Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ověřte si, zda se vám vyplatí stávající životní pojistka

Česká asociace pojišťoven evidovala ke konci roku 2015 přibližně 5,7 milionů životních pojistek. Je tedy velká šance, že doma také jednu máte. Měli byste si ověřit, zda se vám opravdu vyplatí. Na co si dát pozor radí Pavel Krejčík, analytik životního pojištění Partners.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M83i26r30e90k 75G88a43j54e47r 5841846369630

životní pojistka se nevyplati nikomu, kdo ji uzavira. Vyjimecne se vyplati tomu, komu ji pojistovna vyplati. To se stava opravdu vyjimecne a jsou i taci, kteri se tomu snazili pomoci vrazdou.

0/0
24.5.2016 6:09

P51e21t28r 40D98o10k29t68o54r 6666971498669

Já se taky přidám. "výborně" funguje Metlife. Už druhý rok si dopisujeme. Oni mi např pošlou dopis, že když zaplatím indexované pojistné, tak se mi navýší základní pojistná ochrana atd. Takhle to funguje pár let až najednou zaplatím a ona se pojistná suma nenavýší8-o A když se ptám proč, tak se prý navyšuje jen prvních 17 let a pak jde částka do nějaké spořící složky o které jsem doposud nevěděl a její přesnou výši k datu konce pojistky mi říc neumí:-/ Další zkušenost- k datu konce mi má být vypalcena částka pro případ dožití X na stejném řádku je indexovaná částka ve výši cca X * 2,4 - ale pozor, byť je to na řádku dožití, vztahuje se to jen na smrt. Pozor na ně, METLIFE nebrat, nikdy. Neb jak píše kolega Fibinger, nejsem tak bohatý, abych vyhodil ročně 20.000 z okna

0/0
19.5.2016 7:36

V22l83a22d10i28m89í49r 55F54i62b44i83g69e30r 5564951651644

Nejsem tak bohatý abych vyhodil cca 20000 ročně za pojistku;-D

+3/0
17.5.2016 21:39

L97i93b46o88r 49N34á54b89ě43l84e60k 3845253112322

Partneři potřebujou přebouchat pár lidem pojistky, tak se tu snaží nahodit udičku :-)

+1/0
17.5.2016 21:28

V31l32a44d15i80m71í11r 24F63i33b31i78g83e53r 5464831841844

Tak 2 roky co jim vyplácejí bonusy budou končit, tak je potřeba obnovit smlouvy.

0/0
17.5.2016 21:44

M46a50r52t10i57n 84S28e62d39o49n25a 2105636296589

V clanku uveden plneni mi pripadnou smesna, 2 mil. dnes nejsou zadne penize aby s nimi clovek delsi dobu vyzil. Bral bych plneni do 10 mil s rocni vysi pojistky do 15 tisic, ale to asi nikdo nenabizi.

+1/0
17.5.2016 15:07

J32a83k14u55b 73Ř44í42h63a 4885659262481

A víte že to jde?

0/−1
17.5.2016 20:02

J20a89k66u21b 16Ř75í40h78a 4265469452851

Paní Kristofová, Jen tak namátkou. AXA to umí, Kooperativa také není daleko, tuším že jsem tam měl ještě jednu pojišťovnu. A to neřeším nějaké speciality, různé bonusové produkty, které mohou pojištění zlevnit a pomoct u pojišťoven, které tak vysokou pojistnou částku samy o sobě neumí. Ostatně počítal jsem to právě v úterý, abych sem nedával blbosti. Samozřejmě má to pár předpokladů. Rizikovou skupinu, věk člověka. Takže, prosím, když dáváte mínus (na idnes nazvané "Nesouhlasím", nebo tak alespoň kdysi dávno bylo), napište proč?

0/−1
20.5.2016 11:43

P93a61v79e24l 26N94o11v92á80k 4633828895271

Pekny clanek. Mel bych jednu namitku - kazda pojistovna "umi" nektere pojisteni lepe a jine hure, co se tykat ceny a podminek. V praxi nema cenu nakoupit vsechna mozna pripojisteni, ktera se nabizi, v ramci produktu od jedine pojistovny. Nemusi to byt nejlepsi a dokonce ani nejlevnejsi. Idealni je dat si praci a nechat si namichat produkty od ruznych pojistoven a porovnat produkty od kazdeho rizika zvlast. A k tomu je treba i spolupracujici poradce - protoze za prve produkty prodavane pres rozumnou spolecnost maji vetsinou nejakou vyhodu pro klienta a za druhe, pokud narazite na lenocha, bouchace nebo amatera, nebude vysledek k nicemu.

+2/−2
17.5.2016 13:52

L34i61b10o41r 94M78o65u24č31k39a 1958227115142

spickovy je zivotni pojisteni k hypotece u KB .. v podminkach ctu .. nevztahuje s ena umrti rakovinou, urazem, autonehodou, kardiovaskularnim systemem .. a plno dalsich vyjimek .. proste clovek musim umrit naprosto zdravy a nikdo nesmi zjistit na co .. ;-D tohle je proste klasicka pojistak od pojistovny

+6/0
17.5.2016 12:53

V20l95a17d52i55m53í35r 38F36i97b56i68g36e85r 5124311241884

Jo to se vyplatí. Mě třeba pojišťovačka slibovala, že za pouhou stovku měsíčně navíc dostanu prachy když budu v neschopnosti. Limit je 5000 a k tomu dost podmínek. Uzavřel jsem to jen kvůli tomu že na to zaměstnavatel přispíval, ale jakmile dal možnost ty peníze přesunout na penzijko neváhal jsem ani vteřinu.

Se zmražením smlouvy to bylo složitější, musel jsem za jinou pojišťovařkou, která na tom neměla zájem, ta co se o mě měla starat dodnes neodpověděla. Zajímalo by mne co by bylo, kdybych chtěl navýšit platbu:-)

0/0
17.5.2016 21:43

R72a40d51e92k 50B60a91r84t45o53š 7974829234986

Když si vypíchnete oko, tak dostanete jenom na půlku barevný TV. Ještě že má každý dvě oči...

+2/0
17.5.2016 12:52

L93i65b14o80r 78N58á72b92ě19l81e16k 3565163652512

Navíc jste si nepřečetl, že pojistka se vztahuje na pravé oko a vy jste si vypíchl levé :-)

+1/0
17.5.2016 21:32

R67a67d61e12k 20B20a78r89t31o32š 7764109624126

Každá pojistka se vyplatí, ale jenom pojišťovně. Neznám žádnou, které by zkrachovala...

+6/−1
17.5.2016 12:46

P73a46v51e62l 12N70o53v71á12k 4363578835911

vy vite vubec velky kulovy, takze se neni cemu divit.

0/−1
17.5.2016 13:46

R60a92d29e56k 51B20a77r87t46o42š 7404559404426

Á, pan potrefený pojišťovák se nám chytil... Tak nahoďte nějaké svoje moudro, kterápak zkrachovala?

0/−1
17.5.2016 14:09

R62a93d70i10m 68N51o70v41á80k 9520532425298

Equitable Life, německá životní pojišťovna Mannheimer Lebensversicherung, uvalená nucená správa na pojišťovnu Union

http://finance.idnes.cz/hrozi-nam-krachy-pojistoven-d17-/zivotni-pojisteni.aspx?c=A030819_164541_fi_osobni_jlo

Když už je na vás google moc silný nástroj, tak klidně na tomto serveru

Dále Direct pojišťovna, a pokud je to tak důležité, tak stačí ten google

Jinak ohledně toho co tvrdíte. Ano pojištění jako soubor je výhodnější pro pojišťovnu, je to komerční služba už opravdu hodně stará. Finančně se vyplatí jen těm, kterým se opravdu něco stane. Pokud dostanou plnění, protože opravdu bývá často uzavřená smlouva s mnoha výlukami jen kvůli ceně, tak rozhodně ty lidi až tak moc na pojišťovny nenadávají.

Dále je pojištění nezbytné na některé obchodní vztahy. Podmínka u hypoték (nemovitost, u 100%LTV se vyžadovalo i životní pojištění, nebo bývají slevy), dodavatelská firma někdy musí být pojištěná, kvůli ochraně odběratele apod.

+2/0
17.5.2016 18:54

J15i64ř90í 58Z47á17h52o41r46a 5403265172429

Pojištění je takový druh pasivního hazardu. Dát tolik, co do pojištění na sportku, tak má člověk šanci se dostat k penězům, i když se mu nic nestane. je docela morbidní "vyhrát" nějaké peníze v momentě, kdy se mi něco stane.

+1/0
17.5.2016 11:18

R55a31d36i72m 73N64o37v22á25k 9710932945888

;-D tak jde o to, že u nás je často v logice lidí, že se na pojištění musí vydělat. Pak může existovat taková spousta nesmyslných pojištění. Obecně by pojištěním ochráněné mělo být to, bez čeho by jsme my, nebo naši blízcí šli do (_!_) . Ale třeba pojištění kytek v bytě, kde je pět normálních kytek. Teď jsem slyšel že má být něco jako pojištění patby energií, to zase bude vyčůranost ve výlukách ... ;-)

Takové ty řeči, že dítě často padá, tak uzavřeme pojistku, protože budeme v plusu ... to je fakt morbidní. A stejně nevěřím že na tom vydělá víc, než jen zlomek lidí. A že tito samí lidé nemají pojištěné vlastní bydlení, nebo sebe, jako zdroj příjmů, to už bývá jen třešnička na dortu.

+1/0
17.5.2016 19:02

J31i60ř34í 77Z85á19h38a35d43a 5145230402506

Ty příklady jsou krásné, ale úplně k ničemu. Jestli si podle těchto příkladů někdo udělá pojištění, tak ho celkem lituji. Když už příklad, tak bychom měli mít více info o těch osobách (rodina, příjem, půjčky, atd..).

U toho pojištění invalidity je také zapotřebí řádně přečíst VP, protože se může stát, že se do plnění nevejdete. To samé je u závažných chorob.

+1/0
17.5.2016 9:40

J74a51r14o55s62l56a36v 14K40a25d72l19e97c 5201919362401

Asi jsem divnej, žádnou nemám;-D. Nejlepší ochrana před životem je smrt.

+4/0
17.5.2016 8:21

M10a62r45t31i45n 57Š46e56d18ě64n82k64a 1696218968474

Mě by spíš zajímalo, kde na to má člověk stále brát? To je pojištění A,B,C a k tomu dalších X pojištění..... Za chvíli budeme pást trávu, ale budem pojištění... ;-O;-O;-O

0/0
17.5.2016 8:05

I39v60a 24K81r74i95s52t89o43f67o13v96á 7725553932652

Kde na to brát? Nemít pojistky. ;-) Tedy mít max povinné ručení a pojištění domácnosti. Zbytek jsou zbytečnosti vysávající rodinný rozpočet. :-P

+5/−2
17.5.2016 8:57

L25u45d93ě30k 14N20o74r87e68k 5333276983895

... zbytečnosti do doby než se něco stane:-/

0/−2
17.5.2016 10:08

R56a31d59e88k 53B37a97r94t87o10š 7484479634566

a když se něco stane, tak dostanete stejně kulový, protože se na vás vztahuje zrovna nějaká šikovná větička...

+3/0
17.5.2016 12:48

V49á15c56l23a50v 61B85a91u24e27r 2402317932656

Měli byste si ověřit, zda se vám opravdu vyplatí. Na co si dát pozor radí Pavel Krejčík, analytik životního pojištění Partners.

Tak tahle věta mě "rozsekala"....šmejdi radí co dělat a ty příklady č.1 a 2 jsou přesně ty smlouvy co dělá 99,9% "expertů" z Partners, OVB, Broker Consulting. Pak se mj. diví, že jsou tady návrhy Šincla o zastropování provizí kvůli přetáčení smluv co 2 roky.

V článku nejsou mj. vůbec zmíněny nové čekací doby u případné nové smlouvy. Ale chápu, že tohle "experti" z Partners jako vždy klientovi zamlčí...

+13/0
17.5.2016 6:54

P93a76r63t30n63e30r19s 49F14i16n25a33n43c75i70a17l 95S34e25r19v35i49c15e76s 9771923432434

Dobrý den, pane Bauere, díky za Váš příspěvek. Filozofií společnosti je dlouhodobá spolupráce s klientem, která musí vycházet z jeho spokojenosti. To také znamená dobře postavené životní pojištění, které člověka v případě problému skutečně ochrání. Za doporučeními v textu si Partners stojí!

Ohledně čekacích dob máte pravdu. Článek se ale zaměřuje na již uzavřené smlouvy a nemělo tedy smysl v již tak velmi dlouhém textu dodávat další informace. Jak správně uzavřít smlouvu jsme zmiňovali jinde včetně tipů ohledně čekacích dob.

0/0
17.5.2016 10:46

M79a97r13e61k 23Š80n63o66b16r 9820535850914

https://www.youtube.com/watch?v=f-xixAjhL10

zejména ten závěr není lichotivý ani pro Partners ... neexistuje jen jedná jediná zlá OVB a všichni ti další (Partners, Fincentrum) by byli skvělí.

+1/0
17.5.2016 10:57

P28a51r35t14n11e57r78s 75F89i82n64a59n85c69i69a60l 53S93e23r25v41i70c21e72s 9811533452714

Na otázku, jakou relevanci má hodnocení člověka, který má zkušenost z OVB a obecně ji vztáhne na všechny ostatní společnosti, si odpovězte sám. Vše je zejména o lidech. Mottem Partners je připravit pro klienty dlouhodobý finanční plán, jehož součástí může a nemusí být životní pojištění, ale také hypotéka, spořící produkty, pojištění domácnosti atd. A dobrý profesionální poradce prostě dokáže člověku mimo obor dobře poradit, protože má aktuální legislativní informace, přehled o produktech a odborné zkušenosti.

Mimochodem na výroční konferenci Partners nebyla pozvána Agáta Hanychová, ale mimo jinými profi sportovci třeba Kateřina Neumannová - člověk, který něčeho dosáhl svoji pílí a schopnostmi...:-)

0/−1
17.5.2016 12:59

P19a93v24e69l 58N13o52v95á28k 4833598505171

ze se vubec obtezujete na neco tady odpovidat.

0/0
17.5.2016 13:46

P38a78r50t34n84e33r96s 98F16i29n22a83n34c47i33a37l 20S71e39r46v16i93c45e46s 9911503912544

Smysl to určitě má. :-) Je to informace pro ty, kteří by rady o svých financích a finančních produktech ocenili. A také obhajoba práce těch poradců, kteří ji dělají opravdu dobře a v zájmu svých klientů...

0/0
17.5.2016 14:42

P98a12v50e51l 27N95o57v21á69k 4643528735941

jenze takovi, co opravdu hledaji informace, neprispivaji do diskuzi stylem "pojisteni je k nicemu, za kazdych okolnosti se na vas vztahuje vyjimka", pripadne "pojistovny jsou zle, protoze generuji zisk a nekrachuji". Pan Snobr navic bere informace hodnoty "nekdo neco rekl" a dokaze to smahem extrapolovat na celou firmu nebo cely sektor. Takovi debilove (a nic lepsiho o nich rici nelze) si budou ty svoje blbosti opakovat bez ohledu na to, co jim kdo napise.

+1/0
17.5.2016 16:46

P47a33r69t27n70e51r83s 39F22i92n45a35n23c96i66a49l 13S28e90r86v59i16c65e37s 9671833322964

To máte pravdu, ale diskuze mohou číst i lidé, kteří se k nim nevyjadřují. Pak je dobré, aby měli příležitost dozvědět se i opačný názor na věc. Životní pojištění má bohužel špatnou pověst, ale pro hodně lidí a dobře nastavené prostě smysl má...:-)

0/0
17.5.2016 16:58

M81a20r23e24k 27M75a50l50ý 1702518541260

"jenze takovi, co opravdu hledaji informace, neprispivaji do diskuzi... "

Takový člověk především umí informace hledat, vyhodnotit je a vybrat pro sebe nejlepší variantu a tudíž je pro něj jakýkoliv poradce od Partners zbytečný.

0/0
17.5.2016 21:59

M32a37r38e59k 65Š21n15o12b22r 9850555660854

Nevznikla společnost Partners odchodem části lidí z OVB? Myslím, že ano a nevěřím tomu, že to bylo kvůli, že by vám praktiky OVB začaly najednou vadit. Dobře víte, že společnosti jako OVB, Fincentrum či Partners jdou po životkách, protože provize z nich je nejzajímavější.

Je mi srdečně jedno, koho si na své výroční konference zve ta která společnost, ale ke Kateřině Neumannové jednu věc ... skvělá sportovkyně, ale myslím, že při vyslovení jejího jména má mnoho podnikatelů na Liberecku poněkud hořko v ústech. A je jedno jestli za problémy mohla ona, nebo někdo v zákulisí, kdo se zakryl jejím jménem. Ona se do toho nechala navézt i když mohla říci NE. Určitě víte, jakou akci mám na mysli ... ale to by bylo na jinou diskuzi.

+1/0
17.5.2016 15:54

P34a90r29t42n81e66r63s 85F56i71n37a69n47c53i13a83l 52S31e36r76v49i25c18e61s 9491153402554

Máte pravdu, Partners vznikli odchodem části lidí z OVB. Důvodem byla právě skutečnost, že chtěli poskytovat svým klientům komplexní dlouhodobé a profesionální služby a nejen na nich krátkodobě vydělávat. O tom, že se tento záměr prosadil i v praxi svědčí fakt, že životní pojištění není hlavní produkt, který se nejvíce podílí na obratu firmy. Na rozdíl od mnoha jiných poradenských společností. Druhým důkazem je skutečnost, že provize ze životka jsou od všech pojišťoven stejné, aby poradce nebyl motivován její výší. Partners to tak mají nastavené jako jediní na trhu. To je to zmiňované "finanční poradenství jinak" ;-)

+1/0
17.5.2016 16:10

P72e40t69r 14B21e11z41s30t82a64r45o59s34t82i 2499696733721

Společnost Partners to opravdu dělá jinak, nemá sice Hanychovou na párty, ale Leoše Mareše v reklamě, což je prašť jak uhoď... Společnost se sice ohrazuje pojmem rovné provize a nezávislost, která vypadá například tak, že z bankovních služeb je na výběr pouze účet UniCredit a nebo byl, nevím, zda do teď vlastní nějaké to procento Allianz penzijní společnosti... Rovné provize nic nezaručí, protože ono je ve výsledku jedno, zda hodíme životní od pojišťovny A nebo B, protože potom prihodime fondy predplacené aspoň na 20 roků... Prakticky rozdíl mezi Partners a OVB není skoro žádný, jedná se v obou případech o společnost zaměřenou na neeticke formy prodeje pojištění, jediné kritérium je množství prodaných produktů a jejich výše, kdo prodá více, má krom základu prémií za obrat, kdo prodá nejvíce, letí na dovolenou... Prakticky šmejdovina jak akce pro seniory, tudíž potkat prodejce Partners nebo super hrnců je skoro to samé, akorát s tím rozdílem,ze v prvním případě přijdete o dost, což v druhém případě také, ale aspoň máte nějaké hrnce...

Pokud si budete stěžovat, dozvíte se , že lhaní, falšování podpisů a sjednávání nevýhodných smluv je vlastně normální, protože oni to dělají JINAK.... Tudíž kudy chodím, tudy varuji...Pokud však má Partners odvahu na to, může zde veřejně uvést , jak se plánuje vyrovnat s poškozeným, jak vnitřně vyřešila dané problémy a jak se postarala společnost o to, aby k daným věcem již nedocházelo... Řeknu to Česky, nijak, vše se zametlo pod koberec, protože to dělají JINAK , tudíž, žádný papír o vyšetření neexistuje... A místo toho například vytrhneme úplně z kontextu, že jsem hulvát a řval jsem na operátorku... Tudíž shrneme to, daný snímek s odkazem výše je jak přes kopírák od Partners , chcete-li ušetřit peníze , oslovte raději odborníky, protože toto letadlo Vám tak maximálně odlehčí...

+1/−2
17.5.2016 18:48

R19a49d76i41m 73N42o52v82á43k 9130632515928

Z vašeho příspěvku chápu jen, že jste řval na nějakou operátorku, která s tím asi neměla moc co do činění. A že jsou všichni stejní. Tohle primitivní zobecňování je škodlivé v jákékoli souvislosti.

Vám někdo z Partners něco uzavřel a zfalšoval podpisy? Podejte trestní oznámení. Tam ani nic jiného nemá být.

Ale teď jsem se podíval do historie a už jednou jsem vám odpovídal a tam jste tvrdil, že jste něco s Partners uzavřel pod nátlakem. Pak jste nebyl ani schopný doložit, co to mělo být. Pak vyšlo najevo jen, že jste si to pojištění rozmyslel a nevěděl jak jinak ho vypovědět.

Proč NEUSTÁLE TVRDÍTE NĚCO JINÉHO?

Nebylo by lepší napřed nějaké léčení toho vašeho nešťastného stavu? Vždyť že si takhle veřejně vymýšlíte vám může přinést i trestní stíhání. To chcete? Když se vyrovnáte a to třeba i s odbornou pomocí s vaší domělou křivdou, které už po těch zkušenostech s vámi nevěřím, tak si ušetříte nejen spoustu času při plivání špíny, ale bude vám daleko lépe.

+1/0
17.5.2016 19:25

P65e58t12r 46B51e41z81s96t16a82r97o71s50t89i 2169926833781

Nevím, jak to kombinujeme, to pojištění mi bylo vnuceno , což Aegon uznal, tudíž žádné rozmyslel jsem si... Falšování podpisů bylo na jiném dokumentu....

0/0
17.5.2016 19:30

R57a37d66i64m 69N80o10v31á29k 9370782375988

Aha, teď čtu, že je už na vás podané trestní oznámení, jelikož jste vyhrožoval zabitím. Tak to asi tak moc "bez starostí" nebudete. Opravdu zapřemýšlejte o tom léčení.

0/0
17.5.2016 19:34

P76e98t30r 42B94e81z88s82t20a71r36o67s18t94i 2449666583541

Pane Novák,ja jsem v pořádku , já jen chci dosáhnout toho, že se někdo z této společnosti omluví, vyrovná se a postará se o to, aby se podobne problémy neopakovali, to zabití není vůbec myšleno vážně a je to věta vytrhnutá z kontextu...

0/0
17.5.2016 19:38

P20e92t22r 57B58e18z85s10t74a78r85o70s10t96i 2849626693921

To, kdy jsem řval na operátorku je minimálně půl roku, spíše více , dodnes mi nikdo nic neřekl, chodím normálně do práce , ale podají li oni, podám já, ale pořád doufám, že se celý problém vyřeší a uznají pochybení o kterém není nutné diskutovat, protože celý případ nebyl ani po mnoha urgencích dořešen a hozen pod stůl

0/0
17.5.2016 19:47

M22a90r38e92k 63Š46n61o54b76r 9810595190724

Promiňte, ale začnu od konce Vašeho příspěvku. Zkušenost mi velí dávat si pozor na lidi či společnosti, které prohlašují, že něco dělají jinak. Všechno, včetně finančního poradenství, lze dělat buď dobře nebo špatně. Není nic mezi tím.

Provize za životka máte možná od všech pojišťoven stejné, nicméně já to myslel tak, že provize za ně jsou jednorázově zajímavější než provize z neživotních pojistek. To je to o čem jsem psal.

0/0
17.5.2016 20:09

P62a21r42t44n70e49r32s 88F37i30n47a33n79c95i19a96l 56S81e47r93v47i81c94e83s 9271803312284

Dobrý den, máte pravdu, ale jedná se o úplně jiné produkty. Více stojí například nejen životní pojištění, ale také hypotéky. A vyšší cena je logická. Jsou to dlouhodobé, složité a tudíž i dražší produkty, narozdíl třeba od ročního havarijka. Výhodou dobrého poradce je ale fakt, že produkty srovná a vybere mezi vícero institucemi, to banka nebo pojišťovna neudělá, nabídne jen to, co má.

0/0
18.5.2016 14:53





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že pokud je vám cizí řidič způsobí škodu, může likvidaci pojistné události vyřídit vaše pojišťovna nikoli jeho?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.