Diskuze

Sonda: Spořitelny a pojišťovny mají na Facebooku střídavě oblačno

V minulé sondě jsme rozebrali firemní profily retailových bank. V celkovém hodnocení dopadly dobře. Jejich komunikace je aktivní a proklientská, na Facebooku na dotazy reagují rychle a konkrétně. Nyní se podrobněji podíváme na pojišťovny a spořitelny. Zároveň přinášíme odkazy na jejich profily.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

FB pre mňa nie je oficiálny komunikačný kanál. Dôležité je, čo majú na svojich hlavných stránkach a či tie sú prehľadné a použiteľné.

1 0
možnosti

A jak si vedou na Second Life?

0 0
možnosti

Mám pro autora námět: příště se zaměřte na ČEZ-online. Každou moji žádost jsou "schopni" úspěšně vyřídit až na třetí pokus.

1 1
možnosti

I20v27o 18Č75á51n

5. 9. 2015 23:11

Je to autorka... a je neskutečná, takovou chybu bych v CV na LinkedInu nečekal:

Viola Baštýřová

PR profisionálka s více než desetiletými zkušenostmi

- profisionálka... tak to je fakt profesionálka...

1 0
možnosti