Diskuze

Víte, na jaká slova v e-mailu vás obchodníci zaručeně dostanou?

Zajímavý předmět a prvních pár slov v úvodu e-mailu rozhodne o tom, zda si novou zprávu v poště přečteme. Jaké „fígle“ v marketingové komunikaci obchodníci používají, abych jejich nabídky neskončily v koši?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Víte, na jaká slova v e-mailu vás obchodníci zaručeně dostanou?"

Ano. Na žádná. Hodila jsem to do krbu. Já totiž všechno vím. Já jsem výborný člověk! Proč mi někdo něco posílá? (Ing. Mgr. Jindra Kačanová)

0 0
možnosti

Jejich starosti na moji hlavu.;-D Vše co jen trochu smrdí "výhodnou nabídkou", okamžitě házím do koše a spolehlivě mažuX

1 0
možnosti

P82e18t29r 15Š27k29o32d72a

9. 3. 2016 18:03

Všechny emaily, které nejsou vyžádané, automaticky mažu. Text předmětu přečtu, tomu se pochopitelně nevyhnu, ale rovnou dávám smazat.

Fígle popsané v článku ovšem fungují, tomu věřím. Je to všechno o psychologii a vzhledem k tomu, že hloupějších lidí vždy bylo, je a bude dost, pokaždé se někdo chytí.

1 0
možnosti
Foto

J13i66ř18í 15R59o31h82a49n

9. 3. 2016 11:47

Mě zaručeně dostanou nabídky věcí, které mám rád. Nabídky na kuchařku Ládi Hrušky, nové album Heleny Vondráčkové, podprsenky z mikrovláken a Valentýnské slevy na romány typu "Nahý baron" hážu rovnou do koše.

Nedávno mě zaujal jen jeden nevyžádaný mail, nabídka severských detektivek. Ty jsem si nakonec koupil, ale od někoho jiného.

2 0
možnosti

Už ani nevím, kdy naposledy jsem takový email otevřel. Jakmile ve schránce není něco, na co čekám, nebo zpráva od někoho, koho znám (nebo se ta zpráva tak tváří), rovnou to mažu.

Ale věřím tomu, že lidé jsou hamižní, a s pocitem zisku nějaké výhody či snadného obohacení si přečtou/objednají cokoli.

4 0
možnosti

Na mě tyhle fígle nepůsobí, já dám hlavně na obsah sdělení. Například když mi píše manažer ze zahraniční banky, že potřebuje převést padesát milionů dolarů z dědictví na můj účet za zajímavozu provizi, nevidím důvod, proč se ho nepoptat na podrobnosti. Peníle leží na chodníku, stačí je jen zvednout!

7 0
možnosti

Přesně tento typ e-mailů rovnou mažu.

9 0
možnosti

Každýho jednou dostanou.

0 0
možnosti