- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chybí mi tam volba, co má člověk dělat, pokud nechce účet a služby od RB. Odpověď je při tom jednoduchá - nepodepsat převod smlouvy pod RB a jít jinam. Co nejdříve.
Zajímavé je, že RB prodává Zuno a kupuje Citi. Evidentně nechce ty klienty, které sama nalákala na služby zdarmo.
A důvod toho, proč odejít co nejdříve? Odejdu tehdy, až se mi to nevyplatí. Kdybych odešel hned, připravím se cca o 3 tisíce, které mi ještě Citi za ten půl rok vyplatí.
Citibank má i jine klienty než nerozvážné majitele kreditních karet?
Jasně, třeba mě, rozvážného majitele kreditních karet.
Jen tak dál! Jen tak dál!
Všechno to požerou ty velký a pak se požerou ty velký mezi sebou.
Jednou to dotáhnou ty megamolochové k dokonalosti a dle definice Járy Cimrnama "....sopka, která zasypala sama sebe...." jednou sežerou sami sebe.
Já nechci megafirmy !!! Vždycky když to šlo tak jsem podporoval ty menší, ale jak je vidět, tak je to houby platný. Stejně to ty megalomani sežerou.
A brání vám něco mít účet u malé banky a platit jejich kartou?
Jinak z celosvětového hlediska je tahle koupě přesně opačná. Tedy velká banka Citi prodává něco malé regionální bance.
Myslím, že zákazníky citi by spíš zajímalo, co RB nakonec provede s produkty citi, a ne jak bude fungovat přechodné období. V RB to zcela jistě ví. Tak to paní Sovová vemte jako výzvu pro skutečného novináře (tím není prepisovac komunikace s tiskovou mluvkou), zjistěte to a napište nám to.
S produkty to bude stejné jako když sežrali eBanku.
Byl jsem v eBance od počátku jejího vzniku (cca 10 let), pak jsem to zkusil pod křídly s RB, ale už jsem z RB pryč.
Udělal jsem Fíííííjóóóó. (reklamy jsou debilní, ale banka je dobrá).
Dobrá zpráva je, že bonusy na Citi life vydrží minimálně do března. A to je asi jediný důvod, proč jsem jejich klientem. Pokud zruší bonusy, budu platit debetkou, která mi teď zahálí v peněžence.
Myslim ze % bonusy pri platbe kartou chteji zrusit uplne a to vsechny banky.
Takže uz nebudou volat 5 x denně s jednou a tou samou nabídkou.
Americke banky opousti CR...co v tom vezi
Teda to muselo dát práci vymyslet těchto 807 slov, které se daly napsat v jediném souvětí: "Služby nadále zůstávají pro klienty beze změny a o případných změnách je bude Raiffeisenbank informovat." Není zač.
No, neni to uplne dobra zprava, co si budeme povidat...
Tak tohle je prispevek hodny uznani... Co si budeme povidat.