Diskuze

Odborníci a veřejnost: nejvstřícnější bankou roku 2015 je Fio

V soutěži o nejvstřícnější banku roku 2015 obhájila prvenství již popáté Fio banka. Druhá v pořadí je podle hlasování odborné i laické poroty Air Bank a na třetí místo se vyhoupla Equa Bank.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J19o89s56e13f 33H66o45n41e86š

21. 3. 2016 11:40

mBanka mně před 2 týdny překvapila poplatkem za autorizační SMS.Je sice 2 Kč,ale podobně zpoplatnila před lety Poštovní banka,a ostatní se poplatků chytli a nechtějí od nich ustoupit

0 0
možnosti

No dá se to přežít, je to levné ale bez chyb to rozhodně není.

0 0
možnosti

Z velké trojky nám dvě banky daly chybné zápisy do bankovního registru klientských informací :-(, takže platit někoho, kdo dělá chyby se mně nechce. Jak se povede bance neuvést splácení hypotéky do BRKI, to fakt nechápu :-(, jako klient bych dostal pokutu za chybné uvedeni informací a nebo by zamítli žádost o hypo. Takže neplatím nic a nemám co reklamovat :-)

0 0
možnosti

mám equa už asi 3 roky vybíral jsem to nejlevnější a naprostá pohoda ,za výběry a za služby jsem nezaplatil ještě ani korunu -

0 0
možnosti

Fio je celkem v pohodě, ale třeba na hypo od nich musíte mít oproti jiným bankám mnohem vyšší měsíční příjem. Taky spořící nástroje u nich za posledních pár let se změnily na takřka nepoužitelné. Jinak to jde...

1 0
možnosti

Spořící nástroje jsou nepoužitelné všude, nejen u Fio banky.

0 0
možnosti

Také jsem přešel k Fio bance, jsem spokojený. Léta jsem byl u ČS a nebýt toho, že mi začali zvyšovat poplatky, bez udání důvodu, nejspíš bych tam zůstal a jsem rád, že se to tak stalo, alespoň vidím, jak má fungovat banka.:-)

3 0
možnosti

Držel jsem se taky dlouho u ČS, ale poslední kapka, kdy jsem přecházel bylo zvednutí cen internetového bankovnictví přímé tuzemské platby.:-)

0 0
možnosti

J48i68ř52í 81T97e48p97r

16. 3. 2016 22:40

Se službami FIO jsem plně spokojen. Banku co se týče služeb plně doporučuji.

To co ale provedli v posledním roce s uživatelským prostředím je příšerné!

Jak po grafické stránce, tak i co do menu a funkčnosti. Zlaté "staré" uživatelské prostředí. Přehledné, logické. Za všechny útrapy jen dva příklady::

1.) Filtr se zobrazí na 2/3 obrazovky a dole pod ním zůstane 1/3 obrazovky s výpisem položek = cca 5 řádků.

2.) Filtrování jde zásadně přes všechny účty. Pokud zadám ČEZ, tak to vezme z firemního o soukromého. Po asi 5 kliknutí se dostanu k cíli (otevřít výběr účtů, odklikat že nechci všechny účty, pak zakliknou jen firemní,.....). Zlaté původní rozhraní, tak vybraný účet držel při všech operacích a filtry byly hezky přehledně po boku výpisu položek, takže nepřekážely.

0 1
možnosti

Absolutní souhlas, potřeba měnit něco, co perfektně funguje mě příšerně se.e

0 0
možnosti

Fio je sice jedna z průkopníků bezpoplatkových poskytovatelů základních finančních služeb ještě z doby, kdy působila jako záložna, ale stejně jako mBank zdegenerovala a nenabízí žádnou konkurenční výhodu oproti ostatním nízkonákladovkám - a když už přijde s inovací (např. nyní NFC platby), tak za poplatek nebo nesmyslně vysokou povinnou útratu.

Za mě je klientsky nejvstřícnější AirBank - už jen proto, že má dlouhé otevírací hodiny a to (na většině poboček) včetně sobot. EquaBank má zase nejvýhodnější nabídku.

8 1
možnosti

Fio zase pracuje jako banka s hotovostí, dělá vše jako má dělat banka, dost poboček po celém státě, pro podnikatele velmi slušná banka

3 0
možnosti

Prošel jsem dost bank a Fio je poměr cena výkon velmi slušná volba :-)

5 0
možnosti

J46i13ř14í 71M82a60c18e51k

16. 3. 2016 11:48

Doporučuji včerejší článek na Lupě o nesmyslných všeobecných podmínkách Fio – kdo pravidelně neaktualizuje antivir a systém (i na mobilu) nebo používá v počítači neověřené programy, porušuje podmínky.

3 0
možnosti

co je na tom nesmyslného? a to fio nějak extra nemusím...

0 0
možnosti