Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Internet do mobilu neobjednala, přesto za něj musela zaplatit

Jen necelý rok je Eva Vontorová zákaznicí mobilního operátora ČEZ a až donedávna byla s jeho službami spokojená. Přesně do letošního května. Tehdy jí totiž ČEZ naúčtoval poplatek 320 korun za datové služby. Jenže paní Vontorová internet v mobilu nepoužívá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J26i66ř18í 25K20u81c36h94t76a 6858965859427

Mně zase Vodafon nechce posílat faktury, pošle až výhrůžku s informací o dluhu který chce předat exekutorovi. Zaplatím - a mezitím mi zase něco naúčtují a nedají vědět co... Je to sebranka.

0/0
17.7.2015 23:06

Z56d31e92ň41k49a 84V86e42s47e40l92á 8519395607750

A co Vodafone Samoobsluha?

0/0
18.7.2015 10:43

O52n16d91ř35e72j 89S35t95a88r77o91c86h 5600743982264

Dokud za takové podloudné jednání nebudou padat statisícové pokuty pro operátora, bude to zkoušet znovu a znovu. Toto je jasný úmysl, žádné nedorozumění, takže je třeba to vymýtit. Kdyby se chtělo, šlo by to, že ano, úřade.

+1/−1
17.7.2015 9:34

L26u24k77á62š 40R22y49c85h25l65ý 5307326253777

Zkouší to lumpové zkouší, na mě to stejné zahrál T-Mobile, měnil jsem tarif na pobočce, bylo mi sděleno, že potvrzení přijde smskou, přišla jedna sms, že se ruší starý tarif, druhá že je aktivován nový a třetí tohoto stylu "aktivujeme Vám  navíc 150 MB dat s 50% ní slevou" jednak jak přišly tyto 3 sms najednou, tak jsem tuto přehlíd, jednak nebylo uvedeno 50% sleva z jaké ceny. Po měsíci přišla faktura a v ní o 75 kč více právě díky této "akční" nabídce. Tak jsem vzal fakturu, smlouvu a přifrčel na pobočku. K mému překvapení a k dobrému pro T-Mobile vše bylo asi za minutu vyřízeno, částka bude k další faktuře ponížena o těch 75 kč a 150 MB dat navíc je odstraněno.

Já čekal, že se budu handrkovat, že mne odmítnou a v tom případě jsem měl v plánu podobnou medializaci.

0/0
17.7.2015 7:55

V64l44a38d30i12m50í23r 16K60u45t67á52l10e53k 2888190862257

Hmm, jde to různým způsobem. Můj virtuální mobilní operátor (Odorik) má velké možnosti nastavení, defaultně data i roaming i premium SMS zakázané, roaming (který nejde uhlídat kreditem dokonce po explicitním podepsání, že zákazník je ochoten doplatit i přetažení kreditu do mínusu) + další vychytávka jako např. vteřinové účtování od první vteřiny. CEZ na to jde jinak. Vodafone mi neumožnil menší balíček než denní, volil jsem nohama, už u něj nejsem... Volte nohama a jděte jinam... To je lepší než si stěžovat. Hledání chvíli trvá, ale možnosti existují.

+1/0
17.7.2015 7:28

P30e25t24r 87S97o47k35o66l 8892361147491

Když si to mobil objednal, tak si to ten mobil taky zaplatí. :-P

0/0
16.7.2015 23:52

T73o56m40á53š 49N71o84v19o61t92n65ý 4800568358617

Znajíc praktiky ČEZu (od mafiánských přepadových komand až po "ano,elektřinu vám zavedeme potom, co si postavíte svůj vlastní sloup za 100 tisíc a poté ho přepíšete na nás") bych se vůbec nedivil, kdyby paní opravdu měla vypnutý datový přístup k internetu a ČEZ jí to vnutil pod záminkou "on si ty extra služby vyžádal váš chytrý mobil".

Navíc jak se  píše  v článku, smlouvu na extra služby nemůže uzavřít přístroj, ale pouze koncový zákazník (viz.NOZ). To by si pak mohly v blízké budoucnosti (Internet of Things) začít chytré ledničky, auta atd. sami nejen objednávat zboží, ale také případně uzavírat kontrakty na služby mezi sebou (a bez nás).

+2/0
16.7.2015 22:39

J86o32s40e98f 98Š44e14m17e37l79í26k 7199711390757

Jak se mohl mobil připojit ke službě, kterou má na svém ČEZ profilu deaktivovanou?

0/0
16.7.2015 22:00

J46a72n 41P13r14o23v13a37z68n79í57k 6928594490681

Neetické možná. Pokud je to podle platné smlouvy, nedá se nic dělat.

0/0
16.7.2015 20:53

M88i35r21e25k 94Z66á89v90o98d41n46ý 7762247440768

Nechápu. Když mám nějakou službu deaktivovanou, jak se k ní můžu připojit? Není právě ta deaktivace od toho, aby se k dané službě nedalo dostat?

0/0
16.7.2015 14:44

R42a19d71e87k 60H61o75l43e31c34e27k 3516810158491

Jenže celý článek je o tom, že ta paní měla celou dobu aktivovanou službu "Dnes online". Tato služba je defaltně zapnutá, pokud si nevyberete při zřizování nebo následně v samoobsluze jinak. Když se telefon připojí k internetu, strhne se 20 korun, začne běžet 24 hodin, během kterých funguje internet a člověku přijde sms o tom, že se tak stalo.

0/0
16.7.2015 15:11

O45n28d11r67e11j 23F15l48i83d46r 3415930368897

jenomze pani ji vypnoutou nemela. Situace se ma takhle:

* clovek si koupi chytry telefon, novou simku a neprecte si podminky

* na simce je aktivni volani, sms a moznost "Internetu na den", ktery se aktivuje prvnim pouzitim

* telefon mel povoleno pripojovani na datove sluzby

* telefon se pripojil, tim aktivoval "Internet na den" a pani prisla SMS a bylo nauctovano 20kc.

Jinak receno operator postupoval spravne, pani na to byla - jak sama tvrdi - mnohokrat upozornovana a to, ze neumi se svym telefonem, jaksi neni chyba operatora.

+8/−1
16.7.2015 15:16

J77a36r94o59m18í69r 42K96r72á34l 4670119924739

No, já to vidím jinak.  Člověk si koupí telefon v domnění, že bude telefonovat a posílat SMS.  Zaměstnanec operátora mu záměrně neřekne, za co vše se platí a nechá aktivované vše.  A pak čeká, až se (většinou starší) zákazník nachytá.

+2/−2
16.7.2015 18:53

P22e60t50r 94R63e23z45e18k 3234307

Ale vždyť ji upozornili 16-krát, že za to platí

+1/0
17.7.2015 10:56

L71u92k34á35š 55R65y35c84h64l94ý 5387676433217

Nevím no, já mám taky chytrý telefon a třeba právě u aktualizací, díky kterým se toto té paní pravděpodobně stalo, bylo defaultně od výrobce nastaveno, že se smí aktivovat pouze přes wi-fi nikoliv přes mobilní internet operátora

+2/0
17.7.2015 7:59

F72i51l31i20p 60T98ř73e37b11a 6543970878816

A jen tak mimochodem 800MB za 320Kč zase tak dramaticky nevýhoný balíček není.

0/−1
16.7.2015 13:54

P28e58t27r 76N56e64c11h34a81n23i75c71k86ý 7683716718350

Ve Španělsku jsem si na jejich pobočce Vodafonu byl stěžovat asi 4x. Podmínka zněla: Při dobití 5EUR a více, 100MB týdně + 100SMS zdarma po dobu 4 týdnů, jaké překvapení bylo, když kredit mizel naprosto nekontrolovatelně. Nejen že se výhoda na internet neaktivovala, ono se to přeplo do nějaké dražší minutové sazby. A když už to fungovalo, tak stejně počítadlo ukazovalo naprosto nereálně.

0/0
16.7.2015 13:43

F39i10l86i97p 73T52ř62e45b44a 6853290278946

Tedy... Jednání ČEZ mobilu je celkem jednoznačně protiprávní, ale paní Vontorová, která kvůli 320 korunám píše do novin a posílá stížnosti na ČTU, přestože byla na poplatek 16x upozorněna, bude asi také pěkné kvítko...

0/−2
16.7.2015 13:34

T45o52m37á17š 18K18u18c40h37a43ř 3607971968791

SMS upozornění neni nic. A jde o princip, protože podobně naletěla už spousta lidí, jen si to většinou nechali líbit, nebo jim to operátor na požádání vrátil.

+3/0
16.7.2015 13:40

R43a50d87e36k 48H96o10l66e98c24e39k 3646220828901

Celkem mě děsí, kolik je tu lidí, kteří si myslí, že když někdo uzavře úplně jasnou smlouvu, je protiprávní vyžadovat to, co v té smlouvě podepsal.

Co je na tom proboha protiprávní?

+2/−1
16.7.2015 13:42

F36i46l15i87p 39T84ř67e63b78a 6603410448916

Přečetl jsem si to ještě jednou, a máte pravdu. To že paní nějakou službu dříve nevyužívala neznamená, že nebyla aktivní, a tudíž nelze prohlásit, že ji operátor neoprávněně aktivoval.

+2/0
16.7.2015 13:48

J77a12r88o27m39í11r 73K18r94á87l 4290599944319

No to je mazanost operátora.  Správný přístup je ten, aktivovat jen to, co zákazník požaduje.

0/−1
16.7.2015 18:55

M23a72r94e35k 27K80u92b31r54t 8312227393

ale operátor není výrobcem telefonu, který se připojuje automaticky

+2/0
16.7.2015 22:27

P26e64t89r 56R91e56z28e96k 3774817

Jasně, takže když si koupím nový telefon, tak si budu muset nejdřív zajít do telefonní budky a aktivovat si telefonní hovory a SMS. Pak až budu moct ostatní věci řešit přes infolinku přímo v mobilu. Fakt výborný návrh.

+1/0
17.7.2015 11:00

A84l37e89n13a 86K12o16ř86a19l66k25o22v71á 2379606782470

Mám stejnou zkušenost s Vodafone. Aktivace nevyžádané služby jsem se všimla. Když jsem zavolala na technickou podporu, řekli mi, že to lze zrušit pouze osobně! Následující den jsem šla na pobočku, chtěli po mně heslo, řekla jsem , že žádné nemám, tak se se mnou odmítli bavit. Nakonec internet do mobilu zrušili,

ale za ten jeden den mi peníze nevrátili. Operátoři jednají stejně jako "šmejdi".

+3/−2
16.7.2015 12:48

R23a46d56e89k 59H10o73l21e27c26e48k 3686320818231

Zajímavé je, jak lidé zobecňují. Protože Vodafone vás podrazil, myslíte si, že ten ČEZ mobil tu paní podrazil taky. Jenže to je úplně jiný případ. Nic jí neaktivovali, měla to aktivní od začátku, jen o tom pravděpobně nevěděla.

Osobně mám na mobilu třeba funkci, která pozná, co je to za písničku, která teď hraje třeba v rádiu. Nikde ale nepíší, že se to připojuje k internetu, kam odesílá vzorek k porovnání. Takže člověk použije takovou funkci a pak se nestačí divit. Ale je to chyba operátora?

+2/0
16.7.2015 12:53

T46o85m81á90š 48K25u74c16h21a87ř 3157981668871

"Nic jí neaktivovali, měla to aktivní od začátku, jen o tom pravděpobně nevěděla." Ale z jejího pohledu je to totéž. Něco fungovalo jak má a najednou chtějí peníze za něco, co nechtěla. Ten postoj je zcela pochopitelný. Operátorovi je jedno, že data si vzal systém o kterém ona nic neví, ona zase nechápe proč by měla platit za "internet", když na internetu osobně vůbec nebyla. A já jí docela fandím, že nesklopila hlavu jako ostatní ovce, protože přepokládat, že mobil bere data i bez toho, že otevře prohlížeč nepatří mezi samozřejmé vědomosti. Pokud jí operátor prodal nějaké služby, měl jí také vysvětlit, jak fungují a jaká jsou rizika.

+1/−1
16.7.2015 13:04

R14a20d18e77k 19H71o16l28e80c20e25k 3726850478421

Mám vydanou bankovní kartu, s kterou neplatím a banka po mě žádné peníze nechce. Jaké je mé překvapení, že když s ní zaplatím, není to jako dosud, tedy, že banka po mně nic nechce, ale najednou si drze strhne mé peníze.

Vaše nápady, že jí měl operátor vysvětlit, jak fungují služby, které si objednala je z říše snů. Vážně si myslíte, že vám operátor má vysvětlovat, že když vytočíte číslo a druhá strana to zvedne, že za hovor platíte? Není to spíš váš problém? Auto mi taky prodají a nemusím na něj mít řidičák.

+4/−1
16.7.2015 13:12

T83o15m95á30š 39K40u80c88h44a14ř 3417111588501

Zase špatně. Ta karta se nepoužila sama bez vašeho vědomí. A co se týká "školení", tak to že za Uskutečnění hovoru se platí už ví všichni 100 let, proto vás na to operátor upozorňovat nemusí. To se ani trochu nedá srovnat se všeobecném povědomí o mobilních datech. 

A přirovnání k autu je taky nesmysl, to je právě přirovnatelné ke koupi samotného mobilu, tam je prodejci logicky jedno, co s ním provedete. Bavíme se o operátorovi, který poskytuje nějaké služby a s těmi službami by vás měl seznámit tak, abyste to pochopil.

0/−1
16.7.2015 13:24

R89a91d22e69k 10H18o48l38e96c25e63k 3426350698191

Ten mobil se ale taky nepřipojuje bez vašeho vědomí. Vědomě jste si ho koupil a vědomě jste si k němu pořídil datový tarif. Vážně nevím, co na tom nechápete.

Kdo to neumí pochopit, může telefonovat z telefonní budky, to mu bude možná bližší a nehrozí, že by mu budka naúčtovala něco jiného, než hovor.

+2/0
16.7.2015 13:34

P15e10t81r 89N10e25c67h75a68n85i97c68k16ý 7763756608310

Jenže ona si k tomu mobilu "pořídila" datový tarif nevědomě. Při pořizování služby by opravdu všechno mělo být neaktivní a uživatel by si sám měl zvolit co aktivuje.

+2/−1
16.7.2015 13:46

R26a35d67e50k 24H63o47l18e45c68e50k 3626930698301

Viděl jste někdy, jak ten ČEZ mobil na internetu vypadá? Tam si člověk opravdu vybere, přesně co chce. Velkými písmeny se tam dovíte to nejnutnější, vyberete si, jestli si dáte nějaký balíček na volání, nějaký balíček na smsky, nějaký balíček na data. Dozvíte se tam, že internetový balíček "Dnes online" se aktivuje připojením k internetu.

Vážně to není něco, kde by člověk přehlédl to, co je napsané malým písmem na 10 straně.

Pokud by si měl člověk aktivovat to, co potřebuje, nešlo by z toho telefonu volat, protože někdo ho potřebuje jen na smsky či jen na data. SIMka ČEZ mobilu bývá často dávána do různých zabezpečovacích zařízení, protože je asi jediná na trhu, která dokáže posílat smsky zadarmo a přitom neplatit žádný měsíční paušál.

+1/0
16.7.2015 13:56

P74e88t62r 23N40e85c90h74a30n16i23c11k92ý 7413716768750

Pak už je prostě hloupá, což ignorace 16 SMS už je na pováženou

0/0
16.7.2015 13:57

T98o37m73á84š 54K54u67c90h46a31ř 3597611728151

Telefon se připojuje bez vašeho vědomí a zásahu a že si paní vědomě koupila datový tarif asi nebude pravda, prostě operátor data automaticky aktivuje každému, takže jen nový mobil zapnete, stáhne si data a operátor vám automaticky aktivuje placený balíček. A v tom vidím problém. Data se aktivují a přenáší bez souhlasu a vědomí uživatele.

+1/−1
16.7.2015 13:49

Z47d20e19ň16k91a 46V89e69s56e94l29á 8549495307320

Mám zkušenost právě opačnou. Najednou mi přišla SMS, že jsem si aktivovala Internet na den (nebo jak se to jmenuje). Protože se evidentně jednalo o nějakou chybu, šla jsem na pobočku, kde mi to okamžitě zase zrušili a nechtěli pak ani korunu. A jestli jste u Vodafone, tak musíte mít heslo, které po Vás mj. chtěli i při tom hovoru s technickou podporou, ne?

0/0
18.7.2015 10:48

M74o41n68i68k22a 87R19o24l75l17o97v25á 5913802336275

Je to tak 10 let,možná o chlup dal.Synovi jsem zaplatila pausal u T-mobilu,100 SMS,50 min.volání,k tomu 3 hry zdarma.Syn si hry pochopitelně stáhnul,za měsíc přišla faktura o 1400 Kč vyšší než byl pausal,s tím,ze do volání i SMS se v poho vesel a na info lince jen blekotali.Pipka na ústředí mi sdělila,ze hra je zdarma,ale ne stahování,což neměli uvedené ani ve "smluvních podmínkách" respektive,ani ta pipka to nenašla.Po ujištění,ze záležitost postupují médiím mi přišla SMS,ze jako Verne zákazníci mi dluh odpousteji;-D.Bohužel je doba,ze se člověk musí hádat,aby neplatil víc než musí.

+1/0
16.7.2015 12:19

P68a82v94e14l 93Š11e93b81e17s28t13a 4182298455338

Já to tvrdím furt, že k pořízení smartphonu a mobilních služeb by někteří jedinci měli dělat IQ testy. Pak by snad ubyly reakce typu: Nevěděl jsem, Nečetl jsem...

+1/−5
16.7.2015 11:08

T31o91m59á76š 61K46u73c62h90a71ř 3137211908101

Můžete mít IQ 200 a nebude vám to bez zkušeností v tomto případě nic platné. Samotné IQ vám nestačí k tomu, abyste věděl, že systém a programy si na pozadí berou data, aniž byste něco povolil. Naopak s nižším IQ to přijmete jako fakt, kdežto s vyšším IQ můžete mít  problém tuto nelogičnost vstřebat. Koukněte na odpověď pana Holečka o vlákno níže, který to tu jistě přečetl, má 36 000 komentářů, nejspíš nemá IQ 60 a přesto k mobilním datům napíše "Ale ono se jich to opravdu netýká, když z mobilu na internet nechodí. " :-P

Trochu s vámi budu souhlasit, operátor by mohl aktivovat tyto placené služby až poté, co se ujistí, že dotyčný ví, co jsou to mobilní data a ví jak s nimi zacházet. A že ví, že mobil defaultně data stále spotřebovává, že je umí vypnout, že ví co je to MB a že jen aktualizace systému vezme 200MB,což je mnohem více než balíček "neomezeného " internetu 50 MB na den, kolik dat potřebuje Youtube. Atd atd.. Ale je toho docela dost na běžného uživatele, nemyslíte?  ;-)

Co bych tedy viděl jako optimální? Defaultně u operátora data zakázána. Jen uživatel, který o ně výslově požádá, protože ví co chce si je aktivuje. Toto bude spoustě lidí co chtějí jen telefonovat vyhovovat. Pak jsou tu lidé bez zkušeností, kteří jsou potencionálními platiči dat, ale netuší jaká je cena a datová náročnost systému, programů, emailu, surfování, Youtube, internetové TV. Těm by měl někdo vysvětlit, co ta sranda stojí a jestli potřebují 100MB, nebo 3GB měsíčně. Jenže toto v zájmu operátora není snížit si zisky o 10..20%. Pro něho je přínosnější ovce, která několikrát za měsíc aktivuje nevýhodný balíček. Pro oerátora je výhodnější zmatený a naštvaný více platící zákazník, než méně platící zákazník spokojený, že platí jen to,  co opravdu využívá.

+2/−1
16.7.2015 11:43

R64a65d51e86k 22H34o49l54e29c37e92k 3346500658141

Když data defaultně zakážete, objeví se jiná paní, co si bude stěžovat, že díky neaktivním datům se nemůže připojit do internetové samoobsluhy, aby si aktivovala či deaktivovala jiné služby.

A nezobecňujte to na všechny operátory. ČEZ mobil má zrovna tohle řešené úplně jasně a přehledně. Naklikáte si, jaké balíčky chcete nebo nechcete. Pokud to uživatel při podpisu smlouvy nechápe, opravdu by neměl raději mobil ani internet používat.

+1/−1
16.7.2015 12:00

T68o73m89á53š 24K47u47c40h44a59ř 3647761208911

Člověk, který využívá internetovou samoobsluhu nejspíš nebude patřit do ohrožené skupiny analfabetů. Ten uýž jakýsi přehled má a může se rozhodnut  data povolit.

Navíc pro operátora není problém zpřístupnit všem jen internetovou samoobsluhu.

0/0
16.7.2015 12:38

R92a13d10e39k 25H64o40l90e83c78e89k 3136930988351

A jak se tedy k ČEZ mobilu dostane? ČEZ mobil se nide v krámě neprodává, člověk si ho musí aktivně objednat. A řekl bych, že k ČEZ mobilu jdou většinou jen lidé, kteří chápou výhody, které nabízí - smskování ve vlastní síti zdarma a levné volání a sms na smlouvu, u které operátorovi nevadí, že váš měsíční účet je nula.

0/0
16.7.2015 12:42

T36o95m41á14š 88K10u27c87h72a53ř 3697301168861

Pořád nechápu vaši logiku, že pokud je paní u ČEZ, tak to automaticky znamená, že ví jak fungují mobilní data a že tedy tomu musela rozumět při podpisu smlouvy. Pokud bych vzal například svoji rodinu, tedy všechny generace od 15 do 79 let, tak 70% nemá ani tucha, jak to funguje a kolik to stojí. Zbytek jen tuší.

0/0
16.7.2015 15:31

R20a11d41e56k 50H29o97l76e69c19e74k 3306880828851

A jak přesně podle vás tu SIMku od ČEZu dostala? Nikde se neprodává. Musí si ji aktivně objednat. Nestačí si ji někde hodit do košíku a je to. Proto předpokládám, že ten, kdo má ČEZ mobil, nemůže být úplně vypatlaný, když dokáže přejít takto k alternativnímu operátorovi.

0/0
16.7.2015 15:47

T59o25m22á20š 44Ž12i54t75n76ý 6921130291591

K tomu slouží návod

0/0
16.7.2015 12:10

T40o18m19á76š 30K88u51c31h49a83ř 3947321658271

Návod k čemu, k mobilu? Tam se píše, že účování dat závisí na konkrétní destinaci a operátorovi a že to může stát peníze. Tedy nic konkrétního. Navíc proč by měla babka, co chce jen telefonovat studovat tuto část návodu, které stejně nerozumí?

+1/−2
16.7.2015 12:41

P31a21v24e15l 23Š66e72b59e42s35t28a 4602218425188

A proč si babka, která chce jen telefonovat, pořizuje smartphone? Aby mohla před dalšíma babkama machrovat před samoobsluhou? A když něčemu nerozumím, tak se zeptám, nejlépe tam, kde se ten foun kupoval. Nebo i za tohle může operátor?

+1/−3
16.7.2015 13:09

T38o36m89á87š 89K67u91c87h84a77ř 3667431128641

A proč by neměla babka chtít mobil s velkým didplejem a slušným foťákem. Když přijde do obchodu, myslíte, že jí prodavač doporučí foun za 800, nebo za 5000. Navíct tady se zřejmě jedná o paní středního věku, takže ano, záleží jí na tom, co vytáhne před kámoškou z kabelky, stejně jako 90% lidí. Nemá snad na to právo?

+1/−1
16.7.2015 13:32

P92a56v91e23l 90Š40e69b62e35s40t69a 4262158895578

Má, ale ať se pak nediví, že to dělá něco, o čem si myslí, že to dělat nebude...

+1/0
16.7.2015 13:45

P65a87v80e23l 94Š58e95b15e64s72t39a 4452428565718

IQ by mělo stačit alespoň k tomu, aby neignorovala SMS, které dostala. Přijde první - nevím, co s tím, tak řeším a nenechám to plavat. To je přesně ono, Nečetl jsem, Nevěděl jsem, Myslel jsem si...

+5/0
16.7.2015 12:14

T21o12m79á13š 50K22u36c30h50a79ř 3817961668731

Vzhledem k tomu, o jak nízkou částku se jedná, tak až tak dlouho ty sms neignorovala. Jen prostě nechce platit něco, o čem se domnívá, že si neobjednala a nepoužila.

+1/0
16.7.2015 12:43





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že pokud je vám cizí řidič způsobí škodu, může likvidaci pojistné události vyřídit vaše pojišťovna nikoli jeho?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.