- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to skvělý nápad a navíc to není povinné, takže kritika je zcela mimo mísu.
Jsou v mínusu z interchange fee tak se holt musí začít víc snažit no
A co třeba si nechat posílat "složenky" elektronicky do internetbankingu? Tam se jen podíváte, co je to za platbu a když ji odsouhlasíte, tak se údaje vyplní samy a je to zaplacené. Takhle to jde dělat ve Švýcarsku. Samozřejmě, že zasílání složenek od dodavatele musíte povolit v internetbankingu i u dodavatele. Vyhnete se opisování čísla účtu, variabilních a specifických symbolů.
Mám a jsem spokojen. Ale ani tak ne za účtenky, jako spíše faktury. Faktury za služby spojené s bydlením, složenky a někdy i ty účtenky. Službu mám "zdarma", protože mám vedení účtu zpoplatněné (chtěl jsem využít všech nabízených služeb, nepočítat počty výběrů zdarma na bankonatech atp.) Ono to totiž nekončí jen nahráním souboru, ale systém si umí načtený dokument přiřadit k platbě a pokud ještě neproběhlad, tak i v termínu splatnosti automaticky proplatit. Argument, že má banka přehled za co utrácím je mě ukradený, ten přehled může mít z plateb na účtu.
Načpak tyhlety informace banka asi potřebuje? Cílený marketing, ve spojení s bankovními produkty, pěkně se odkopávají..... Radši si udělám kopii a do šanonu poskládám podle měsíců nebo čtvrtletí. Případně naskenované na šifrovaný cloud abych to nemusel přehrabávat ručně. Toto mi zavání.....
To čeho se bojíte, může vaše banka odvodit i z položek obyčejného účtu. Tedy pokud to potřebuje.
Bude to placené, tak ani není důvod se tím zabývat. Ať to je jaké je za 25 měsíčně to nestojí
Tak jako špatný to není, ale co to má společného s bankou?
Mimochodem, kdyby něco takovýho bylo pro podnikatele, tj. naskenujte všechny vaše faktury, příjmy a náklady, a my vám z toho vyhodíme přehled DPH, uděláme daň z příjmu atd.. no tak po tom všichni skočí.
To umí iDoklad... a je zdarma
No nevím, ale zdá se mi to moc pracné a složité a placené :-)
Každou účtenku, kterou můžu potřebovat kvůli reklamaci zařadím do složky roku, kdy končí záruční lhůta, zase jich nemám tolik, abych ji dostatečně rychle nenašel. Jednou ročně celou složku vysypu a je vymalováno.
To je dobry napad. To me jeste nenapadlo. Asi to tak zacnu delat taky. Diky za tip.
Ještě lepší řešení nabízí Decathon - oni si vytisklou účtenku ukládají přímo do systému s číslem Vaší zákaznikcé karty, takže v případě reklamace přinesete reklamovanou věc načtete svoji kartu a systém tu účtenku dohledá...
Aha. A až tu účtenku budu potřebovat (třeba půjdu reklamovat zboží, které na ní figuruje), tak si z cloudu vytisknu tu ofocenou účtenku, a to bude stačit? Není lepší je všechny prostě házet do krabice?