Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zlomená noha v Rakousku? Bez pojištění může stát až sto tisíc korun

Lyžařská sezona je v plném proudu. Než vyjedete, vyplatí se myslet i na méně příjemné chvíle na sjezdovce, kterými jsou pády a karamboly. „Ve vážných případech totiž mohou tyto situace znamenat tvrdý zásah do rodinného rozpočtu,“ upozorňuje analytik Zbyněk Kuběj z Partners.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M14i10l22a19n 56K96o53c64u58r 6554722932410

Článok okrem bodu 1. vyzerá ako komerčné oznámenie. K bodu 1. pokiaľ sa zraníte v horách v SR alebo Taliansku / hovorím z vlastnej skúsenosti/ a navštívite štátnu nemocnicu zaplatí to za Vás zdravotná poisťovňa. V Taliansku Vám dokonca vrátia peniaze zo Skipasu na základe potvrdenia od lekára.

Samozrejme pokiaľ bude zasahovat vrtulnik alebo horská služba na zjazdovke a nie ste komerčne poistený, tak to zaplatíte. Je jedno , či to bude na Slovensku alebo v Taliansku.

+1/0
3.2.2016 10:08

J65i82n58d50ř62i28c10h 15K38u10c87h35a86ř 4876743778

Ja tomu asi nerozumím - tím že vlastním evropskou kartiču pojištění, tak mám nárok na ošetření ve stejném rozsahu jako místní. To tedy znamená, že pokud si rakušan zlomí na rakouské sjezdovce nohu a musí ho převést vrtulníkem tak ze svého zaplatí několik desítek tisíc, jelikož běžné pojištěni mu to nekryje?

0/0
27.1.2016 9:46

M13i73c79h61a24l 87M13r87a13z24i75k 6307227244690

Ano rozumite tomu spravne, v Rakousku verejne zdravotni pojisteni nekryje zasah horske sluzby a prevoz vrtulnikem - mimochodem vrtulnik se obvykle i u nas pocita na cca 35-40 tisic za hodinu provozu... a jsou zeme v EU, kde verejne zdravotni pojisteni neni - a tedy musi si vsichni platit 100% ze sveho.

0/0
27.1.2016 10:13

M79a71r52e15k 81T49ů12m48a 4852828516752

Může se to zdát jako komerční sdělení, ale určitě sjednat si pojištění má smysl. Známý si ho nesjednal a pak se srazil s nějakým Dánem, či co, a zbyly mu oči pro pláč, náklady za zlomenou ruku byly zhruba stejný jako dvě mebo tři jeho takové dovolené.

0/0
26.1.2016 23:29

M10i34c83h69a19l 77M85r55a80z92i42k 6277767794690

Ano to se muze snadno stat. Tady to jeste nebylo az tak moc zmineno - ale prave odshodne nekomu s kym se srazite muze udelat nejvetsi cast - popripade odshodneni za rozbite veci (napriklad nabourane auto, atd.) a nanestesti pro nas vsude okolo maji uplne jina meritka pro odskodneni, to jen u nas nedostanete temer nic...

0/0
27.1.2016 10:14

J46i48ř51í 79R91a24m40e18š 8626444820922

ja mam rakousky pojisteni celorocne jako zamestnanec v rakousku neresim. Ba na opak zdravotnictvi je tam o nekolik levelů vyse. Za tech pet let jsem byl jiz nekolikrat u doktora i na pohotovsti a i rz pro me dojela do prace dvakrat pri pracovnim uraze.

0/0
26.1.2016 21:32

M38i10c34h93a77l 71M22r13a63z29i54k 6667517364680

Tak pokud tma mate verejne zdravotni pojiteni, tak samo sebou nepotrebujete tam mit cestovni. To je naprosto logicke. V CR pokud tu platite zdravotni, tak vas sanitka take zadarmo odveze...

0/0
26.1.2016 21:34

J87i85ř39í 35R37a11m78e64š 8986434130582

mam rakousko a automaticky cr pohoda.

0/0
26.1.2016 21:41

M60i69c25h31a35l 36M83r57a54z56i97k 6637557644760

Jak automaticky CR? v CR musite platit - jinak CR nemate. Pokud pracujete v zahrnaici, tak se odhlasite napr u VZP jako ze pracujete v zahrnaici - na zaklade evropskeho formulare, pak vas prihlasi v rakousku a tim vase verejne pojisteni v CR prestava fungovat a tedy ho nemate. Muzete si ho zaridit jako pendler, ale pak musite toto platit v CR.

0/0
26.1.2016 21:43

J15i27ř93í 84R37a65m55e51š 8316324180542

mam ho jako pendler a v cr nic neplatim vse plati rakousko cili jsem osetren v cr tak vzp posle sama fakturu do rakouska a ja nic.

0/0
26.1.2016 21:44

M90i58c45h35a60l 74M22r60a43z48i97k 6297407674770

Ano tak to ano, ale to znamena, ze presne jak pisete - vy mate pojisteni v Rakousku a kdyz potrebujete neco v CR, tak oni poslou fakturu do Rakouska k proplaceni - tedy v CR verejne zdravotni pojisteni nemate - protoze to by nikam neposilali fakturu.

0/0
26.1.2016 21:46

J23i40ř87í 74R79a71m34e72š 8476144570752

MAm zlutou karticku vzp cili petsetjedenact miso stojedenact dcera a zena to same

0/0
26.1.2016 21:49

M92i15c27h92a97l 26M80r91a97z19i30k 6477887424140

Ano a ta se vystavuje cizincum a nebo cechum, kteri jsou pojisteni v jine zemi EU a lekar tedy vi, ze to vyuctuje VZP a ta to vyuctuje Vasi pojistovne - tedy v CR verejne pojisteni mate prerusene aneplatite ho a tedy ho nemate. Neplette si to, ze mate zlutou karticku a tim ze mate zdravotni pojisteni. Mimochodem doufam, ze si sporite - pokud se nekdy planujete vratit do CR a zacit tu pracovat nebo se tu hlasit o duchod, tak Vam jak VZP, tak socialka dopocitaji kolik mate dle Vasich prijmu za celou dobu doplatit a muze to jit i do statisicu...

0/0
26.1.2016 21:51

E43d66v29a74r54d 69N87i41c20h43t57b38u82r66g85e97r 8304121978292

To s tím doplatkem po návratu je trochu jinak. Po návratu bude česká pojišťovna požadovat potvrzení, ře bylo pojištění v zahraničí po celou dobu a bez pžerušení placeno. Pokud ne, pak doplatek.

0/0
26.1.2016 21:57

M54i25c55h10a12l 58M74r78a14z20i49k 6857467674900

Ano to bude pozadovat, to je pravda, ale take tam bude pozadovat informaci o vysi prijmu a vysi zaplaceneho pojistneho a pokud je u nas vyssi, tak tkae budou chtit doplatek. Mam s tim jiz nekolik zkusenosti na vlastni kuzi. A znam i pani, ktera pracovala 5 let v Rakousku a pak mela dopaltit asi 45 tisic korun... nerikam, ze by ji to znicilo financne, ale rozhodne to nepotesi...

0/0
26.1.2016 22:00

E16d27v39a13r15d 14N72i16c58h49t86b97u35r22g20e10r 8454891238582

Tak, jak já to znám, by neměla výše zaplaceného pojištění hrát žádnou roli. Spíš je třeba dát pozor na to, aby zahraniční pojištění trvalo bez přestávky a aby byly dodrženy termíny pro odhlášení a přihlášení. U pobytu mimo EU je pak také potřeba, aby ten pobyt trval nejméně 6 měsíců,

0/0
26.1.2016 22:34

E27d20v29a71r94d 94N18i37c10h92t70b91u24r74g79e79r 8894971928242

A to trvání je třeba doložit.

0/0
26.1.2016 22:35

M80i19c95h59a25l 60M48r66a92z19i14k 6947327184730

Ono jde take napriklad o to jak k tomu pristoupi dana urednice. Mam s tim celou radu osobnich zkusenosti - sam jsem nekolikrat zil v zahranici na delsi dobu a moje zena je cizinka z EU./Shengenu, ale to co zazivame denne je neuveritelna neschopnost a buzerace ze strany vsech uradu v CR. Ano terminy musite dodrzet, ale nevim jestli jste to nekdy zazil - me napriklad prihlaseni trvalo cca 2 tydny, protoze VZP rekla, ze nejdrive muzim na urad prace abych nemusel zdravotni sam platit, tam zase rekli, ze nejdrive na sociace, ti zase ze VZP a tak stale dokola, nez se nekdo odhodlal byt ten prvni. A to pro srandu jsme bydle na miste kde kazdy urad byl v jinem meste - tedy najezdil jsem kvuli tomu peknych par km... nemluve o tom, ze mi vzdy dali urednice velmi jasne najevo, ze moje zahranicni pojisteni uznavaji jen na jakousi vyjimku a ze by take nemuseli a mohli by vse chtit doplatit...

0/0
27.1.2016 10:10

A94n97d66r18e20a 94L45e15e 9640788930824

To je zajimave. Po me VZP nikdy vysi prijmu nechtela. Jen jsem prokazala ze jsem pojisteni v zahranici platila a bylo. A jen pro uplnost dodavam ze jsem pracovala mimo EU a platila si soukrome zahranicni zdravotni pojisteni.

0/0
27.1.2016 9:44

M60i42c40h19a46l 96M98r76a18z23i69k 6567447554510

Ja Vam rozumim, ja to zazil nejmene 6 krat a s vlastni manzelkou to zazivame denne... ono j ejedna vec jak by to melo fungovat, druha vec je jak to doopravdy funguje - tedy zalezi vzdy na jedne urednici za prepazkou a jaky ma zrovna den...

0/0
27.1.2016 10:11

E43d90v88a75r69d 15N11i83c80h33t89b81u28r45g13e41r 8794301768872

Jste-li pojištěn v Rakousku, pak v Česku používáte Evropskou kartu zdravotního pojištění vystavenou rakouskou pojišťovnou?

0/0
26.1.2016 21:53

M33i62c10h67a97l 33M41r65a80z38i20k 6727647534120

Ne jak pise pouziva zlutou kartu ceske pojistovny, coz je v podstate totez. Tato karta je vystavena kazdemu kdo ma tzv modrou kartu z libovolne zeme EU. Lekari ji radi prijmou, protoze kdyz jim date jen kartu napriklad rakouskou, tak podle nasich procesu musi poslat svuj pozadavek na platbu do rakouska - a to je spousta administrace. Kdyz dostanou od cizince zlutou kartu, znamena to pro ne, ze fakturu poslou napr na VZP a ta si to sama vyuctuje do Rakouska. Doktorum tak odpadne ta administrativa spojena s mezinarodnim jednanim a prevody men.

0/0
26.1.2016 22:02

E24d75v13a34r76d 58N57i58c85h56t24b79u41r14g81e88r 8354661678272

Rakouské zákonné pojištění nehradí vrtulník nebo zásah Horské služby. Viz např (německy) http://www.zim.at/unfall-auf-der-skipiste-welche-versicherung-zahlt-den-abtransport/

0/0
26.1.2016 21:46

M80i89c31h76a46l 73M44r12a52z22i26k 6277747424880

ANo pocitaji s tim, ze lide si to tam pripojisti. A turisti si snad uzavrou cestovni pojisteni.

0/0
26.1.2016 21:47

E64d76v95a98r38d 74N13i23c21h82t52b10u61r98g49e84r 8164961358302

Mnozí diskutující zpochybňují informace poskytnuté autorem článku.

V Rakousku jako turistovi s Evropskou kartou zdravotního pojištění (EHIC) nebo místnímu se zákonným pojištěním nebude proplacen zásah Horské služby či transport vrtulníkem apod. Ošetření v zdravotnickém zařízení nemajícím smlouvu se zdravotní pojišťovnou poskytující zákonné pojištění je třeba zaplatit a potom doma uplatnit u své pojiťovny, která ale faktury proplatí jen podle svých tarifů, pokud poskytnutá služba v Rakousku byla dražší - což obvykle bude. Při ošetření s kartou EHIIC zaplatí turista jen to, co platí místní.

Ani se solidním cestovním pojištěním nejsou všechna finanční rizika vyloučena. Pojišťovna obvykle odmítne hradit např., je-li ve hře alkohol nebo při jízdě mimo vyznačené sjezdovky a trasy, a tak podobně. Pojišťovna také odmítne hradit následky dřívějších úrazů a nemocí z doby před uzavřením pojištění. Pojištění se doporučuje uzavřít před odjezdem. Lze je sice často uzavřít (i emailem nebo online) až z místa pobytu, bude ale platit až od dalšího dne.

Při uzavírání cestovního pojištění přes internet si určitě vytiskněte pojištovací smlouvu, v ostatních případech se ujistěte, že vám byla vydána.

( A, pokud byste mi nevěřili, viz též německy např http://www.zim.at/unfall-auf-der-skipiste-welche-versicherung-zahlt-den-abtransport/ )

+1/0
26.1.2016 21:28

M33i54c35h87a13l 23M55r16a73z39i96k 6157977254260

Ano mate pravdu v casti jedna. V casti dve tez - ale to je logicke - pokud jste pod vlivem - pak nektere pojistovny plneni krati a nektere neplni dokonce vubec - je to vzdy jasne napsane v podminkach a je to i logicke - podnapily clovek ma horsi reakce a je tak pravdepodobne, ze si uraz privodil sam svou neschopnosti vcas a spravne zareagovat. Pokud jde o jizdu mimo sjezdovky - ta je casto zahrnuta v nejvyssich (a tedy nejdrazsich) variantach pojisteni jako extra, nebo formou pripojisteni pro extremni sporty - protoze precijen neupraveny svah predstavuje opet vetsi riziko.

0/0
26.1.2016 21:31

V21a38c66l38a51v 77P76e20r93o92u73t82k13a 6138367204301

takže dle diskuze jestli to dobře chápu,nezplatím žádné připojištění a přesto VZP zaplatí ošetření v Rakousku a dopravu do nemocnice. Nechápu kolik tedy a zda zaplatím vrtulník a např. svoz k sanitce ze svahu.

0/0
26.1.2016 21:21

M48i22c64h20a51l 18M95r24a29z96i49k 6807847474110

VZP zaplati jen to, co v Rakousku zaplati verejne zdravotni pojisteni mistnim lidem. A v Rakousku zaplati osetreni ve statem vedenych nemocnicich a je pravda, ze naprosta vetsina nemocnic v Alpach je soukromych. Take je pravda, ze za vrtulnik pravdepodobne zaplatite plnou palbu. Nehlede na pripadnou skodu zpusobenou ostatnim - a v Rakousku napriklad bude odskodne podstatne vyssi nez u nas.

0/0
26.1.2016 21:26

J46i81ř37í 55R48a67m82e52š 8566434400932

vzp zaplati v rakousku takovou castku co by to stalo v cr jen zakladni osetreni pokud je to drazsi clovek hradi rozdil

0/0
26.1.2016 21:34

M39i40c51h13a46l 29M76r66a85z59i15k 6697307704230

meli by zaplatit, to co zaplati obdoba VZP v Rakousku mistim lidem - ale samozrejme oni se snazi vyhnout placeni cehokoliv. A to jsou zeme, kde treba verejne zdravotni pojisteni neni a tedy clovek musi platit sam 100%...

0/0
26.1.2016 21:36

J32i80ř36í 38R19a55m71e46š 8316744800712

kdyby cr mela platit vse v rakousku jako u nas tak by odvody mesicne v prumeru do zdravotnictvi meli byt pet tisic kc. stat za sve lidi plati osmstovek a soukromnik od patnacti set. dobry ne

0/0
26.1.2016 21:43

M61i64c68h18a75l 20M23r66a83z77i92k 6127617174800

No tak ja nerikam kdo mame co lepsi, ale v CR pokud platite, tak mate vse zdarma. Co vic si prat? Priplatky za nejaky ten nadstandard, ok, proc ne. Jsou zeme v EU, kde si lid plati 100% sami vse. A to jsou potom nevesele castky...

0/0
26.1.2016 21:45

J25a85k75u67b 35K76o53s 3606712290154

Dcera si zlomila ruku v Itálii. Po příjezdu do nemocnice je zajímalo jedině jestli má kartičku pojištěnce z ČR. Dotatečné pojištění na hory které jsme uzavřeli je nezajímalo vůbec. Veškeré ošetření v nemocnici bylo zdarma. Jediné co jsme platili bylo 20 EUR za prvotní vyšetření a prášky proti bolesti na první pomoci v lyžařském areálu.

0/0
26.1.2016 20:00

M31i47c66h92a30l 37M65r56a25z11i26k 6507397594160

Kazda zeme to ma jinak. Cizinec v CR zaplati vse ze sveho a musi si doma pozadat o vraceni, pokud mu vubec neco doma vrati. V Recku napriklad musite sam zapaltit celou dopravu, tu nehradi, v Pobalti napriklad musite uhradit 100% vsech nakladu, protoze tam nehradi stat vubec nic.

0/0
26.1.2016 21:38

E14d39v54a86r34d 76N11i74c55h60t54b17u55r93g17e13r 8964881708872

Je to trochu složitější. Cizinec zaměstnaný v Česku má české pojištění placené zaměstnavatelem (které ale nezahrnuje rodinné pšíslušníky). Cizinec z EU má v Česku ošetření na základě karty EHIC s omezeními závislými mj. na druhu a délce pobytu. Cizinec mimo EU musí uzavřít komerční pojištění.

0/0
26.1.2016 22:09

M75i98c90h56a65l 46M14r91a78z98i44k 6467177284710

Mate pravdu, ale v podstate to funguje tak, ze cizinec z EU si musi vse zaplatit sam a pak doma pozadat vlastni pojistovnu o proplaceni. Pokud si nezazada o ceskou zlutou karticku, kdy to pak ceska pojistovna zaplati a vyuctuje si to jeho domaci pojistovne sama. Nemluvim ted o cizinci, ktery tu pracuje, ten ma povinne nase pojisteni a tim padem nema a nemuze mit problem s osetrenim, tedy je to jina kategorie.

0/0
26.1.2016 22:15

Z24d16e83n94ě38k 30M71a20t42y74á30š 5207624171964

Na Stubai jsem si udělal parádní zlomeninu(mnohočetné zlomeniny bérce)!Převoz lanovkou a sanitkou do Innsbrucku, naštěstí do fakultní nemocnice! Operace a 4 dny v nemocnici mě stálo jen 50 éček za pobyt a stravu!Vše ostatní hrazené z kartičky pojištěnce! Jen pro mě musela manželka ze synáčkem přijet! Další doba léčení asi 7 měsíců!

+1/0
26.1.2016 15:49

M28a61r67t70i40n 15V48o96j31á87č71e18k 9953567251186

mě se to nikdy nestalo ,na dovolenou jezdíme pojištění ,ale ptám se : už někdy někomu zaplatila pojišťovna dopravu vrtulníkem a ošetření v zařízení mimo veřejný systém třeba zrovna rakousko? nebo se tomu brání jako čert kříži a vymlouvá se ,že první jste měl volat pojišťovnu něž vás vůbec někde ošetřili?

+1/0
26.1.2016 13:16

J98a36k31u92b 96T22u93r42e66k 2132871571810

Už několik mých kamarádů a kamarádek se svezlo v minulých cca 15 letech vrtulníkem. Vždy bez problémů zaplaceno. Vše se řešilo až po události - byly to letecké záchranky při horolezectví v Alpách a Tatrách a byly zaplaceny.z komerčního připojištění právě na tyto účely v rámci členství v ÖAV.

Moji synové si jako děti při lyžování jednou vykloubili koleno (Marileva) a jednou zlomili palec (Chamonix). Poprvé jsem ukázal průkazku zdravotního pojištění zaplatil jen italský vstupní poplatek do systému - 15 E, něco jako u nás bývalých 30 Kč - a vše ostatní bylo zdarma včetně rentgenu, sádry, kontrol a převazů. Podruhé ve Francii jsme šli k soukromému doktorovi, zaplatili pár tisíc rovnou na místě, on rentgenoval a sádroval a dal nám stvrzenku, kterou jsme ukázali doma a zdravotní pojišťovna nám ji skoro celou proplatila (zbytek bylo kvůli tomu, že Francouzi mají jiný ceník výkonů než Češi a zrovna tohle měli dražší).

0/0
26.1.2016 18:40

M44a35r51t84i80n 79V82o77j45á86č66e74k 9193627171656

díky za odpověď

0/0
28.1.2016 9:10

M22i75c63h27a65l 30M82r40a23z10i15k 6677357144370

Volat mate v pripade, kdy nejde o neodkladnou peci - napriklad zlomi se mi zub, to pocka i hodinu nez mi najdou lekare. Ale pokud mam tak vazna zraneni, ze me musi prevezt sanitka/vrtulnik - tak logicky nebudu volat a cekat nez mi najdou nejaky prijatelny.

0/0
26.1.2016 21:28

P27e89t24r 85K61r30e32j24z75e41k 7409626

to je snad už samozřejmost to pojištění,bez něj na dovolenou ani náhodou;-)

+1/0
26.1.2016 11:58

M48i64c28h87a59l 86M75r53a36z33i40k 6267247514200

No spousta lidi si mysli, ze modra karticka vse spasi, ale pritom vubec nevi co ta karticka doopravdy kryje a co ne...

0/0
26.1.2016 21:32

M71i80r74k24a 52S41v59o49j83t93k75o54v44á 3897618876844

no já nevím, ale když jedu do zahraničí, vždy se připojistím. A v podstatě neznám nikoho kdo dá x tisíc za lyže a nedá dvě stovky za pojištění. Leč článek je dosti manipulativní a ve spoustě věcí kecá. A už jsem párkrát ošetření v zahraničí potřebovala a celkem to nakonec nebyly žádné horentní sumy. Ale pravda v nemocnici jsem byla jen jeden den.

+1/0
26.1.2016 11:25

M35i67c44h75a94l 21M55r80a58z59i10k 6927587974710

Zalezi co potrebujete. Pokud je to drobnost a dopravim se tam sam, tak to bude velmi levne (nebo relativne levne), ale pokud treba potrebuju zasah horske sluzby, vyzvednuti vrtulnikem a prepravu zpet do CR - pri velmi vaznych urazech - pak skutecne v nekterych zemich muze cena presahnout i s 100 tisic, to vubec neni problem. Napriklad vrtulnik se i v CR pocita jako cca 35-40 tisic za hodinu - tedy zalezi jak daleko letite atd.

0/0
26.1.2016 21:33

L19e20n59k42a 11S26o86n30n87l25e43i92t82n41e40r 7630740452553

Tak v Rakousku jsem si nohu zlomila, osetreni, rentgen i sadra byly zdarma (zrejme brano jako prvni pomoc). Horsi by to asi bylo, kdyby clovek v te nemocnici musel zustat...

+1/0
26.1.2016 11:07

R89o55s17t44i76s68l29a43v 92R81o59z56a 1355949140459

taky, zlomená noha ve Schlamingu. Odvoz do nemocnice, rontgen, fixace, sadra, pár základních vyšetření. Na druhý den mne propouštely, mé náklady byly 0,- €. Léčení samozřejmě až ve vlasti, což je jasné. I najíst mi v Reichu dala paní sestřička.

Partners kecá jako vždy.

Jinak se pojišťuji i v Tatrách.

0/0
26.1.2016 13:58

J34a39k28u86b 67T47u46r55e60k 2602271711480

I první pomoc se platí :-) Takže zafungovalo Vaše normální povinné zdravotní pojištění.

0/0
26.1.2016 18:45

P27a94v35e56l 13K18r25a11l 4748829729802

Ale vždyť zdravotní pojištění platí na celém území EU ne?

+1/0
26.1.2016 10:15
Foto

T82o93m48á38š 67D18v96o78ř95á16k 7345556587871

To jo, ale jenom v některých nemocnicích, kam si musíte dojít...

0/0
26.1.2016 10:25



Finance.iDNES.cz radí

Víte, že pokud je vám cizí řidič způsobí škodu, může likvidaci pojistné události vyřídit vaše pojišťovna nikoli jeho?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.