- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak jsem kouknul na ty stranky a ten strojovy preklad je k popukani: http://www.amaidtoshine.com/aboutus.html
Jestli jim nekdo posle prachy, tak si snad zaslouzi o ne prijit
"módní dáma na světě chce unikátní šaty pro ni, a naším cílem je stejně jako tato."
A dale: "Poznámka:Naše výrobky jsou repliky. Obrázek je pouze orientační a skutečná položka je standard. Skutečné zboží bude o 90% uzavřeno s fotografií. Pokud jste si objednali šaty je vyrobena ze speciálních materiálů, které nejsou dostupné v naší továrně, budeme používat podobný materiál, místo a snažíme se, aby bylo krásné.Pokud bys to, prosím, to promyslet."
Takze se stanem ma holka smulu.
Jak dlouho dopredu ta osoba planovala svatbu? Nejdriv vybira, pak objedna, pak reklamuje, pak navstivi svou banku, pak dostane penize zpet. Nakonec prijde na to ze lepsi je si vybrat u ceskych obchodniku. Proboha, ona snad tu svatbu planovala rok do predu. Bud je tak pomala ( a proto to planuje rok do predu) nebo blba nebo naivni ( che mit sve svatebni saty, budou ji pak zavazet ve skrini) . Taky je moznost ze to cele je vyplod redaktoru idnes.
jak dlouho dopředu jste plánoval vy? My plánovali 9 měsíců. A bylo to tak akorát. Rok je úplně normální.
6000 za nové šaty, pokud si dobře pamatuji, manželka platila 8000 jen za půjčení... 5000 je tak cena průměrné zimní bundy, ne svatebních šatů na míru :)
To je snad jediná nevěsta která si nechá ujít zkoušky u švadleny nebo výběr šatů v pujčovně.
Ono i globalizace by měla mít své meze a zdravý rozum. Kupovat svatební šaty přes internet, to nemyslí snad ani vážně, to si je mohla objednat z Magnetu v Pardubicích
Očekávat za 6 litrů kvalitní svatební šaty může jen dement (-ka). Některé zboží se vyplatí nakupovat osobně v kamenném obchodě /rozhodně to nemusí být český/. Mezi ně patří boty a šaty.
Nevýhoda chargebacku je zároveň v tom, že banka téměř vždy vyhoví. Pro (slušného) prodejce je to peklo, když dodá, co měl, zákazník přesto (často z vypočítavosti) využije chargeback a obchodník peníze nikdy neuvidí. Bohužel zahraniční banka vůbec nezjišťuje názor obchodníka (ani na něj vlastně nemá kontakt), automaticky považuje obchodníka za vinného a upřednostní zákazníka. (Mé osobní zkušenosti z druhé strany).
Je to tak. My jsme díky tomu přišli o cca. 10.tis. Kč. za balík do zahraničí. Dokonce máme od zákazníka mail že balík přišel v pořádku a zboží je ok.
Tak my jsme kupovali šaty z Číny vědomě. Komunikovali jsme přímo s prodejcem a byli jsme na 100% spokojeni. Jde jen o to si najít reference.