- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Víte, na jaká slova v e-mailu vás obchodníci zaručeně dostanou?"
Ano. Na žádná. Hodila jsem to do krbu. Já totiž všechno vím. Já jsem výborný člověk! Proč mi někdo něco posílá? (Ing. Mgr. Jindra Kačanová)
Jejich starosti na moji hlavu. Vše co jen trochu smrdí "výhodnou nabídkou", okamžitě házím do koše a spolehlivě mažu
Všechny emaily, které nejsou vyžádané, automaticky mažu. Text předmětu přečtu, tomu se pochopitelně nevyhnu, ale rovnou dávám smazat.
Fígle popsané v článku ovšem fungují, tomu věřím. Je to všechno o psychologii a vzhledem k tomu, že hloupějších lidí vždy bylo, je a bude dost, pokaždé se někdo chytí.
Mě zaručeně dostanou nabídky věcí, které mám rád. Nabídky na kuchařku Ládi Hrušky, nové album Heleny Vondráčkové, podprsenky z mikrovláken a Valentýnské slevy na romány typu "Nahý baron" hážu rovnou do koše.
Nedávno mě zaujal jen jeden nevyžádaný mail, nabídka severských detektivek. Ty jsem si nakonec koupil, ale od někoho jiného.
Už ani nevím, kdy naposledy jsem takový email otevřel. Jakmile ve schránce není něco, na co čekám, nebo zpráva od někoho, koho znám (nebo se ta zpráva tak tváří), rovnou to mažu.
Ale věřím tomu, že lidé jsou hamižní, a s pocitem zisku nějaké výhody či snadného obohacení si přečtou/objednají cokoli.
Na mě tyhle fígle nepůsobí, já dám hlavně na obsah sdělení. Například když mi píše manažer ze zahraniční banky, že potřebuje převést padesát milionů dolarů z dědictví na můj účet za zajímavozu provizi, nevidím důvod, proč se ho nepoptat na podrobnosti. Peníle leží na chodníku, stačí je jen zvednout!