- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je skoda, ze se u nas pojistovak nezastavil, poslal bych ho o patro niz. Holt dobra nemocnice/porodnice, kde takovy lide neprojdou
Tak to je zajímavé, že personál porodnic často brání přístupu rodiny k rodičce, například pod záminkou, že to narušuje soukromí ostatních rodiček na pokoji, že je chřipková epidemie apod. Ale jakmile jde o pojišťováky, fotografy a jiné další otravy, tak ti mají přístup neustále otevřený
Kdepak, dítě si zavčasu pojistěte.
Pokud to stihnete do týdne po narození dítěte a to pak později zemře, POJIŠŤOVNA VÁM DÁ NOVÉ
Varuji pred zivotnim pojistenim, co ma v nazvu investicni. Prumerny pocatecni poplatek je pres 10 tisic korun u vsech distribucnich firem vcetne Partners. Spravnym resenim je rizikove zivotni pojisteni.
Kompletni prehled pocatecnich poplatku vsech pojisteni je zde http://institutfg.blogspot.cz/2015/10/005-zivotni-pojisteni-pocatecni-poplatky.html
Partners radí? Ti stejní Partners, kteří zkreslují informace klientům a jejich počínání je hodně za hranicí etiky?
Vždy raději do banky a nikdy, NIKDY žadného "poradce". Fluktuační provizní poradce nebrat... Věřte..
Do banky pro životní pojištění? Ale jděte...
Stačí si uvědomit, že účelem pojišťovny dávno není "chránit vaše sny", ale generovat vlastní maximální zisk. A to za každou cenu.
Říkáte to, jako by to bylo něco špatného....účelem každé firmy má být generovat zisk
Před 20-ti lety se nám narodil syn. V 10 hodin ráno jsem vyzvedl manželku
i s dítětem z porodnice a nejeli jsme domů, ale nejdříve ke tchyni. Ve 13 hodin zvonek a ve dveřích dvě ženy. Jedna se představila jako Šarlota Málková generální reprezentant pojišťovny Allianz. To jméno si budu do smrti pamatovat. Nejdříve byla otázka: "Jak to že jste nejeli rovnou domů, čekali jsme tam na vás ! Kvůli vám jsme musely na MÚ a zjistit si adresu, kde vaše manželka dříve bydlela." Krev ve mě pěnila a paní generální reprezentantka měla štěstí, že tam byla moje tchyně, která mi zabránila ve vykonání přímého trestného pokutového kopu. Otázky byly opravdu na úrovni: "Proč nechcete dítě pojistit, co kdyby vám umřelo". "Víte, kolik jsme projely benzínu, než jsme vás našly?" a podobně. Od té doby jak se objeví někdo
z pojišťovny beru hned hůl do ruky...
Zapomněla se vás zeptat "A víte, o kolik jsem přišla na provizi za vaši neuskutečněnou pojistku?":-/
Ale ony maminky zcela dobrovolně vyplňují v porodnicích letáky, dostanou za to jakýsi "výhodný" balíček. No, nevemte si to, vždyť je to zadarmo:-) Do pamfletu se vyplní kontakt včetně telefonního čísla a pojišťovák volá přesně na konci šestinedělí:-) Takže dá se odmítnout všechno, ale to bychom nesměli brát všechno, co je zadarmo. A personál nezapomene citově vydírat, když vyplnit nechcete, vždyť je to na děti v porodnici, dostáváme za to peníze. Takže tak.
Všechny tyto "podomní" otravovací agenty automaticky vyhazuji. Jedno, jestli mi nabízí výhodnější energie, půjčky, pojištění, operátora.... Totéž nabídky po telefonu. Pokud něco potřebuji, tak si projdu trh, porovnám nabídky a pořídím službu jaká mi vyhovuje za nejlepší možnou cenu.