Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Osm věcí, na které byste před cestou do zahraničí neměli zapomenout

Stojí jen pár korun na den, ale v případě problémů ušetříte velké peníze. Jen je třeba cestovní pojištění do zahraničí dobře nastavit, aby se pak pojišťovny neoháněly výlukami. Na co si dát pozor, radí Ivo Drápela z Uniqa pojišťovny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J16a84r93o41s30l86a64v 70H88o23r83á73k 8682674325489

K poslednímu budu:

Docela by mě zajímalo, jak ta pojišťovna zjistí, že v době sjednávání už jsem v cizině. To jako proběhne nějaké dokazování, kde se bude zjišťovat, kdy a jak jsem překročil hranice?

0/0
23.6.2016 14:31

A67d28a21m 50B47e74c68h58n55ý 4120664541892

Ano, v ramci reseni pojistne udalosti po Vas pojistovna bude chtit letenky pripadne skeny pasu kde mate vstupni razitka. Je to standartni postup pri reseni pojistne udalosti

+1/0
23.6.2016 21:03

J31a23r14o41s18l98a13v 14H24o26r95á82k 8722154905639

Vstupní razítka v pasu? Když pojedu po Evropě, tak žádné nemám. Letenky buď nedodám (jel jsem autem), nebo si je rychle koupím v den pojistné události na ten samý den. Já vím, je to pojistný podvod, ale podle mého názoru ze strany pojišťovny prakticky nedokazatelný.

Je ale pravda, že po Evropě takový podvod asi ani nemá moc smysl, protože zde stačí i běžné pojištění u zdravotní pojišťovny (stojí to pak sice víc, než při cestovním pojištění, ale rozdíl není tak velký, aby mělo smysl nějak podvádět).

0/0
23.6.2016 22:13

M69a15r84t81i31n 32H44e68i29s70l68e19r 4354816742839

Zažili jsme na vlastní kůži. I když jsme se dokázali s doktory domluvit anglicky, nebrali nás vážně, Asistenční služba fakt hodně pomohla. Zejména v okamžiku, kdy začali pracovat nervy.

+1/0
23.6.2016 13:15

Z96d25e97n90e70k 69B36o58h32a45c62e14k 1948547637119

Dobre to pan z pojistovny pise. Cist! Napr. Uniqa: "e) přeprava do nejbližšího vhodného zdravotnického zařízení (téžpřivolání lékaře k nemocnému), pokud pojištěný není schopen přepravyobvyklým dopravním prostředkem; přeprava od lékaře donejbližší vhodné specializované nemocnice, vše v rámci nutnéhoa neodkladného lékařského ošetření."

Takze kdyz Vam sesiji treba achilovku ve spitale, tak na ubytovani pojede jiz za sve. A to muze byt pekne drahe.

0/0
23.6.2016 12:51

J62a66r90o42s60l69a18v 10H89o68r71á87k 8382434935879

Tak cesta z nemocnice do hotelu asi nikoho nezruinuje. To tam asi najdete horší výluky.

0/0
23.6.2016 14:39

Z44d31e97n74e89k 92B72o97h44a57c32e97k 1858817647349

O hotelu jsem nepsal. O "vyluku" nejde. Pokud budete pobyvat napr. na Togianech, tak se dostat ze spitalu zpatky, to pro nekoho a nekdy problem muze byt.

0/0
23.6.2016 15:54

J26a15r18o71s24l82a51v 46H54o89r90á79k 8112634705939

Sice jsem tam nikdy nebyl, ale silně pochybuji, že by cena za loďku na ostrov byla nějak likvidační. Předpokládám, že někde na Sulawesi nemocnice jsou, takže nikam dál cestovat netřeba.

0/0
23.6.2016 17:16

Z11d68e25n59e33k 64B35o72h73a28c43e25k 1218847117149

Likvidacni by nebyla jen cena za lodku. Likvidacni by byla cela Vase jizda lodkou; 100 km na sirem mori lodkou?

0/0
23.6.2016 20:44

J86a17r63o21s38l85a25v 29H47o56r38á44k 8132814275439

Nechytejte mě za slovo - dobře víte, jak to myslím.

0/0
23.6.2016 20:49

Z92d61e13n83e22k 48B73o92h49a81c98e50k 1648177307429

Ja to nemyslim ve zlem. Fakt je, ze pojistovny na cestu ze spitalu /kdyz to nejde obyc. zpusobem/ nejak radi zapominaji. Velmi rady rikavaji, ze to je samosebou, "my to proplatime". Ted ty treba Togiany: Pravda je, ze leckams jede napr. velka lod; treba i dvakrat do tydne. Kdyz mezitim prijde blbe pocasi, lod nejede. Ceka se v pristavu az se pocas umoudri a lod pojede. Pak Vas doveze nekam. Od nekam je treba mensi lodi /privatni/ zajet tam kde jste bydlel, nez se si tu achilovku utrhl. To neni par petaku, ale zas ma clovek radost z toho, ze mu snad neuhnije/neupadne noha, ze to ma sesite, ze je tam hezky a tak "mavne rukou". Dtto napr. Siberut, .........V clanku radi pan z Uniqa, ale tohle tam, m.j., nemaji. Kdepak by na to upozornil a dal to jako info aby s tim klient pocital obzvlast kdyz se nedovola asistence.

0/0
23.6.2016 23:01

L14i88b75o24r 56M16o82u72č81k98a 1408847185962

zavrit vodu a plyn!

0/0
23.6.2016 12:48

P37e69t46r 26N81ě27m33e96c 4295732682887

to jsem nikdy nedělal

0/0
23.6.2016 18:44





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že metodiky bank při schvalování úvěrů se značně liší a jeho schválení ze značně individuální?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.