- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mně zase Vodafon nechce posílat faktury, pošle až výhrůžku s informací o dluhu který chce předat exekutorovi. Zaplatím - a mezitím mi zase něco naúčtují a nedají vědět co... Je to sebranka.
A co Vodafone Samoobsluha?
Dokud za takové podloudné jednání nebudou padat statisícové pokuty pro operátora, bude to zkoušet znovu a znovu. Toto je jasný úmysl, žádné nedorozumění, takže je třeba to vymýtit. Kdyby se chtělo, šlo by to, že ano, úřade.
Zkouší to lumpové zkouší, na mě to stejné zahrál T-Mobile, měnil jsem tarif na pobočce, bylo mi sděleno, že potvrzení přijde smskou, přišla jedna sms, že se ruší starý tarif, druhá že je aktivován nový a třetí tohoto stylu "aktivujeme Vám navíc 150 MB dat s 50% ní slevou" jednak jak přišly tyto 3 sms najednou, tak jsem tuto přehlíd, jednak nebylo uvedeno 50% sleva z jaké ceny. Po měsíci přišla faktura a v ní o 75 kč více právě díky této "akční" nabídce. Tak jsem vzal fakturu, smlouvu a přifrčel na pobočku. K mému překvapení a k dobrému pro T-Mobile vše bylo asi za minutu vyřízeno, částka bude k další faktuře ponížena o těch 75 kč a 150 MB dat navíc je odstraněno.
Já čekal, že se budu handrkovat, že mne odmítnou a v tom případě jsem měl v plánu podobnou medializaci.
Hmm, jde to různým způsobem. Můj virtuální mobilní operátor (Odorik) má velké možnosti nastavení, defaultně data i roaming i premium SMS zakázané, roaming (který nejde uhlídat kreditem dokonce po explicitním podepsání, že zákazník je ochoten doplatit i přetažení kreditu do mínusu) + další vychytávka jako např. vteřinové účtování od první vteřiny. CEZ na to jde jinak. Vodafone mi neumožnil menší balíček než denní, volil jsem nohama, už u něj nejsem... Volte nohama a jděte jinam... To je lepší než si stěžovat. Hledání chvíli trvá, ale možnosti existují.
Když si to mobil objednal, tak si to ten mobil taky zaplatí.
Znajíc praktiky ČEZu (od mafiánských přepadových komand až po "ano,elektřinu vám zavedeme potom, co si postavíte svůj vlastní sloup za 100 tisíc a poté ho přepíšete na nás") bych se vůbec nedivil, kdyby paní opravdu měla vypnutý datový přístup k internetu a ČEZ jí to vnutil pod záminkou "on si ty extra služby vyžádal váš chytrý mobil".
Navíc jak se píše v článku, smlouvu na extra služby nemůže uzavřít přístroj, ale pouze koncový zákazník (viz.NOZ). To by si pak mohly v blízké budoucnosti (Internet of Things) začít chytré ledničky, auta atd. sami nejen objednávat zboží, ale také případně uzavírat kontrakty na služby mezi sebou (a bez nás).
Jak se mohl mobil připojit ke službě, kterou má na svém ČEZ profilu deaktivovanou?
Neetické možná. Pokud je to podle platné smlouvy, nedá se nic dělat.
Nechápu. Když mám nějakou službu deaktivovanou, jak se k ní můžu připojit? Není právě ta deaktivace od toho, aby se k dané službě nedalo dostat?
Jenže celý článek je o tom, že ta paní měla celou dobu aktivovanou službu "Dnes online". Tato služba je defaltně zapnutá, pokud si nevyberete při zřizování nebo následně v samoobsluze jinak. Když se telefon připojí k internetu, strhne se 20 korun, začne běžet 24 hodin, během kterých funguje internet a člověku přijde sms o tom, že se tak stalo.
A jen tak mimochodem 800MB za 320Kč zase tak dramaticky nevýhoný balíček není.