Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Internet do mobilu neobjednala, přesto za něj musela zaplatit

Jen necelý rok je Eva Vontorová zákaznicí mobilního operátora ČEZ a až donedávna byla s jeho službami spokojená. Přesně do letošního května. Tehdy jí totiž ČEZ naúčtoval poplatek 320 korun za datové služby. Jenže paní Vontorová internet v mobilu nepoužívá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J84i27ř16í 11K70u46c90h67t17a 6138575279727

Mně zase Vodafon nechce posílat faktury, pošle až výhrůžku s informací o dluhu který chce předat exekutorovi. Zaplatím - a mezitím mi zase něco naúčtují a nedají vědět co... Je to sebranka.

0/0
17.7.2015 23:06

Z72d31e81ň98k21a 45V46e79s91e40l51á 8159905947610

A co Vodafone Samoobsluha?

0/0
18.7.2015 10:43

O65n87d27ř79e77j 98S80t61a45r38o77c17h 5310583442424

Dokud za takové podloudné jednání nebudou padat statisícové pokuty pro operátora, bude to zkoušet znovu a znovu. Toto je jasný úmysl, žádné nedorozumění, takže je třeba to vymýtit. Kdyby se chtělo, šlo by to, že ano, úřade.

+1/−1
17.7.2015 9:34

L93u47k54á60š 84R50y85c40h74l97ý 5397916853647

Zkouší to lumpové zkouší, na mě to stejné zahrál T-Mobile, měnil jsem tarif na pobočce, bylo mi sděleno, že potvrzení přijde smskou, přišla jedna sms, že se ruší starý tarif, druhá že je aktivován nový a třetí tohoto stylu "aktivujeme Vám  navíc 150 MB dat s 50% ní slevou" jednak jak přišly tyto 3 sms najednou, tak jsem tuto přehlíd, jednak nebylo uvedeno 50% sleva z jaké ceny. Po měsíci přišla faktura a v ní o 75 kč více právě díky této "akční" nabídce. Tak jsem vzal fakturu, smlouvu a přifrčel na pobočku. K mému překvapení a k dobrému pro T-Mobile vše bylo asi za minutu vyřízeno, částka bude k další faktuře ponížena o těch 75 kč a 150 MB dat navíc je odstraněno.

Já čekal, že se budu handrkovat, že mne odmítnou a v tom případě jsem měl v plánu podobnou medializaci.

0/0
17.7.2015 7:55

V94l79a51d39i12m28í85r 77K49u72t90á68l46e70k 2428380242307

Hmm, jde to různým způsobem. Můj virtuální mobilní operátor (Odorik) má velké možnosti nastavení, defaultně data i roaming i premium SMS zakázané, roaming (který nejde uhlídat kreditem dokonce po explicitním podepsání, že zákazník je ochoten doplatit i přetažení kreditu do mínusu) + další vychytávka jako např. vteřinové účtování od první vteřiny. CEZ na to jde jinak. Vodafone mi neumožnil menší balíček než denní, volil jsem nohama, už u něj nejsem... Volte nohama a jděte jinam... To je lepší než si stěžovat. Hledání chvíli trvá, ale možnosti existují.

+1/0
17.7.2015 7:28

P57e97t56r 66S45o43k75o25l 8122861147781

Když si to mobil objednal, tak si to ten mobil taky zaplatí. :-P

0/0
16.7.2015 23:52

T68o87m75á79š 42N97o64v91o56t25n56ý 4260968808687

Znajíc praktiky ČEZu (od mafiánských přepadových komand až po "ano,elektřinu vám zavedeme potom, co si postavíte svůj vlastní sloup za 100 tisíc a poté ho přepíšete na nás") bych se vůbec nedivil, kdyby paní opravdu měla vypnutý datový přístup k internetu a ČEZ jí to vnutil pod záminkou "on si ty extra služby vyžádal váš chytrý mobil".

Navíc jak se  píše  v článku, smlouvu na extra služby nemůže uzavřít přístroj, ale pouze koncový zákazník (viz.NOZ). To by si pak mohly v blízké budoucnosti (Internet of Things) začít chytré ledničky, auta atd. sami nejen objednávat zboží, ale také případně uzavírat kontrakty na služby mezi sebou (a bez nás).

+2/0
16.7.2015 22:39

J25o13s25e96f 46Š83e19m44e87l17í37k 7439181620867

Jak se mohl mobil připojit ke službě, kterou má na svém ČEZ profilu deaktivovanou?

0/0
16.7.2015 22:00

J26a97n 72P70r13o12v92a65z37n44í72k 6328734410501

Neetické možná. Pokud je to podle platné smlouvy, nedá se nic dělat.

0/0
16.7.2015 20:53

M40i69r63e73k 60Z21á86v89o67d94n59ý 7532867720148

Nechápu. Když mám nějakou službu deaktivovanou, jak se k ní můžu připojit? Není právě ta deaktivace od toho, aby se k dané službě nedalo dostat?

0/0
16.7.2015 14:44

R63a56d38e69k 98H58o52l36e76c65e32k 3476860618731

Jenže celý článek je o tom, že ta paní měla celou dobu aktivovanou službu "Dnes online". Tato služba je defaltně zapnutá, pokud si nevyberete při zřizování nebo následně v samoobsluze jinak. Když se telefon připojí k internetu, strhne se 20 korun, začne běžet 24 hodin, během kterých funguje internet a člověku přijde sms o tom, že se tak stalo.

0/0
16.7.2015 15:11

O61n44d12r47e76j 67F78l43i12d74r 3385170158757

jenomze pani ji vypnoutou nemela. Situace se ma takhle:

* clovek si koupi chytry telefon, novou simku a neprecte si podminky

* na simce je aktivni volani, sms a moznost "Internetu na den", ktery se aktivuje prvnim pouzitim

* telefon mel povoleno pripojovani na datove sluzby

* telefon se pripojil, tim aktivoval "Internet na den" a pani prisla SMS a bylo nauctovano 20kc.

Jinak receno operator postupoval spravne, pani na to byla - jak sama tvrdi - mnohokrat upozornovana a to, ze neumi se svym telefonem, jaksi neni chyba operatora.

+8/−1
16.7.2015 15:16

J53a58r15o92m32í79r 25K92r13á41l 4900879424869

No, já to vidím jinak.  Člověk si koupí telefon v domnění, že bude telefonovat a posílat SMS.  Zaměstnanec operátora mu záměrně neřekne, za co vše se platí a nechá aktivované vše.  A pak čeká, až se (většinou starší) zákazník nachytá.

+2/−2
16.7.2015 18:53

P17e37t72r 98R37e93z43e25k 3504497

Ale vždyť ji upozornili 16-krát, že za to platí

+1/0
17.7.2015 10:56

L94u46k84á22š 36R93y70c50h46l60ý 5337176263537

Nevím no, já mám taky chytrý telefon a třeba právě u aktualizací, díky kterým se toto té paní pravděpodobně stalo, bylo defaultně od výrobce nastaveno, že se smí aktivovat pouze přes wi-fi nikoliv přes mobilní internet operátora

+2/0
17.7.2015 7:59

F64i81l57i67p 40T70ř55e87b35a 6913360738116

A jen tak mimochodem 800MB za 320Kč zase tak dramaticky nevýhoný balíček není.

0/−1
16.7.2015 13:54

P38e79t21r 42N37e17c64h96a85n94i12c65k19ý 7703506518800

Ve Španělsku jsem si na jejich pobočce Vodafonu byl stěžovat asi 4x. Podmínka zněla: Při dobití 5EUR a více, 100MB týdně + 100SMS zdarma po dobu 4 týdnů, jaké překvapení bylo, když kredit mizel naprosto nekontrolovatelně. Nejen že se výhoda na internet neaktivovala, ono se to přeplo do nějaké dražší minutové sazby. A když už to fungovalo, tak stejně počítadlo ukazovalo naprosto nereálně.

0/0
16.7.2015 13:43

F62i98l21i29p 44T55ř45e74b83a 6793930168206

Tedy... Jednání ČEZ mobilu je celkem jednoznačně protiprávní, ale paní Vontorová, která kvůli 320 korunám píše do novin a posílá stížnosti na ČTU, přestože byla na poplatek 16x upozorněna, bude asi také pěkné kvítko...

0/−2
16.7.2015 13:34

T91o85m61á91š 41K69u34c28h94a98ř 3607551788851

SMS upozornění neni nic. A jde o princip, protože podobně naletěla už spousta lidí, jen si to většinou nechali líbit, nebo jim to operátor na požádání vrátil.

+3/0
16.7.2015 13:40

R54a11d31e98k 15H46o53l38e36c62e81k 3936340748661

Celkem mě děsí, kolik je tu lidí, kteří si myslí, že když někdo uzavře úplně jasnou smlouvu, je protiprávní vyžadovat to, co v té smlouvě podepsal.

Co je na tom proboha protiprávní?

+2/−1
16.7.2015 13:42

F53i37l70i90p 74T12ř25e14b26a 6393790268626

Přečetl jsem si to ještě jednou, a máte pravdu. To že paní nějakou službu dříve nevyužívala neznamená, že nebyla aktivní, a tudíž nelze prohlásit, že ji operátor neoprávněně aktivoval.

+2/0
16.7.2015 13:48

J66a10r59o72m65í68r 90K72r61á79l 4880699664629

No to je mazanost operátora.  Správný přístup je ten, aktivovat jen to, co zákazník požaduje.

0/−1
16.7.2015 18:55

M59a98r20e47k 45K59u60b50r71t 8892647133

ale operátor není výrobcem telefonu, který se připojuje automaticky

+2/0
16.7.2015 22:27

P82e38t96r 14R69e34z30e90k 3714367

Jasně, takže když si koupím nový telefon, tak si budu muset nejdřív zajít do telefonní budky a aktivovat si telefonní hovory a SMS. Pak až budu moct ostatní věci řešit přes infolinku přímo v mobilu. Fakt výborný návrh.

+1/0
17.7.2015 11:00

A13l19e37n65a 83K93o91ř57a80l31k18o49v65á 2159166912430

Mám stejnou zkušenost s Vodafone. Aktivace nevyžádané služby jsem se všimla. Když jsem zavolala na technickou podporu, řekli mi, že to lze zrušit pouze osobně! Následující den jsem šla na pobočku, chtěli po mně heslo, řekla jsem , že žádné nemám, tak se se mnou odmítli bavit. Nakonec internet do mobilu zrušili,

ale za ten jeden den mi peníze nevrátili. Operátoři jednají stejně jako "šmejdi".

+3/−2
16.7.2015 12:48

R66a11d25e37k 68H17o61l84e61c74e57k 3196630488741

Zajímavé je, jak lidé zobecňují. Protože Vodafone vás podrazil, myslíte si, že ten ČEZ mobil tu paní podrazil taky. Jenže to je úplně jiný případ. Nic jí neaktivovali, měla to aktivní od začátku, jen o tom pravděpobně nevěděla.

Osobně mám na mobilu třeba funkci, která pozná, co je to za písničku, která teď hraje třeba v rádiu. Nikde ale nepíší, že se to připojuje k internetu, kam odesílá vzorek k porovnání. Takže člověk použije takovou funkci a pak se nestačí divit. Ale je to chyba operátora?

+2/0
16.7.2015 12:53

T90o33m95á11š 19K79u74c65h58a24ř 3187431948431

"Nic jí neaktivovali, měla to aktivní od začátku, jen o tom pravděpobně nevěděla." Ale z jejího pohledu je to totéž. Něco fungovalo jak má a najednou chtějí peníze za něco, co nechtěla. Ten postoj je zcela pochopitelný. Operátorovi je jedno, že data si vzal systém o kterém ona nic neví, ona zase nechápe proč by měla platit za "internet", když na internetu osobně vůbec nebyla. A já jí docela fandím, že nesklopila hlavu jako ostatní ovce, protože přepokládat, že mobil bere data i bez toho, že otevře prohlížeč nepatří mezi samozřejmé vědomosti. Pokud jí operátor prodal nějaké služby, měl jí také vysvětlit, jak fungují a jaká jsou rizika.

+1/−1
16.7.2015 13:04

R72a91d96e77k 89H63o88l55e97c43e11k 3746790328291

Mám vydanou bankovní kartu, s kterou neplatím a banka po mě žádné peníze nechce. Jaké je mé překvapení, že když s ní zaplatím, není to jako dosud, tedy, že banka po mně nic nechce, ale najednou si drze strhne mé peníze.

Vaše nápady, že jí měl operátor vysvětlit, jak fungují služby, které si objednala je z říše snů. Vážně si myslíte, že vám operátor má vysvětlovat, že když vytočíte číslo a druhá strana to zvedne, že za hovor platíte? Není to spíš váš problém? Auto mi taky prodají a nemusím na něj mít řidičák.

+4/−1
16.7.2015 13:12

T44o47m27á81š 42K57u41c19h15a81ř 3637901448661

Zase špatně. Ta karta se nepoužila sama bez vašeho vědomí. A co se týká "školení", tak to že za Uskutečnění hovoru se platí už ví všichni 100 let, proto vás na to operátor upozorňovat nemusí. To se ani trochu nedá srovnat se všeobecném povědomí o mobilních datech. 

A přirovnání k autu je taky nesmysl, to je právě přirovnatelné ke koupi samotného mobilu, tam je prodejci logicky jedno, co s ním provedete. Bavíme se o operátorovi, který poskytuje nějaké služby a s těmi službami by vás měl seznámit tak, abyste to pochopil.

0/−1
16.7.2015 13:24

R23a60d73e66k 50H87o81l59e41c73e84k 3856440358611

Ten mobil se ale taky nepřipojuje bez vašeho vědomí. Vědomě jste si ho koupil a vědomě jste si k němu pořídil datový tarif. Vážně nevím, co na tom nechápete.

Kdo to neumí pochopit, může telefonovat z telefonní budky, to mu bude možná bližší a nehrozí, že by mu budka naúčtovala něco jiného, než hovor.

+2/0
16.7.2015 13:34

P98e43t98r 52N46e24c76h90a61n62i84c40k82ý 7903946358710

Jenže ona si k tomu mobilu "pořídila" datový tarif nevědomě. Při pořizování služby by opravdu všechno mělo být neaktivní a uživatel by si sám měl zvolit co aktivuje.

+2/−1
16.7.2015 13:46

R54a88d83e82k 37H18o38l43e46c83e15k 3526960568221

Viděl jste někdy, jak ten ČEZ mobil na internetu vypadá? Tam si člověk opravdu vybere, přesně co chce. Velkými písmeny se tam dovíte to nejnutnější, vyberete si, jestli si dáte nějaký balíček na volání, nějaký balíček na smsky, nějaký balíček na data. Dozvíte se tam, že internetový balíček "Dnes online" se aktivuje připojením k internetu.

Vážně to není něco, kde by člověk přehlédl to, co je napsané malým písmem na 10 straně.

Pokud by si měl člověk aktivovat to, co potřebuje, nešlo by z toho telefonu volat, protože někdo ho potřebuje jen na smsky či jen na data. SIMka ČEZ mobilu bývá často dávána do různých zabezpečovacích zařízení, protože je asi jediná na trhu, která dokáže posílat smsky zadarmo a přitom neplatit žádný měsíční paušál.

+1/0
16.7.2015 13:56

P16e56t16r 48N63e48c96h51a46n68i21c14k65ý 7563986678450

Pak už je prostě hloupá, což ignorace 16 SMS už je na pováženou

0/0
16.7.2015 13:57

T47o22m40á55š 50K78u71c35h69a18ř 3107391708471

Telefon se připojuje bez vašeho vědomí a zásahu a že si paní vědomě koupila datový tarif asi nebude pravda, prostě operátor data automaticky aktivuje každému, takže jen nový mobil zapnete, stáhne si data a operátor vám automaticky aktivuje placený balíček. A v tom vidím problém. Data se aktivují a přenáší bez souhlasu a vědomí uživatele.

+1/−1
16.7.2015 13:49

Z64d15e71ň34k36a 84V56e71s33e56l46á 8479235257130

Mám zkušenost právě opačnou. Najednou mi přišla SMS, že jsem si aktivovala Internet na den (nebo jak se to jmenuje). Protože se evidentně jednalo o nějakou chybu, šla jsem na pobočku, kde mi to okamžitě zase zrušili a nechtěli pak ani korunu. A jestli jste u Vodafone, tak musíte mít heslo, které po Vás mj. chtěli i při tom hovoru s technickou podporou, ne?

0/0
18.7.2015 10:48

M72o86n47i26k68a 15R83o25l66l65o76v43á 5233922406965

Je to tak 10 let,možná o chlup dal.Synovi jsem zaplatila pausal u T-mobilu,100 SMS,50 min.volání,k tomu 3 hry zdarma.Syn si hry pochopitelně stáhnul,za měsíc přišla faktura o 1400 Kč vyšší než byl pausal,s tím,ze do volání i SMS se v poho vesel a na info lince jen blekotali.Pipka na ústředí mi sdělila,ze hra je zdarma,ale ne stahování,což neměli uvedené ani ve "smluvních podmínkách" respektive,ani ta pipka to nenašla.Po ujištění,ze záležitost postupují médiím mi přišla SMS,ze jako Verne zákazníci mi dluh odpousteji;-D.Bohužel je doba,ze se člověk musí hádat,aby neplatil víc než musí.

+1/0
16.7.2015 12:19

P21a74v30e56l 97Š92e32b71e81s88t75a 4882838195138

Já to tvrdím furt, že k pořízení smartphonu a mobilních služeb by někteří jedinci měli dělat IQ testy. Pak by snad ubyly reakce typu: Nevěděl jsem, Nečetl jsem...

+1/−5
16.7.2015 11:08

T64o56m31á96š 31K61u23c11h42a79ř 3897151678581

Můžete mít IQ 200 a nebude vám to bez zkušeností v tomto případě nic platné. Samotné IQ vám nestačí k tomu, abyste věděl, že systém a programy si na pozadí berou data, aniž byste něco povolil. Naopak s nižším IQ to přijmete jako fakt, kdežto s vyšším IQ můžete mít  problém tuto nelogičnost vstřebat. Koukněte na odpověď pana Holečka o vlákno níže, který to tu jistě přečetl, má 36 000 komentářů, nejspíš nemá IQ 60 a přesto k mobilním datům napíše "Ale ono se jich to opravdu netýká, když z mobilu na internet nechodí. " :-P

Trochu s vámi budu souhlasit, operátor by mohl aktivovat tyto placené služby až poté, co se ujistí, že dotyčný ví, co jsou to mobilní data a ví jak s nimi zacházet. A že ví, že mobil defaultně data stále spotřebovává, že je umí vypnout, že ví co je to MB a že jen aktualizace systému vezme 200MB,což je mnohem více než balíček "neomezeného " internetu 50 MB na den, kolik dat potřebuje Youtube. Atd atd.. Ale je toho docela dost na běžného uživatele, nemyslíte?  ;-)

Co bych tedy viděl jako optimální? Defaultně u operátora data zakázána. Jen uživatel, který o ně výslově požádá, protože ví co chce si je aktivuje. Toto bude spoustě lidí co chtějí jen telefonovat vyhovovat. Pak jsou tu lidé bez zkušeností, kteří jsou potencionálními platiči dat, ale netuší jaká je cena a datová náročnost systému, programů, emailu, surfování, Youtube, internetové TV. Těm by měl někdo vysvětlit, co ta sranda stojí a jestli potřebují 100MB, nebo 3GB měsíčně. Jenže toto v zájmu operátora není snížit si zisky o 10..20%. Pro něho je přínosnější ovce, která několikrát za měsíc aktivuje nevýhodný balíček. Pro oerátora je výhodnější zmatený a naštvaný více platící zákazník, než méně platící zákazník spokojený, že platí jen to,  co opravdu využívá.

+2/−1
16.7.2015 11:43

R51a43d77e92k 58H34o71l92e67c15e79k 3636740438791

Když data defaultně zakážete, objeví se jiná paní, co si bude stěžovat, že díky neaktivním datům se nemůže připojit do internetové samoobsluhy, aby si aktivovala či deaktivovala jiné služby.

A nezobecňujte to na všechny operátory. ČEZ mobil má zrovna tohle řešené úplně jasně a přehledně. Naklikáte si, jaké balíčky chcete nebo nechcete. Pokud to uživatel při podpisu smlouvy nechápe, opravdu by neměl raději mobil ani internet používat.

+1/−1
16.7.2015 12:00

T39o94m40á57š 62K21u85c91h95a19ř 3447971728871

Člověk, který využívá internetovou samoobsluhu nejspíš nebude patřit do ohrožené skupiny analfabetů. Ten uýž jakýsi přehled má a může se rozhodnut  data povolit.

Navíc pro operátora není problém zpřístupnit všem jen internetovou samoobsluhu.

0/0
16.7.2015 12:38

R76a18d86e64k 23H40o54l97e94c35e83k 3406710878251

A jak se tedy k ČEZ mobilu dostane? ČEZ mobil se nide v krámě neprodává, člověk si ho musí aktivně objednat. A řekl bych, že k ČEZ mobilu jdou většinou jen lidé, kteří chápou výhody, které nabízí - smskování ve vlastní síti zdarma a levné volání a sms na smlouvu, u které operátorovi nevadí, že váš měsíční účet je nula.

0/0
16.7.2015 12:42

T26o66m86á78š 31K13u83c58h57a15ř 3467641518801

Pořád nechápu vaši logiku, že pokud je paní u ČEZ, tak to automaticky znamená, že ví jak fungují mobilní data a že tedy tomu musela rozumět při podpisu smlouvy. Pokud bych vzal například svoji rodinu, tedy všechny generace od 15 do 79 let, tak 70% nemá ani tucha, jak to funguje a kolik to stojí. Zbytek jen tuší.

0/0
16.7.2015 15:31

R83a23d36e97k 15H90o95l92e98c60e13k 3346400988151

A jak přesně podle vás tu SIMku od ČEZu dostala? Nikde se neprodává. Musí si ji aktivně objednat. Nestačí si ji někde hodit do košíku a je to. Proto předpokládám, že ten, kdo má ČEZ mobil, nemůže být úplně vypatlaný, když dokáže přejít takto k alternativnímu operátorovi.

0/0
16.7.2015 15:47

T72o31m49á96š 75Ž79i51t57n28ý 6511830911581

K tomu slouží návod

0/0
16.7.2015 12:10

T38o58m75á74š 13K26u21c21h57a41ř 3667961288331

Návod k čemu, k mobilu? Tam se píše, že účování dat závisí na konkrétní destinaci a operátorovi a že to může stát peníze. Tedy nic konkrétního. Navíc proč by měla babka, co chce jen telefonovat studovat tuto část návodu, které stejně nerozumí?

+1/−2
16.7.2015 12:41

P67a35v74e95l 71Š84e52b84e83s96t66a 4752118415658

A proč si babka, která chce jen telefonovat, pořizuje smartphone? Aby mohla před dalšíma babkama machrovat před samoobsluhou? A když něčemu nerozumím, tak se zeptám, nejlépe tam, kde se ten foun kupoval. Nebo i za tohle může operátor?

+1/−3
16.7.2015 13:09

T17o55m30á97š 47K63u49c84h38a31ř 3237861938251

A proč by neměla babka chtít mobil s velkým didplejem a slušným foťákem. Když přijde do obchodu, myslíte, že jí prodavač doporučí foun za 800, nebo za 5000. Navíct tady se zřejmě jedná o paní středního věku, takže ano, záleží jí na tom, co vytáhne před kámoškou z kabelky, stejně jako 90% lidí. Nemá snad na to právo?

+1/−1
16.7.2015 13:32

P88a81v10e56l 55Š82e31b52e55s21t17a 4162538745788

Má, ale ať se pak nediví, že to dělá něco, o čem si myslí, že to dělat nebude...

+1/0
16.7.2015 13:45

P18a37v25e79l 55Š49e85b45e98s80t68a 4272508465738

IQ by mělo stačit alespoň k tomu, aby neignorovala SMS, které dostala. Přijde první - nevím, co s tím, tak řeším a nenechám to plavat. To je přesně ono, Nečetl jsem, Nevěděl jsem, Myslel jsem si...

+5/0
16.7.2015 12:14

T57o96m58á68š 93K24u66c29h54a58ř 3437631988181

Vzhledem k tomu, o jak nízkou částku se jedná, tak až tak dlouho ty sms neignorovala. Jen prostě nechce platit něco, o čem se domnívá, že si neobjednala a nepoužila.

+1/0
16.7.2015 12:43





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že metodiky bank při schvalování úvěrů se značně liší a jeho schválení ze značně individuální?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.