- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
mBanka mně před 2 týdny překvapila poplatkem za autorizační SMS.Je sice 2 Kč,ale podobně zpoplatnila před lety Poštovní banka,a ostatní se poplatků chytli a nechtějí od nich ustoupit
No dá se to přežít, je to levné ale bez chyb to rozhodně není.
Z velké trojky nám dvě banky daly chybné zápisy do bankovního registru klientských informací :-(, takže platit někoho, kdo dělá chyby se mně nechce. Jak se povede bance neuvést splácení hypotéky do BRKI, to fakt nechápu :-(, jako klient bych dostal pokutu za chybné uvedeni informací a nebo by zamítli žádost o hypo. Takže neplatím nic a nemám co reklamovat :-)
mám equa už asi 3 roky vybíral jsem to nejlevnější a naprostá pohoda ,za výběry a za služby jsem nezaplatil ještě ani korunu -
Fio je celkem v pohodě, ale třeba na hypo od nich musíte mít oproti jiným bankám mnohem vyšší měsíční příjem. Taky spořící nástroje u nich za posledních pár let se změnily na takřka nepoužitelné. Jinak to jde...
Spořící nástroje jsou nepoužitelné všude, nejen u Fio banky.
Také jsem přešel k Fio bance, jsem spokojený. Léta jsem byl u ČS a nebýt toho, že mi začali zvyšovat poplatky, bez udání důvodu, nejspíš bych tam zůstal a jsem rád, že se to tak stalo, alespoň vidím, jak má fungovat banka.
Držel jsem se taky dlouho u ČS, ale poslední kapka, kdy jsem přecházel bylo zvednutí cen internetového bankovnictví přímé tuzemské platby.
Se službami FIO jsem plně spokojen. Banku co se týče služeb plně doporučuji.
To co ale provedli v posledním roce s uživatelským prostředím je příšerné!
Jak po grafické stránce, tak i co do menu a funkčnosti. Zlaté "staré" uživatelské prostředí. Přehledné, logické. Za všechny útrapy jen dva příklady::
1.) Filtr se zobrazí na 2/3 obrazovky a dole pod ním zůstane 1/3 obrazovky s výpisem položek = cca 5 řádků.
2.) Filtrování jde zásadně přes všechny účty. Pokud zadám ČEZ, tak to vezme z firemního o soukromého. Po asi 5 kliknutí se dostanu k cíli (otevřít výběr účtů, odklikat že nechci všechny účty, pak zakliknou jen firemní,.....). Zlaté původní rozhraní, tak vybraný účet držel při všech operacích a filtry byly hezky přehledně po boku výpisu položek, takže nepřekážely.
Absolutní souhlas, potřeba měnit něco, co perfektně funguje mě příšerně se.e
Fio je sice jedna z průkopníků bezpoplatkových poskytovatelů základních finančních služeb ještě z doby, kdy působila jako záložna, ale stejně jako mBank zdegenerovala a nenabízí žádnou konkurenční výhodu oproti ostatním nízkonákladovkám - a když už přijde s inovací (např. nyní NFC platby), tak za poplatek nebo nesmyslně vysokou povinnou útratu.
Za mě je klientsky nejvstřícnější AirBank - už jen proto, že má dlouhé otevírací hodiny a to (na většině poboček) včetně sobot. EquaBank má zase nejvýhodnější nabídku.
Fio zase pracuje jako banka s hotovostí, dělá vše jako má dělat banka, dost poboček po celém státě, pro podnikatele velmi slušná banka
Prošel jsem dost bank a Fio je poměr cena výkon velmi slušná volba :-)
Doporučuji včerejší článek na Lupě o nesmyslných všeobecných podmínkách Fio – kdo pravidelně neaktualizuje antivir a systém (i na mobilu) nebo používá v počítači neověřené programy, porušuje podmínky.
co je na tom nesmyslného? a to fio nějak extra nemusím...