- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
K údajné krádeži měli řadu dokladů – protokol od policie s razítky, překlady z angličtiny do češtiny, vzali si na pomoc dokonce právníka. Jednoznačně se však podařilo prokázat, že šlo o pojistný podvod. Prozradily je účtenky za fotoaparáty a další drahé věci, které měli na cestách a údajně zmizely i s autem.--> Jako takhle málo stačí k tomu, aby pojistku odmítli vyplatit, nebo to byl jen první krok, který je naťuknul, že tu asi něco nehraje? Protože jedu-li na dovolenou do USA, kam nejezdím denně, tak si fotoaparáty a jiné drahé věci klidně nakoupím.
Nejjednodušší by bylo, kdyby pojišťovny nabízeli pojistku bez slovíčkaření. Pak se někomu něco stane ale oni to přeformulují na událost, která vyzní skoro stejně ale na ní se pojistka nevztahuje. Jo bylo v Černých ovcích i to, že se lidi před cestou do Asie konkrétně u ČSOB zdravotně připojistili, pán měl žlučníkový záchvat, tak ho tam odoperovali a pojišťovna si našla důvod proč to neplatit a kroutili se co to šlo.
To by pane pojišťovna skončila do měsíce. Zlodějů je ještě víc, než poškozených.
Označit tahání medvídka koaly za ocas za neopatrnost může jedině neinteligentní osoba.
No, zamyslet by se pojišťovny měly i samy nad sebou. Když jsem likvidoval po zemřelém otci životní pojištění, chtěli po mně nějaké protokoly, že chodil na prohlídky atd. To je prakticky nemožné dohledat, obzvláště pokud nejste s příbuzným často v kontaktu.
Jen dodám, že nějaké protokoly jsou úplně k ničemu, nic neřeší. Prostě měl pojištěné úmrtí a zemřel (zpráva z nemocnice je). K čemu je dobré vědět, jestli byl rok předtím u obvoďáka?
"Často ničí i cizí mobily – ten jejich se vybije a půjčený od kamaráda či známého jim upadne na zem či do bazénu."
jj, taky to na nas znami občas zkousi, protože vedi, ze mame ruzne vhodne pojistky. když zjistili, ze jim pojistovna zaplatila koberec, na který jim nas mladej vylil na navsteve cerveny vino, chteli to pouzit i na nejakou drahou kristalovou vazu, kterou si ale rozbili sami. tak uz k nim nechodime..
Svata pravda, ve svem okoli jsem slysel o dvou iPhonech.
Ještě bych očekával radu, co s pojišťovnami, kterým dlouhá léta platíte a když se nakonec něco stane, je tisíc důvodů, proč vám peníze nechtějí dát, nebo jen zlomek peněz.
Člověk si hlavně musí uvědomit, že cílem likvidátora pojišťovny je, získat argumenty proti placení. Proto by měl přemýšlet při jejích radách. Nahrávat si hovory a být připravený přizvat si na jednání s pojišťovnou právníka. Skoro vždy se to vyplatí.
Hezký rozhovor, dokonce i poměrně vyvážený, co se týká vztahu pojišťovna-klient.
Děkuji paní likvidátorce, i když u cestovního pojištění bývám klientem konkurence
přestal jsem to číst, jak psala bylo mi ji líto, kdyby ti ji bylo opravdu líto, tak ji něco přispěješ. Tyhle pokrytce mám moc rád. Zbytečný rozhovor
Co je to za blábol? Má snad být Armáda spásy? Prostě vyjonává svou práci, ale zároveň asi nebude chladný stroj, zcela bez emocí.
A pokud ty jsi lepší, než ona, tak doufám, že jsi před odesláním svého příspěvku paní poslal nějaké prachy...