- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jezdim k TANK ONO, kde maji obvykle nejlacinejsi benzin a zadne bonusy za zbozi, co nechci neocekavam. Chci jen solidni cenu benzinu.
Slevové akce dle hesla: Ušetříme pětikorunu, ať to stojí, co to stojí
Žádné odměny, žádné bonusy mě vůbec nezajímají. Při tankování se řídím podle ceny benzínu.
hlavne vernostni program a bonusy cim lepsi , tim drazsi phm v zakladu, protoze ta akce se musi nejak jinak vratit
Já už tankuji ne u jedné značky, ale u jedné pumpy. Naučily mě to vstřiky. Naštěstí je v okolí hodně pump tank ono, takže mají všichni okolo levné palivo. Jinak nejlíp míchá aditiva benzina. Shell je humus.
kdysi býval dobrý program u pump JET... Ale ty už jsou hooodně dlouho minulostí... Ovšem porcelánový servis i skleničky s džbánkem ještě stále používám já i mí sourozenci... A to jsem tehdy jezdil jenom s pick-upem...
"Přihlaste se, kdo v peněžence nenosíte žádnou věrnostní kartu".
Ms. Nováková, já se tedy hlásím.
Jan Prochazka
Osobně bych řekl, že nejtrapnější bonus dává Šelka. Když začali tak jeden bod měl hodnotu 1 Kč. Dnes má cenu 1 Kč 10 bodů.
Ono je spíš problém, kde natankovat. Drahá paliva dlouho leží v cisternách. Jakákoliv "KONTAMINACE" biopalivy způsobuje výslednou špatnou kvalitu paliva. Ničí to motory, zvyšuje spotřebu. Zrušil bych přimíchávání do stávajících paliv a rozdělil pouze na normální a BIO. Nafťáky na BIO mají vše přizpůsobené na toto palivo, takže mají zabudované silné vyhřívání paliva. Přestavují se motory přímo na E85,potrubí, vstřikovače,čerpadla jsou nerezová . Normální motory sice nějaký podíl BIO snesou, ale z konstrukčního hlediska je to nesmysl.
Já bych místo dárků rád kvalitní naftu. Nebo aspoň naftu bez Burešovo s....k.