- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Klasický podnikatelský model. Nejprve pracují u někoho jako zaměstnanci, naučí se to tam, potom se dva z firmy dohodnu s klíčovým zákazníkem (zákazníky), který je na začátku uživí, a založí 'vlastní' firmu, která pokračuje v rozdělané práci. Potom ještě chvíli oslovují zákazníky z ukradené databáze původní firmy, a nakonec se společníci rozejdou ve zlém, protože zákazníci dojdou.
Celou dobu budou mít problém se 'správnými' zaměstnanci, protože je budou všechny podezírat z toho, že jejich model zopakují.
IMHO, 10 mio obratu ročně pro "tým" není až tak moc na chlubení.
Spíš než obrat jsou zajímavé osobní výdaje.
Je to takové nevyladěné. Nevím jetsli by pánům prospělo, kdyby se oblékli jako ty jejich jogurty. A nebo by spíše těm jogurtům prospělo, kdyby nebyly tak rozjásané. Ale je patrné, že vzhledem k tomu, jaký je veliký rozdíl mezi tím jak jsou oblečeni a co mají před sebou nemohou být o své práci stoprocentně přesvědčení.
Tady je vidět, že i holé lebky mohou být úspěšné a jít lidem a dětem vzorem.
Ale kecy. Češi jsou hrozný tlamy. V 99 % procentech to stejně čórnou někomu na západě. Neplatí jen pro pány designery.
Kontaktní čočky prof. Wichterleho naopak američané ukradli jemu. Pistoli CZ 75 zase Izraelci a vyrábí a prodávají ji pod názvem Jericho.
Podle obrázku jsem čekal firmu "Bierhanzlova mast, na lysinu past".
každej je dneska designer
No asi to nebude tak žhavý, když kluci potřebuji v dnešní době plné možností tento typ reklamy.
Fakt šikovný kluci. Už jen mít takový pěkný propagační článek na nejčtenějším českém serveru - na to musí být člověk šikovný.
Ale upřímně jim fandím - umět se prosadit to patří k podnikání!
Redaktorce: Prosím pěkně, jsou to tady české noviny? Pak prosím pište česky:
"chtěli ho posunout na vyšší level" - vyšší úroveň. Pokud chcete, aby vaše články měly úroveň, a ne level. Kde jinde by se měla dodržovat čeština, když ne ve sdělovacích médiích. - Článek si přečtu celý později, až se zklidním :-), teď jsem se na tom zadrhla.
Zvyknete si - stejně jako jste si zvykla na redaktorku(pisatelku článku) a média(sdělovací prostředky).
Ta otázka: "V dnešní době plné diletantů a všeumělů musíte narážet i na zcela děsivé požadavky zákazníků."
Pan redaktor se tedy pochybuje v ošklivé společnosti plné dilentantů?