků" je nezapomenutelný.:-)

0 0
možnosti

Když jsme ve čtvrťáku VŠ na propagaci měli vymyslet název pro bílé pěnivé mýdlo z Bratislavy, volila jsem "BLAVAMYL". Pan profesor řekl, že je to něco jako na Nový rok ráno... asi blééé.

0 0
možnosti

mě se líbí ty s Kohákem na jistou banku, přijdou mi vtipný a jsem u nich.

1 1
možnosti

J17a67n 45P46a40v90e30l66k55a

24. 5. 2015 18:18

Reklama opravdu funguje. Už asi 15 let jsem si nekoupil nic od Danone.

8 0
možnosti

To já je kupuji, protože obsahují bifidus. To mě přesvědčilo:-)

1 0
možnosti

Když je špína zažraná, pustíme na ni Tix. Tixi k noze. Trhej! ;-D

7 1
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti