- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kéž by mně něco poslali. Aspoň bych měl nový dárky pro příbuzný zadarmo.
Přestože objednávku měl údajně objednat z firemního mailu, předpokládám, že na firmu objednaná nebyla. Nevím teda, o co jde. Podle našich zákonů má právo do čtrnácti dnů zboží vrátit bez udání důvodu. Nevalí nám tady někdo zase klíny do hlavy vymyšlenou kauzou?
ČESKÝ mincovní úřad je ŠVÝCARSKÁ firma... bože, proč mě už nic nepřekvapí.
Super, někdo mi poslal mince. Díky za dárek.
"...Jakmile se dostanete do spárů jejich e-shopu, hned tak neuniknete..."
A co tedy dela stat, strana, vlada, policie, ČOI a justice, aby tomu tak nebylo ?!? Aha, ja zapomel. Nic, naprosto NIC...
Vy potřebujete, aby Vám stát stál za zadkem ?
Spotřebitelé by měli především požádat o vymazání svých osobních údajů z databáze společnosti, aby s nimi nemohla dále nakládat, zasílat jim obtěžující reklamu, nebo je předat svým obchodním partnerů...
Taky jsem měl problém s podobnou zásilkou. Vratil jsem ji. A poždal několikráte o výmaz. Jak asi proběhl, když mi celkem pravidelně zkoušejí volat??? Naštěstí už se tím nevzrušuju - jakmile mi volá neznámé číslo a jen se za jménem představí jako Národní pokladnice... ani se neobtěžuji a prostě s tím seknu.
Nejlepší je dát v mobilu takové číslo hned na black list. Už si nezavolají
Něco podobného jsem taky zažil. Poštou mi přišlo nějaké balení spodního prádla od firmy sídlící ve Švýcarsku (náhoda?), s tím, že pokud se mi nelíbí, mám ho vrátit (do Švýcarska) do 14 dnů, jinak zaplatit přiloženou fakturu.
Napsal jsem na kontaktní mail pro ČR, že jsem si nic neobjednal a do Švýcarska fakt posílat balík na svoje náklady nebudu, pokud to chtějí vrátit, ať si pro to sami přijedou. Bez odpovědi.
Asi po půl roce mi poslali email, že jim dlužím peníze a že to předávají nějaké inkasní agentuře, ta mi poslala taky mail, že mám ten dluh uhradit. Odpověděl jsem, že jsem si nic neobjednal, a tudíž vůči nim žádný dluh nemám a ať mi pošlou nějaký důkaz, že existuje objednávka. Opět nic, ticho po pěšině.
Ti šmejdi moc dobře vědí, že u soudu nemají šanci, prostě to zkoušejí, kdo povolí a zaplatí.
Sice souhlas, ale to jeste nemusi byt tomu konec. Tito kriminalnici jsou vytrvali.
Pokud je něco objednáno z firemního e-mailu, jde o objednávku firmy. Pokud firma trpí zaměstnancům používání e-mailů pro soukromé účely, tak má smůlu. A naopak, když vás osloví někdo osloví jako zaměstnanec ze soukromého e-mailu (baruska-beruska@seznam.cz), tak mu odpovím, že ať to pošle znovu ze služebního, abych věděl, kdo je.
"S tím jsem se ještě nesetkal. Zboží z téměř každého e-shopu lze vrátit, ještě vám v balíku pošlou vratku, abyste neplatili zpáteční poštovné." - pochopil jsem spravne, ze temer kazdy eshop posila i nejakou vratku, aby jste neplatili postovne??? Uprimne, s timto jsem se jeste NIKDY nesetkal!!! Vy nekdo ano??? Pripadne kde?
Já jsem se s tím setkala u e-shopu s dámským spodním prádlem. Skoro jsem se styděla tuto nabídku využít