- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Měli vybrat německý e-shop s doručením do ČR a odběrem starého spotřebiče zdama (třeba kamna) ... a vidělo by se
zajímali by mě ty e-shopy které neumí si nechat zaplatit na dobírku
pardon nesmysl nečetl jsem pozorně
Add doručení zboží. Neexistuje v Německu a Rakousku nějaká služba, nechat si zboží poslat poštou na pobočku jejich pošty u hranic, dostat mailem oznámení a pak si to tam vyzvednout? Nebo něco tomuto podobné? Nejedná se mně jen o zboží z eshopu, ale například i od jiného člověka. Netušíte někdo?
Mailboxde z Německa. Z rakouska nevím, z jiných zemí se možná něco chystá přes Zásilkovnu, ale tam nevím zda to nebude jen pro firmy.
Porovnávat součet poštovných, to musel vymyslet blázen. Stejně tak to, že "v česku nelze platit po rozbalení" - to ale není až tak problém eshopů, ale dopravců, prostě to nikdo nenabízí a z mnoha důvodů. Jinak jsou samozřejmě eshopy, které to umí nabídnout, na svých pobočkách. Už vidím, jak před přetíženými řidiči pošty nebo kurýrů budu půl hodiny rozbalovat zásilku a přemýšlet, co s tím, co si vezmu co ne.... jinak celý ten test nemá žádnou vypovídací hodnotu, protože by musel porovnávat doručení z Německa do ČR a pak by to samozřejmě dopadlo úplně jinak. Že si něco objedná nějaká bába v Německu je mi celkem k ničemu.
to je blbost.. existuje služba kupnajisto.cz a ta to přesně řeší.. objednám, vyzkouším, vrátím nebo zaplatím.. jako v německu.. jen je jaksi hloupé, že redakce testuje a přitom neví, co se u nás nabízí..... ?
po netu jsem si v čr koupil spoustu věcí a vždy vše fungovalo perfektně
Autorka článku je zcela mimo, bud záměrně lže, anebo si nezjistila žádné informace....náklady spojené s vrácením zboží ve 14-ti denní lhůte hradí zákazník
Ano, tak praví zákon. To ale nic neříká o tom, že pokud obchodník chce mít kšeft, nabídne zákazníkovi tuto službu zdarma. Co jste dále ještě v článku nepochopil?
K dispozici mu musí být vzorový formulář... na tom jste byla kde? A tu lhůtu 14 dnů pro vrácení peněz jste vzala kde? V tom zákoně tyto dvě věci nejsou uvedeny, vycházíte možná z doporučení obchodních inspekcí, příp. z aktuálního chování eshopů, které se snaží předcházet problémům s věčnými stěžovateli a zkoušeči a vraceči, jako jste vy. A usnadnit si tak zbytečnou práci s ustanoveními, které jsou tu proto, aby chránili lidi před nedostatkem vlastního rozumu.
taky jsem nevěřil vlastním očím....snůška polopravd a mystifikací co je dáno zákonem a co ne...
Nevím ve kterých českých shopech ty české ovce nakupovaly, ale já jsem s přístupem k zákazníkovi v místních shopech spokojený. S tou dopravou si ty české skopové hlavy dělají srandu. Jak může eshop ovlivnit cenu dopravy například místního molochu České pošty. S tím by snad měly české ovce zajít za soudruhem Chovancem.
Cenu stáhneš maximálně na smlouvu a musíš mít minimální počet zásilek za měsíc, pak se dá dostat níž než je ceník, stejné je to u všech dopravců. To je stejné, jako když ty ovce vykřikují, že čína má poštu zdarma, ale už si nezjistí proč. A taky co je mi platná pošta zdarma, když pak stejně platím odbavení zásilky na slavné poště 120 (kromě cetek za pár dolarů).
jak by to asi u nas dopadlo:
"V Německu mohou v řadě internetových obchodů zákazníci zaplatit až po převzetí a rozbalení zásilky".
Klid, ono to tam také není, že by to posílali jen tak. Od zákazníka mají jméno, adresu, kreditku atd. A v Německu funguje právo trochu víc než v ČR. Konkrétně mám na mysli, že stojí na straně toho komu je dluženo, aby dostal své peníze. Plus je to limitované (na jejich poměry) nevelkou částkou, když nejde o prověřeného zákazníka.