- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak tento článek je pouze ukázka modelových situaci Partners, aby klienti více platili za své pojistky. Vtipný článek, tohle jsou spíš análnici, než analytici .... /)))
Dobrý den,
jak již bylo napsáno v mnoha příspěvcíchníže, cílem pojišťovny v tržním prostředí je zisk. Naší filosofií je státna straně klienta, nikoliv na straně pojišťovny. Proto máme vlastní odděleníprávníků i likvidačních specialistů, kteří aktivně řeší případy klientů apomáhají v nespočtu případů.
Cílem poradce by nemělo být uzavření pojistkyza každou cenu, ani její nesmyslné navýšení. Obecně má však pojištění vefinančním plánu mnoha klientů své místo, neboť nejsou dostatečně zajištěniproti možným rizikům a nemají ani žádné finanční rezervy.
Pokud má klient dostatek volných zdrojů propřípad nenadálých zdravotních výdajů, nemoci atd., může spát v klidu i bezpojistky.
Uvedené pouze ukazuje, že pojišťovny stejně morálně problemetické, jako lidé s právnickým vzděláním. Jeden by řekl, že jejich cílem je pouze snaha připravit nás o peníze. :-(
Platíte pojistku na majetek, vozidlo i své zdraví, a přesto to nemusí stačit, abyste se pojistného plnění skutečně dočkali. Mnoha lidem pojišťovna odmítla peníze vyplatit nebo jim plnění snížila. Pavel Krejčík a Zbyněk Kuběj, pojistní analytici Partners, vysvětlují, kde se stala chyba.
Zdroj: http://finance.idnes.cz/spatne-uzavrena-pojistka-0ye-/poj.aspx?c=A150817_223910_poj_kho
Nedostali jset nic a kde se stala chyba? Jednoduchá odpověď - Jset naivní a stále si myslíte, že pojišťovnám jde o to pomoci Vám při nehodě způsobující snížení Vašich příjmů, ztrátě majetku, apod. NIKOLIV - POJIŠŤOVNÁM JDE O MAXIMALIZACI ZISKU! A toho by nedosáhly, kdyb yměly platit pojistné plnění.
Případ 2 je pěkný nesmysl. A další asi taky. Hlavní cíl pojišťovny je vyšťárat nějakou výluku. A hlavní cíl pojišťováků je získat blbce, kteří jim budou platit.
Základní poučka je : Pojistka se vztahuje pouze na to co se nemůže stát. To co se může stát, na to se pojistka nevztahuje.
"Důležitá jsou slova „neočekávané“ a „nezávisle“. V řeči pojišťovny u tohoto případu došlo k tomu, že Karel zvedal trám dobrovolně a nedošlo tedy k naplnění části úrazové definice."
Do práce se chodí také dobrovolně....a snad záleží na diagnóze, kterou určí lékař, nikoliv pojišťovna. Základním pravidlem je, nedat na jejich fintičky.
Tak na tom co vam "napise lekar" do zpravy zalezi asi nejvic. Pokud mate nejake pojisteni tak je nejlepsi si rozmyslet jak formulovana ma byt sprava jeste nez jdete vubec k lekari ;)
Kvalita článku odráží kvalitu Partners.
Plotýnky jsou přinejmenším u 4 z 5 pojištění automaticky ve výluce, a pokud u dané smlouvy nebyly a pojišťovna užila předestřený výklad, tak se postižený měl obrátit na dobrého advokáta, nikoliv na partners.
HOWGH
Kluci jsou chytří, jen jestli tohle vysvětlil pojišťovací agent klientovi. Toho bych žaloval.
"Pise se tu, ze pojistka nebufe vyplacena v pripade sebevrazdy, no to nepada v uvahu, ani vrazdy. A s tim ja nesouhlasim, pozaduji, aby pojistka byla vyplacena I v pripade vrazdy..."
(Jeho kamarad, ktery smlouvu prinesl postupne sundava ze sten zbrane, zkousi jak se pouzivaji atd.)
"Ale no tak, priteli, ted neni cas hrat si na indiany..."
.
.
.
Tak co, kdo uhodne, z jake slavneho filmu to je?
Tady z toho mne vyplývá, že veškerá pojištění jsou zlodějina. Když bych vážně onemocněl, tak asi to poslední, na co bych myslel je, že mám kontaktovat svou pojišťovnu...
Neměl pojištění, nic nedostal, měl pojištění a taky nic nedostal,ale mohl pojišťovně platit a to se vyplatí :-)