- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Létám již drahně let a mohu napsat, že minimálně jednou ročně musím reklamovat kufr a nikdy jsem neměl problém. Utržený podvozek, vylomené výsuvné madlo atd. K reklamaci mi vždy stačila palubenka a zavazadlový kupon. Byl se mnou sepsán protokol, obdržel jsem informační leták s adresou a telefonem opravářské firmy. Do deseti dnů jsem měl kufr nový. Malá rada, kterou mi přidala paní v reklamacích na letišti V. Havla. Vždy reklamujte zavazadlo na domovském letišti, kde k jeho poškození při manipulaci došlo, byť skutečnost je jiná. Vyhnete se problémům!
Soudit se případně kvůli kufru.. z principu asi jo, ale kolik lidí do toho půjde? Doteď jsem měl dokonce pocit, že reklamace tohoto typu poškození ani není možná.. alespoň něco pozitivního mi tento článek tedy přinesl
není to reklamace ale náhrada škody..........pokud vám kdokoli cokoli zničí máte právo na náhradu škody.... její vymahatelnost je ovšem věc zcela jiná. Ale z mé zkušenosti s kufry na Pražském letišti nebyl problém, taky mi urvali ucho a na vlastní náklady ho opravili.
mě to přijde složitý ,zjiistím poškození zavazadla nechám zdokumentovat na příletu a posílám reklamaci na cestovku nebo na leteckou společnost se kterou mám smlouvu nebo koupenou letenku ... víc času tomu věnovat a dohadovat se s někým s kým nemám smluvní vztah je mě k ničemu
Nu, pan Petr sice pravděpodobně vybojuje náhradu své újmy a svou pravdu, domnívám se ovšem, že energie a čas ztracený reklamací se dá využít efektivněji, a jeho zhodnocení může přinést více, než je údajná škoda. Potom třeba pan Petr nebude musel lítat s nějakou provinční bulharskou společnosti, ale s kvalitním dopravcem třeba i do lepších destinací. Nepředpokládám, že si někdo bude do Bulharska brát luxusní kufr.
Když jeden vidí, jak je na letišti se zavazadly nakládáno, je nesmyls si pořizovat super luxusní kufr. Vždycky balím do nejotrhanějšího zavazadla, co doma mám - na tom pak není vidět žádné extra poškození Jediným slabým místem jsou kolečka. chce to mít zavazadlo, kde kolečka co nejméně přesahují kufr (tašku). Vůbec nejhorší jsou kufry na čtyřech kolečkách - sice pohodlné, ale po transportu letadlem k vyhození.
Dnes se dá plátěnka pořídit za pětikilo a je nesmysl něco takového reklamovat. Také jsem se naučil kupovat hodně na místě a netahat sebou půl baráku včetně konzerv. Dnes ani své zavazadlo předem nevážím. Těch pár triček mě za to nestojí.
50:50 když vás někdo poškodí? Tak to jo
v úplně jiné situaci jsem narazil na podobnou ochotu k reklamaci: z relativně velkého eshopu jsem koupil troubu, spedicí přišla poškozená (nebylo to hned vidět, zlomená výztuha se vrátila do původního tvaru). Hned jak jsem to zjistil, reklamoval jsem to jak u eshopu, tak u dopravce. Oba odpověděli že to není jejich problém, ale toho druhého. No tak jsem jim ty maily vzájemně přeposlal a najednou to šlo u obou
Vy chytraci co tu pisete o nekvalitnim kufru. Ja jsem uz take zazil kufr primo roztrzeny (cca 30 cm). Nastesti s reklamaci a nahradou skody nebyl problem rovnou na letisti. A kdyz jsem jednou videl okenkem v letadle jakym zpusobem pri vykladani se zavazadlama personal nakladal tak bych se priste moc nedivil ani kufru pretrzenemu vejpul :o
Ano jiste muzete si koupit "neznicitelnej" kufr treba za 50.000,-. Ale neni normalni aby Vam prepravce uplne normalni kufr znicil. Pokud se to uz stane je naopak normalni aby tu skodu nahradil.
Ten kufr je laciny smejd mozna od Vietnamcu. Setril, ale neusetril. Cestuju hodne s kufrem samsonite, nikdy jsem ho nenechal zabalit, vlacil jsem ho a nestaral jak a kde, pred dalsi cestou ho vycistim. Porad vypada jako novy. njn, nekolik cechacku si necha za par korun useknout i ruku.
No hlavně že jste pochopil merito věci, že vy nečecháčku.
Podle tý fotky to vypadá, že je to naprosto obyčejnej kufr, kterej seženete v tržnici u Vietnamců do 500,-. To opravdu někomu stojí ta námaha, čas a nervy za těch pár korun?
ano, při cestování letecky je kvalitní kufr výhodou, ne však povinností. nicméně povinností dopravce je, zajistit, aby se zavazadlo dostalo do cíle bez poškození.