Diskuze

Hrubky, emoce, špatný pozdrav. Vyhněte se hloupým chybám v e-mailu

E-mail je ve většině zaměstnání komunikačním prostředkem číslo jedna. S jeho častým používáním však přibývá také trapasů. Jak předejít nejčastějších chybám v elektronické poště, radí psycholog Dalibor Špok.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Vy ještě používáte e-mail a internet?" - Homer Simpson;-D

0 0
možnosti

K34a93r43e41l 39U40r51b17a82n

27. 7. 2015 16:02

A co teprve v rukou Krndy, to je mail hotová bomba.

0 0
možnosti

R61a80d65e76k 51H27o95r45a88k

25. 7. 2015 21:40

Zase okurkova co? No snad to nejak preklepem.

0 0
možnosti

J61a96n 79K51o52p57e14č46e37k

25. 7. 2015 11:31

Děkujeme soudruhu psychologovi jménem celé naší stranické organizace. Dlouho jsme všichni čekali, až se najde nějaká hlava otevřená a poradí nám. Kdo takové darmožrouty platí?

0 2
možnosti

Platíme je my váženy my. A věřte,že by za 30 000 nedělal.

0 0
možnosti

Myslím že horší je to v mobilní komunikaci, tam se člověk uklikne ještě snadněji. Málem kvůli jedné chybě hrozil rozchod. Odcházel jsem od přítelkyně a ta ode mne za chvíli dostala zprávu, něco ve smyslu "lásko, za chvíli jsem u tebe, už jsem v autobuse". Odepsala "cože???" To jsem si procházel starší zprávy, co jsem jí posílal a omylem jsem jednu odeslal znovu. Nebo kamarádce jsem psal "... půjdeme se projít" a funkce T9 tenkrát poslední slovo napsala jako "spojit"

2 0
možnosti

J91a49k47u80b 45K39o93s

24. 7. 2015 20:47

Souhlasím s jediným. Napsat adresáta až po napsání zprávy a zkontrolování příloh. Tohle se mi osvědčilo.

2 0
možnosti

Souhlasím. V případě, že na zprávu odpovídám, nebo jí přeposílám a adresáti tam už jsou,  tak nový text napíšu do wordu s kontrolou gramatiky a po editacích ho teprve kopíriju do outloocku.

0 0
možnosti

Tak debilnější článek jsem snad ještě nečetl.8-o

0 0
možnosti

Ad první bod: není lepší nepsát do pracovních mailů kraviny a vtípky? U nás se používá masivní přeposílání a odpovídání všem (ne celé firmě, ale všem v kopii samozřejmě). Kopírovat kus zprávy a zakládat novou je dle mě nesmysl, pak už by nikdo nevěděl, na co vlastně reaguje, navíc historie zpráv je důležitá. Jedna věc je odmazat, co už není aktuální, druhá vybírat jen co se hodí. To může vést k nedorozuměním.

0 0
možnosti

A při tom stačí relativně málo. Soustředit se na to, co děláme. A to, co děláme, dělat pořádně. Pro mnohé je ovšem pojem soustředit se velice abstraktní a činnosti provádějí tak, aby byly nějak hotové.

3 0
možnosti
Foto

Nejlepší slovo v emailu je "obědnávám" :-)

6 0
možnosti

Na základě Vaši nabýtky obědnávám...

4 0
možnosti