- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když se člověk nemůže seznámit a popovídat si tak zbývá jediné.
Žijeme ve zvláštní době: lidé nemají čas se seznamovat, nemají čas spolu chodit, nemají čas vychovávat děti, pokud si najdou čas je zplodit. A proč nemají čas?Protože potřebují čas na dohazovaní a radění jiným, případně na hlídání jejich dětí...
Poskytovat služby nebo prodávat zboží pro exkluzivní klientelu by chtěl každý. Je to super - málo zboží/zákazníků, vysoké marže. Problém je obrovská konkurence v této oblasti, cílit na typ klienta "bohatej vůl" moc nevychází (tedy kromě bank a finančních poradců), bohatí lidé bývají obvykle dost inteligentní.
A exkluzivní seznamka? Neříkám, že to nemůže fungovat, ale strašně moc je to o referencích (a s tím, že se nemohl seznámit se nikdo zrovna chlubit nebude). PR články a reklamy mohou pomoci, pár lidí se nachytá a zejména je-li to nastaveno tak, že "zaplať 13 000 Kč a pak uvidíš, co vlastně dostaneš" může agentura jakžtakž fungovat, zejména když dokáže hodně srazit náklady, zejména na ty zaměstnance.
Spíše bych viděl jako lepší (i pro klienty) variantu "platba za úspěch", tedy až v případě úspěšného seznámení, jenže to by si nevydělali ani na slanou vodu.
Ja jmenuji Klaus Hase. Během muj maly pobyt v Prag sem Te vidim
jenom jedenkrat, ale mohu vždy zapomenout ne!
A tu pisen, kterou jsem ti napsal a zacpival mluvi misto ja o moji laska.
Lasko!
Tvuj ust je rrrudý malina
a tvoje oka blau
to modre blumy jsou
Ja vim, že laska v srdci muj
se porodila hned
jak vidim oko tfuj.
Řikej mi Klaus
a ja ti všechno na svět dam
muj velky laska a maly haus
ty budeš žit jeden flam
Říkej mi Klaus
ty jeden Träumensonnenschein
jsem z toho tvého krasy aus
tvé srrdce snad není tvrrdé
wie der Stein
Za prvé - nemám rád tzv pracovní pozice jako je komunikace, PR, marketing/brand manager a podobné "netáhla". To vždycky zavání spoustou řečí a žádnou prací, což u mě evokuje i tato slečna.
Za druhé - co ji nelze upřít je, že trocha poznání sebe sama člověku nikdy neuškodí, ať už jde o práci, o vztah nebo o rodinu. Ale dávat 13 litrů za tohle uvědomění si, je pro mě trochu moc.
Za třetí - mi přijde, že právě to hledání a seznamování se je na tom celém to nejlepší. Takovéto zkoušení a hledání a řekněme usazování se je přece strašně zábavné a velmi to ten vztah do budoucnosti stmeluje. Jak to zde slečna podává, tak mi to přijde, že tam přijede borec v Bentleyi a dioslova si koupí nějakou okrasu k sobě, jako by si koupil další auto. To přece není o vztahu.
Frajer v kočkolapu nepotřebuje seznamku Tohle je pro zoufalce který naškudlil 13 litrů a teď potřebuje někoho, kdo z něj na oko udělá dobrou partii.
Tenhle jeden rozhovor stačil k tomu, abych poznal, že kdybych měl služeb něčeho takového a někoho takového využít, tak bych zradil všechno čisté a upřímné, čemu jsem v životě dosud věřil.
„Přítel mi řekl, že se se mnou rozchází." Plně ho chápu
Někde jsem četl, že v USA už mají i psychology pro psy. To v ČR stále chybí! Je to stejně nezbytná služba jako seznamka z článku.
Idnes uz opravdu je reklamni agentura. Vetsi hovadinu jsem jiz dlouho necetl. To se ve svete opravdu nic nedeje?