Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Osm věcí, na které byste před cestou do zahraničí neměli zapomenout

Stojí jen pár korun na den, ale v případě problémů ušetříte velké peníze. Jen je třeba cestovní pojištění do zahraničí dobře nastavit, aby se pak pojišťovny neoháněly výlukami. Na co si dát pozor, radí Ivo Drápela z Uniqa pojišťovny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J94a14r66o37s39l36a63v 28H65o77r64á59k 8932814155699

K poslednímu budu:

Docela by mě zajímalo, jak ta pojišťovna zjistí, že v době sjednávání už jsem v cizině. To jako proběhne nějaké dokazování, kde se bude zjišťovat, kdy a jak jsem překročil hranice?

0/0
23.6.2016 14:31

A74d57a17m 32B74e59c25h15n21ý 4410274371332

Ano, v ramci reseni pojistne udalosti po Vas pojistovna bude chtit letenky pripadne skeny pasu kde mate vstupni razitka. Je to standartni postup pri reseni pojistne udalosti

+1/0
23.6.2016 21:03

J87a73r37o33s27l60a76v 56H17o50r34á31k 8432814625759

Vstupní razítka v pasu? Když pojedu po Evropě, tak žádné nemám. Letenky buď nedodám (jel jsem autem), nebo si je rychle koupím v den pojistné události na ten samý den. Já vím, je to pojistný podvod, ale podle mého názoru ze strany pojišťovny prakticky nedokazatelný.

Je ale pravda, že po Evropě takový podvod asi ani nemá moc smysl, protože zde stačí i běžné pojištění u zdravotní pojišťovny (stojí to pak sice víc, než při cestovním pojištění, ale rozdíl není tak velký, aby mělo smysl nějak podvádět).

0/0
23.6.2016 22:13

M57a81r16t13i75n 30H83e49i78s17l45e88r 4614256962189

Zažili jsme na vlastní kůži. I když jsme se dokázali s doktory domluvit anglicky, nebrali nás vážně, Asistenční služba fakt hodně pomohla. Zejména v okamžiku, kdy začali pracovat nervy.

+1/0
23.6.2016 13:15

Z36d93e77n13e37k 35B76o31h38a23c67e17k 1828107417769

Dobre to pan z pojistovny pise. Cist! Napr. Uniqa: "e) přeprava do nejbližšího vhodného zdravotnického zařízení (téžpřivolání lékaře k nemocnému), pokud pojištěný není schopen přepravyobvyklým dopravním prostředkem; přeprava od lékaře donejbližší vhodné specializované nemocnice, vše v rámci nutnéhoa neodkladného lékařského ošetření."

Takze kdyz Vam sesiji treba achilovku ve spitale, tak na ubytovani pojede jiz za sve. A to muze byt pekne drahe.

0/0
23.6.2016 12:51

J61a38r63o58s20l34a57v 67H89o86r53á19k 8242864935919

Tak cesta z nemocnice do hotelu asi nikoho nezruinuje. To tam asi najdete horší výluky.

0/0
23.6.2016 14:39

Z52d25e93n49e14k 59B48o31h15a84c73e62k 1628757667789

O hotelu jsem nepsal. O "vyluku" nejde. Pokud budete pobyvat napr. na Togianech, tak se dostat ze spitalu zpatky, to pro nekoho a nekdy problem muze byt.

0/0
23.6.2016 15:54

J75a67r37o33s61l48a96v 12H46o19r23á49k 8802664165519

Sice jsem tam nikdy nebyl, ale silně pochybuji, že by cena za loďku na ostrov byla nějak likvidační. Předpokládám, že někde na Sulawesi nemocnice jsou, takže nikam dál cestovat netřeba.

0/0
23.6.2016 17:16

Z28d75e64n66e15k 90B71o12h88a41c52e35k 1598937157239

Likvidacni by nebyla jen cena za lodku. Likvidacni by byla cela Vase jizda lodkou; 100 km na sirem mori lodkou?

0/0
23.6.2016 20:44

J30a74r42o55s58l69a39v 14H27o91r13á94k 8452984495489

Nechytejte mě za slovo - dobře víte, jak to myslím.

0/0
23.6.2016 20:49

Z77d31e44n86e21k 98B72o84h95a35c44e30k 1948717517519

Ja to nemyslim ve zlem. Fakt je, ze pojistovny na cestu ze spitalu /kdyz to nejde obyc. zpusobem/ nejak radi zapominaji. Velmi rady rikavaji, ze to je samosebou, "my to proplatime". Ted ty treba Togiany: Pravda je, ze leckams jede napr. velka lod; treba i dvakrat do tydne. Kdyz mezitim prijde blbe pocasi, lod nejede. Ceka se v pristavu az se pocas umoudri a lod pojede. Pak Vas doveze nekam. Od nekam je treba mensi lodi /privatni/ zajet tam kde jste bydlel, nez se si tu achilovku utrhl. To neni par petaku, ale zas ma clovek radost z toho, ze mu snad neuhnije/neupadne noha, ze to ma sesite, ze je tam hezky a tak "mavne rukou". Dtto napr. Siberut, .........V clanku radi pan z Uniqa, ale tohle tam, m.j., nemaji. Kdepak by na to upozornil a dal to jako info aby s tim klient pocital obzvlast kdyz se nedovola asistence.

0/0
23.6.2016 23:01

L13i10b29o16r 33M59o91u57č45k59a 1488237875762

zavrit vodu a plyn!

0/0
23.6.2016 12:48

P65e89t90r 14N56ě37m58e28c 4115302122577

to jsem nikdy nedělal

0/0
23.6.2016 18:44





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že připojení na pult centrální ochrany objektu snižuje cenu pojištění domácnosti?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.