Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Internet do mobilu neobjednala, přesto za něj musela zaplatit

Jen necelý rok je Eva Vontorová zákaznicí mobilního operátora ČEZ a až donedávna byla s jeho službami spokojená. Přesně do letošního května. Tehdy jí totiž ČEZ naúčtoval poplatek 320 korun za datové služby. Jenže paní Vontorová internet v mobilu nepoužívá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J28i69ř19í 52K12u85c81h55t20a 6718845499717

Mně zase Vodafon nechce posílat faktury, pošle až výhrůžku s informací o dluhu který chce předat exekutorovi. Zaplatím - a mezitím mi zase něco naúčtují a nedají vědět co... Je to sebranka.

0/0
17.7.2015 23:06

Z77d64e34ň17k98a 33V50e28s67e40l90á 8149615387430

A co Vodafone Samoobsluha?

0/0
18.7.2015 10:43

O10n93d57ř93e81j 71S28t29a23r30o12c83h 5460263582734

Dokud za takové podloudné jednání nebudou padat statisícové pokuty pro operátora, bude to zkoušet znovu a znovu. Toto je jasný úmysl, žádné nedorozumění, takže je třeba to vymýtit. Kdyby se chtělo, šlo by to, že ano, úřade.

+1/−1
17.7.2015 9:34

L32u72k10á25š 95R25y18c92h12l50ý 5467606383287

Zkouší to lumpové zkouší, na mě to stejné zahrál T-Mobile, měnil jsem tarif na pobočce, bylo mi sděleno, že potvrzení přijde smskou, přišla jedna sms, že se ruší starý tarif, druhá že je aktivován nový a třetí tohoto stylu "aktivujeme Vám  navíc 150 MB dat s 50% ní slevou" jednak jak přišly tyto 3 sms najednou, tak jsem tuto přehlíd, jednak nebylo uvedeno 50% sleva z jaké ceny. Po měsíci přišla faktura a v ní o 75 kč více právě díky této "akční" nabídce. Tak jsem vzal fakturu, smlouvu a přifrčel na pobočku. K mému překvapení a k dobrému pro T-Mobile vše bylo asi za minutu vyřízeno, částka bude k další faktuře ponížena o těch 75 kč a 150 MB dat navíc je odstraněno.

Já čekal, že se budu handrkovat, že mne odmítnou a v tom případě jsem měl v plánu podobnou medializaci.

0/0
17.7.2015 7:55

V47l49a57d47i54m26í23r 89K66u98t58á45l21e85k 2968490132127

Hmm, jde to různým způsobem. Můj virtuální mobilní operátor (Odorik) má velké možnosti nastavení, defaultně data i roaming i premium SMS zakázané, roaming (který nejde uhlídat kreditem dokonce po explicitním podepsání, že zákazník je ochoten doplatit i přetažení kreditu do mínusu) + další vychytávka jako např. vteřinové účtování od první vteřiny. CEZ na to jde jinak. Vodafone mi neumožnil menší balíček než denní, volil jsem nohama, už u něj nejsem... Volte nohama a jděte jinam... To je lepší než si stěžovat. Hledání chvíli trvá, ale možnosti existují.

+1/0
17.7.2015 7:28

P18e66t68r 40S60o23k47o84l 8842641917411

Když si to mobil objednal, tak si to ten mobil taky zaplatí. :-P

0/0
16.7.2015 23:52

T35o67m90á93š 81N61o36v98o71t42n59ý 4420158108667

Znajíc praktiky ČEZu (od mafiánských přepadových komand až po "ano,elektřinu vám zavedeme potom, co si postavíte svůj vlastní sloup za 100 tisíc a poté ho přepíšete na nás") bych se vůbec nedivil, kdyby paní opravdu měla vypnutý datový přístup k internetu a ČEZ jí to vnutil pod záminkou "on si ty extra služby vyžádal váš chytrý mobil".

Navíc jak se  píše  v článku, smlouvu na extra služby nemůže uzavřít přístroj, ale pouze koncový zákazník (viz.NOZ). To by si pak mohly v blízké budoucnosti (Internet of Things) začít chytré ledničky, auta atd. sami nejen objednávat zboží, ale také případně uzavírat kontrakty na služby mezi sebou (a bez nás).

+2/0
16.7.2015 22:39

J60o13s31e95f 61Š46e44m52e70l59í16k 7889441980697

Jak se mohl mobil připojit ke službě, kterou má na svém ČEZ profilu deaktivovanou?

0/0
16.7.2015 22:00

J40a58n 96P35r73o89v53a26z14n44í23k 6148404750161

Neetické možná. Pokud je to podle platné smlouvy, nedá se nic dělat.

0/0
16.7.2015 20:53

M35i35r59e56k 86Z80á62v68o40d93n90ý 7252297440748

Nechápu. Když mám nějakou službu deaktivovanou, jak se k ní můžu připojit? Není právě ta deaktivace od toho, aby se k dané službě nedalo dostat?

0/0
16.7.2015 14:44

R72a90d98e11k 11H11o44l78e36c75e16k 3866270608481

Jenže celý článek je o tom, že ta paní měla celou dobu aktivovanou službu "Dnes online". Tato služba je defaltně zapnutá, pokud si nevyberete při zřizování nebo následně v samoobsluze jinak. Když se telefon připojí k internetu, strhne se 20 korun, začne běžet 24 hodin, během kterých funguje internet a člověku přijde sms o tom, že se tak stalo.

0/0
16.7.2015 15:11

O42n14d75r63e33j 80F38l87i22d87r 3775890668417

jenomze pani ji vypnoutou nemela. Situace se ma takhle:

* clovek si koupi chytry telefon, novou simku a neprecte si podminky

* na simce je aktivni volani, sms a moznost "Internetu na den", ktery se aktivuje prvnim pouzitim

* telefon mel povoleno pripojovani na datove sluzby

* telefon se pripojil, tim aktivoval "Internet na den" a pani prisla SMS a bylo nauctovano 20kc.

Jinak receno operator postupoval spravne, pani na to byla - jak sama tvrdi - mnohokrat upozornovana a to, ze neumi se svym telefonem, jaksi neni chyba operatora.

+8/−1
16.7.2015 15:16

J82a74r34o81m38í71r 31K14r38á74l 4150909554339

No, já to vidím jinak.  Člověk si koupí telefon v domnění, že bude telefonovat a posílat SMS.  Zaměstnanec operátora mu záměrně neřekne, za co vše se platí a nechá aktivované vše.  A pak čeká, až se (většinou starší) zákazník nachytá.

+2/−2
16.7.2015 18:53

P79e79t93r 45R17e90z61e86k 3484647

Ale vždyť ji upozornili 16-krát, že za to platí

+1/0
17.7.2015 10:56

L21u92k43á13š 86R22y32c20h76l47ý 5537106803157

Nevím no, já mám taky chytrý telefon a třeba právě u aktualizací, díky kterým se toto té paní pravděpodobně stalo, bylo defaultně od výrobce nastaveno, že se smí aktivovat pouze přes wi-fi nikoliv přes mobilní internet operátora

+2/0
17.7.2015 7:59

F87i88l26i37p 74T11ř58e42b35a 6153170418936

A jen tak mimochodem 800MB za 320Kč zase tak dramaticky nevýhoný balíček není.

0/−1
16.7.2015 13:54

P41e82t74r 79N95e35c69h69a45n38i27c27k25ý 7513946238170

Ve Španělsku jsem si na jejich pobočce Vodafonu byl stěžovat asi 4x. Podmínka zněla: Při dobití 5EUR a více, 100MB týdně + 100SMS zdarma po dobu 4 týdnů, jaké překvapení bylo, když kredit mizel naprosto nekontrolovatelně. Nejen že se výhoda na internet neaktivovala, ono se to přeplo do nějaké dražší minutové sazby. A když už to fungovalo, tak stejně počítadlo ukazovalo naprosto nereálně.

0/0
16.7.2015 13:43

F79i79l97i88p 56T28ř74e33b21a 6473160788676

Tedy... Jednání ČEZ mobilu je celkem jednoznačně protiprávní, ale paní Vontorová, která kvůli 320 korunám píše do novin a posílá stížnosti na ČTU, přestože byla na poplatek 16x upozorněna, bude asi také pěkné kvítko...

0/−2
16.7.2015 13:34

T37o95m54á28š 90K37u12c66h56a73ř 3217441528601

SMS upozornění neni nic. A jde o princip, protože podobně naletěla už spousta lidí, jen si to většinou nechali líbit, nebo jim to operátor na požádání vrátil.

+3/0
16.7.2015 13:40

R97a20d59e58k 63H28o27l35e36c42e15k 3836640108551

Celkem mě děsí, kolik je tu lidí, kteří si myslí, že když někdo uzavře úplně jasnou smlouvu, je protiprávní vyžadovat to, co v té smlouvě podepsal.

Co je na tom proboha protiprávní?

+2/−1
16.7.2015 13:42

F83i87l62i90p 77T11ř31e71b96a 6603660218506

Přečetl jsem si to ještě jednou, a máte pravdu. To že paní nějakou službu dříve nevyužívala neznamená, že nebyla aktivní, a tudíž nelze prohlásit, že ji operátor neoprávněně aktivoval.

+2/0
16.7.2015 13:48

J32a15r85o53m14í67r 76K23r61á88l 4520599494119

No to je mazanost operátora.  Správný přístup je ten, aktivovat jen to, co zákazník požaduje.

0/−1
16.7.2015 18:55

M68a21r22e16k 72K12u20b72r85t 8572537743

ale operátor není výrobcem telefonu, který se připojuje automaticky

+2/0
16.7.2015 22:27

P58e75t47r 61R97e95z17e76k 3134317

Jasně, takže když si koupím nový telefon, tak si budu muset nejdřív zajít do telefonní budky a aktivovat si telefonní hovory a SMS. Pak až budu moct ostatní věci řešit přes infolinku přímo v mobilu. Fakt výborný návrh.

+1/0
17.7.2015 11:00

A55l61e79n96a 32K42o32ř97a20l40k37o98v62á 2609846532930

Mám stejnou zkušenost s Vodafone. Aktivace nevyžádané služby jsem se všimla. Když jsem zavolala na technickou podporu, řekli mi, že to lze zrušit pouze osobně! Následující den jsem šla na pobočku, chtěli po mně heslo, řekla jsem , že žádné nemám, tak se se mnou odmítli bavit. Nakonec internet do mobilu zrušili,

ale za ten jeden den mi peníze nevrátili. Operátoři jednají stejně jako "šmejdi".

+3/−2
16.7.2015 12:48

R18a39d58e28k 37H10o39l18e10c74e98k 3896550528711

Zajímavé je, jak lidé zobecňují. Protože Vodafone vás podrazil, myslíte si, že ten ČEZ mobil tu paní podrazil taky. Jenže to je úplně jiný případ. Nic jí neaktivovali, měla to aktivní od začátku, jen o tom pravděpobně nevěděla.

Osobně mám na mobilu třeba funkci, která pozná, co je to za písničku, která teď hraje třeba v rádiu. Nikde ale nepíší, že se to připojuje k internetu, kam odesílá vzorek k porovnání. Takže člověk použije takovou funkci a pak se nestačí divit. Ale je to chyba operátora?

+2/0
16.7.2015 12:53

T96o47m64á60š 36K75u78c77h49a86ř 3477221468591

"Nic jí neaktivovali, měla to aktivní od začátku, jen o tom pravděpobně nevěděla." Ale z jejího pohledu je to totéž. Něco fungovalo jak má a najednou chtějí peníze za něco, co nechtěla. Ten postoj je zcela pochopitelný. Operátorovi je jedno, že data si vzal systém o kterém ona nic neví, ona zase nechápe proč by měla platit za "internet", když na internetu osobně vůbec nebyla. A já jí docela fandím, že nesklopila hlavu jako ostatní ovce, protože přepokládat, že mobil bere data i bez toho, že otevře prohlížeč nepatří mezi samozřejmé vědomosti. Pokud jí operátor prodal nějaké služby, měl jí také vysvětlit, jak fungují a jaká jsou rizika.

+1/−1
16.7.2015 13:04

R23a86d76e53k 12H97o47l53e12c27e60k 3506880328661

Mám vydanou bankovní kartu, s kterou neplatím a banka po mě žádné peníze nechce. Jaké je mé překvapení, že když s ní zaplatím, není to jako dosud, tedy, že banka po mně nic nechce, ale najednou si drze strhne mé peníze.

Vaše nápady, že jí měl operátor vysvětlit, jak fungují služby, které si objednala je z říše snů. Vážně si myslíte, že vám operátor má vysvětlovat, že když vytočíte číslo a druhá strana to zvedne, že za hovor platíte? Není to spíš váš problém? Auto mi taky prodají a nemusím na něj mít řidičák.

+4/−1
16.7.2015 13:12

T33o18m64á87š 64K12u25c94h33a27ř 3277391608191

Zase špatně. Ta karta se nepoužila sama bez vašeho vědomí. A co se týká "školení", tak to že za Uskutečnění hovoru se platí už ví všichni 100 let, proto vás na to operátor upozorňovat nemusí. To se ani trochu nedá srovnat se všeobecném povědomí o mobilních datech. 

A přirovnání k autu je taky nesmysl, to je právě přirovnatelné ke koupi samotného mobilu, tam je prodejci logicky jedno, co s ním provedete. Bavíme se o operátorovi, který poskytuje nějaké služby a s těmi službami by vás měl seznámit tak, abyste to pochopil.

0/−1
16.7.2015 13:24

R41a89d87e91k 57H85o87l31e46c53e53k 3346520448461

Ten mobil se ale taky nepřipojuje bez vašeho vědomí. Vědomě jste si ho koupil a vědomě jste si k němu pořídil datový tarif. Vážně nevím, co na tom nechápete.

Kdo to neumí pochopit, může telefonovat z telefonní budky, to mu bude možná bližší a nehrozí, že by mu budka naúčtovala něco jiného, než hovor.

+2/0
16.7.2015 13:34

P98e85t86r 55N20e26c78h82a33n80i56c97k91ý 7533356838680

Jenže ona si k tomu mobilu "pořídila" datový tarif nevědomě. Při pořizování služby by opravdu všechno mělo být neaktivní a uživatel by si sám měl zvolit co aktivuje.

+2/−1
16.7.2015 13:46

R85a44d70e37k 72H57o40l46e78c12e70k 3206430408581

Viděl jste někdy, jak ten ČEZ mobil na internetu vypadá? Tam si člověk opravdu vybere, přesně co chce. Velkými písmeny se tam dovíte to nejnutnější, vyberete si, jestli si dáte nějaký balíček na volání, nějaký balíček na smsky, nějaký balíček na data. Dozvíte se tam, že internetový balíček "Dnes online" se aktivuje připojením k internetu.

Vážně to není něco, kde by člověk přehlédl to, co je napsané malým písmem na 10 straně.

Pokud by si měl člověk aktivovat to, co potřebuje, nešlo by z toho telefonu volat, protože někdo ho potřebuje jen na smsky či jen na data. SIMka ČEZ mobilu bývá často dávána do různých zabezpečovacích zařízení, protože je asi jediná na trhu, která dokáže posílat smsky zadarmo a přitom neplatit žádný měsíční paušál.

+1/0
16.7.2015 13:56

P79e57t34r 41N40e82c50h91a61n17i63c20k10ý 7863956778200

Pak už je prostě hloupá, což ignorace 16 SMS už je na pováženou

0/0
16.7.2015 13:57

T69o84m47á17š 73K19u35c37h56a19ř 3417241178711

Telefon se připojuje bez vašeho vědomí a zásahu a že si paní vědomě koupila datový tarif asi nebude pravda, prostě operátor data automaticky aktivuje každému, takže jen nový mobil zapnete, stáhne si data a operátor vám automaticky aktivuje placený balíček. A v tom vidím problém. Data se aktivují a přenáší bez souhlasu a vědomí uživatele.

+1/−1
16.7.2015 13:49

Z89d50e97ň28k43a 28V93e52s84e45l51á 8189295197460

Mám zkušenost právě opačnou. Najednou mi přišla SMS, že jsem si aktivovala Internet na den (nebo jak se to jmenuje). Protože se evidentně jednalo o nějakou chybu, šla jsem na pobočku, kde mi to okamžitě zase zrušili a nechtěli pak ani korunu. A jestli jste u Vodafone, tak musíte mít heslo, které po Vás mj. chtěli i při tom hovoru s technickou podporou, ne?

0/0
18.7.2015 10:48

M39o58n81i33k60a 50R58o91l50l16o47v97á 5143832736185

Je to tak 10 let,možná o chlup dal.Synovi jsem zaplatila pausal u T-mobilu,100 SMS,50 min.volání,k tomu 3 hry zdarma.Syn si hry pochopitelně stáhnul,za měsíc přišla faktura o 1400 Kč vyšší než byl pausal,s tím,ze do volání i SMS se v poho vesel a na info lince jen blekotali.Pipka na ústředí mi sdělila,ze hra je zdarma,ale ne stahování,což neměli uvedené ani ve "smluvních podmínkách" respektive,ani ta pipka to nenašla.Po ujištění,ze záležitost postupují médiím mi přišla SMS,ze jako Verne zákazníci mi dluh odpousteji;-D.Bohužel je doba,ze se člověk musí hádat,aby neplatil víc než musí.

+1/0
16.7.2015 12:19

P77a53v45e73l 69Š12e68b61e58s26t26a 4102128645648

Já to tvrdím furt, že k pořízení smartphonu a mobilních služeb by někteří jedinci měli dělat IQ testy. Pak by snad ubyly reakce typu: Nevěděl jsem, Nečetl jsem...

+1/−5
16.7.2015 11:08

T89o26m89á26š 59K59u89c56h30a40ř 3577561218951

Můžete mít IQ 200 a nebude vám to bez zkušeností v tomto případě nic platné. Samotné IQ vám nestačí k tomu, abyste věděl, že systém a programy si na pozadí berou data, aniž byste něco povolil. Naopak s nižším IQ to přijmete jako fakt, kdežto s vyšším IQ můžete mít  problém tuto nelogičnost vstřebat. Koukněte na odpověď pana Holečka o vlákno níže, který to tu jistě přečetl, má 36 000 komentářů, nejspíš nemá IQ 60 a přesto k mobilním datům napíše "Ale ono se jich to opravdu netýká, když z mobilu na internet nechodí. " :-P

Trochu s vámi budu souhlasit, operátor by mohl aktivovat tyto placené služby až poté, co se ujistí, že dotyčný ví, co jsou to mobilní data a ví jak s nimi zacházet. A že ví, že mobil defaultně data stále spotřebovává, že je umí vypnout, že ví co je to MB a že jen aktualizace systému vezme 200MB,což je mnohem více než balíček "neomezeného " internetu 50 MB na den, kolik dat potřebuje Youtube. Atd atd.. Ale je toho docela dost na běžného uživatele, nemyslíte?  ;-)

Co bych tedy viděl jako optimální? Defaultně u operátora data zakázána. Jen uživatel, který o ně výslově požádá, protože ví co chce si je aktivuje. Toto bude spoustě lidí co chtějí jen telefonovat vyhovovat. Pak jsou tu lidé bez zkušeností, kteří jsou potencionálními platiči dat, ale netuší jaká je cena a datová náročnost systému, programů, emailu, surfování, Youtube, internetové TV. Těm by měl někdo vysvětlit, co ta sranda stojí a jestli potřebují 100MB, nebo 3GB měsíčně. Jenže toto v zájmu operátora není snížit si zisky o 10..20%. Pro něho je přínosnější ovce, která několikrát za měsíc aktivuje nevýhodný balíček. Pro oerátora je výhodnější zmatený a naštvaný více platící zákazník, než méně platící zákazník spokojený, že platí jen to,  co opravdu využívá.

+2/−1
16.7.2015 11:43

R30a89d68e20k 36H73o64l82e45c76e36k 3896290748431

Když data defaultně zakážete, objeví se jiná paní, co si bude stěžovat, že díky neaktivním datům se nemůže připojit do internetové samoobsluhy, aby si aktivovala či deaktivovala jiné služby.

A nezobecňujte to na všechny operátory. ČEZ mobil má zrovna tohle řešené úplně jasně a přehledně. Naklikáte si, jaké balíčky chcete nebo nechcete. Pokud to uživatel při podpisu smlouvy nechápe, opravdu by neměl raději mobil ani internet používat.

+1/−1
16.7.2015 12:00

T34o57m89á84š 50K57u80c23h66a23ř 3587861958241

Člověk, který využívá internetovou samoobsluhu nejspíš nebude patřit do ohrožené skupiny analfabetů. Ten uýž jakýsi přehled má a může se rozhodnut  data povolit.

Navíc pro operátora není problém zpřístupnit všem jen internetovou samoobsluhu.

0/0
16.7.2015 12:38

R42a21d54e56k 65H38o36l56e88c74e90k 3106160808231

A jak se tedy k ČEZ mobilu dostane? ČEZ mobil se nide v krámě neprodává, člověk si ho musí aktivně objednat. A řekl bych, že k ČEZ mobilu jdou většinou jen lidé, kteří chápou výhody, které nabízí - smskování ve vlastní síti zdarma a levné volání a sms na smlouvu, u které operátorovi nevadí, že váš měsíční účet je nula.

0/0
16.7.2015 12:42

T88o69m39á25š 23K95u82c67h70a70ř 3477481758121

Pořád nechápu vaši logiku, že pokud je paní u ČEZ, tak to automaticky znamená, že ví jak fungují mobilní data a že tedy tomu musela rozumět při podpisu smlouvy. Pokud bych vzal například svoji rodinu, tedy všechny generace od 15 do 79 let, tak 70% nemá ani tucha, jak to funguje a kolik to stojí. Zbytek jen tuší.

0/0
16.7.2015 15:31

R96a77d85e67k 68H13o65l81e42c62e46k 3176760688241

A jak přesně podle vás tu SIMku od ČEZu dostala? Nikde se neprodává. Musí si ji aktivně objednat. Nestačí si ji někde hodit do košíku a je to. Proto předpokládám, že ten, kdo má ČEZ mobil, nemůže být úplně vypatlaný, když dokáže přejít takto k alternativnímu operátorovi.

0/0
16.7.2015 15:47

T93o50m50á10š 98Ž76i52t28n71ý 6821270591521

K tomu slouží návod

0/0
16.7.2015 12:10

T83o85m27á88š 59K54u91c96h15a41ř 3477771578171

Návod k čemu, k mobilu? Tam se píše, že účování dat závisí na konkrétní destinaci a operátorovi a že to může stát peníze. Tedy nic konkrétního. Navíc proč by měla babka, co chce jen telefonovat studovat tuto část návodu, které stejně nerozumí?

+1/−2
16.7.2015 12:41

P36a76v78e15l 29Š24e52b76e29s96t48a 4762348535588

A proč si babka, která chce jen telefonovat, pořizuje smartphone? Aby mohla před dalšíma babkama machrovat před samoobsluhou? A když něčemu nerozumím, tak se zeptám, nejlépe tam, kde se ten foun kupoval. Nebo i za tohle může operátor?

+1/−3
16.7.2015 13:09

T23o84m50á53š 22K97u56c44h56a57ř 3327751278881

A proč by neměla babka chtít mobil s velkým didplejem a slušným foťákem. Když přijde do obchodu, myslíte, že jí prodavač doporučí foun za 800, nebo za 5000. Navíct tady se zřejmě jedná o paní středního věku, takže ano, záleží jí na tom, co vytáhne před kámoškou z kabelky, stejně jako 90% lidí. Nemá snad na to právo?

+1/−1
16.7.2015 13:32

P19a13v32e51l 68Š25e51b92e76s97t44a 4982168665308

Má, ale ať se pak nediví, že to dělá něco, o čem si myslí, že to dělat nebude...

+1/0
16.7.2015 13:45

P50a82v29e47l 47Š90e56b95e33s44t19a 4792418315578

IQ by mělo stačit alespoň k tomu, aby neignorovala SMS, které dostala. Přijde první - nevím, co s tím, tak řeším a nenechám to plavat. To je přesně ono, Nečetl jsem, Nevěděl jsem, Myslel jsem si...

+5/0
16.7.2015 12:14

T95o47m35á87š 19K93u25c34h64a37ř 3167301178521

Vzhledem k tomu, o jak nízkou částku se jedná, tak až tak dlouho ty sms neignorovala. Jen prostě nechce platit něco, o čem se domnívá, že si neobjednala a nepoužila.

+1/0
16.7.2015 12:43



Finance.iDNES.cz radí

Víte, že metodiky bank při schvalování úvěrů se značně liší a jeho schválení ze značně individuální?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.