Diskuze

Zničili mu kufr, škodu reklamoval a nestačil se divit

Při koupi zájezdu si můžeme vybrat cestovní kancelář, ale dopravce si nevybíráme, toho nám přidělí právě cestovní kancelář. A když nám potom letecký přepravce poškodí zavazadlo, hrozí, že se ještě několik týdnů po návratu domů budeme dohadovat v cizím jazyce se zahraničními aerolinkami.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Létám již drahně let a mohu napsat, že minimálně jednou ročně musím reklamovat kufr a nikdy jsem neměl problém. Utržený podvozek, vylomené výsuvné madlo atd. K reklamaci mi vždy stačila palubenka  a zavazadlový kupon. Byl se mnou sepsán protokol, obdržel jsem informační leták s adresou a telefonem opravářské firmy. Do deseti dnů jsem měl kufr nový. Malá rada, kterou mi přidala paní v reklamacích na letišti V. Havla. Vždy reklamujte zavazadlo na domovském letišti, kde k jeho poškození při manipulaci došlo, byť skutečnost je jiná. Vyhnete se problémům! !!!!

0 0
možnosti

J12a60n 40K79o97h37l

7. 9. 2015 12:42

Soudit se případně kvůli kufru.. z principu asi jo, ale kolik lidí do toho půjde? Doteď jsem měl dokonce pocit, že reklamace tohoto typu poškození ani není možná.. alespoň něco pozitivního mi tento článek tedy přinesl :-)

0 0
možnosti

není to reklamace ale náhrada škody..........pokud vám kdokoli cokoli zničí máte právo na náhradu škody.... její vymahatelnost je ovšem věc zcela jiná. Ale z mé zkušenosti s kufry na Pražském letišti nebyl problém, taky mi urvali ucho a na vlastní náklady ho opravili.

0 0
možnosti

mě to přijde složitý ,zjiistím poškození zavazadla nechám zdokumentovat na příletu a posílám reklamaci na cestovku nebo na leteckou společnost se kterou mám smlouvu nebo koupenou letenku ... víc času tomu věnovat a dohadovat se s někým s kým nemám smluvní vztah je mě k ničemu

1 0
možnosti

Nu, pan Petr sice pravděpodobně vybojuje náhradu své újmy a svou pravdu, domnívám se ovšem, že energie a čas ztracený reklamací se dá využít efektivněji, a jeho zhodnocení může přinést více, než je údajná škoda. Potom třeba pan Petr nebude musel lítat s nějakou provinční bulharskou společnosti, ale s kvalitním dopravcem třeba i do lepších destinací. Nepředpokládám, že si někdo bude do Bulharska brát luxusní kufr.

1 0
možnosti

Když jeden vidí, jak je na letišti se zavazadly nakládáno, je nesmyls si pořizovat super  luxusní kufr. Vždycky balím do nejotrhanějšího zavazadla, co doma mám - na tom pak není vidět žádné extra poškození ;-) Jediným slabým místem jsou kolečka. chce to mít zavazadlo, kde kolečka co nejméně přesahují kufr (tašku). Vůbec nejhorší jsou kufry na čtyřech kolečkách - sice pohodlné, ale po transportu letadlem k vyhození.

6 0
možnosti

J66a68n 49F27r91o16l22í15k

2. 9. 2015 14:44

Dnes se dá plátěnka pořídit za pětikilo a je nesmysl něco takového reklamovat. Také jsem se naučil kupovat hodně na místě a netahat sebou půl baráku včetně konzerv. Dnes ani své zavazadlo předem nevážím. Těch pár triček mě za to nestojí.;-)

1 0
možnosti

50:50 když vás někdo poškodí? Tak to jo EUR^

0 1
možnosti

v úplně jiné situaci jsem narazil na podobnou ochotu k reklamaci: z relativně velkého eshopu jsem koupil troubu, spedicí přišla poškozená (nebylo to hned vidět, zlomená výztuha se vrátila do původního tvaru). Hned jak jsem to zjistil, reklamoval jsem to jak u eshopu, tak u dopravce. Oba odpověděli že to není jejich problém, ale toho druhého. No tak jsem jim ty maily vzájemně přeposlal a najednou to šlo u obou ;-)

1 0
možnosti

Vy chytraci co tu pisete o nekvalitnim kufru. Ja jsem uz take zazil kufr primo roztrzeny (cca 30 cm). Nastesti s reklamaci a nahradou skody nebyl problem rovnou na letisti. A kdyz jsem jednou videl okenkem v letadle jakym zpusobem pri vykladani se zavazadlama personal nakladal tak bych se priste moc nedivil ani kufru pretrzenemu vejpul :o

Ano jiste muzete si koupit "neznicitelnej" kufr treba za 50.000,-. Ale neni normalni aby Vam prepravce uplne normalni kufr znicil. Pokud se to uz stane je naopak normalni aby tu skodu nahradil.

2 2
možnosti

Ten kufr je laciny smejd mozna od Vietnamcu. Setril, ale neusetril. Cestuju hodne s kufrem samsonite, nikdy jsem ho nenechal zabalit, vlacil jsem ho a nestaral jak a kde, pred dalsi cestou ho vycistim. Porad vypada jako novy. njn, nekolik cechacku si necha za par korun useknout i ruku.

1 13
možnosti

No hlavně že jste pochopil merito věci, že vy nečecháčku.;-)

0 0
možnosti

Podle tý fotky to vypadá, že je to naprosto obyčejnej kufr, kterej seženete v tržnici u Vietnamců do 500,-. To opravdu někomu stojí ta námaha, čas a nervy za těch pár korun? :-/

3 9
možnosti

ano, při cestování letecky je kvalitní kufr výhodou, ne však povinností. nicméně povinností dopravce je, zajistit, aby se zavazadlo dostalo do cíle bez poškození.

13 0
možnosti